Grando2008-08-24 23:19:28 // 48447
Ugyanez fennáll Kubica-Heidfeld viszonylatban is. Ott a német csapat német pilótája bénázik, a Ferrarinál meg a borsos árú csodacsatár. Kétlem, hogy mindkét csapatnál direkt favorizálnák a másikat.
Belga2008-08-24 23:18:41 // 48446
Totál laikusként, és megint csak MotoGp példát hozva... Talma, aki híres arról, hogy aprólékosan el tud mondani minden rezzenését a motornak, és érti mi történik csak szenvedett az idény első felében. Bármit csináltak a mérnökei képtelen volt gyorsan menni, míg a többi pilóta, aki megkapta ugyanazt a fejlesztést szárnyalt. Ekkor Talma kérésére jött egy mérnök az Aspar csapathoz, és lassan lassan megszűnni látszanak a futómű gondok.
Szóval igen, összetett dolog, és a pilótának is tudnia kell mi történik, de szerintem a mérnök felelősége és dolga a beállítás. Egyébként egy sima 3 általánost végzett szakmunkás is tekergethetné ott a csavarokat.
Szóval igen, összetett dolog, és a pilótának is tudnia kell mi történik, de szerintem a mérnök felelősége és dolga a beállítás. Egyébként egy sima 3 általánost végzett szakmunkás is tekergethetné ott a csavarokat.
Xixo2008-08-24 23:18:21 // 48445
Vagy nem is tudom, hogy így csapaton belül mennyire áramolhat az infó. Azért valamennyire csak segítik egymást, nem?
Arról meg nem hallottam, hogy Kimi brigádjában nagy változások lettek volna. Szal, ha tavaly jók voltak azok a szerelők-mérnökök, akkor idén se lehetnek tök hülyék...
Arról meg nem hallottam, hogy Kimi brigádjában nagy változások lettek volna. Szal, ha tavaly jók voltak azok a szerelők-mérnökök, akkor idén se lehetnek tök hülyék...
Tommi2008-08-24 23:14:47 // 48443
Igen, ha nem tudja rendesen felmelegíteni a gumit (vagy legyen akármi más a gond), az nem Kimi hibája és tényleg nem neki kell megmondani, hogy melyik csavart húzzák meg jobban a szerelők. Ő jelezte, hogy ez a gond és kezdeni kell vele valamit.
Deviszontszerintem: elég nehezen hiszem el, hogy ez ennyire probléma... Majd' 60 év versenytapasztalattal a hátuk mögött megoldottak ők már ennél meredekebb bajokat is, nem értem erre miért nem találnak megoldást. Ezek után nem csodálkozom, hogy egy versenyzőnek "nincs kedve" hajtani.
Deviszontszerintem: elég nehezen hiszem el, hogy ez ennyire probléma... Majd' 60 év versenytapasztalattal a hátuk mögött megoldottak ők már ennél meredekebb bajokat is, nem értem erre miért nem találnak megoldást. Ezek után nem csodálkozom, hogy egy versenyzőnek "nincs kedve" hajtani.
Xixo2008-08-24 23:13:48 // 48442
Nem értek hozzá, de állítólag javarészt a pilótán múlnak a jó beállítások megtalálása.
Legalábbis erre utal az is, hogy tavaly heminek volt egy komoly megtorpanása miután nem kapta meg alfi infóit. Nem mondom, hogy itt is ugyan ez a helyzet, de azért elképzelhető, hogy Massa intett be egy ideje...
Legalábbis erre utal az is, hogy tavaly heminek volt egy komoly megtorpanása miután nem kapta meg alfi infóit. Nem mondom, hogy itt is ugyan ez a helyzet, de azért elképzelhető, hogy Massa intett be egy ideje...
Grando2008-08-24 23:10:45 // 48441
Így vagy úgy, az eredmény ugyanaz. ;))
Xixo2008-08-24 23:10:18 // 48440
Szerintem Massánál sem hibázott. Valszeg nem akarta még egy másodpercig ott váratni. Gondolta kiereszti, azt majd megoldják. És meg is oldották.
Én már azt sem értem, hogy minek vizsgálódtak. Minden futamon van ilyen.
Mondjuk legalább volt min izgulni!! :))
Én már azt sem értem, hogy minek vizsgálódtak. Minden futamon van ilyen.
Mondjuk legalább volt min izgulni!! :))
Belga2008-08-24 23:07:05 // 48439
Massa sztem nem. De ez egyéni vélemény, és talán csak az unszimpátiámból fakad. :D Gondolom Sumák nem véletlenül sugdos ezt azt a fülébe egyfolytában. :o)
Grando2008-08-24 23:05:01 // 48438
Na pontosan ez az, amiben az öreg Sith nagyon jó volt, és állítólag Alfonzó és Massa is jó. Legalábbis így mondják. ;))
Grando2008-08-24 23:00:37 // 48437
Az nem én voltam, hanem Kúlthárd. Nem kellett volna elfordulnom, amikor a motort babráltam. :DDD
Belga2008-08-24 23:00:01 // 48436
"Kimi megint azt nyilatkozta - é már nem először -, hogy tudják-látják a probléma okát és HA meg tudják oldani, akkor menni fog neki is. Csak az a baj, hogy már versenyek óta ezt mondogatja és nem találják a megoldást, míg Massának sokkal jobban megy a szekér."
Na látod, ez a furcsa. Ha Kimi hetek - hónapok óta mondja a szerelőknek, mérnökeinek, hogy gyerekek, edzésen nem melegszik fel a gumi, nézzétek át a telemetriát, állitsatok rajta, és had menjek ki picit körözni, aztán megint ellenőrizzük a gumit. És ha a mérnök, akinek a száraz adatokból kellene valamit használható gépet tennie a versenyzője alá erre keptelen, ott valami nem stimmel. Én úgy gondolom az nem Kimi dolga, hogy megmondja melyik csavaron állítsanak 3mm-t jobbra. Valószínű nem is ért hozzá, neki be kell ülnie az autóba és kitaposni a belét.
De valószinű ez nem ennyire egyszerű, mint ahogy leírtam, hozhatnám példaként Heidfeldet vagy akár Melandrit a MotoGP-ből, akinél elérték azt, hogy alulmotivált lett, szart az egészre a sok sikertelenség után, és ő ajánlotta fel, hogy lelécel a picsába.
Na látod, ez a furcsa. Ha Kimi hetek - hónapok óta mondja a szerelőknek, mérnökeinek, hogy gyerekek, edzésen nem melegszik fel a gumi, nézzétek át a telemetriát, állitsatok rajta, és had menjek ki picit körözni, aztán megint ellenőrizzük a gumit. És ha a mérnök, akinek a száraz adatokból kellene valamit használható gépet tennie a versenyzője alá erre keptelen, ott valami nem stimmel. Én úgy gondolom az nem Kimi dolga, hogy megmondja melyik csavaron állítsanak 3mm-t jobbra. Valószínű nem is ért hozzá, neki be kell ülnie az autóba és kitaposni a belét.
De valószinű ez nem ennyire egyszerű, mint ahogy leírtam, hozhatnám példaként Heidfeldet vagy akár Melandrit a MotoGP-ből, akinél elérték azt, hogy alulmotivált lett, szart az egészre a sok sikertelenség után, és ő ajánlotta fel, hogy lelécel a picsába.
Tommi2008-08-24 22:58:16 // 48435
Nem kell meginni a verseny előtt Kimi vodkáját és nem lesz többet ilyen gond :)
Grando2008-08-24 22:56:37 // 48434
Ehh, nem volt ott semmi gond. De azért igyekezni fogok, megígérem. :)))
Tommi2008-08-24 22:54:20 // 48433
Akkor ezentúl figyelmesebben kapcsolgass :)
Grando2008-08-24 22:52:42 // 48432
Na jó, bevallom, én vagyok az. :DDD
Grando2008-08-24 22:50:37 // 48430
Még arra is büszke lennék. :DDD
Amúgy nyilván nem, de sztem nem követett el hibát. Na jó, Massánál esetleg egy pöttynyit, ha nagyon szigorúak vagyunk. De az sem kirívó eset, csak túl lett lihegve, máskor ilyen mellett simán elmegy mindenki. Kiminél pedig semmilyen hibát nem vétett. ;))
Amúgy nyilván nem, de sztem nem követett el hibát. Na jó, Massánál esetleg egy pöttynyit, ha nagyon szigorúak vagyunk. De az sem kirívó eset, csak túl lett lihegve, máskor ilyen mellett simán elmegy mindenki. Kiminél pedig semmilyen hibát nem vétett. ;))
Tommi2008-08-24 22:49:44 // 48429
Ja, egy másik fontos momentumról nem emlékeztem meg: DC szerintem tényleg menjen már nyugdíjba, előzni se tud :) Mindig lebont valakit, idén ez már a sokadik ilyen elbaxott előzési próbálkozása volt :)
Tommi2008-08-24 22:47:51 // 48428
Miért, rokonod? :))))))))
Grando2008-08-24 22:47:02 // 48427
Ne mondd már! Nakajima előzött is! :DDD
Télleg nem volt az évszázad versenye, de azért Massa nem volt annyira lajos előtt, hogy nyugodtan hátradőlhettünk volna. ;))
A Kimi féle kiállás is faxa lett volna, ha.....
Télleg nem volt az évszázad versenye, de azért Massa nem volt annyira lajos előtt, hogy nyugodtan hátradőlhettünk volna. ;))
A Kimi féle kiállás is faxa lett volna, ha.....
Kazes☻2008-08-24 22:42:30 // 48426
Szerintem is és még ráadásul egy dög unalmas versenyt láthattunk. :)
Grando2008-08-24 22:42:24 // 48425
A lámpakapcsolgató emberről írottakon kívül egyetértek veled. ;)))
Youri2008-08-24 22:34:04 // 48424
Most lehet engem megkövezni :)))
Én nem.Teljesen egyetértek.Sajnos...
Én nem.Teljesen egyetértek.Sajnos...
Tommi2008-08-24 22:29:44 // 48423
Sziasztok!
Most jutottam netközelbe, röviden a véleményem:
- Massa egyre jobb, szerintem hosszú távon lehet rá építeni, ha kinövi az apró hülye hibáit, mert rengeteget fejlődött-fejlődik
- Raikkönen egyre jobban elveszti a fonalat, már nem olyan, mint akár csak egy éve volt. Mondjuk meg is mondta, hogy nem a Cirkuszból akar nyugdíjba menni és a Ferrari lesz az utolsó csapata, de nekem nagyon úgy tűnik, hogy nem kicsit indiszponált és alulmotivált
- Alonsoról egyre többet pletykálnak, annak idején Kimivel is ez volt, szerintem jó esélye van, hogy ő üljön majd be az egyik Ferrariba. Ugyanakkor szerintem hülyeség lenne Massa mellé tenni, szerintem :)
- Montezemolo azt mondta, hogy idén több hibát nem tűr el, ehhez képest jócskán bakiztak a srácok, szerintem a "nyalóka-lámpa" kapcsolgató embernek hétfőn már nem kell mennie dolgozni :)
Kicsit azt látom a csapaton, amit két éve jósoltak (akkor jót röhögtünk rajta): a Schumi-Todt-Brawn trió lelépésével tavaly még tartott a lendület, de most mintha nem találná magát a csapat. Többször elhangzott, hogy a korábbi katonás fegyelem helyett most sokkal lazább a légkör a csapatban, ami tök jó meg minden, de nem látom azt, hogy valóban 100%-osan odatenné magát mindenki és itt most nem csak Raikkönenre gondolok, mert messze nem csak az ő érdeme, ha nyerni tud. Szerintem a paddockban meg a műhelyekben is helyre kéne tenni pár dolgot a fejekben :) Kimi megint azt nyilatkozta - é már nem először -, hogy tudják-látják a probléma okát és HA meg tudják oldani, akkor menni fog neki is. Csak az a baj, hogy már versenyek óta ezt mondogatja és nem találják a megoldást, míg Massának sokkal jobban megy a szekér.
Most lehet engem megkövezni :)))
Most jutottam netközelbe, röviden a véleményem:
- Massa egyre jobb, szerintem hosszú távon lehet rá építeni, ha kinövi az apró hülye hibáit, mert rengeteget fejlődött-fejlődik
- Raikkönen egyre jobban elveszti a fonalat, már nem olyan, mint akár csak egy éve volt. Mondjuk meg is mondta, hogy nem a Cirkuszból akar nyugdíjba menni és a Ferrari lesz az utolsó csapata, de nekem nagyon úgy tűnik, hogy nem kicsit indiszponált és alulmotivált
- Alonsoról egyre többet pletykálnak, annak idején Kimivel is ez volt, szerintem jó esélye van, hogy ő üljön majd be az egyik Ferrariba. Ugyanakkor szerintem hülyeség lenne Massa mellé tenni, szerintem :)
- Montezemolo azt mondta, hogy idén több hibát nem tűr el, ehhez képest jócskán bakiztak a srácok, szerintem a "nyalóka-lámpa" kapcsolgató embernek hétfőn már nem kell mennie dolgozni :)
Kicsit azt látom a csapaton, amit két éve jósoltak (akkor jót röhögtünk rajta): a Schumi-Todt-Brawn trió lelépésével tavaly még tartott a lendület, de most mintha nem találná magát a csapat. Többször elhangzott, hogy a korábbi katonás fegyelem helyett most sokkal lazább a légkör a csapatban, ami tök jó meg minden, de nem látom azt, hogy valóban 100%-osan odatenné magát mindenki és itt most nem csak Raikkönenre gondolok, mert messze nem csak az ő érdeme, ha nyerni tud. Szerintem a paddockban meg a műhelyekben is helyre kéne tenni pár dolgot a fejekben :) Kimi megint azt nyilatkozta - é már nem először -, hogy tudják-látják a probléma okát és HA meg tudják oldani, akkor menni fog neki is. Csak az a baj, hogy már versenyek óta ezt mondogatja és nem találják a megoldást, míg Massának sokkal jobban megy a szekér.
Most lehet engem megkövezni :)))
Belga2008-08-24 19:07:25 // 48422
Én sem sajnálom és igazad van. Bumbizsófi is kipergett onnan, pedig ő aztán ősteheccség volt. :o))
Belga2008-08-24 19:05:55 // 48421
Szerintem legalább 68-as lehet a pulzusa... :o))
Satti2008-08-24 19:04:06 // 48420
Nem az a fajta, jobb lenne ha kiabálna....?
Xixo2008-08-24 19:03:22 // 48419
Annyira nincs feldúlva...
Satti2008-08-24 19:03:21 // 48418
Vagy ez is olyan lehet, hogy van márkája és qrva drága, de szarul néz ki, láttam már erre sok példát, ami drága és minőség, az nem feltétlenül néz is jól ki.
:-)
:-)
Satti2008-08-24 19:01:38 // 48417
Tőlük, mármint a menő F1 pilótáktól nem sajnálom, ne egyszerű oda eljutni, és nem kis veszélyt vállalnak még mindig magukra, mégha mostmár jóval biztonságosabb is az F1.
Belga2008-08-24 19:00:59 // 48416
pont ilyet lehet nálunk kapni a 100forintos boltban :o))
Belga2008-08-24 18:59:00 // 48415
Naja, bejött a kis mocsoknak az élet. :o))
Belga2008-08-24 18:53:58 // 48414
Kimi - kérdezz felelek (autosport.com)
Gyors fordítás:
K: Mit tudsz mondani a boxban történtekről?
V: Mit mondhatnék? Túl korán indultam. Az én hibám volt, és sajnos fellöktem a tankolót. Meg kell nézzük mi történt pontosan.
K: Éreztél bármit is mielőtt elfüstölt a motorod?
V: Nem, egyáltalán nem, csak az utolsó kanyarban. Nem tudom mi történt, majd kivizsgáljuk - lehet, hogy ugyanaz mint Felipével.
K: Elég nagy volt a forgalom a pályán, nemde?
V: Igen, ezt már előre tudtam. Nem úgy jött össze az időmérő, mint ahogy szerettük volna, úgyhogy ismét más pilóták mögé kerültem, és ekkor már nem tudsz túl sokat tenni. Sajnos nem fejeztük be a versenyt, és ez egy szomorú dolog. De tudjuk mik a gondjaink, és remélhetőleg meg fogjuk oldani őket.
K: Hogy érzed most magad?
V: Rendben vagyok. Nem volt jó hétvégém, de ez már nem az első eset. Kicsit romlott a helyzetünk a bajnokságban, de ha sikerülne megoldani a problémákat, akkor még bármi történhet.
K: A hétvége előtt sokkal optimistább voltál...
V: Nem jó dolog, ha nem fejezünk be egy versenyt, de az is biztos, hogy az edzés sem volt jó. Ha nem az első helyről rajtolsz, akkor beragadsz a többiek mögé, és képtelenség megelőzni őket. A versenytempónk nem rossz, de ha a többiek mögött vagy, akkor ennyi. Nem volt jó hétvége, de már nem tudunk rajta változtatni.
K: Tudod a motorhiba okát?
V: Nem. Talán ugyanaz, mint Felipének, kivizsgáljuk, és a későbbiekben többet fogunk tudni.
K: Hogyan értékelnéd az esélyeidet a bajnokságban?
V: Ugyanaz a probléma, meg kell oldanunk a kvalifikációs problémákat. Még mindig jók az esélyeink, keményen dolgozunk, és meglátjuk mire lesz elég.
K: Ez már a nyolcadik nyeretlen futam. Aggódsz a világbajnoki cím megvédése miatt?
V: Kicsit leszakadtunk. Nem amiatt aggódom, hogy nem nyerek futamot, hanem hogy pontokat vesztek, olyan futamokon is, ahol valamennyit gyűjthettünk volna. Remélem még mindig tudunk harcolni a bajnokságért. A dolgok nagyon gyorsan változnak, és még mindig sok futam van hátra, de egyértelmű, hogy nem lesz könnyű. Ha a következő futamokon nem nyerek, akkor nincs esélyem.
K: El tudnád magyarázni mik a gondjaid az edzésen?
V: Tudjuk hogy mik voltak a gondok, de képtelenek voltunk eddig megoldani. Remélhetőleg a következő teszten ki tudunk próbálni dolgokat, amik a megoldást jelenthetik. Ha jó lenne a kvalifikáció, az rengeteget jelentene.
K: De ez most a gumira vezethető vissza, vagy a csapatra?
V: Egy csapat vagyunk. Nem azt kapom az autótól, amit várok, tehát ezen kell dolgoznunk. Hasonló helyzetben voltunk a múlt évben is, úgyhogy reménykedem, hogy vissza tudunk térni oda, ahol lennünk kell.
Gyors fordítás:
K: Mit tudsz mondani a boxban történtekről?
V: Mit mondhatnék? Túl korán indultam. Az én hibám volt, és sajnos fellöktem a tankolót. Meg kell nézzük mi történt pontosan.
K: Éreztél bármit is mielőtt elfüstölt a motorod?
V: Nem, egyáltalán nem, csak az utolsó kanyarban. Nem tudom mi történt, majd kivizsgáljuk - lehet, hogy ugyanaz mint Felipével.
K: Elég nagy volt a forgalom a pályán, nemde?
V: Igen, ezt már előre tudtam. Nem úgy jött össze az időmérő, mint ahogy szerettük volna, úgyhogy ismét más pilóták mögé kerültem, és ekkor már nem tudsz túl sokat tenni. Sajnos nem fejeztük be a versenyt, és ez egy szomorú dolog. De tudjuk mik a gondjaink, és remélhetőleg meg fogjuk oldani őket.
K: Hogy érzed most magad?
V: Rendben vagyok. Nem volt jó hétvégém, de ez már nem az első eset. Kicsit romlott a helyzetünk a bajnokságban, de ha sikerülne megoldani a problémákat, akkor még bármi történhet.
K: A hétvége előtt sokkal optimistább voltál...
V: Nem jó dolog, ha nem fejezünk be egy versenyt, de az is biztos, hogy az edzés sem volt jó. Ha nem az első helyről rajtolsz, akkor beragadsz a többiek mögé, és képtelenség megelőzni őket. A versenytempónk nem rossz, de ha a többiek mögött vagy, akkor ennyi. Nem volt jó hétvége, de már nem tudunk rajta változtatni.
K: Tudod a motorhiba okát?
V: Nem. Talán ugyanaz, mint Felipének, kivizsgáljuk, és a későbbiekben többet fogunk tudni.
K: Hogyan értékelnéd az esélyeidet a bajnokságban?
V: Ugyanaz a probléma, meg kell oldanunk a kvalifikációs problémákat. Még mindig jók az esélyeink, keményen dolgozunk, és meglátjuk mire lesz elég.
K: Ez már a nyolcadik nyeretlen futam. Aggódsz a világbajnoki cím megvédése miatt?
V: Kicsit leszakadtunk. Nem amiatt aggódom, hogy nem nyerek futamot, hanem hogy pontokat vesztek, olyan futamokon is, ahol valamennyit gyűjthettünk volna. Remélem még mindig tudunk harcolni a bajnokságért. A dolgok nagyon gyorsan változnak, és még mindig sok futam van hátra, de egyértelmű, hogy nem lesz könnyű. Ha a következő futamokon nem nyerek, akkor nincs esélyem.
K: El tudnád magyarázni mik a gondjaid az edzésen?
V: Tudjuk hogy mik voltak a gondok, de képtelenek voltunk eddig megoldani. Remélhetőleg a következő teszten ki tudunk próbálni dolgokat, amik a megoldást jelenthetik. Ha jó lenne a kvalifikáció, az rengeteget jelentene.
K: De ez most a gumira vezethető vissza, vagy a csapatra?
V: Egy csapat vagyunk. Nem azt kapom az autótól, amit várok, tehát ezen kell dolgoznunk. Hasonló helyzetben voltunk a múlt évben is, úgyhogy reménykedem, hogy vissza tudunk térni oda, ahol lennünk kell.
Satti2008-08-24 18:51:05 // 48412
Az egykori kisinasát még szép hogy megdícséri, ha ügyesen megy! :-)))
Xixo2008-08-24 18:48:02 // 48411
....., mint az igazat!!! :))))))))))))))))))))))))))
Satti2008-08-24 18:46:17 // 48410
Mi mást is mondana......? :-))
Xixo2008-08-24 18:45:45 // 48409
Xixo2008-08-24 18:43:29 // 48407
Satti2008-08-24 18:43:16 // 48406
Nem mutat szarul a garázsban egymás mellett a moci meg az Enzo! :-))
Satti2008-08-24 18:38:47 // 48405
Ez nagyon komoly ez a motor, már olvastam róla korábban, hogy van szép épített mocija, de nem láttam, ez at5omkirály!! :-))
El is hiszem, hogy mint nyílatkozta, nagyon szeret vele motorozni az olasz alpokban a hegyi utakon.
El is hiszem, hogy mint nyílatkozta, nagyon szeret vele motorozni az olasz alpokban a hegyi utakon.
Sanyi2008-08-24 18:36:30 // 48404
Itt jobban látszik a papucs.
:-)
Xixo2008-08-24 18:34:07 // 48403
Hogy szakadjon meg!! Most már utálom is!!! :))))))))))
Sanyi2008-08-24 18:33:37 // 48402
Kb. olyan mint Józsi a lambóban kínai szandálban. :-DDD
Belga2008-08-24 18:30:45 // 48401
Bár az a lengyelpiacos strandpapucs kissé gagyi :o)
Belga2008-08-24 18:29:13 // 48400
Iceman 2

Iceman 1

Nemcsak vezetni tud, még ízlése is van. :o))

Iceman 1

Nemcsak vezetni tud, még ízlése is van. :o))
Xixo2008-08-24 18:28:27 // 48399
Ne magyarázkodj, csak szarabbul jössz ki belőle!! :))
Kimi fos volt ma is, a 6. helyről esett ki, ahová nem a csapat miatt került, hanem mert béna volt. De így legalább tudjátok mire fogni!!
Kimi fos volt ma is, a 6. helyről esett ki, ahová nem a csapat miatt került, hanem mert béna volt. De így legalább tudjátok mire fogni!!
Sanyi2008-08-24 18:28:18 // 48398
Online tag
1
Vendég1
764
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Ugyanaz kicsiben
- Oldtimer, youngtimer
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Forma-1
- AlfaCity 2025 - július ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- 159
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
