Giuntini2016-06-11 19:19:58 // 83732
	Csak ezzel még alacdonyabb lesz. Így is mindenhol kell vele nagyon vigyázni. Megértem hogy olcsóbb méret, csak egy garázsbejárónál vagy feljárónál fél centi is számít.
	
Laca622016-06-11 18:13:21 // 83731
	Nyugodtan ! Én is és sokan mások is ezzel a mérettel gurulnak.
	
Pizza172016-06-11 17:43:49 // 83730
	Helló! 225/50/r17 helyett tehetek fel pl.: 225/45/r17 gumikat? (ALFA ROMEO 159)
	
Giuntini2016-06-10 23:08:16 // 83729
	Én imádom a 2,4 automatát de városba csak úgy jó ha hetente kiviszed a pályára és meghajtod mint Singer a varrógépet. A Q- tronic nagyon jó kombináció a 2,4-el, de.... Fogyasztas aránytalanul sok a városban, és egyebek. De a hangja csodálatos!
	
Liquid2016-06-10 22:50:15 // 83728
	Jók az automaták, én ugyan csak 2.4-est vezettem automatával, de nagyon pozitív volt.
A fogyasztás nem minden, csak egy összetevő s okból. A rövid utakon használt dízel bőven ki fogja kompenzálni a benzines 1.5-2-szeres fogyasztástöbbletét, ami egy TBI esetében nem is biztos hogy megvan.
Pl. az enyém télen -10-ben a bő 2km-es úton 15-20 közötti vagy afeletti átlagot produkál.
	
A fogyasztás nem minden, csak egy összetevő s okból. A rövid utakon használt dízel bőven ki fogja kompenzálni a benzines 1.5-2-szeres fogyasztástöbbletét, ami egy TBI esetében nem is biztos hogy megvan.
Pl. az enyém télen -10-ben a bő 2km-es úton 15-20 közötti vagy afeletti átlagot produkál.
NGC2016-06-10 22:37:09 // 83727
	156 semmiképp, épp most hullik ki alólam. hosszabb táv is előfordul, nem csak város.
	
NGC2016-06-10 22:33:26 // 83726
	mindenképp dízelt szeretnék, pont a fogyasztás miatt. az automatától kissé tartok. amiket nézek, 2005-2006-os évjáratúak. ezüst. :)
	
Zolibácsi2016-06-10 22:29:20 // 83725
	A 2.4 városban nem lesz jó. Max ha a dpf és egr-t kiiktatod. Nekem is most van folyamatban ez, mert a regenerálás 100 km volt. Munkaba jártam 10 oda 10 km vissza plusz napi rohangálás. Van egy 1.9 jtd 156 is páromnak sima 8v ezerszer jobb varosba, 6 liter alatt elvan. Szóval 1.9 8v 120 lovas az én voksom
	
Dömpi (il dottore)2016-06-10 22:21:14 // 83724
	1750 tbi
	
Liquid2016-06-10 22:17:06 // 83723
	Ha város, akkor ne 2.4. Nem oda való, hidegen hidegben qurva sokat eszik, nem melegszik be, nem araszolásra termett. Igazából ez bármelyik dízelre igaz, de a 2.4-re a leginkább. Automatával szerintem élhettőbb városban, ha mindenképp dízelt akarsz, de én elgondolkodnék valamelyik benzinesen inkább.
	
Zolibácsi2016-06-10 22:01:06 // 83720
	Basszus jókor szólsz.....😁
	
Erhard 242 (Pure Energy)2016-06-10 21:54:07 // 83719
	autóúton... terepre elég gáz :P
	
Zolibácsi2016-06-10 21:48:08 // 83718
	Hol akarod használni?
	
Mattee892016-06-10 21:27:54 // 83717
	Sziasztok, egy olyan kérdésem lenne, hogy szerintetek az normális dolog, hogy a turbó vezérlő vákuum szelep meglehetősen melegszik? (Ami a hűtők felett van felcsavarozva)  Indítás után nem sokkal már teljesen forró.
	
Liquid2016-06-10 21:03:33 // 83716
	Ha árban belefér akkor az 1.9-et cseréld ki a 2.0-ra újabb konstrukció, jobb DPF-ügyileg, erősebb is.
	
Liquid2016-06-10 20:57:35 // 83714
	Nem bántólag írtam, csak mivel 2 hetente feldobja valaki ugyanezt a kérdést ezért ha keresel kicsit, bőven találsz érveket.
Amúgy meg alapvetően papírforma:
az 1.9 keveset eszik de nem megy (annyira), egyszerűbb/olcsóbb a fenntartása, a 2.4 erős, többet kajol, drágább....
	
Amúgy meg alapvetően papírforma:
az 1.9 keveset eszik de nem megy (annyira), egyszerűbb/olcsóbb a fenntartása, a 2.4 erős, többet kajol, drágább....
Liquid2016-06-10 20:43:04 // 83712
	olvass vissza van kilóra mindkettőből
	
NGC2016-06-10 20:26:23 // 83711
	Üdv!
Érveket és ellenérveket szeretnék 1.9 illetve 2.4-gyel kapcsolatban.
	
Érveket és ellenérveket szeretnék 1.9 illetve 2.4-gyel kapcsolatban.
muszkarin2016-06-10 18:03:28 // 83710
	Nálad mi volt végül a probléma?
	
Giuntini2016-06-10 17:56:08 // 83709
	Igen. Nekem is ez volt. Sok minden lehet.
	
muszkarin2016-06-10 16:29:43 // 83707
	2016.06.08-án kitakarították a részecskeszűrőt, azóta mentem vele 100 km-t és megint kidobta a hibaüzenetet, az autó  nem úgy húz ahogy kellene.
Előfordulhat, hogy nem a szűrővel van a gond?
	
Előfordulhat, hogy nem a szűrővel van a gond?
Hardy2016-06-10 15:19:00 // 83706
	Hétfőn kiderül.  Ha csak a kinyomócsapágy és a kuplungnak semmi baja akkor nem cserélem. De Csöri azt mondta szerinte a kuplungszerkezet hullott szét.
	
emGéza2016-06-10 14:25:20 // 83705
	
	
Piritu - 1.000.0002016-06-10 13:53:14 // 83704
	A 156-omé meg 110-nél csúszott meg, emiatt cserélni kellett. A tárcsa teljesen ép volt még...
Hardy-nál is - ha jól értelmezem - a kinyomó munkahenger távozott.
	
Hardy-nál is - ha jól értelmezem - a kinyomó munkahenger távozott.
Hardy2016-06-10 11:11:38 // 83703
	:-))))) Az nem is vészes.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2016-06-10 09:31:42 // 83702
	látod mindig adunk neked elfoglaltságot :)))
	
Shadin2016-06-10 09:23:22 // 83701
	dehát az semmi :-D
akkor holnap szét is dobom az autót
:-D
	
akkor holnap szét is dobom az autót
:-D
Erhard 242 (Pure Energy)2016-06-10 09:21:36 // 83700
	átlagosan pedig 200-250e az élete a kuplungnak...benne vagy a statisztikába
	
Haddel2016-06-10 09:01:09 // 83699
	Én is csak pályán használtam ,meg sztem az első tulaj is ,mégis megcsúszott 197 ezernél.Jo lehet rá tett a tuning is.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2016-06-10 09:01:05 // 83698
	jaja benyásban nincs akkora nyomaték a rezgés meg nulla bírja is a kettőstömegű ...
	
Erhard 242 (Pure Energy)2016-06-10 08:59:22 // 83697
	lendkerékkel 230e :))) a komplett szett nálam a lendkerék, kuplungszett, kinyomócsapágy ...
	
Haddel2016-06-10 08:59:12 // 83696
	Enyém ma jön el onnan😃
	
Shadin2016-06-10 08:51:58 // 83695
	Akkor az alaphangon 400k a lendkerékkel együtt :-)
	
Shadin2016-06-10 08:51:05 // 83694
	A C635-öt betenni a 170 lovas dízelbe hiba volt. Eleve a váltó 350Nm-t tud és a 159 2.0 360-ra van belőve. Ha a váltót eltervezték akkor akár a kuplungot is.....
Ez a váltó T-Jet-ekbe meg a TBi-kben van kisebb nyomaték mellett. Ez van pl. a Dodge Dart-ban is.
	
Ez a váltó T-Jet-ekbe meg a TBi-kben van kisebb nyomaték mellett. Ez van pl. a Dodge Dart-ban is.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-06-10 08:33:26 // 83693
	asszem, hogy sachs a gyárija a c36-os váltónak arról meg meg van a véleményem...230e a komplett szett....
	
Shadin2016-06-10 08:30:33 // 83692
	De nem gondolom hogy ezekből messzemenő következtetéseket lehet levonni.
	
Shadin2016-06-10 08:29:01 // 83691
	Mikor megvettem is már tudtam hogy mindennapos és nem segített neki a 420Nm sem.
	
Hardy2016-06-10 08:16:44 // 83690
	Úgy látszik ezek a 2.0 ás dieselek nem bírnak sokat. Valaki írta korábban hogy neki 200 at ment el úgy hogy szinte csak pályán használta.
	
Shadin2016-06-10 07:57:11 // 83688
	
	
Shadin2016-06-10 07:51:35 // 83687
	Enyém is kehes 130k-nál :-(
	
Pozsi852016-06-10 07:12:51 // 83686
	Persze, mindenképpen újat, gyárit veszek, ha veszek! Csak előtte ki szeretném majd próbálni, hogy a csere biztos megoldja-e a problémát, ne feleslegesen dobja ki pénzt. Mert én is a "gyáriság" híve vagyok, tehát ha egy új egr-el jó lesz, egyértelműen azt választom. (bár a mostani szűkített megoldás is nevezhető félig gyárinak, mivel gyárilag lehet kapni ilyen lapkát... :) )
	
Piritu - 1.000.0002016-06-10 07:12:37 // 83685
	Kíváncsi leszek, hogy mennyire lesz elkopva az a kuplung. Szerintem nincs még egy 200ezret futott autó, aminek ilyen kevésszer volt használva a kuplungja.
	
RomeoOne2016-06-10 06:31:17 // 83684
	Helyes, helyes, vigyétek csak a 2.0-sakat Csörihez, mire én odaérek vele, már jó gyakorlata legyen benne :DD
	
Hardy2016-06-10 06:17:14 // 83683
	Sziasztok!
Csak érdeklődnék ha kuplungot cserélek akkor illik a kettős tömegük is kicserélni gondolom függetlenül attól hogy meg nem volt semmi baja? Illetve csinált mar valaki ilyent 2.0 nal? Mennyibe kerül kb mindenestül? Kuplung kettős tömegű csapagy. Meg akkor mar a fotengelyszimeringet is kicsereltettem. Csörinek ez lesz az első. Sajnos a heten nem dolgozik így arat se tudott mondani.
	
Csak érdeklődnék ha kuplungot cserélek akkor illik a kettős tömegük is kicserélni gondolom függetlenül attól hogy meg nem volt semmi baja? Illetve csinált mar valaki ilyent 2.0 nal? Mennyibe kerül kb mindenestül? Kuplung kettős tömegű csapagy. Meg akkor mar a fotengelyszimeringet is kicsereltettem. Csörinek ez lesz az első. Sajnos a heten nem dolgozik így arat se tudott mondani.
Online tag
0
		Vendég0
381
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - 159
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 

