Fórum >> Típusok >> 164-166

Lumpi2010-05-13 20:55:31 // 50537
Sziasztok.. 2hete olyan problémám lépett fel hogy az egyik kanyarban indexelés kozben kicsapta a biztositékot,és onnan kezdve szinte állítolag. Agyon nézték a kocsit a "szakemberek",de semmi. Azt mondták hogy a biztosíték táblában van a bibi. Elmentem hát Tatára venni egyet tegnap. Még jo hogy ott beraktam mert vissza tudtam vinni mindjárt. Azt is kicsapta. a tatai alfások ajánlottak egy arcot,aki ért a villanyos dolgokhoz. O ropke 4 ora alatt megtalálta a hibát. Hátul az aksinál volt egy relé,amirol lepattant a boritás és hozzá ért a kasznihoz. Gondoltam megírom hogy ha bárkinek volna hasonlo problémája,akkor tudja hogy akár ez is lehet.

De Tatárol elhoztam még egy Tempomat kart is. Konnektor volt a kormánynál,azt tudtam. Ma beszereltem és nem megy. 2.4jtd-s a gépem. Volt már valakinek hasonló esete. Mi kellhet még oda. Tatán azt mondták hogy csak ezt szokták venni népek. Van még annak valami számitogéphez fuzodo problémája is? Valaki segitsen lécci. Olyan nagy orommel mentem kiprobálni a tempomatot és semmi.
Cro1662010-05-13 20:28:04 // 50536
Főtengelyen levő hosszbordás szíjtárcsa nem lehet? Az is valami gumiágyas cucc állítólag.
zümi1662010-05-13 20:16:18 // 50535
Sziasztok! Pár hete full hideg mocinál jellegzetes és eléggé markáns, ütemes kattogó hang hallatszik a vezérlés oldalról. A foriszám emelésével egyenes arányban gyorsul a kattogás üteme. Amint bemelegszik, teljesen elmúlik. Tavaly ilyentájban, 20 ezer km-el ezelőtt lett cserélve a full vezérlés, görgők csapágyak, stb. Vajh mi történhetett ily rövid idő alatt?:-((
Cro1662010-05-13 19:33:01 // 50534
Megszületett a diagnózis, a műtét sikeres volt,a beteg újra jár, sőt...fut:))
Meglett a "pattanó" hang forrása is, eltört szerkezet.
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2010-05-13 18:38:30 // 50533
kedves 164 kartársak .
meg tudnátok mondani , hogy a 164-re van e 16" lemezfelni , és az felmegy e a 156-ra ?
Gye'2010-05-13 11:51:11 // 50532
Hi, nekem van 1 kb 2000km-et futott elsó alsó lengőkarom és megvan még a komlett hátsó futóművem is, abban nem a csonkálványok voltak szarok, hanem a lengőkarban ment ki a szilent....ja 166-os :)
Gye'2010-05-13 11:48:57 // 50531
persze, megvan azt használom.... oda tudom adni kipróbálásra..
András bácsi2010-05-13 10:45:08 // 50530
Ez nem olyan jó hír. :(
A novitec cuccod megvan még? Azzal viszont mennék egy kört.
Gye'2010-05-13 10:09:41 // 50529
Hi, nekem van egy felújított de szerintem felejtős, tiszta ropogós hangot adott, én gyorsan kiszedettem, de ha kell odaadom kipróbálhatod...
grande bandi2010-05-12 20:45:27 // 50528
Ja es 166 hoz kell.
grande bandi2010-05-12 20:43:48 // 50527
Sziasztok! nincs valakinek elfekvoben jo allapotu elso also lengokarja elfekvoben? mind ket oldali kellene es bal hatso csonkallvany.
tipoatti2010-05-12 20:41:38 // 50526
Már nálam is jó... ;)
András bácsi2010-05-12 20:39:12 // 50525
Valaki próbált kevlár tárcsát olajkályhába? Kéne még egy kis nyomaték, de a gyári kuplungtárcsa szerintem nem soká húzná.
Arno1662010-05-12 18:39:17 // 50524
Már megin' a dizel.... :D

(nalam is jo)
Andy2010-05-12 18:29:16 // 50523
Szerintem nálad van a hiba, mer jó ez a rókával! Dobd ki a gíped. :))
Grando2010-05-12 17:34:52 // 50522
Régi explorerrel és chrome-mal nyomatom. Minden rendben. :))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-12 17:29:31 // 50521
Nincs szétesve,sem rókával sem chrommal.
tipoatti2010-05-12 17:27:33 // 50520
Mindegyikőtök Explorert használ? Csak nálam van szétesve az Amore Firefox alatt?
Andy2010-05-12 15:28:47 // 50519
Mikor kb 2 évvel ezelőtt valamelyik este írtad, hogy mindenki azonnal menjen az autójához és ezt a szart fújja be WD40-el, akkor Én szót fogadtam! És azóta is fújkálom félévente! :)))
Arno1662010-05-12 12:31:55 // 50518
Fujkaljatok be vmi olajos cuccal az ujat / rendberakottat.

WD40pl.

Az a problem h nem tud csuszkalni a kabel ide-oda a harmonikaban hanem megszorul es gyakorlatilag letepi rola a szigetelest a harmonika.
Don Gombóc2010-05-12 09:23:36 // 50517
Mivel ezt már leírtam akkor amikor itt még szinte senkinek nem volt ilyen autója. :)
Don Gombóc2010-05-12 09:22:37 // 50516
Nem kérek tanácsot. :)
Don Gombóc2010-05-12 09:21:50 // 50515
Igen szarolasz. :)
Mondjuk a fekvő kábelek amik egész életükben meg sem mozdulnak azok komolyabb anyagból vannak. Ez amelyik mozog ez szarból. Még csak nem is a szilikonos kábel a lényeg hanem az hogy a kábelek alapból kevés elemi szálból állnak.
András bácsi2010-05-12 09:21:06 // 50514
Ha figyelnél Papa, akkor láthatod, hogy valami így csinálta. ;)
Don Gombóc2010-05-12 09:18:56 // 50513
Sok féle színből áll csíkos stb. Jó lenne olyan vagy hasonló kanócokat szerezni komolyabb anyagból, aztán a kalaptartó alatti résztől a csomagtértetőben lévő elágazásig kicserélni őket.A lényeg az hogy a mozgó rész egy kis ráhagyással ki legyen cserélve, és nem lesz vele gond. A gyári kanócok olyan szarok hogy én is két hónapja baszakodtam vele harmadszor, pedig elsőre a tízből nyolcat már atforrasztottam de volt olyan amelyik abból is eltörött ismét. Arnot kérdeztem egyszer, a csatlakozós vége ami a kalaptartó alatt van, az talán kifér a gégecső lyukon, így kényelmes lesz megcsinálni.
András bácsi2010-05-12 08:56:35 // 50512
Tulajdonképpen természetes, hogy egy idő után elfárad. Sajnos ezek nem komoly élettartamra tervezett autók. :(
Grando2010-05-12 08:53:48 // 50511
Én meg rávettem egy havert, hogy hekkelje át nekem azt a részt. Azóta no problem. :))) Egy idő óta viszont a jobb első ajtónál xarakodik. Az már nehezebb ügy, mert egyből ott van a csatlakozó. :((
András bácsi2010-05-12 08:48:04 // 50510
Én anno valami gyárilag sokeres szilikonos kábelre cseréltem ezt a darabot.
FRob2010-05-11 23:38:05 // 50509
na de jó.. akkor megvan a hétvégi program
és 10 ér van benne ezek szerint.. megpróbálok keríteni valami normálisabb madzagot és valahgoy kicserélem legalább azon a szakaszon...
Gye'2010-05-11 22:46:18 // 50508
Hi, csatlakozom az előttem szólókhoz, én anno vettem egy másik bontott csomagtér zár elektromágnest, mert azt hittem az szart be, de kiderült hogy valóban a vezetékek törtek meg gumiharangban..... ez kb 2-3 éve volt... idén tavasszal meg a csomagtér világításom ment el...gumiharang széthúz és már megint 2-3 szál el volt törve csak 2-3 cm-rel odébb.... szerintem a legfőbb gond, hogy túl szűk a gumiharang és ráadásul a szövetes bandázsszalag is beletapad a gumiba ezáltal nem tudnak a vezetékek rendesen csúszkálni benne... kár hogy már nem dolgozok a kábelgyárban, mert akkor most néznék másik gumiharangot, aminek nagyobb az átmérője, és kicserélném....
tipoatti2010-05-11 22:28:18 // 50507
hohó... másnál is van egy kis zűrzavar az Amore-val?
tipoatti2010-05-11 21:45:39 // 50506
Múltkor Large-éknál az egész köteget átnézettem-átnyalogattattam, nem is parázom. :)
silver2010-05-11 20:44:09 // 50505
Igen szorosan van a gumiharmonika a kábel kötegen, de megoldható. Én a csomagtartó felől húztam a fülke irányába a harmonikát és nemes egyszerűséggel elé szigetelőszalagot tekertem, hogy ne csússzon vissza a vezetékekre. Kis forrasztás és zsugorcsövezés és már készen is van.
Don Gombóc2010-05-11 18:44:28 // 50504
A kalaptartó alól kimenő kábelkötegben van eltörve a drót. A gumiharmonika köteg közepén törik el rendszerint. A köcsög tervezője sima olyan kábeleket alkotott bele aminek kb 10 elemi szála van belül, és még csak nem is szilikonos kanóc. Pont oda ahol állandóan mozgatva van. A csomagtartó jobb oldalán lévő relét hallod, az működik, csak éppen a relétől nem megy a zárhoz a delej. A zárnál lévő elektromágnest így nem tudja működtetni. Egyébként a zárnál is van egy mikrokapcsoló és az működteti az elektromágnest, de ha nincs villany akkor csak a rugóerő által tudod mechanikusan nyitni a tetőt. Úgy hogy a kábelköteget szétkapod, én már a harmonika csövet is levágtam a kábelekről, aztán forrasztás és zsugorcső neki, de legjobb lenne a két végétől kicserélni az összeset valami normális drótokra. De ha több szakadt el nekem anno 6 szál a tízből, a belső helyzetjelzőket is szopatja.
FRob2010-05-11 17:55:50 // 50503
halihó nagyérdemű
csomitartó elektronyos zár.... megmakacsolta magát és nem akarja nyitni az ajtót a kesztyűtartó gombbal...
mi az általános hiba? valami kattogást hallok.. de baszik kinyitni...

a hátramenő kábelkorbács lehet a nyűgös? hány ér van abban? és hogy lehet rendesen hozzáférni? már ha az a baj...
Arno1662010-05-10 22:28:17 // 50502
Jaja de szerdaig, csutortoktol nem vagyok...
Louis2010-05-10 18:38:53 // 50501
Élek majd a lehetőséggel :) A héten tudunk akkor találkozni valamikor?
Arno1662010-05-10 16:39:59 // 50500
(Van probara meg eladóba is LMM-mem ha kell / erdekel.)
Arno1662010-05-10 16:38:12 // 50499
Bazz... no comment....
Louis2010-05-10 09:33:03 // 50498
Jó reggelt mindenkinek!
Adós vagyok még a március elején felmerült problémám megoldásával. Akkor az olajcsere után folyamatosan világított a befecskendező hibalámpája. Havernál nem tudtuk már megnézni, mert sietnem kellett haza. Rá következő héten elmentem itt Budaörsön lévő márkaszervizbe. A szervizben, 2 óra semmittevés után, megmondták, hogy cserélni kell a légmennyiségmérőt 120 eFt-ért (+munkadíj). Én egyszerűen nem hittem el, hogy tönkrement volna, ezért otthon szétszedtem darabokra, és közelebbről is megnéztem. Az átvizsgálás során kiderült, hogy nem teljesen épp a csatlakozó és az LMM teteje.

Próbálgatással rájöttem, hogy azért reszelték le az LMM tetejét és azért törték ki a csatlakozó oldalát hogy felmenjen fordítva a csatlakozó! A Bosch szám szerint ami most benne van, az pedig egy VW konszernhez tartozó autóba való!

Amint fordítva rádugtam a csatlakozót, egyből megszűnt minden hibajelenség. (Arra kíváncsi lennék, hogy eredeti Alfás LMM-el hogy mehet...)
Néha egyszerűen kiakadok azon, hogy milyen szerelők és milyen hozzáértő szervizek vannak...

Ui: A hétvégén a bal hátsó ablakemelő mechanikám (az a kis fröccsöntött műanyagdarab ami a sínen csúszik) eltört, és az ablak leesett.
Hunor2010-05-10 06:31:51 // 50497
Jó reggelt mindenkinek Urak!A műszerfal világításnak van e külön biztosítéka és merre találom vagy mi a bánat lehet?Ugyanis reggelre elment!
Andy2010-05-09 20:07:12 // 50496
:)))) Nem hiszek a mesékben, már vén f@sz vagyok! :))))))
András bácsi2010-05-09 20:03:42 // 50495
Mondjuk ez egy jó teszt lehet a fityesznek: csak szövegelnek, vagy valóban megnézik hol folyik ki a pénz az ablakon.
András bácsi2010-05-09 20:02:27 // 50494
Ez nagyon jó. Én az apeh felé a közleményben röviden jeleztem, hogy mi a nagy érték, amit adóztatnak. :)))
Andy2010-05-09 19:44:36 // 50493
Persze hogy nem normális, de ebben az országban ez teljesen megszokott! :))
Arno1662010-05-09 13:18:52 // 50492
220 milla a koltsege, es 139milla folyt be belole....

"Nooooormaaaalis?"
Andy2010-05-09 10:38:50 // 50491
Reméljük lesz valami foganatja, bár elég szkeptikus vagyok az üggyel kapcsolatban.
Cro1662010-05-08 10:54:43 // 50489
Kis ember elfért, volt a híradóban is:)
Arno1662010-05-08 08:15:15 // 50488
Egyben vagy darabokban? :)

Bazz...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak