Fórum >> Típusok >> 159

Liquid2017-04-18 08:12:07 // 93880
én is 3-ra szoktam fújni a nyári szettet
Chris1592017-04-18 07:03:10 // 93879
Sziasztok!

Egy linket tudna dobni valaki, hogy a MES melyik verzióját érdemes letölteni. Jó nekem az angol nyelv is, de gondolom a magyar nyelv kiválasztása csak a fizetett verzióban érhető el.
RomeoOne2017-04-17 22:55:04 // 93878
Na sikerült átlépni egy "kerek" távolságot Jászladány és Szászberek között :D
Marseus2017-04-17 22:32:18 // 93877
De akkora f..sz vagyok,mert ki volt kapcsolva de már persze,h visszakapcsoltam ( csak,h meghallgassam milyen) épp csak akkor még nem tudtam,h kikapcsolni nem fogom tudni simán a fedélzetiben. Így jár aki kíváncsi:-))
Haddel2017-04-17 22:12:46 // 93876
Én is most igy járt.,Billegett az autó mostanában ,de keréknyomást nem néztem már rég óta. Ma kifele menet megálltam egy kúton ,2.2-2.3 volt a gumikban ,felnyomtam 2.5-re ,és ismét sínautó lett😃
droberto2017-04-17 19:48:36 // 93875
Ez eltévedt.
droberto2017-04-17 19:47:08 // 93874
Ki tudod mérni műszerrel a kábeleket, az akksi pedig le tudo tesztelni. Egyébként, ha kiszeded, látod egyből, mivel a rossz kormos (jobb oldali). (A kvízre nem jött a válasz.)
Viszont én nem pepecselnék. Ennyi idő után ez olyan, mint az izzó. Ha egy kiég megy utána a többi is. Magyarul 4-et cserélnék illetve cseréltem is. Ezen hozzászólás felett láthatod. :)
droberto2017-04-17 19:45:35 // 93873
Nem értelek titeket. Nem ültetek még Renault-ba. Na abban idegesítő!
Egyébként, meg nem menj gyorssabban 22-nél és nem csipog átparkolásnál.
Vagy be kell kötni.
droberto2017-04-17 19:42:21 // 93872
Ki tudod mérni műszerrel a kábeleket, az akksi pedig le tudo tesztelni. Egyébként, ha kiszeded, látod egyből, mivel a rossz kormos (jobb oldali). (A kvízre nem jött a válasz.)
Viszont én nem pepecselnék. Ennyi idő után ez olyan, mint az izzó. Ha egy kiég megy utána a többi is. Magyarul 4-et cserélnék illetve cseréltem is. Ezen hozzászólás felett láthatod. :)
Marseus2017-04-17 19:32:00 // 93871
ha már így benne vok a vásárlásba megveszem amit ajánlottál,hátha az én kábelemmel van a paj. 4 állású kapcsoló van rajta azért vettem ezt,gondoltam akkor megúszom a forrasztásokat amit itt olvastam régebben,de nyílván bekakált vagy sosem volt jó és azért csak a motort látom vele.
Laca622017-04-17 18:50:09 // 93870
Küldtem linket.
Trombozis2017-04-17 18:43:20 // 93869
Azt kipróbálná valaki, hogy akkor is vinnyog, ha lassan lépi át a 20km/h sebességet? Úgy tudom onnantól kezdve vonyít. Nálam ilyen.

Van jó mesem, ha kell valakinek.
Marseus2017-04-17 18:36:48 // 93868
Nekem annál hamarabb eldobja a hátulját mint mielőtt az ülés engem.
Marseus2017-04-17 18:34:02 // 93867
Épp most végeztem vele (mármint a vásárlással).Az 1 év bacta a csőrőm picit de aztán láttam,h csak a frissítés van 1 évig,nem a program használat,így korrekt az összeg is,kösz a segítséget megyek kikapcsolom a vinnyogást:-) Rászoktatott az öv használatra de tényleg van az a kis távolság amikor kiakaszt a hangja pl: átparkolás,stb..
Hardy2017-04-17 18:30:22 // 93866
Attól függ milyen a felhajtó. Én múltkor 120-130 al mentem fel egy jó nagy íven itt Fehervarnál. Lett olyan csend a kocsiba hirtelen meg a jobb 1 úgy ramarkolt az ajtóra. Azt mondta azt hitte ez nem fog sikerülni. Mondtam azért megyek ilyen lassan mert nem akarom megijeszteni. :-) De tényleg menne gyorsabban csak kene ülés ami oldalról megfog vagy valami 5 pontos öv. Az autó simán bírná.
yani🍀2017-04-17 18:29:31 // 93865
Ezt én is szinte minden mosás után átélem:-)
Mindig félreállok és áttörölgetem. Mind a mosásra várakozók, mind a már végzettek mellettem mennek el és szinte mind majd kiesik a kocsiból annyira nézik a 159-et.
Nagyon jó érzés:-)
RomeoOne2017-04-17 18:14:25 // 93864
Büszke voltam ma nagyon. A mosóban letakarítottam a kocsiról az út porát, amikor odajön az üzemeltetője, hogy már a múltkor is nézte ezeket a felniket, baromi szépek, meg úgy egészében az autó nagyon ízlésesen néz ki, jól vannak hozzá összeválogatva a dolgok, ilyen szép 159-est még nem látott. Dagadt a mellem a büszkeségtől :D
RomeoOne2017-04-17 18:12:34 // 93863
Töltsd le a törtet. Bár az 50€ sem halálos összeg.
ProdyG2017-04-17 17:29:28 // 93862
Az elmúlt pár napban szigorúan hidegindításkor dob egy olyan hibaüzenetet az autó, hogy "Pre-heating glow plugs not available".

Amennyire utánaolvasok, vagy valamelyik izzítógyertyával van baj, vagy azok kábelezésével. Valahogy ki tudom deríteni mivel van konkrétan baj / melyik gyertya a rossz? Milyen eszközre lenne szükségem? köszi!
Marseus2017-04-17 16:52:24 // 93861
Viszont ha még van 1 perced... esetleg a bluetooth-os interfaceval és egy torgue-val sem megy az öv sipolás kikapcs?
Marseus2017-04-17 16:49:21 // 93860
Kösszépen, sejtettem,h itt lesz a gond.
Marseus2017-04-17 16:46:56 // 93858
Akkor nincs Mes-e virítani kell:-))
Marseus2017-04-17 16:45:46 // 93857
A re Mes felületeden az ECU rublikába írtak nem pirosak,ez azért van mert nem fizetem be az 50 eurós licenc-re?
Laca622017-04-17 16:41:38 // 93856
Szia !
Sajnos igen.
Marseus2017-04-17 16:35:12 // 93855
sziasztok!
Segítsgetek szeretném kérni MES témában.
Ha igyenes verzióm van akkor létezik,h csak motor enged birizgálni pl. biztonsági őv sípolás kikapcsolást nem?
Smith2017-04-17 11:59:21 // 93854
Kivétel azon a nyomorult 50 méteren, amíg odagurulok a bolt elé, bemegyek veszek reggelit, aztán megyek melóba. :D

Mindenkinek boldog nyulat!
Smith2017-04-17 10:29:31 // 93853
Nem a bekapcsolast akarom elkerulni, hanem azt hogy 50m-en ne vinnyogjon. En mindig hasznalom az ovet.
droberto2017-04-16 23:03:57 // 93852
Nem egy prémium német középkategóriás hajó, az 59. Gondolom a Giulietta sem az. :)
De nem is egy ültetett 3-as Golf. Úgy rugózik, hogy közben nem billeg és nem is dől, köszönhetően az elöl 4 hátul 4,5 db nagyon magasra és távolra bekötött lengőkarnak.
Szerintem ezért szeretjük. Különben te is citromot vagy rönót vennél. :)))
Én próbáltam a 2,7-es "alap" változatot, de nem éreztem sok különbséget a 3-hoz képest. A 3,15 már rendesen pattogott.
Ahogy néha megyek, nem is baj, ha a nagyobb nyomás csökkenti a deformitási hajlamot. Arról nem is beszélve, hogy nem nyalja le a szélső blokkokat. (Nekem 4 mm kopás után sincs 0,8 mm-nél nagyobb különbség sehol.)
+ kettő dolog:
1. Ha öten beleülnek, vagy tetőig pakolok a VTT-re, ne adj 'Isten az M6-elején a kanyargós részen 180-al versenyzek egy E mercivel, vagy 210-el megyek az érdi tetőn, nem állok meg előtte nyomást növelni.
2. A gumi sajnos nem tartja meg a levegőt, hiába ellenőrizgetem 2000 km-enként. Ha meg esik, inkább a max-ból essen, mint a minimumból. (Az motort is a maximumig szoktam olajjal tölteni).
Sajnos a Magyar autósok 60-70 % alacsonyabb keréknyomással jár az előírtnál. :(
Erhard 242 (Pure Energy)2017-04-16 22:55:49 // 93851
A barátom is a sarki boltból hazafelé ment és frontálisan egy barom belement, a lába bánta mivel előre csúszott, még gyógytornára jár...
Piritu - 1.000.0002017-04-16 22:36:23 // 93850
Igaz, hogy a törésteszten plusz pont jár érte, de már régen baj az, ha azért kapcsolja be valaki, mert sípol a kocsi :-(

Minden autómon ki van kapcsolva, mégis az első az öv becsatolása. Már csak azért is, hogy addig legyen ideje az olajnak körbeérni a motorban. (Az asszony OFF-jával még küzdök.)

Volt már utasom, aki megkérdezte, hogy reklamál-e az autó ha nem kapcsolja be. Mondtam hogy nem, de addig nem is indulunk el. :-)
Piritu - 1.000.0002017-04-16 22:31:16 // 93849
"+ 0,3 bar amit a kézikönyv is megenged az nem túlfújás." - ezt senki sem mondta :-)

Mikor volt utoljára defekted? Nekem (kopp-kopp) az elmúlt 850 ezren tuti nem volt.
Én már öregszem, nem szeretem elharapni a nyelvem, ha áthajtok egy pénzérmén a kocsival :-)
droberto2017-04-16 22:23:44 // 93848
+ 0,3 bar amit a kézikönyv is megenged az nem túlfújás.
A téli a 16"-al is 2,7-el járok.
Rugózási komfort: Inkább járok 3 barral, mint viszem azt a 2-3 kg többletet abroncsonként, rugózatlan tömegként, amit egy XL-es gumiabroncs jelent.
A defekttűrő abroncsokról nem is beszélve...
tirex2017-04-16 22:21:49 // 93847
Szerintem inkább kapcsold be. Engem megmentett. Üdv
droberto2017-04-16 22:17:28 // 93846
60-al venni a körforgót, vagy 100-al az autópálya felhajtót, az teljes terhelés nem? :)))
Piritu - 1.000.0002017-04-16 22:00:40 // 93845
"nevesebb gumikkal nagyon sok a szopás , a garis küzdelem" - ezt simán elhiszem. Nekik már megéri külön stábot foglalkoztatni a reklamációkkal. Néhány méréssel bármit be lehet bizonyítani, ami az elutasítást indokolja.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-04-16 21:52:34 // 93844
az 59-en max 2.8-ra fújtam a 19-est a SUV-nál 2.5-öt kér a 19-es :DDD a mobil gumist (házhoz jött és úgy cserélte le a gumikat kemény 10 rugóért) kérdeztem a gumikról melyik milyen érdekes tapasztalatokat mondott pl hogy a nevesebb gumikkal nagyon sok a szopás , a garis küzdelem, az olcsóbb kínai, európai gumik sok esetben azért olcsóbbak, mert 6mm a mintájuk stb, stb....
Piritu - 1.000.0002017-04-16 21:45:25 // 93843
..én se.
Az asszony OFF-jára vettünk új gumit. A gumis elfújta a maxra, mondván ezt-azt. Pár nap múlva leengedtem a normálra és meglepődtem, hogy rugózik az autó. Mondjuk az /65-ös gumi :-DD
Piritu - 1.000.0002017-04-16 21:43:37 // 93842
Hol közlekedsz vele tartósan 160 felett?
Ilyen sokat jársz Németországban? Esetleg Dél-Afrika? :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2017-04-16 20:49:52 // 93841
teljes terhelés az 5 felnőtt és a full megpakolt autó...soha nem mentem még így :DDD
droberto2017-04-16 20:35:56 // 93840
Az se felejtsétek el, hogy nagy terhelésnél és forszírozott tempónál, valamint téli üzemnél, hozzá kell adni 0,2 - 0,3 bar-t.

Pont ezért járok a nyárival 3.0 bar nyomással (Bridgestone Potenza RE050A 235/40 ZR19).
Smith2017-04-16 17:10:58 // 93839
Köszi! Mindjárt meg is próbálom. Élesben csak holnap, nincs kedvem kinyitni a kaput, hogy menjek egy kört :D Érdekes a magyar fordítás, a bekapcsolt biztonságiöv figyelmeztetője... :) Inkább a kikapcsolté, de a fene tudja. Ez is félreérthető, mint a dpf csere magyarázó szövege :)
Zselé2017-04-16 16:41:48 // 93838
Sziasztok, ma feltűnt, hogy a kipufogóvégem alsó karimáján egy pici, kb. 2cm széles kormosodás van. Nekem bent van a DPF, és eddig nem is láttam sose kormot a környéken. Ez mennyire normálos?
Piritu - 1.000.0002017-04-16 16:15:17 // 93837
Szerintem itt tudod kikapcsolni:
Smith2017-04-16 16:03:09 // 93836
A biztonsági öv sipolóját ki lehet iktatni valahogy MES-sel, hogy ne ugasson? Nem a visszajelzés, és a figyelmeztetés zavar, hanem a prüttyögés. Mindig bekötöm, de bevallom a sarkon lévő kisboltig nem szoktam...
Smith2017-04-16 12:33:10 // 93835
Hmm. Én életemben nem fújtam a hátsót másra mint az elsőt... De most majd megnézem, és befújom az előírtra :) Ha már itt ennyire ajánlgatjátok :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-16 09:54:59 // 93834
Nekem eddig alatta volt, ahova a gumis beállította (2.5-2.4). Olvasva itt a hozzászólásokat, gyorsan kinéztem a kezelésiből hogy 2.7-2.5 kell. Belőttem oda, és szerintem jobb is lett érzetre is.
Shadin2017-04-16 09:40:47 // 93832
Csak a 2.0-nál van ilyen.
Morfiusz Cédula2017-04-16 09:15:28 // 93831
Visszaolvasgattam a fórumot, de nem egészen világos. A 2,4-esnél is problémás az EGR hűtő fedél?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak