Tommi2008-09-01 20:09:42 // 60464
Egyébként meg tökmindegy, valszeg az életben többet nem nagyon fogunk ilyet így látni, kordon nélkül, pályán, menet közben :)
SKrisz2008-09-01 20:08:31 // 60463
Tók mindegy... Nem mutatott volna xarul, akárhova teszem! :)))
Tommi2008-09-01 20:06:56 // 60461
Szerintem alapvetően az a baj itt a 60-as éveknél, hogy kicsit kaotikusan építették az autókat és össze-vissza nevezték el őket, az egyik forrás szerint ugyanaz a típus, a másik szerint meg nem.
Egyezzünk ki döntetlenben: kevesebb, mint 40 darab készült, na? :)))
Egyezzünk ki döntetlenben: kevesebb, mint 40 darab készült, na? :)))
SKrisz2008-09-01 20:06:30 // 60460
A 100-as limit stimm, a 330LMB is stimm, de "széria" 250GTO-t mindenhol 33 darabot irnak...
Tommi2008-09-01 20:05:28 // 60459
A TotalCar-on szombaton megjelent Ferrari-sztori III. része szerint pedig:
"Azon kevesek, akik vezettek ilyen autót - összesen 39 darab készült 1962-től 1964-ig, tehát még a tulajdonoscseréket számítva sincsenek sokan - állítják, hogy nemcsak elképesztően sikeres Gran Turismo-versenykocsinak volt kitűnő, de utcai autónak is."
"Azon kevesek, akik vezettek ilyen autót - összesen 39 darab készült 1962-től 1964-ig, tehát még a tulajdonoscseréket számítva sincsenek sokan - állítják, hogy nemcsak elképesztően sikeres Gran Turismo-versenykocsinak volt kitűnő, de utcai autónak is."
Szilárd2008-09-01 20:04:14 // 60458
Kerti széknek szántad??:))))
Tommi2008-09-01 20:04:02 // 60457
Ez érdekes...
Az italiaspeed.hu szerint:
"A FIA versenyautókra vonatkozó szabályai szerint legalább 100 autót kell ahhoz építeni, hogy egy típus indulhasson a GT kategóriában. Bár a Ferrari csak 39 darab 250 GTO-t épített (ebből 33 utcai autó volt, hármat négy literes 330-as motorral szereltek (ezt sokszor „330GTO”-nak nevezik, de a helyes elnevezése 330 LMB) három pedig „Type 64” volt, újragondolt karosszériával.), de az FIA engedélyezte az autó indulását a GT kategóriában."
Az italiaspeed.hu szerint:
"A FIA versenyautókra vonatkozó szabályai szerint legalább 100 autót kell ahhoz építeni, hogy egy típus indulhasson a GT kategóriában. Bár a Ferrari csak 39 darab 250 GTO-t épített (ebből 33 utcai autó volt, hármat négy literes 330-as motorral szereltek (ezt sokszor „330GTO”-nak nevezik, de a helyes elnevezése 330 LMB) három pedig „Type 64” volt, újragondolt karosszériával.), de az FIA engedélyezte az autó indulását a GT kategóriában."
SKrisz2008-09-01 20:02:39 // 60456
SKrisz2008-09-01 20:00:29 // 60455
Hát mindenhol ezt irják...
submitted by Richard Owen
production 33 with series I body
engine Tipo 168/62, 60 Degree V12
position Front Longitudinal
aspiration Natural
valvetrain SOHC 2 Valves / Cyl
fuel feed 6 Webber-38 DCN Carburettors
displacement 2953 cc / 180.2 cu in
bore 73.0 mm / 2.87 in
stroke 58.8 mm / 2.31 in
compression 9.8:1
power 225.2 kw / 302.0 bhp @ 7500 rpm
specific output 102.27 bhp per litre
bhp/weight 289.55 bhp per tonne
torque 294.0 nm / 216.8 ft lbs @ 5500 rpm
redline 8500
body / frame Aluminum Body over Steel Frame
driven wheels RWD w/ZF Limited Slip
front tires Dunlop R5/R6 600L x 15
rear tires Dunlop R5/R6 700L x 15
front brakes Dunlop Discs w/Hydrualic Assist
f brake size 314 mm / 12.4 in
rear brakes Dunlop Discs w/Hydrualic Assist
r brake size 298 mm / 11.7 in
front wheels F 38.1 x 15.2 cm / 15.0 x 6.0 in
rear wheels R 38.1 x 16.5 cm / 15.0 x 6.5 in
steering ZF Wom & Peg
f suspension Double Wishbones w/Coil Springs, Koni Adjustable Shock Absorbers, 16.5mm Anti-Roll Bar
r suspension Live Axle w/Semi-Elliptic Springs, Koni Shock Aborbers, Dual Watts Linkage
weight 1043 kg / 2299 lbs
wheelbase 2400 mm / 94.5 in
front track 1354 mm / 53.3 in
rear track 1350 mm / 53.1 in
length 4400 mm / 173.2 in
width 1675 mm / 65.9 in
height 1245 mm / 49.0 in
transmission Porsche 5-Speed Manual
gear ratios 2.935:1, 1.975:1, 1.450:1, 1.170:1, 1.000:1, :1
final drive 4.85, 4.57, 4.25, 4.00, 3.88, 3.77, 3.66 or 3.55:1
top speed 279 kph / 173.4 mph
0 - 60 mph 6.1 seconds
0 - 100 mph 13.1 seconds
0 - 1/4 mile 13.5 seconds
submitted by Richard Owen
production 33 with series I body
engine Tipo 168/62, 60 Degree V12
position Front Longitudinal
aspiration Natural
valvetrain SOHC 2 Valves / Cyl
fuel feed 6 Webber-38 DCN Carburettors
displacement 2953 cc / 180.2 cu in
bore 73.0 mm / 2.87 in
stroke 58.8 mm / 2.31 in
compression 9.8:1
power 225.2 kw / 302.0 bhp @ 7500 rpm
specific output 102.27 bhp per litre
bhp/weight 289.55 bhp per tonne
torque 294.0 nm / 216.8 ft lbs @ 5500 rpm
redline 8500
body / frame Aluminum Body over Steel Frame
driven wheels RWD w/ZF Limited Slip
front tires Dunlop R5/R6 600L x 15
rear tires Dunlop R5/R6 700L x 15
front brakes Dunlop Discs w/Hydrualic Assist
f brake size 314 mm / 12.4 in
rear brakes Dunlop Discs w/Hydrualic Assist
r brake size 298 mm / 11.7 in
front wheels F 38.1 x 15.2 cm / 15.0 x 6.0 in
rear wheels R 38.1 x 16.5 cm / 15.0 x 6.5 in
steering ZF Wom & Peg
f suspension Double Wishbones w/Coil Springs, Koni Adjustable Shock Absorbers, 16.5mm Anti-Roll Bar
r suspension Live Axle w/Semi-Elliptic Springs, Koni Shock Aborbers, Dual Watts Linkage
weight 1043 kg / 2299 lbs
wheelbase 2400 mm / 94.5 in
front track 1354 mm / 53.3 in
rear track 1350 mm / 53.1 in
length 4400 mm / 173.2 in
width 1675 mm / 65.9 in
height 1245 mm / 49.0 in
transmission Porsche 5-Speed Manual
gear ratios 2.935:1, 1.975:1, 1.450:1, 1.170:1, 1.000:1, :1
final drive 4.85, 4.57, 4.25, 4.00, 3.88, 3.77, 3.66 or 3.55:1
top speed 279 kph / 173.4 mph
0 - 60 mph 6.1 seconds
0 - 100 mph 13.1 seconds
0 - 1/4 mile 13.5 seconds
Szilárd2008-09-01 20:00:28 // 60454
Végülis mi az a pár 100 méter...:)))
SKrisz2008-09-01 19:58:21 // 60453
Át kellett volna dobni a keritésen, később meg visszamenni érte! :)))
Szilárd2008-09-01 19:57:45 // 60452
Akkor most melyik a frankó infó???
SKrisz2008-09-01 19:57:32 // 60451
Egy másik forrás:
Manufacturer Ferrari
Production 1962–1964
(36 produced)
Successor Ferrari 288 GTO
Class Sports car
Body style(s) Berlinetta
Layout FR layout
Engine(s) 3.0 L V12
300 PS (296 hp/221 kW)
Transmission(s) 5-speed manual
Wheelbase 2,400 mm (94.5 in)
Curb weight 1,100 kilograms (2,425 lb)
Related 330 LMB
250 LM
Manufacturer Ferrari
Production 1962–1964
(36 produced)
Successor Ferrari 288 GTO
Class Sports car
Body style(s) Berlinetta
Layout FR layout
Engine(s) 3.0 L V12
300 PS (296 hp/221 kW)
Transmission(s) 5-speed manual
Wheelbase 2,400 mm (94.5 in)
Curb weight 1,100 kilograms (2,425 lb)
Related 330 LMB
250 LM
Szilárd2008-09-01 19:57:04 // 60450
Nem is ott lett volna a probléma,hanem az autóig lejuttatni a motyót annyi biztonsági őrön keresztül...
SKrisz2008-09-01 19:55:47 // 60449
Na akkor itt egy mindkettőnk számára új info:
"...Ferrari built only 36 250 GTOs (33 of the "normal" cars, three with four-litre 330 engine sometimes called the "330 GTO" ..."
"...Ferrari built only 36 250 GTOs (33 of the "normal" cars, three with four-litre 330 engine sometimes called the "330 GTO" ..."
Tommi2008-09-01 19:49:28 // 60447
Asszolút nyugodt vagyok :)
SKrisz2008-09-01 19:48:05 // 60446
Ugyanmár! Szólsz nekik, hogy Ciao Tutti, kiemelsz egy szép nagy darabot a kupacból, azt kisétálsz a boxból. Észre se vettek volna! :))
Szilárd2008-09-01 19:45:31 // 60445
Elég nehéz lett volna onnan bármit is kiturnom onnan és feltűnésmentesen kihozni:((
SKrisz2008-09-01 19:44:04 // 60444
Kincseskamra!!!!! ...és te nem turtál onnan semmit? :(
:)))
:)))
SKrisz2008-09-01 19:43:02 // 60443
Emlékeztet.... bizony bizony... Rohadtul ismerős, csak tudnám hol láttam már azt a nagy fogaskereket... :DDD
SKrisz2008-09-01 19:41:36 // 60442
39? Biztos ziher? :))))
Szilárd2008-09-01 19:33:00 // 60441
Nyugodtan nyugodjál meg!!:)))))
Tommi2008-09-01 19:30:08 // 60440
Nem... Hanem inkább arra, hogy belül tuti Te is szőke vagy :))))))))))))))))
Szilárd2008-09-01 19:25:17 // 60439
Az elefántokra gondolsz??:))))
Tommi2008-09-01 19:21:21 // 60438
Tommi2008-09-01 19:19:31 // 60437
SKrisz!
A paddock belépőt szívesen, cserébe vadássz le nekem valami modellt :)))
És csak hogy pontosítsunk: nem 32, hanem 39 darab 250 GTO készült :)))
Az öregekhez meg csak annyit, hogy a sofőrök a pályán "nem tisztelték a kort" és kinyomták a gépek szemét, a boxban viszont iszonyat alaposan simogatták, szerelték, polírozták, nyalogatták, stb... :) És sokan a szerelők mellett "eská" is szereltek.
A paddock belépőt szívesen, cserébe vadássz le nekem valami modellt :)))
És csak hogy pontosítsunk: nem 32, hanem 39 darab 250 GTO készült :)))
Az öregekhez meg csak annyit, hogy a sofőrök a pályán "nem tisztelték a kort" és kinyomták a gépek szemét, a boxban viszont iszonyat alaposan simogatták, szerelték, polírozták, nyalogatták, stb... :) És sokan a szerelők mellett "eská" is szereltek.
Szilárd2008-09-01 18:57:03 // 60436
VaG2008-09-01 18:32:12 // 60435
Hova tűnt mindenki??:-O
én itt VaG-ok;)))))))))))
én itt VaG-ok;)))))))))))
VaG2008-09-01 18:27:39 // 60434
tényleg nagyon szép hangjuk volt az antik daraboknak;))))) egyébként pont azt néztük, hogy a technikai fejlődéssel, hogy csökkent a felváltás távolság egy adott ponthoz képest a célegyenesben.... a 430-as ferkák a start lámpa körül váltottak egyet, míg a régi vasak pár tíz ( pár száz) méterrel később.....
SKrisz2008-09-01 14:02:54 // 60433
Hát őszintén szólva ezek a srácok nem úgy néztek ki, mint akiknek be kell szólni a gyárba... Minden autó mellett gyári szerelő csapat dolgozott. :))
Élőben csak annyit a "hangról" hogy a másfél órás F1 futamot végültem egy szó nélkül, hogy, jaj fáj a fejem, meg jaj be kéne fogni a fülem, mert jaj de hangosak ezek a csúnya vörsönyautók... Itt az Oldtimer futamon 15 perc után kezdtem érezni, hogy talán ennyi elég is lenne... Szószerint iszonyat hangjuk volt!!!
Viszont ami nagyon brutál volt az a '86-os F1 verda volt! Nem sikított, mint a mostani F1 gépek, gyönyörűen dörmögött a V12 (vagy V10?), hozzá lefújta az ember fejét a turbo süvöltsése. Ahogy Palik Bemondó László mondaná: A versenysport ünnepe volt!!! :)
Élőben csak annyit a "hangról" hogy a másfél órás F1 futamot végültem egy szó nélkül, hogy, jaj fáj a fejem, meg jaj be kéne fogni a fülem, mert jaj de hangosak ezek a csúnya vörsönyautók... Itt az Oldtimer futamon 15 perc után kezdtem érezni, hogy talán ennyi elég is lenne... Szószerint iszonyat hangjuk volt!!!
Viszont ami nagyon brutál volt az a '86-os F1 verda volt! Nem sikított, mint a mostani F1 gépek, gyönyörűen dörmögött a V12 (vagy V10?), hozzá lefújta az ember fejét a turbo süvöltsése. Ahogy Palik Bemondó László mondaná: A versenysport ünnepe volt!!! :)
Ollah2008-09-01 13:37:25 // 60432
Mer' az nem Euro -138, hanem Euro +5. :)
Meg az GT, nem? Biztos azért sem olyan zajos, mint mondjuk egy 430. De mindegy is, úccse vennék ojjantot. :P
Meg az GT, nem? Biztos azért sem olyan zajos, mint mondjuk egy 430. De mindegy is, úccse vennék ojjantot. :P
Ollah2008-09-01 13:34:55 // 60431
Nagy ritkán elkapok vmelyik ismeretterjesztő adón old timer bajnokságot; NOS, nem akármilyen autókkal és nem akármennyire belet kitaposva versenyeznek csilliókat érő gépekkel. Gondolom, ezek a fickók simán beszólnak a gyárba, hogy kéne ez-az, ha valami nagyon kukás lesz, és gondolom van az a pénz, amiért a gyár legyárt néha egy-egy egyedi darabot nekik. Meg azért nyilván "kókány" is megy, persze nem szó szerint.
Zsír lehet ilyen vasakkal nyomni, no. És élőben biztosan nagyon szépen szólnak az Euro -138-as motorok. :)
Zsír lehet ilyen vasakkal nyomni, no. És élőben biztosan nagyon szépen szólnak az Euro -138-as motorok. :)
SKrisz2008-09-01 13:14:06 // 60430
Hát nekem meg pont az 599 volt nagy csalódás... Sok-sok-sok euro-s motor, zéró hang... emmá' nem az igazi...
SKrisz2008-09-01 13:12:55 // 60429
Erre én is gondoltam, ezért tenyereltem a szélvédő keretre... Gondoltam, az üveg csak megtartja az 5 ujjamat... Mer'hátazérmácsakna... Ugye? :)))
Egyébként az állagmegóvásról csak annyi, hogy emberünk a ringen úgy nyomta a vasnak az oldtimer futamon, majd szétrepedt a dobhártyám, amikor elhúzott mellettünk... Hogyismondjam finoman... Nem nagyon tisztelte a kort, amivel ez a vas bírt. Nem tudom mennyi 250GTO van még talpon, abból a 32-ből, amit építettek, de ez még nagyon virgonc volt az biztos! :)))
Na még 2 kép, mer' tényleg nem mindennap jön az emberrel szembe egy ilyen rozsdaboglya! :)))


Egyébként az állagmegóvásról csak annyi, hogy emberünk a ringen úgy nyomta a vasnak az oldtimer futamon, majd szétrepedt a dobhártyám, amikor elhúzott mellettünk... Hogyismondjam finoman... Nem nagyon tisztelte a kort, amivel ez a vas bírt. Nem tudom mennyi 250GTO van még talpon, abból a 32-ből, amit építettek, de ez még nagyon virgonc volt az biztos! :)))
Na még 2 kép, mer' tényleg nem mindennap jön az emberrel szembe egy ilyen rozsdaboglya! :)))


TarP2008-09-01 13:10:51 // 60428
Látni.... és hallani is!
Nagyon más hangon dalaonak a V8-asok, meg a V12-esek!
Bár én az utóbbiakat már túlzásnak érzem, az 599 mégis irtózatosan szépen muzsikál és még magy is! :)
Nagyon más hangon dalaonak a V8-asok, meg a V12-esek!
Bár én az utóbbiakat már túlzásnak érzem, az 599 mégis irtózatosan szépen muzsikál és még magy is! :)
Ollah2008-09-01 13:01:11 // 60427
Nem kis dolog egy ilyen járgányt lekapni, szép skalp. ;) És veszélyes... Képzeld, micsoda fejfájás lenne abból, ha rátenyerel az ember, aztán egyszer csak behorpad a teteje. Aztán kiesik mind a 4 kereke! :DDD
Mondjuk a gazdi helyében 4...nem is, 6(!) inkálossal védetném éjjel-nappal. :D
Mondjuk a gazdi helyében 4...nem is, 6(!) inkálossal védetném éjjel-nappal. :D
Ollah2008-09-01 12:52:32 // 60426
Leon
Ha olvasod még ezt az oldalt, akkor gratula a 12,6-hoz, az qrrrrva jó idő! Már majdnem egál egy 430-assal. (Csak hogy ON topic is legyek.) ;)))
Ráadásul ugye gyengén tapadó pályán. Látom hergeled az evót rendesen.... ;) Hajrá!
Ha olvasod még ezt az oldalt, akkor gratula a 12,6-hoz, az qrrrrva jó idő! Már majdnem egál egy 430-assal. (Csak hogy ON topic is legyek.) ;)))
Ráadásul ugye gyengén tapadó pályán. Látom hergeled az evót rendesen.... ;) Hajrá!
SKrisz2008-09-01 12:51:50 // 60425
kabbe! :PPPPPPP
/Gépelni tudok, csak nem jól... :DDD/
/Gépelni tudok, csak nem jól... :DDD/
Ollah2008-09-01 12:49:10 // 60424
Mivel tudsz gépelni, ezért feltételezem, hogy a tulaj nem látta. ;DDD
TarP
Köszi a zinfót. Biztos jó volt látni a sok szép és gyors ótót.
TarP
Köszi a zinfót. Biztos jó volt látni a sok szép és gyors ótót.
TarP2008-09-01 10:40:56 // 60423
Hugaroring, Ferrari Racing Day.
Sok sok F430, meg F360, F355, egy F50, két-három 599, egy Testarossa...
Verseny 430 Scuderiák, meg F1-es autók régebbiek és újak.
Bemutatók Ferrari rajongóknak. Csabee-ék is megjelentek, de nem a pályán, mert nem volt lovas mattricca az ótón :)
Másik hír, hogy mégis csak kell futóműfelújítani a traktort, mert az emberke a kattogást megszüntette ugyan, de valami szilent még gurgulázik, ha gödörbe megyek, márpedig sok utunk gödörből van építve, mert abból volt raktáron rohadásig.
Sok sok F430, meg F360, F355, egy F50, két-három 599, egy Testarossa...
Verseny 430 Scuderiák, meg F1-es autók régebbiek és újak.
Bemutatók Ferrari rajongóknak. Csabee-ék is megjelentek, de nem a pályán, mert nem volt lovas mattricca az ótón :)
Másik hír, hogy mégis csak kell futóműfelújítani a traktort, mert az emberke a kattogást megszüntette ugyan, de valami szilent még gurgulázik, ha gödörbe megyek, márpedig sok utunk gödörből van építve, mert abból volt raktáron rohadásig.
SKrisz2008-09-01 10:36:13 // 60422
Ollah2008-09-01 10:33:53 // 60421
Ja, egy 5 küllős Azev pl. jól mutatna fekába'. A nagyon teli felnit én sem tudom elképzelni.
Bájdövéj úgy dumálunk erőrl, mintha. Pedig nem. Részemről legalábbis. :)
Bájdövéj úgy dumálunk erőrl, mintha. Pedig nem. Részemről legalábbis. :)
Ollah2008-09-01 10:32:10 // 60419
Ha villantósat akar az ember, akkor bianco nuvola + rosso bőr + "19 króm, na az villantós. :)
Olyannal nem szégyenkeznék elgurulni szombat este a két Mammut között, majd kiszállván azt mondani, hogy a járgány bevásárlásra van és különben is csak az egyik bijácsomé, mer' az M3 szervizbe' van, az M5-re meg most raknak kompressziót. Vagy mifenét... :PPP
Olyannal nem szégyenkeznék elgurulni szombat este a két Mammut között, majd kiszállván azt mondani, hogy a járgány bevásárlásra van és különben is csak az egyik bijácsomé, mer' az M3 szervizbe' van, az M5-re meg most raknak kompressziót. Vagy mifenét... :PPP
SKrisz2008-09-01 10:29:09 // 60418
Mattfeka felni szvsz eleve gáz, de a Siena még inkább balfaxul nézne ki. Ha már minenképp mattfeka felgen, akkor az legyen szellősebb... szerintem! :)
TarP2008-09-01 09:33:30 // 60417
Egyébként jó móka volt a hétvégi Ferrari Racing day.
Ilyenkor érzi az ember, hogy lenne mit fejleszteni az otthoni gépparkon!!! :)
Sajnálom, hogy a Maseratikat nem engedték körözni, azok közt is van pár nagy kedvencem...
Ilyenkor érzi az ember, hogy lenne mit fejleszteni az otthoni gépparkon!!! :)
Sajnálom, hogy a Maseratikat nem engedték körözni, azok közt is van pár nagy kedvencem...
TarP2008-09-01 09:30:59 // 60416
Nemtom Amerikás-e, de pl az is nagyon jól tud kinézni, ha fekete felnin vörös csík fut végig. (Főleg fekete, illetve vörös ótón.)
Persze én csak ötletelek, hátha van közte olyan, ami szimpi.
Simán feketére fújva szerintem nem lenne villantós, na.
Persze én csak ötletelek, hátha van közte olyan, ami szimpi.
Simán feketére fújva szerintem nem lenne villantós, na.
Ollah2008-09-01 09:24:36 // 60415
Igen, hasonlóan egyedi és mutatós szín. ;PPP