Gyanúsan és konzisztensen 1-2 tizeddel jobbakat megy, mint egy GTA, miközben 80 kilóval nehezebb... :)
Ezt a pletykát én is hallottam már, hogy direkt csináltak egy erősebb bemutatóautót, azért lett ez ilyen vad. Viszont akkor ki tud még +-t kihozni belőle szívó üzemben? 90LE/liter elég "hegyesnek" tűnik.
Ollah2007-06-11 13:37:02 // 49364
kod2007-06-11 13:31:48 // 49363
na azt majd en bevallalom.... :-))
Ollah Te mikor akarsz indulni (hanykor) szombaton? gurulunk egyutt??
Ollah Te mikor akarsz indulni (hanykor) szombaton? gurulunk egyutt??
KORYY2007-06-11 13:19:34 // 49362
allítólag tesztcarnak rendelte a boldizsár utca annak idelyén és talán küldtek egy nem 220le-set hogy ha kipróbázzák akkor azt érezzék hogy ez nagyon megy és rögvest befizessenek egy újra?
SKrisz2007-06-11 13:15:39 // 49361
Kamera van, ótó van, kedv van, number one! :)))))
KORYY2007-06-11 13:15:34 // 49360
gondoltam h meg kéne mérni a löketet, mert gyanúsan 3.2gta időket megy, de 1999-ben viszont még nem volt 3.2-es motor....
Ollah2007-06-11 13:12:46 // 49359
Fogalmam sincs, egy 220 lóerős autó mitől lesz ~270, miközben elvileg gyári. Ekkora szórást talán még Luigiék sem tudnak csak úgy produkálni.
Lehet, úgy keltek fel aznap reggel, hogy "Na srácok, építsünk egy igazán faszagányos motort ma!" S lőn. ;P
Lehet, úgy keltek fel aznap reggel, hogy "Na srácok, építsünk egy igazán faszagányos motort ma!" S lőn. ;P
KORYY2007-06-11 13:11:19 // 49358
a mért súlya 1480kg üresen (nem kipakolva)
Ollah2007-06-11 13:10:08 // 49357
Okés, én is kíváncsi vagyok, mi a különbség.
Csak valaki kamerázzon majd mögöttünk, mert arra a hangra kíváncsi lennék kívülről... ;)))
Csak valaki kamerázzon majd mögöttünk, mert arra a hangra kíváncsi lennék kívülről... ;)))
KORYY2007-06-11 13:08:43 // 49356
véleményem szerint, csak programozással nem lehet ennyit hozni, viszont a teteje gyári 4sure, az alját meg még nem láttam. tippek?
Ollah2007-06-11 13:07:34 // 49355
Nem minden Z, ami Z? :P
SKrisz2007-06-11 13:07:19 // 49354
Jóvanna... értem én... :)))
SKrisz2007-06-11 13:02:55 // 49353
Nekem? Ha nemkem, akkor nekem vaze... :)))
Azért én ebben messze nem vok ennyire bizonyossággal teli... Majdan azon a bizony eljövendő APASZnak kies kezdetén (csakis az első serital előtt... vagy után? Ki nem xarja le:)))) összeugarsszuk a mattot, meg a kályhát oszt lesz ami lesz! :)))
Azért én ebben messze nem vok ennyire bizonyossággal teli... Majdan azon a bizony eljövendő APASZnak kies kezdetén (csakis az első serital előtt... vagy után? Ki nem xarja le:)))) összeugarsszuk a mattot, meg a kályhát oszt lesz ami lesz! :)))
Ollah2007-06-11 13:02:44 // 49352
Menj el padra, méresd meg, meg valaki nézzen bele a programjába. De ez most 260+ lóerő biztosan van...
Szóval turbó? :P
Szóval turbó? :P
kod2007-06-11 13:01:29 // 49351
nem duma nekem ez a Z nem gyere be... olyan nyeklik-nyakliknak tunik... meg kicsi is... a ronyo vetelkor egy pillanatig elmelaztam de aztan gyorsan elrepult a pillanat... :-)))
Ollah2007-06-11 13:00:55 // 49350
Neked elsősorban... ;P
Nemá' itten húvazzézol, oszt első nekifutásra odab@xarintasz, osztakó' lesz húvazze' vazze'! :)))
Szóval ennyit tud Piroska is, hidd el...
Nemá' itten húvazzézol, oszt első nekifutásra odab@xarintasz, osztakó' lesz húvazze' vazze'! :)))
Szóval ennyit tud Piroska is, hidd el...
KORYY2007-06-11 13:00:39 // 49349
elöbb még meg kéne felyteni hogy mitől megy így, majd utána kéne csak piszkálgatni.....
SKrisz2007-06-11 12:54:01 // 49348
Aztaapitsa... Ez igazán húbazmeg... Hát mégeccer nagy gratula!!!! :))
SKrisz2007-06-11 12:53:09 // 49347
Attól függ kinek? Nekem vagy a bömbinek? :)))
SKrisz2007-06-11 12:52:44 // 49346
Na persze... duma... :PPPP
Ollah2007-06-11 12:39:53 // 49345
Van egy jó turbóm a gépedre, 3-500 lóig jó. ;)
Ollah2007-06-11 12:39:11 // 49344
Ne siess, még van 20-30 lóerő fórod, amit nem mostanában fogok behozni...
Csipsz tunning? Hááát... Monnyuk 3 literből +10-12 lovat biztos ki lehet hozni...
Csipsz tunning? Hááát... Monnyuk 3 literből +10-12 lovat biztos ki lehet hozni...
KORYY2007-06-11 12:36:52 // 49343
akkor lassan szedhetem magam össze :-)
mongyuk kéne már egy csiptuning a gépbe....
mongyuk kéne már egy csiptuning a gépbe....
Ollah2007-06-11 12:20:23 // 49342
Hűtővíz az egyik csőnél.
Ollah2007-06-11 12:10:45 // 49341
Kösz. Alacsonyak és rövidek... :)
De má' majdnem annyi a max. póverem, mint Neked. :)))
Csabee
Köfi. :)
De má' majdnem annyi a max. póverem, mint Neked. :)))
Csabee
Köfi. :)
Csabee2007-06-11 11:05:14 // 49340
mid és hol folyik?
Csabee2007-06-11 11:00:34 // 49339
irhatnál egy mélt privibe hogysmintkicsodamennyiértmit!:))
Csabee2007-06-11 11:00:07 // 49338
navvégre:))))))))))))
igazán örulunk!!!:)))))))))))
gratula!!:)))))
igazán örulunk!!!:)))))))))))
gratula!!:)))))
Ollah2007-06-11 10:51:26 // 49336
Íme két mérés összehasonlítása:

Nem ez lett a legjobb eredményem, mindenesetre a lényeg ezen is látszik: jelentősen nőtt a póver és hosszabb, egyenesebb a görbe.
A tüske/gödör az elején a nem tökéletes drukklabda miatt van; ott felugrik a nyomás 1,3-ra, onnan visszaejt és utána tartja az 1,2-t. Ezt még szeretném majd orvosolni, ha lesz rá pénzem egyszer...
A fordulatszámtartomány rosszul van beállítva, nem 6200-ig forog csak. :)

Nem ez lett a legjobb eredményem, mindenesetre a lényeg ezen is látszik: jelentősen nőtt a póver és hosszabb, egyenesebb a görbe.
A tüske/gödör az elején a nem tökéletes drukklabda miatt van; ott felugrik a nyomás 1,3-ra, onnan visszaejt és utána tartja az 1,2-t. Ezt még szeretném majd orvosolni, ha lesz rá pénzem egyszer...
A fordulatszámtartomány rosszul van beállítva, nem 6200-ig forog csak. :)
Ollah2007-06-11 10:44:40 // 49335
Állj!
Keréken 200 LE! :)))
240 ló keréken, hehehe, álmodj királylány. Ez konzervatív beállítás, főtengelyen annyi. ;)
Víz kifelé csorog, de inkább ömlik néha. F@x kivan vele...
Keréken 200 LE! :)))
240 ló keréken, hehehe, álmodj királylány. Ez konzervatív beállítás, főtengelyen annyi. ;)
Víz kifelé csorog, de inkább ömlik néha. F@x kivan vele...
TarP2007-06-11 10:43:16 // 49334
Az egy 3.0V6 volt 3.8millóért.
Vaj bőrrel és luxusos feelinggel, de meg volt törve az eleje, majd rendberakták.
Nem tudom, ki vitte el, de AlfásZsolti kiárusította mindet.
Vaj bőrrel és luxusos feelinggel, de meg volt törve az eleje, majd rendberakták.
Nem tudom, ki vitte el, de AlfásZsolti kiárusította mindet.
Ollah2007-06-11 10:43:15 // 49333
Talán jobb is ez így...:)
kod2007-06-11 10:42:19 // 49331
azt a k... gratula!!! :-)))
kod2007-06-11 10:41:40 // 49330
sajnos igen ez lenne az apal corsa... :-))))
kod2007-06-11 10:40:54 // 49329
a jegertolbemattultpirosra adom a voksot!!
FoToS2007-06-11 10:28:48 // 49328
Most néztem az oldalad vajon a JAV-317 GTV hol landolt?
TarP2007-06-11 10:24:02 // 49327
Ollah, tudsz feltenni görbét a mérésről?
TarP2007-06-11 10:23:16 // 49326
Új M3??? Mert az érdekes lehet a visszatermelős fékkel, DSG váltóval, meg V8-cal,,,
SKrisz2007-06-11 10:22:07 // 49325
Jaja... új 325 CC volt. Az 1-estől az M6-ig volt minden BMW (egyedül 7-est nem hoztak le) lehetett mindegyiket tesztvezetni is, de ami igazán érdekelt az az M6 volt, erre mire indulhattunk volna vezetni, valaki megvette, így a tesztvezetés az M6-ra bezárt... f@sza...
TarP2007-06-11 10:19:01 // 49324
Új 325? Majdnem annyit tud, mint egy old gyári V6TB :) (gyorsulás-végsebesség)
TarP2007-06-11 10:17:17 // 49323
Na végre má! Szóval keréken 240Ló, az főtengelyen kb mennyi is?
Remélem Giovanni gépe is összeáll lassan és tudunk olyan minitalit tartani, ahol a GTV-k száma jelentőssé szaporodik!
Ja, ha nagyon ráűngatja a kormányt, árulnak ilyen kulcsos kormányzárat, azt kell rátenni :)
Remélem a víz kifelé jön valahol, nem befelé....
Remélem Giovanni gépe is összeáll lassan és tudunk olyan minitalit tartani, ahol a GTV-k száma jelentőssé szaporodik!
Ja, ha nagyon ráűngatja a kormányt, árulnak ilyen kulcsos kormányzárat, azt kell rátenni :)
Remélem a víz kifelé jön valahol, nem befelé....
SKrisz2007-06-11 10:17:09 // 49322
Nincs mit! M6-ost eladták ott melegében azonnal (38mihályt tettek le érte), így a tesztvezetés bezárt :( A 325 meg annyira nem érdekelt már, így azzal nem is mentem...
SKrisz2007-06-11 10:15:48 // 49321
Amit mondtam telóban, az most is igaz! Gratula! :))))
Ollah2007-06-11 10:14:34 // 49320
Mesélhecc ám, emmá' úgyis majmeg bimmer fórum. :)
Én ma reggel csak hallgattam egy új M5-öt, well, kapgyák be. Majmeg olyan hangja van, mint az enyémnek. :PPP
Én ma reggel csak hallgattam egy új M5-öt, well, kapgyák be. Majmeg olyan hangja van, mint az enyémnek. :PPP
Ollah2007-06-11 10:10:39 // 49319
Nah, gurul az ótó végre. Kicsit erősebb keréken, mint előtte főtengelyen volt, úgyhogy elégedett vagyok. (kb. 240 LE és 350 Nm) Attól függetlenül, hogy ez egy "light" program, szóval nincs túlhajszolva a szerkezet.
2500-tól töltöget, 1,2 bar 3500-tól 7200-ig 3-astól. 1-2-ben inkább 4000-től van meg az 1,2. Szép, egyenletes és egyenes a görbe, fönt sem fogy el az autó. Vonat fíling. :) Rosszabb minőségű úton 3-asban is rángatta a kezemben a kormányt. Egyelőre teccik. Csak 50 km-en megeszik 2 liter vizet... :)
Szóval a vizem még mindig qrvára folyik valahol, meg kellene egy kartergáz szűrő. Aztán egyelőre ennyi.
2500-tól töltöget, 1,2 bar 3500-tól 7200-ig 3-astól. 1-2-ben inkább 4000-től van meg az 1,2. Szép, egyenletes és egyenes a görbe, fönt sem fogy el az autó. Vonat fíling. :) Rosszabb minőségű úton 3-asban is rángatta a kezemben a kormányt. Egyelőre teccik. Csak 50 km-en megeszik 2 liter vizet... :)
Szóval a vizem még mindig qrvára folyik valahol, meg kellene egy kartergáz szűrő. Aztán egyelőre ennyi.
SKrisz2007-06-11 10:08:50 // 49318
SKrisz2007-06-11 10:08:13 // 49317
SKrisz2007-06-10 22:12:24 // 49316
Igazán nincs mit!
Közben már írtam is a stácank, hogy mi a helyzet! Majd megbeszéljük, hogy mikor jut haza hozzád! :)
Közben már írtam is a stácank, hogy mi a helyzet! Majd megbeszéljük, hogy mikor jut haza hozzád! :)
Csöri2007-06-10 22:04:49 // 49315
OK még egyszer nagyon köszi. Holnap majd hívlak. Jó éjt.