Piritu - 1.000.0002015-09-14 21:31:16 // 70981
	Üdv a klubban! :-))
	
Invisible2015-09-14 21:29:09 // 70980
	Gratulálok! :)
	
St.Tomi2015-09-14 21:25:31 // 70979
	
	
.......................2015-09-14 21:14:02 // 70978
	Ja ,és azóta csöndben van
	
.......................2015-09-14 21:13:18 // 70977
	Megelőzés,
Kib…om a swirl flap okat a p…ba belőle
Kb. Egy hónapig volt jó a kicserét szívósor,beszorult,
hibakód majd MIL vészüzem ,
Nagyon frankó autópályán max 100al menni:)
szóval vagy 3 éve ki van kötve nyitott állásban
	
Kib…om a swirl flap okat a p…ba belőle
Kb. Egy hónapig volt jó a kicserét szívósor,beszorult,
hibakód majd MIL vészüzem ,
Nagyon frankó autópályán max 100al menni:)
szóval vagy 3 éve ki van kötve nyitott állásban
Bilux2015-09-14 20:59:49 // 70976
	Az én autómban cserélt először szívósort  Csőri majd utána a tiedben ott állt az udvarban pár éve volt mi a baj megint?
	
.......................2015-09-14 19:05:59 // 70975
	valakinek van egy 55210197 számú számú szívósora haszált eladó?
rossz is megteszi
2,4 20 V be kellene
	
rossz is megteszi
2,4 20 V be kellene
Alejandro2015-09-14 17:17:10 // 70974
	Én 10-12 ezrenként cserélek, most Fuchs Titan Supersyn 5W-40 van benne. Legközelebb vagy marad a Fuchs (esetleg Titan GT1), vagy Xado megy bele.
Ja, JTS benzines!
	
Ja, JTS benzines!
GTPeti2015-09-14 17:01:45 // 70973
	Na ja, nem egészen elírás, mert a blokknak magának valószínűleg a 40-es a jobb. Szerintem az teszi jól, aki W40-es, ám DPF kompatibilis olajat használ. És 10ezres csereperiódussal.
	
Giuntini2015-09-14 15:25:42 // 70972
	Még annyit, hogy a bejáratás után 4000-nél lecseréltem, most elmegyek a motorgenerál után a 15000-ig, ami ugyebár 10ezres olajcserét jelent, majd úgy gondolom, visszaállok a 15 ezerre. Visszaállok? Egyszer cseréltem így olajat, aztán szétugrott a motor! De a fő, tényleg új, csodálatosan muzsikál, és nem hazudok, nemhogy hangosabbá vált volna, hanem most már 11ezer kilométernél még halkabb!
	
Giuntini2015-09-14 15:20:36 // 70971
	Mindig Selenia WR PE olajat teszek bele. Emiatt is volt vita, mert a gépkönyv elírta. DPF-esbe nem lehet belerakni a 40-est, csak a PE-t ami ugyebár 30-as. Ez egy elírás a gyár részéről.
	
David | Centocinquantanove2015-09-14 14:35:01 // 70970
	Osztom... 15ig el lehet menni - ha nem az olcsót teszed bele.
	
Liquid2015-09-14 14:26:28 // 70969
	15-18e körül szoktam cserélni,
	
Giuntini2015-09-14 14:23:37 // 70968
	Sziasztok Urak!
Dilemmában vagyok. Ugye a gyári olajcsere periódus 30 ezer kilométer. Ezt baromságnak tartom. Én úgy gondolom, hogy a 15 ezer kilométeres olajcsere bőven elég, főleg, hogy a legtöbb a nyáron autópálya. Vannak, akik 10 ezer kilométerenként cserélik. Én úgy gondolom, hogy a mai olajaknál a 15 ezer kilométer bőven megfelelő. Mi a véleményetek?
	
Dilemmában vagyok. Ugye a gyári olajcsere periódus 30 ezer kilométer. Ezt baromságnak tartom. Én úgy gondolom, hogy a 15 ezer kilométeres olajcsere bőven elég, főleg, hogy a legtöbb a nyáron autópálya. Vannak, akik 10 ezer kilométerenként cserélik. Én úgy gondolom, hogy a mai olajaknál a 15 ezer kilométer bőven megfelelő. Mi a véleményetek?
Szabolcs 1592015-09-14 07:29:18 // 70967
	Csinálok fotót bőven és fel is rakom ,,már várom a szombat ot
	
Piritu - 1.000.0002015-09-13 22:52:53 // 70966
	
	
Piritu - 1.000.0002015-09-13 22:17:32 // 70965
	Kérjük a friss infókat a Giulia-ról a topikjában! Tessék sokat fényképezni!
	
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-13 21:42:15 // 70964
	sajnos lassan eur10-lesz a koksz meg marad :(
	
GTPeti2015-09-13 21:05:13 // 70963
	Milyen jól összekapcsolod a technikai és közéleti témákat. :)
	
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-13 19:45:29 // 70962
	eur3-nál sokkal jobban bírja mivel nincs változó szívósor, megy a koksz határok nélkül :)
	
Piritu - 1.000.0002015-09-13 19:31:11 // 70961
	A 156-nál az egr-el se az elkoszolódás volt a gond, mert nem volt benne túl sok, hanem az, hogy a mágnesbe átvezető részen átment a korom. A tömítést nem lehet "visszapucolni".
	
Piritu - 1.000.0002015-09-13 19:29:13 // 70960
	Nem vagyok a pucolgatás híve. 
Eddig 185e km-t kitartott. Ha gond van vele, jön az új és újabb 185e-re nem kell foglalkozni vele.
	
Eddig 185e km-t kitartott. Ha gond van vele, jön az új és újabb 185e-re nem kell foglalkozni vele.
Invisible2015-09-13 19:24:27 // 70959
	Reméljük csak ki kell pucolni és megoldódik a gyorsításkor fellépő rángatásod.
	
Piritu - 1.000.0002015-09-13 19:16:09 // 70958
	Hát még én. Elvileg bele fogunk nézni a szívósorba is.
	
Rivers2015-09-13 19:08:32 // 70957
	Sziasztok,benéztem ma a motortérbe,és látom,hogy óvatosan az olajszűrő alól,illetve a generátor környékéről szivárog a motorolaj a haslemezre. Szerintetek?
	
Szabolcs 1592015-09-13 19:03:59 // 70956
	Azt nem csak ezeket ,,most a szivósor tisztítást tervezem
	
Invisible2015-09-13 18:02:07 // 70955
	Kíváncsi vagyok, hogy a te 2.0 motorodban milyen állapotban van. Várom a blogot :)
	
GTPeti2015-09-13 17:09:40 // 70954
	Ilyenkor a szívócsövet is ki szoktátok takarítani?
	
Szabolcs 1592015-09-13 15:57:07 // 70953
	
	
Piritu - 1.000.0002015-09-13 15:48:00 // 70952
	A Párducéba csütörtökön nézünk bele...
	
Szabolcs 1592015-09-13 15:42:03 // 70951
	
	
Piritu - 1.000.0002015-09-13 15:33:56 // 70950
	ezmiez?
	
Piritu - 1.000.0002015-09-13 15:24:10 // 70949
	
	
Szabolcs 1592015-09-13 15:23:59 // 70948
	
	
Liquid2015-09-13 15:15:21 // 70947
	
	
.......................2015-09-13 12:26:31 // 70946
	Erhard pure energy tagunknál érdeklődj
	
Trombidumbi2015-09-13 12:16:37 // 70945
	
	
Tozo2015-09-13 08:44:17 // 70944
	Hali,
van elfekvőben egy kábelkötegem. Ha vmikor Bp-en jársz, kioperálhatsz belőle pár pint!
	
van elfekvőben egy kábelkötegem. Ha vmikor Bp-en jársz, kioperálhatsz belőle pár pint!
mizooo2015-09-12 20:24:56 // 70943
	Köszi mindekinek a tippeket, az az érzésem azért nem fogok kábelköteget is venni több tízezerért, hogy 4 pint kioperáljak belőle. Majd megoldom valahogy. :). Marekkal így is levágtuk a kar csatlakozóját, azt legalább nem csinálnom. A burkolat is megvan így nem kell faragnom ;)
	
Invisible2015-09-12 20:19:24 // 70942
	A legszebb felnivel :)
	
Peeeti852015-09-12 17:52:16 // 70941
	
	
GTPeti2015-09-12 10:06:20 // 70940
	Olyan érintkezőt szerintem leginkább bontott csatlakozóból tudsz szerezni. Ilyen AMP/Tyco csatlakozókat ugyanis NEM lehet boltban vásárolni. Csak "akkreditált" autógyártók vehetnek belőle. (Dolgoztam ilyen helyen.)
Szóval a Farnell, Digikey, stb-s keresést szerintem nyugodtan meg lehet spórolni.
	
Szóval a Farnell, Digikey, stb-s keresést szerintem nyugodtan meg lehet spórolni.
TáDé2015-09-12 09:29:16 // 70939
	Szia!
Én is utólag rakattam be a tempomatot. Kell még hozzá a kormány alatti műanyag burkolat is. A tempomat kart én kábelköteggel hoztam el a bontóból, minden ki van alakítva a 159-nél, de a szükséges vezetékeket be kell fűzni a meglévő kötegbe, majd fel kell programozni kb. fél napos meló.
A D.Z Alfa műhely csinálta meg nekem.
Üdv.
TáDé
	
Én is utólag rakattam be a tempomatot. Kell még hozzá a kormány alatti műanyag burkolat is. A tempomat kart én kábelköteggel hoztam el a bontóból, minden ki van alakítva a 159-nél, de a szükséges vezetékeket be kell fűzni a meglévő kötegbe, majd fel kell programozni kb. fél napos meló.
A D.Z Alfa műhely csinálta meg nekem.
Üdv.
TáDé
Tozo2015-09-12 08:55:38 // 70938
	Hali,
biztosan nics ott a kormánynál a vezeték a tempomatnak? Elég sok autóban benne van, nem kell utólag kábelezni semmit.
	
biztosan nics ott a kormánynál a vezeték a tempomatnak? Elég sok autóban benne van, nem kell utólag kábelezni semmit.
droberto2015-09-12 07:42:08 // 70937
	Én nem emlékeztem, hogy annak is van kúlön cikkszáma.
	
droberto2015-09-12 07:29:49 // 70936
	Befizettem a teljesítmény adót. Idén volt utoljára 300 Ft. Ennek örülök, bár ez azt jelzi, hogy szépen lassan öregedünk... :(
	
.......................2015-09-12 07:27:26 // 70935
	Az eper ben benne van az összes csati ,késes érintkező
Rendelhető eredeti original teile ként
Bár sajna csak külalak szerint találod meg
	
Rendelhető eredeti original teile ként
Bár sajna csak külalak szerint találod meg
droberto2015-09-12 07:16:52 // 70934
	Én amikor az MTA biztosítékot és fogalatot kerestem pl itt jutottam eredményre: TME
	
droberto2015-09-12 07:13:57 // 70933
	Ez jó kérdés...
Én próbálnám kideríteni, a stekker márkáját. Talán a burkolatán rajta van a logo-ja. Aztán a a gyártó vagy annak az importőrének a WEB oldalán keresgélnék. Ha találsz is, szerintem csak drága egységcsomagokban lesz vagy drága szállítási díjjal. Ennél szerintem egyszerűbb lehet szerezni bontóból egy köteget és abból kiberhelni a sarukat.
	
Én próbálnám kideríteni, a stekker márkáját. Talán a burkolatán rajta van a logo-ja. Aztán a a gyártó vagy annak az importőrének a WEB oldalán keresgélnék. Ha találsz is, szerintem csak drága egységcsomagokban lesz vagy drága szállítási díjjal. Ennél szerintem egyszerűbb lehet szerezni bontóból egy köteget és abból kiberhelni a sarukat.
mizooo2015-09-12 05:52:21 // 70932
	Sziasztok tudja valaki milyen típusú pinek vannak az ECU csatlakozójában? Vettem Tempomat kart és szeretném bekötni, de "igényesen". Még nem néztem meg de gyanús, hogy az ECU csatiban hiányozni fognak a kellő PIN-ek. Gondolom szabvány és beszerezhető filléres dolog :) . A kábelezést UTP kábellel szeretném megcsinálni, egy Olasz fórumon van leírás róla.
	
Online tag
1
		Vendég1
367
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 












