Shadin2017-02-26 17:24:25 // 92080
	Előfordult már 2.0-nál, hogy eltünteti az olajat, majd megkerül. Piritu írta talán.
	
yani🍀2017-02-26 15:11:30 // 92079
	Nem éri meg. Eleve cserélni kell a középkonzol burkolatát, mert a navis  más méretű, mint a sima fejegység. ezt 30 ezer alatt nem úsznád meg.
Ha nincs bekábelezve, hosszú- hosszú procedúrának nézel elébe, aminek a kimenetele kétséges. A gyári kinézeten kívül semmit nem nyersz vele egy Aftermarket navis fejegységhez képest. A blogjaim között találsz róla leírást, már kettő beépítésén vagyok túl.
	
Ha nincs bekábelezve, hosszú- hosszú procedúrának nézel elébe, aminek a kimenetele kétséges. A gyári kinézeten kívül semmit nem nyersz vele egy Aftermarket navis fejegységhez képest. A blogjaim között találsz róla leírást, már kettő beépítésén vagyok túl.
b00772017-02-26 14:58:43 // 92078
	Sziasztok,
Macerás gyári gps-es fejegységet beépíteni utólag? Gondolom kell a gpsnek másik antenna és vezeték is. Megéri egyáltalán belerakni? Ha jól tudom nem érintős még... gpsre használni szerintem nem sok értelme van, igo se hinném hogy rá menne... Fogyasztási és hasonló adatokat ír ki? Blue& me rendszert jól kezeli?
Esetleg az fl utáni változat már komolyabbnak tűnik, az belerakható fl előttibe? Bármi info jól jönne ezzel kapcsolatban. Előre is köszi!
	
Macerás gyári gps-es fejegységet beépíteni utólag? Gondolom kell a gpsnek másik antenna és vezeték is. Megéri egyáltalán belerakni? Ha jól tudom nem érintős még... gpsre használni szerintem nem sok értelme van, igo se hinném hogy rá menne... Fogyasztási és hasonló adatokat ír ki? Blue& me rendszert jól kezeli?
Esetleg az fl utáni változat már komolyabbnak tűnik, az belerakható fl előttibe? Bármi info jól jönne ezzel kapcsolatban. Előre is köszi!
RomeoOne2017-02-26 14:51:12 // 92077
	Ha már az olajnál tartunk. Tegnap a kocsim gyújtás után kiírta, hogy ellenőrizzem az olajszintet. Meglepődtem kicsit, mert nem tűnt fel eddig, hogy fogyna belőle. Az a 6 pálcás diagram 0/6-on állt. Eddig mindig a közepe tájékon volt. Megnéztem a nívópálcát és a min és max között kb. a felénél volt a szint. Rátöltöttem egy bő fél liter olajat és most 5/6-ot szokott kijelezni, a nívópálcán meg megint max fölött van a szint. Másnál is volt ilyen tapasztalat, hogy hamar riaszt a body comp?
	
Giuntini2017-02-26 12:07:15 // 92076
	Ezek szerint az egyik az olaj elhasználódására figyelmeztet, a másik a szervizintervallum betartására. Az olaj nem lehet elhasználódva, hiszen valamivel több mint 13000 km-el ezelőtt cserélték.
	
ödi1592017-02-26 09:40:24 // 92075
	autokárpitos  barakarpit@gmail.com
	
Sandree802017-02-26 09:24:56 // 92074
	Köszi, ez hasznos volt. Bárcsak ő ajánlotta volna a linket :(
	
droberto2017-02-25 23:03:47 // 92073
	Szegény Pityu is kitisztította! :(
	
Angelo Bianco2017-02-25 22:45:00 // 92072
	
	
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-25 22:26:49 // 92071
	Hú vazze... ennyiért hirtelen odaadnék egy garnitúra antracit TI felnit 5mm-es Conti gumikkal. :-)
	
Liquid2017-02-25 21:56:15 // 92070
	tény hogy az adott gumi ennyi  újan, de mondjuk attól még nem vennék ennyiért gumit...
	
Liquid2017-02-25 21:54:11 // 92069
	az 5mm azé nem új...
	
Dömpi (il dottore)2017-02-25 21:39:26 // 92068
	Csak gumigarnitúra ér rajta 200ezret (egy új garnitúra  alsó hangon 250k)
	
Sandree802017-02-25 21:36:51 // 92067
	Szia!
Köszi a tippet. Nehéz volt lekapni?
Üdv.:
S.
	
Köszi a tippet. Nehéz volt lekapni?
Üdv.:
S.
mizooo2017-02-25 21:33:15 // 92066
	Szia, nekem is olyan volt, lehúztam róla és 2X mosógépben kimostuk. Olyan lett mint az új :)
	
Sandree802017-02-25 20:18:43 // 92065
	Sziasztok!
Alfatext vajszínű ülésem van, és a vezetőoldali igen koszos, farmer összefogta stb, szerintem egy igazi kárpittisztítás sem hozná az elvártakat. Lehet ilyen kárpitot kapni van cikkszáma, vagy esetleg valami jó ötletetek? Az autó minden része szép, de ez úgy zavar.
Köszi:
S.
	
Alfatext vajszínű ülésem van, és a vezetőoldali igen koszos, farmer összefogta stb, szerintem egy igazi kárpittisztítás sem hozná az elvártakat. Lehet ilyen kárpitot kapni van cikkszáma, vagy esetleg valami jó ötletetek? Az autó minden része szép, de ez úgy zavar.
Köszi:
S.
Liquid2017-02-25 20:16:57 // 92064
	szép is, de ennyit nem ér :)
	
Piritu - 1.000.0002017-02-25 19:20:13 // 92063
	Annyit sztároltátok itt a fórumban a Ti felnit, hogy akár lesz is valaki, aki kifizet ennyit érte :-DD
	
Piritu - 1.000.0002017-02-25 19:12:46 // 92062
	Egyre sűrűbben fog "jönni" a figyelmeztetés. A végén kb 3 km-enként jött nekem. Le nem fog tiltani. Anno sikerült kitapasztalnom a bő 1.000 km alatt :-)
	
Liquid2017-02-25 19:01:36 // 92061
	nem adja olcsón :)
	
yani🍀2017-02-25 18:44:10 // 92059
	Két helyen kell nullázni. Az egyik a motornál, a másik a szerviz intervallumnál van.
	
Giuntini2017-02-25 18:31:37 // 92058
	Van egy kérdésem: Ma kiírta hogy cseréljek olajat a motorban, és az olajos kanna is megjelent. Majd egy idő után eltűnt. Kérdés, az olajcsere figyelmeztetésnek egy idő után el kell tűnnie, és a kannának kell égve maradni? Ez mondjuk egy blöff, mert 13000 km-t mentem olajcsere óta, és 15000-nél cserélem. Biztos, hogy nem lett kinullázva az olajcserénél.
	
Nivan842017-02-25 18:26:15 // 92057
	Ne várj! Csapjad fel őket a helyükre! 😂
	
Dömpi (il dottore)2017-02-25 18:20:55 // 92056
	
	
Zolibácsi2017-02-25 16:55:01 // 92055
	Hátha valaki találkozott már ilyennel. 
Vettem egy egyszerű ELM327 bluetooth adaptert, Még lumia 625-el próbáltam és a programhoz mértem működött is (sebesség, fordulat, vízhőfok, hibakód olvasás stb.).
közben lett egy androidos telóm és feltettem az alfa OBD-ingyenes verzióját, össze is kapcsolódik vele a program, de mikor lekérdezném a motort már azt írja, hogy nem jó az iso beállítás és nem biztos, hogy jó adatokat fog vissza adni, nyomok neki egy továbbot, de csak írogatja ezeket az iso hibákat és nem kommunikál.
Egy másik egyszerű app szintén tudja azt amit a windowsos tudott, de a torque már megint nem olvas be semmit.
Hol keressem a hibát? Valami androidos vagy applikáció beállítás hibádzik? vagy egyszerűen nem jó a elm327 BT
ELM327BT
	
Vettem egy egyszerű ELM327 bluetooth adaptert, Még lumia 625-el próbáltam és a programhoz mértem működött is (sebesség, fordulat, vízhőfok, hibakód olvasás stb.).
közben lett egy androidos telóm és feltettem az alfa OBD-ingyenes verzióját, össze is kapcsolódik vele a program, de mikor lekérdezném a motort már azt írja, hogy nem jó az iso beállítás és nem biztos, hogy jó adatokat fog vissza adni, nyomok neki egy továbbot, de csak írogatja ezeket az iso hibákat és nem kommunikál.
Egy másik egyszerű app szintén tudja azt amit a windowsos tudott, de a torque már megint nem olvas be semmit.
Hol keressem a hibát? Valami androidos vagy applikáció beállítás hibádzik? vagy egyszerűen nem jó a elm327 BT
ELM327BT
Nivan842017-02-25 15:23:45 // 92054
	Furàn néznek rám sokan, amikor kiderül, hogy én direkt manuális klímás kocsit kerestem. Az 56-om dupla digites volt, nekem pont elég volt belőle annyi :) nyilván mások az igényeim.
	
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-02-25 14:53:33 // 92053
	Mocskos 2.4 :-)
	
Giuntini2017-02-25 14:49:15 // 92052
	Ott a hengerfejjel is gond lesz...
	
Manky9562017-02-25 14:00:32 // 92051
	Teljesen gyári programmal.
	
Manky9562017-02-25 13:59:20 // 92050
	
	
Haddel2017-02-25 12:36:14 // 92049
	
	
Liquid2017-02-24 23:16:04 // 92048
	ABS és Xenon, ezekhez kell az 1. adapter, minden más rendszer elérhető ELM327-tel. Visoznt az megeshet, hogy ha újabb/egyszerűbb/kínaibb fajta ELM, akkor csak a motort éri el. Nekem van 2db és az egyik visz mindent, másik nem :(
	
Csabi2017-02-24 23:07:43 // 92047
	légzsák gondolom...de a lényeg elérhető zöld nélkül is :)
	
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-24 22:42:53 // 92046
	Nem próbáltam végig :-) A motor ECU és a váltó ment ELM-327-tel, aztán beleszaladtam 2-3 zöld adapteres dologba (Abs, ülés és még valami volt), aztán hagytam, gondoltam majd játszok vele ha lesz zöld adapter és vagy 15 fok. :-)
	
Csabi2017-02-24 22:32:34 // 92045
	Normál elm327-el is mennie kell. A zöld nálam az ABS-hez kell csak
	
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-24 22:22:47 // 92044
	Aha, köszi! Lényeg, hogy kikapcsolható. Várom 
már nagyon azt a zöld OBD adaptert, de szerintem az elveszett valahol útközben. Rendelek másikat. :-)
	
már nagyon azt a zöld OBD adaptert, de szerintem az elveszett valahol útközben. Rendelek másikat. :-)
Hardy2017-02-24 22:16:43 // 92043
	Tenyleg. A masiknál is bekapcsolt. Csak elfelejtettem. Ki kell kapcsolni az erzekelőt.
	
Csabi2017-02-24 22:10:43 // 92042
	A párásodásérzékelő bekapcsolja... Ha jól láttam Piritu képein neked nincs ilyen
	
Csabi2017-02-24 22:02:43 // 92041
	 "Minden indításkor bekapcsolja magát, és néha hallom is, hogy jár a hűtőventilátor. Télen? Minek? Túl van ez bonyolítva szerintem."
Ahogy Piritu írja a párásodásérzékelő kapcsolja be, mert úgy érzékeli,hogy párás, de sokszor száraz időben is, szóval nem az igazi...engem nagyon zavart, ezért ki is kapcsoltam ezt a funkciót...
A hűtőventilátor pedig a klíma nyomására kapcsol, ha eléri a 16 bar-t akkor kapcsol az első venti fokozat, 21bar-nál a kettes fokozat( ez csak nyáron kb 30 fok felett jellemző)... Visszahűti a klímahűtőn keresztül a gázt így lecsökken a nyomása és 11bar-nál kikapcsol a venti....Szóval elvan magában, de tudja a venti a dolgát :)
	
Ahogy Piritu írja a párásodásérzékelő kapcsolja be, mert úgy érzékeli,hogy párás, de sokszor száraz időben is, szóval nem az igazi...engem nagyon zavart, ezért ki is kapcsoltam ezt a funkciót...
A hűtőventilátor pedig a klíma nyomására kapcsol, ha eléri a 16 bar-t akkor kapcsol az első venti fokozat, 21bar-nál a kettes fokozat( ez csak nyáron kb 30 fok felett jellemző)... Visszahűti a klímahűtőn keresztül a gázt így lecsökken a nyomása és 11bar-nál kikapcsol a venti....Szóval elvan magában, de tudja a venti a dolgát :)
Smith2017-02-24 21:57:54 // 92040
	Én is ki tudom kapcsolni. Na majd MES-sel ránézek mit mutat.
	
Hardy2017-02-24 21:21:35 // 92039
	Akkor ott valami tényleg nem jo. Én ha kikapcsolom a kompresszort az addig ugy marad mig újra be nem  kapcsolom.
	
Kolci2017-02-24 21:10:41 // 92038
	Nekem a fűtés része tökéletes, a digit klíma pont oly jól működik, mint a 64-ben majd a 155-ben és a 156-omban. Egyedül az idegesít, hogy nem lehet kikapcsolni az autómatikát. az összes többiben ki lehetett kapcsolni. Ez vagy hiba vagy erre már nem gondoltak az 59-ben. Egyedül a max fűtésen nem megy, de ha párásodást észlel akkor is visszaveszi autómatikára, leveszi a hőt 30 fokra, bekapcsolja a klímát és átrendezi a fújási irányokat.
Mindenkinél ilyen kretén.
	
Mindenkinél ilyen kretén.
Angelo Bianco2017-02-24 21:05:05 // 92037
	Sziasztok!
Volt már téma párszor a lengőkar nyikorgás, nyöszörgés...
Az ősszel cseréltünk két felső lengőkart, direkt Lemfördert vettem, mert nem egyszer olvastam hogy a TRW nyöszörög. Hát ez is....
Kérdés, hogy mit szoktatok, mit lehet csinálni neki?
	
Volt már téma párszor a lengőkar nyikorgás, nyöszörgés...
Az ősszel cseréltünk két felső lengőkart, direkt Lemfördert vettem, mert nem egyszer olvastam hogy a TRW nyöszörög. Hát ez is....
Kérdés, hogy mit szoktatok, mit lehet csinálni neki?
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-24 20:30:47 // 92036
	Hát biztos. Én mindenesetre úgy indítom lassan mint valami kis repülőt. Nyomkodom a gombokat lent, fent rituálé szerűen. Kompresszor ki, ventilátor 2-esre, zene elkussoltat, park szenzor elkussoltat, indulás...
	
Piritu - 1.000.0002017-02-24 19:44:16 // 92035
	Hidegen induláskor azért is fűt túl, mert a középkonzolnak is át kell melegednie a megfelelő méréshez. Ezt szokták több érzékelővel kiküszöbölni. Van OFF ahol 5 is van.
Azt hogy rossz-e a rendszer egy egyszerű hőmérő segít eldönteni. Ekkor rá kell áldozni egy kis időt és nincs több bosszankodás. Eltömődni normál esetben nem tud, mert a pollenszűrőn át jön a levegő, nincs mivel. Nyitott ablaknál jöhet be por és kosz, ami eltömítheti. A visszaküldött ventik közt volt már olyan is, amiben cement szerűen bele volt kötve a porcica. Én pl szinte sosem közlekedek lehúzott ablakkal, arra ott a Spider.
	
Azt hogy rossz-e a rendszer egy egyszerű hőmérő segít eldönteni. Ekkor rá kell áldozni egy kis időt és nincs több bosszankodás. Eltömődni normál esetben nem tud, mert a pollenszűrőn át jön a levegő, nincs mivel. Nyitott ablaknál jöhet be por és kosz, ami eltömítheti. A visszaküldött ventik közt volt már olyan is, amiben cement szerűen bele volt kötve a porcica. Én pl szinte sosem közlekedek lehúzott ablakkal, arra ott a Spider.
Piritu - 1.000.0002017-02-24 19:31:28 // 92034
	A klímakompresszor a párásodás megelőzése miatt megy.
	
David | Centocinquantanove2017-02-24 18:33:23 // 92033
	Teljes mértékben megszűnt! 😁
Most olyan lett az autóm mint az új, kuplung vajpuha, szervo is más érzés lett kissé, simább lett, zajok szűntek meg.
	
Most olyan lett az autóm mint az új, kuplung vajpuha, szervo is más érzés lett kissé, simább lett, zajok szűntek meg.
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-24 18:32:19 // 92032
	Nem, ez nem érzet kérdése. A 146-nál 23 fokra állítottam (általában én is) és az tartott egy normális hőfokot. Félautomata volt, vagyis tekerő kapcsolós. Tökéletesen működött. Volt abban is rácsocska, és belső hőmérő (hála az égnek csak 1db) és működött. Full nem érdekelt, hogy hány fok amit tart, csak legyen kellemes meleg. És az volt, stabilan, függetlenül a kinti hőmérséklettől, és a sebességtől. Sosem kellett tekergetni. 
A 159 egy idő után erre nem képes. Nem vonom kétségbe, hogy gyárilag jó volt, de utána olvasva, nem egyedi a hiba. Mondhatni típushiba, ez nem érzet kérdése, sokan panaszkodnak erre. Több helyen is olvastam, hogy a szenzor elkoszosodik, ettől van.
 
A 22 fokos beállítás egy darabig jó. Induláskor percek alatt összekapja magát és fűt mint a bolond. Szerintem lényegesen többre mint 22 fok, de igaz, nem mértem, lehet hogy 22-re. Jó meleg lesz és jó hamar az tuti. Aztán felmegyek a pályára, haladok, és érzem, hogy egyre csak hűvösebb van. Nem fűt. Ilyenkor 27-re kell kb tekerni mono módban és akkor jó lesz. 3 zónás módban tiszta káosz, állandóan tekergetni kell. Egyszer kifagyaszt, egyszer megfőz. Kellemetlen.
Közben nem értem, hogy a klíma kompresszor minek van bekapcsolva. Minden indításkor bekapcsolja magát, és néha hallom is, hogy jár a hűtőventillátor. Télen? Minek? Túl van ez bonyolítva szerintem.
	
A 159 egy idő után erre nem képes. Nem vonom kétségbe, hogy gyárilag jó volt, de utána olvasva, nem egyedi a hiba. Mondhatni típushiba, ez nem érzet kérdése, sokan panaszkodnak erre. Több helyen is olvastam, hogy a szenzor elkoszosodik, ettől van.
A 22 fokos beállítás egy darabig jó. Induláskor percek alatt összekapja magát és fűt mint a bolond. Szerintem lényegesen többre mint 22 fok, de igaz, nem mértem, lehet hogy 22-re. Jó meleg lesz és jó hamar az tuti. Aztán felmegyek a pályára, haladok, és érzem, hogy egyre csak hűvösebb van. Nem fűt. Ilyenkor 27-re kell kb tekerni mono módban és akkor jó lesz. 3 zónás módban tiszta káosz, állandóan tekergetni kell. Egyszer kifagyaszt, egyszer megfőz. Kellemetlen.
Közben nem értem, hogy a klíma kompresszor minek van bekapcsolva. Minden indításkor bekapcsolja magát, és néha hallom is, hogy jár a hűtőventillátor. Télen? Minek? Túl van ez bonyolítva szerintem.
Piritu - 1.000.0002017-02-24 17:53:55 // 92031
	Azt hogy rendesen működik-e a rendszer egy a váló elé tett hőmérővel jól ellenőrizhető.
	
Online tag
0
		Vendég0
518






