Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Tedi2005-07-30 00:05:41 // 2998
Najó, nem várok tovább :))))
Inner Circle2005-07-30 00:02:28 // 2997
Itt egy kép Joe-nak:



Mika Hakkinen visszavonulása után francia vörösborral és bagettel kereskedik, meg hajtja a biciklis cicákat :-)
Inner Circle2005-07-29 23:49:14 // 2996
"A Renault a legmegbízhatóbb, és 2. leggyorsabb autó, összeségében viszont a legjobb. a McLaren viszont a leggyorsabb de talán a legmegbízhatatlanabb autó, és összeségben ez meg is pecsételi a sorsukat." Igazad van, de most visszautalnék a foci EB-re: akkor valaki azt mondta nekem, hogy a görögök csírájában ölték meg a szép focit azzal, hogy egy hatékony, de élvezhetetlen, gépies játékot mutatnak be.* Én abszolút nem értek a focihoz, de ugyanezt érzem az F1-ben a Renault-val szemben is. Nekem az a szép F1, ami nem elsősorban a megbízhatóságról szól, amiben nincsenek ilyen hülyeségek mint hogy 10 hellyel hátraküldik a tagot a motorcsere után meg két hétvégés motor, hanem nyomják mint süket a csengőt és a fele társaság elszáll ftaum közben... A Ferrari bemutatta 1998-tól, hogy a megbízhatóság pótolthatatlan előny, a Renault eltanulta, és most a szememben megölik a szép F1-et. Nem bánom hogy Rajkó kiesik, azt viszont igen hogy Alonso nem. *az amőbázni tudó kollegák valószínűleg ismerik a "lóugrásos" taktikát. Ez egy elég jó nyerő szisztéma, persze van ellenszere is: ugyanilyen lóugrásokban kell letenni a jeleket. És máris eljutottunk oda, hogy az egész játéknak nincs semmi értelme, az élvezetes agymunka és kombinálás mechanikus húzgálássá degradálódott. Egy időben sokat amőbáztam, de az ilyen taktikájú ellenfelekkel sose voltam hajlandó folytatni a játékot.
Inner Circle2005-07-29 23:42:42 // 2995
"Szintén abban az évben, az év vége felé a két ferrari megbukik az ellenőrzésen. Az első szárny szélesebb 1,5 cm-rel. Elveszik mindkét pilóta csapat pontjait, de az egyéni pontokat nem, mondván a csapat hibázott, a pilóták semmiről nem tudtak." Nem vették el a csapat-pontokat, a Ferrari akkor semmiféle büntetést nem kapott. Olyannyira hogy ők lettek a csapat-VB-k.
Inner Circle2005-07-29 23:41:51 // 2994
"DC Braziliai kizárását annó nem szárny túlméret, hanem szabálytalan üzemanyag használat okozta. A McLaren azzal védekezett hogy a teszekből maradt szabálytalan üzemanyag a tartályokban." Az egy másik sztori. A 2000-es brazil kizárás az első terelőszárny lógása miatt volt és azért utasították el, mert egyrészt a McLaren a pályahibákra fogta, a FIA szerint meg másnak nem volt ilyen gondja (ja, kivéve a Saubert akik el se indultak, mert szétestek az autóik a pályán...), másrészt a szabályban engedélyezett határon túl lógott, harmadrészt a szabály gyártási hibának adott helyt, nem beállítási hibának. Ezt igazán sose értettem, az F1-ben hogy gondolják hogy félcentis hibával gyártanak le egy alkatrészt?... Persze vol ilyen, a nevezetes sepangi esetnél, amikor a Ferrari ezt sikeresen elhitette a FIA-val... "Az ominózus szárnyprobléma a ferrarinál, pedig NEM AZ ELSŐ SZÁRNYAKNÁL volt, hanem az első futómű mögötti légterelenőnél ami a motorhoz irányítja a hűtő levegőt." Így van, ez az ún. "bargeboard", talán "vitorlá"-nak fordíthatnánk. "És nem mésfél centi hanem 0.15 mm, amire azt mondták, hogy ha lekaparják róla a festéket méretpontos lesz." Volt az egy centi is, a védekezés pedig arra épült, hogy a szabályban nem volt benne hogy mihez képest mérik azt a centit. A függőleges tengelyhez képest bőven szabálytalan volt, de az ügyvédek találtak egy kiskaput és valami ferde tengelyre hivatkoztak, hogy ahhoz képest belül van a határon. Tény, így betű szerint nem sértett szabályt, az viszont vicc, hogy ezt "gyártási hiba"-ként adták el. Az a csapat, ami képes olyan autót építeni ami éveken át nem esik ki műszaki hibából, valószínűleg egy centivel elnéz egy alkatrészt... ezt még egy tifosi sem hiheti el :D
Inner Circle2005-07-29 23:35:54 // 2993
"Pofonegyszerű elemezni a versenyt. Látható, hogy 20-22 körig tűrhetően gyorsak voltunk; aztán (Michael) elkezdett visszaesni, és amikor (Jenson) Button megelőzte, már rengeteg időt vesztett, aztán a következő 23 kör leforgása alatt további 28 másodpercet" - mutatott rá Todt. " Amennyire én emlékszem, Mihály az első boxolás után kb. 6 mp-vel vezetett Button előtt, nem mondhatni hogy az elején veszettül elhúzott volna. Aztán Button gyönyörűen megelőzte, de akkor se volt sokkal gyorsabb nála, pár mp-vel került elé a kerékcsere után. Button és Fisichella előzése kb. úgy viszonyult egymáshoz, mint 2000-ben amikor DC és Hakkinen előzte MS-t Franciaországban: DC még erőből nyomta le, nem is egyszerűen (be is mutatott az öregnek az egyik sikertelen kísérletnél, király volt :D ), Hakkinen meg már a teljesen belassult Ferrarit hagyta ott ami két kanyarral később meg is állt.
Inner Circle2005-07-29 23:32:25 // 2992
Rettentően félek attól hogy Button, mint Alesi és Fisichella, a rosszul időzített csapatváltásaival szépen elássa magát mindörökre :( A fenének írogat alá mindenféle hülye szerződést! Ennyire nem bízik magában, hogy már előre elígérkezik, attól fél hogy később nem lesz hely? Pedig hogy tavaly a VB-második BAR és a szintén nem kutyaütő Williams egymás torkának estek érte, elég jól mutatta hogy a nagy Rajkó- és Alonso-mánia közepette is tudják, hogy mit ér Button. Tudnia kéne, hogy ezt hogyan használja ki. Pláne hogy még a faterja is állandóan ott lóg a boxban, ő meg aztán igazán adhatna neki néha tanácsot :-(
Inner Circle2005-07-29 23:29:29 // 2991
Ez így, ebben a formában egyszerűen nem igaz. Klien és az odapakolás...
Tedi2005-07-29 23:22:03 // 2990
Erősítsünk egy kicsit, itt van mingyárt a K, szóval hajrá K vadászok! :)))
Tedi2005-07-29 23:18:49 // 2989
Teccik az ötlet :)) Jobb lenne, mint Monaco :)))
Inner Circle2005-07-29 23:11:28 // 2988
Hali! Na hazaértem a vízitúráról, a futamot a lónyai pontonhíd hídőri fülkéjében néztem fekete-fehérben :DDD Meg voltam ma a szabadedzésen, de az nem érdekes. Felmerült egy sokkal fontosabb téma :) "Alagút, Clark Ádám tér, Lánchíd, Dunakorzó, Bözse híd, Hegyalja út, Mészáros utca, Alagút út... mekkora lenne már..." Szerintem mindenképpen kéne bele az aluljáró a Ferenciek terén, ha már úgyis arra járunk! :DDD
zolee1452005-07-29 08:51:58 // 2987
hát ja. amúgy tényleg jó lenne majd ha beszámolnának akik kint voltak, mert ugye amit én hallottam az csak egy vélemény, lehet hogy volt olyan aki látott is valamit. meg képek, az is jó lenne.
joe752005-07-29 08:23:52 // 2986
No de a feeling?? :))
zolee1452005-07-29 08:17:40 // 2985
az az aluljáróban is van ingyéé:)))
Slowfeet2005-07-29 08:06:13 // 2984
Olyan sok gumit nem égettek tegnap :)))) az emberszagviszont marvellőz lehetett.....
joe752005-07-29 07:51:48 // 2983
Nem láttak semmit? Hát a szag az smafu?:)))
zolee1452005-07-29 07:36:29 // 2982
egy imerősöm volt. Azt mondta, hogy sokan voltak, és sokat kellett várni hogy bejussanak, de legalább nem láttak semmit, szóval megérte...:)
Mike.2005-07-28 18:57:52 // 2981
Volt valaki ma a Hungaroringen, boxutca látogatáson? Élménybeszámolót ha lehetne kérni ?
joe752005-07-28 16:44:10 // 2980
Érthetőbben, lefordúlsz a M3-ról mintha a Cora-ba mennél, de nem mész a bevásárló központ felé, hanem a régi Fóti úton bemész Fótra, és ott a Shell kút utáni első kereszteződés jobbra. Onnan Mogyoród kb. 4 km. El se lehet tévedni.
joe752005-07-28 16:39:32 // 2979
Fót-mogyoród.
Azmo2005-07-28 16:31:49 // 2978
Amig az M3-ason elmegyek a 20-as km kőig addig kellene vennem matricát a pályára??? Akar a vihar venni azért..... Merről menjek ha nem autópályán mennék?
swan2005-07-28 11:45:01 // 2977
Mondjuk ezt a Kimi féle dolgot kicsit túlzásnak találom, de az eljén tetszik az okfejtés
zolee1452005-07-28 11:42:44 // 2976
csak akkor szoktam olvasni, ha ide belinkelik valamelyiket.
joe752005-07-28 10:52:15 // 2975
Én szeretem a cikkeiket. Vannak ott jó írások.
zolee1452005-07-28 10:50:20 // 2974
egyébként tanulságos...
joe752005-07-28 10:48:38 // 2973
Nem. De lehet hogy Ők olvassák ezt a topicot.:))
zolee1452005-07-28 10:44:38 // 2972
szóval írogatsz az A5-re??? :)
Slowfeet2005-07-28 10:35:55 // 2971
Ha valaki autóval menne ki, egy kis segítség:

joe752005-07-28 10:12:23 // 2970
Látod Zolee, amiről tegnap beszéltem arról ma cikk jelenik meg az a5-ön. Nem csak én látom így.......
joe752005-07-28 10:02:32 // 2969
Egyszerűen gyönyörű. Ennél nincs szebb autó kerek-e világon. És milyen hangja lehet , 7300-nál adja le a max. teljesítményt, 7000 fölött nagyon szépen énekelhet a motor. Persze addig is...:))
zolee1452005-07-28 10:00:09 // 2968
pont az a jó benne hogy nincs úgy eltúlozva mint a legtöbb japcsi autócsoda, földigérő lökös, meg küszöbök...pff.
Mike.2005-07-28 09:54:02 // 2967
Egy ilyenért én is hadakoznék.:-)))
joe752005-07-28 09:53:27 // 2966
Nem tudom de van az oldalukon egy eladó 147 GTAm azért közel 31.000 Ł-ot kérnek. Mondjuk abban van 17.000 mérföld. De 3.7 V6 328 LE-vel annyira nem lehet szar.:)
ystuc2005-07-28 09:51:58 // 2965
Ok, köszi, megvan! :-) Itt az egyik:
ystuc2005-07-28 09:49:18 // 2964
Igen, ezt az oldalt láttam korábban.
zolee1452005-07-28 09:48:30 // 2963
S2000:) nagyon komoly... mennyibe kerül ez a kis csomag?
zolee1452005-07-28 09:47:29 // 2962
van kettő, nincs nagy reklámja a gépnek... a coloni honlap főoldalán van egy engineering menü, majd abban a silhouette menü, és ott a két kép. ez sem 800x600:(
joe752005-07-28 09:44:54 // 2961
amúgy utcai változatokból nekem az Autodelta csodája jön be leginkább. Ezért ölni tudnék:
joe752005-07-28 09:40:04 // 2960
Ezt láttam már régebben képen, akkor azt hittem hogy valami DTM edisön. Nagyon dúúrva! :)
zolee1452005-07-28 09:37:53 // 2959
na EZ az az oldal, de csak kis kép van, majd még keresek.
ystuc2005-07-28 09:37:05 // 2958
Eh, a Coloni oldalán egy darab kép sincs róla... :-( Vagy csak én nem találom...
joe752005-07-28 09:33:51 // 2957
Hát........ határeset! :)) Ha beleteszi a gázt onnantól semmi sem lesz biztonságban az utakon.:)
ystuc2005-07-28 09:32:59 // 2956
Ok, köszi. :-)
zolee1452005-07-28 09:30:34 // 2955
vagy 2 hete pont én linkeltem be róla egy képet! 0-200 6,3 mp! sztem ez már odabaszná Perdix cartárs csippes egynyócát! ;)
zolee1452005-07-28 09:29:27 // 2954
keress rá a Coloni motorsport oldalára a guglin és ott vannak képek, nem is túl rosszak bár nem wallpaper.
joe752005-07-28 09:27:27 // 2953
Valamikor a Renault csinált ilyen pályagépet az Espace buszba középre szerelték az akkor VB győztes Renault V10-et az még akkor 3500 ccm volt. ! ülés és a Francia pályán parádéztak vele. A Buszlmuzin a pályán is megfutotta a 300-at. Tudom hogy semmi értelme amúgy de a pályán ülő százezres tömegnem biztos megmaradt az Espace az emlékezetében.
ystuc2005-07-28 09:27:07 // 2952
Na, erről az autóról keresek valami szép képet! Valaki adott egy linket korábban, de ott csak kicsi képek voltak. Én meg legalább 800x600-ra vágyok. :-)
zolee1452005-07-28 09:23:19 // 2951
gondolom láttad a Coloni által készített 156-os, na az sem gyenge játékos, oké nem F1 V10, de elég ütős lett.
joe752005-07-28 09:20:07 // 2950
Nem is volna rossz! :)) Csinálhatnának az olaszok egy ilyen Alfát Marketing szempontból, és techikai járműként körözhetne mondjuk az Olasz nagydíjon, meg a San Marinoi versenyen is.
zolee1452005-07-28 09:16:36 // 2949
ezért megy úgy a 156-osod!!! Persze dízel.... Még nem is füstöl...ja... Közben meg Ferrari V10 van benne...:)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak