Liquid2017-04-18 08:12:07 // 93880
én is 3-ra szoktam fújni a nyári szettet
Chris1592017-04-18 07:03:10 // 93879
Sziasztok!
Egy linket tudna dobni valaki, hogy a MES melyik verzióját érdemes letölteni. Jó nekem az angol nyelv is, de gondolom a magyar nyelv kiválasztása csak a fizetett verzióban érhető el.
Egy linket tudna dobni valaki, hogy a MES melyik verzióját érdemes letölteni. Jó nekem az angol nyelv is, de gondolom a magyar nyelv kiválasztása csak a fizetett verzióban érhető el.
RomeoOne2017-04-17 22:55:04 // 93878
Marseus2017-04-17 22:32:18 // 93877
De akkora f..sz vagyok,mert ki volt kapcsolva de már persze,h visszakapcsoltam ( csak,h meghallgassam milyen) épp csak akkor még nem tudtam,h kikapcsolni nem fogom tudni simán a fedélzetiben. Így jár aki kíváncsi:-))
Haddel2017-04-17 22:12:46 // 93876
Én is most igy járt.,Billegett az autó mostanában ,de keréknyomást nem néztem már rég óta. Ma kifele menet megálltam egy kúton ,2.2-2.3 volt a gumikban ,felnyomtam 2.5-re ,és ismét sínautó lett😃
droberto2017-04-17 19:47:08 // 93874
Ki tudod mérni műszerrel a kábeleket, az akksi pedig le tudo tesztelni. Egyébként, ha kiszeded, látod egyből, mivel a rossz kormos (jobb oldali). (A kvízre nem jött a válasz.)
Viszont én nem pepecselnék. Ennyi idő után ez olyan, mint az izzó. Ha egy kiég megy utána a többi is. Magyarul 4-et cserélnék illetve cseréltem is. Ezen hozzászólás felett láthatod. :)
Viszont én nem pepecselnék. Ennyi idő után ez olyan, mint az izzó. Ha egy kiég megy utána a többi is. Magyarul 4-et cserélnék illetve cseréltem is. Ezen hozzászólás felett láthatod. :)
droberto2017-04-17 19:45:35 // 93873
Nem értelek titeket. Nem ültetek még Renault-ba. Na abban idegesítő!
Egyébként, meg nem menj gyorssabban 22-nél és nem csipog átparkolásnál.
Vagy be kell kötni.
Egyébként, meg nem menj gyorssabban 22-nél és nem csipog átparkolásnál.
Vagy be kell kötni.
droberto2017-04-17 19:42:21 // 93872
Ki tudod mérni műszerrel a kábeleket, az akksi pedig le tudo tesztelni. Egyébként, ha kiszeded, látod egyből, mivel a rossz kormos (jobb oldali). (A kvízre nem jött a válasz.)
Viszont én nem pepecselnék. Ennyi idő után ez olyan, mint az izzó. Ha egy kiég megy utána a többi is. Magyarul 4-et cserélnék illetve cseréltem is. Ezen hozzászólás felett láthatod. :)
Viszont én nem pepecselnék. Ennyi idő után ez olyan, mint az izzó. Ha egy kiég megy utána a többi is. Magyarul 4-et cserélnék illetve cseréltem is. Ezen hozzászólás felett láthatod. :)
Marseus2017-04-17 19:32:00 // 93871
ha már így benne vok a vásárlásba megveszem amit ajánlottál,hátha az én kábelemmel van a paj. 4 állású kapcsoló van rajta azért vettem ezt,gondoltam akkor megúszom a forrasztásokat amit itt olvastam régebben,de nyílván bekakált vagy sosem volt jó és azért csak a motort látom vele.
Trombozis2017-04-17 18:43:20 // 93869
Azt kipróbálná valaki, hogy akkor is vinnyog, ha lassan lépi át a 20km/h sebességet? Úgy tudom onnantól kezdve vonyít. Nálam ilyen.
Van jó mesem, ha kell valakinek.
Van jó mesem, ha kell valakinek.
Marseus2017-04-17 18:36:48 // 93868
Nekem annál hamarabb eldobja a hátulját mint mielőtt az ülés engem.
Marseus2017-04-17 18:34:02 // 93867
Épp most végeztem vele (mármint a vásárlással).Az 1 év bacta a csőrőm picit de aztán láttam,h csak a frissítés van 1 évig,nem a program használat,így korrekt az összeg is,kösz a segítséget megyek kikapcsolom a vinnyogást:-) Rászoktatott az öv használatra de tényleg van az a kis távolság amikor kiakaszt a hangja pl: átparkolás,stb..
Hardy2017-04-17 18:30:22 // 93866
Attól függ milyen a felhajtó. Én múltkor 120-130 al mentem fel egy jó nagy íven itt Fehervarnál. Lett olyan csend a kocsiba hirtelen meg a jobb 1 úgy ramarkolt az ajtóra. Azt mondta azt hitte ez nem fog sikerülni. Mondtam azért megyek ilyen lassan mert nem akarom megijeszteni. :-) De tényleg menne gyorsabban csak kene ülés ami oldalról megfog vagy valami 5 pontos öv. Az autó simán bírná.
yani🍀2017-04-17 18:29:31 // 93865
Ezt én is szinte minden mosás után átélem:-)
Mindig félreállok és áttörölgetem. Mind a mosásra várakozók, mind a már végzettek mellettem mennek el és szinte mind majd kiesik a kocsiból annyira nézik a 159-et.
Nagyon jó érzés:-)
Mindig félreállok és áttörölgetem. Mind a mosásra várakozók, mind a már végzettek mellettem mennek el és szinte mind majd kiesik a kocsiból annyira nézik a 159-et.
Nagyon jó érzés:-)
RomeoOne2017-04-17 18:14:25 // 93864
Büszke voltam ma nagyon. A mosóban letakarítottam a kocsiról az út porát, amikor odajön az üzemeltetője, hogy már a múltkor is nézte ezeket a felniket, baromi szépek, meg úgy egészében az autó nagyon ízlésesen néz ki, jól vannak hozzá összeválogatva a dolgok, ilyen szép 159-est még nem látott. Dagadt a mellem a büszkeségtől :D
RomeoOne2017-04-17 18:12:34 // 93863
Töltsd le a törtet. Bár az 50€ sem halálos összeg.
ProdyG2017-04-17 17:29:28 // 93862
Az elmúlt pár napban szigorúan hidegindításkor dob egy olyan hibaüzenetet az autó, hogy "Pre-heating glow plugs not available".
Amennyire utánaolvasok, vagy valamelyik izzítógyertyával van baj, vagy azok kábelezésével. Valahogy ki tudom deríteni mivel van konkrétan baj / melyik gyertya a rossz? Milyen eszközre lenne szükségem? köszi!
Amennyire utánaolvasok, vagy valamelyik izzítógyertyával van baj, vagy azok kábelezésével. Valahogy ki tudom deríteni mivel van konkrétan baj / melyik gyertya a rossz? Milyen eszközre lenne szükségem? köszi!
Marseus2017-04-17 16:52:24 // 93861
Viszont ha még van 1 perced... esetleg a bluetooth-os interfaceval és egy torgue-val sem megy az öv sipolás kikapcs?
Marseus2017-04-17 16:49:21 // 93860
Kösszépen, sejtettem,h itt lesz a gond.
Marseus2017-04-17 16:46:56 // 93858
Akkor nincs Mes-e virítani kell:-))
Marseus2017-04-17 16:45:46 // 93857
A re Mes felületeden az ECU rublikába írtak nem pirosak,ez azért van mert nem fizetem be az 50 eurós licenc-re?
Laca622017-04-17 16:41:38 // 93856
Szia !
Sajnos igen.
Sajnos igen.
Marseus2017-04-17 16:35:12 // 93855
sziasztok!
Segítsgetek szeretném kérni MES témában.
Ha igyenes verzióm van akkor létezik,h csak motor enged birizgálni pl. biztonsági őv sípolás kikapcsolást nem?
Segítsgetek szeretném kérni MES témában.
Ha igyenes verzióm van akkor létezik,h csak motor enged birizgálni pl. biztonsági őv sípolás kikapcsolást nem?
Smith2017-04-17 11:59:21 // 93854
Kivétel azon a nyomorult 50 méteren, amíg odagurulok a bolt elé, bemegyek veszek reggelit, aztán megyek melóba. :D
Mindenkinek boldog nyulat!
Mindenkinek boldog nyulat!
Smith2017-04-17 10:29:31 // 93853
Nem a bekapcsolast akarom elkerulni, hanem azt hogy 50m-en ne vinnyogjon. En mindig hasznalom az ovet.
droberto2017-04-16 23:03:57 // 93852
Nem egy prémium német középkategóriás hajó, az 59. Gondolom a Giulietta sem az. :)
De nem is egy ültetett 3-as Golf. Úgy rugózik, hogy közben nem billeg és nem is dől, köszönhetően az elöl 4 hátul 4,5 db nagyon magasra és távolra bekötött lengőkarnak.
Szerintem ezért szeretjük. Különben te is citromot vagy rönót vennél. :)))
Én próbáltam a 2,7-es "alap" változatot, de nem éreztem sok különbséget a 3-hoz képest. A 3,15 már rendesen pattogott.
Ahogy néha megyek, nem is baj, ha a nagyobb nyomás csökkenti a deformitási hajlamot. Arról nem is beszélve, hogy nem nyalja le a szélső blokkokat. (Nekem 4 mm kopás után sincs 0,8 mm-nél nagyobb különbség sehol.)
+ kettő dolog:
1. Ha öten beleülnek, vagy tetőig pakolok a VTT-re, ne adj 'Isten az M6-elején a kanyargós részen 180-al versenyzek egy E mercivel, vagy 210-el megyek az érdi tetőn, nem állok meg előtte nyomást növelni.
2. A gumi sajnos nem tartja meg a levegőt, hiába ellenőrizgetem 2000 km-enként. Ha meg esik, inkább a max-ból essen, mint a minimumból. (Az motort is a maximumig szoktam olajjal tölteni).
Sajnos a Magyar autósok 60-70 % alacsonyabb keréknyomással jár az előírtnál. :(
De nem is egy ültetett 3-as Golf. Úgy rugózik, hogy közben nem billeg és nem is dől, köszönhetően az elöl 4 hátul 4,5 db nagyon magasra és távolra bekötött lengőkarnak.
Szerintem ezért szeretjük. Különben te is citromot vagy rönót vennél. :)))
Én próbáltam a 2,7-es "alap" változatot, de nem éreztem sok különbséget a 3-hoz képest. A 3,15 már rendesen pattogott.
Ahogy néha megyek, nem is baj, ha a nagyobb nyomás csökkenti a deformitási hajlamot. Arról nem is beszélve, hogy nem nyalja le a szélső blokkokat. (Nekem 4 mm kopás után sincs 0,8 mm-nél nagyobb különbség sehol.)
+ kettő dolog:
1. Ha öten beleülnek, vagy tetőig pakolok a VTT-re, ne adj 'Isten az M6-elején a kanyargós részen 180-al versenyzek egy E mercivel, vagy 210-el megyek az érdi tetőn, nem állok meg előtte nyomást növelni.
2. A gumi sajnos nem tartja meg a levegőt, hiába ellenőrizgetem 2000 km-enként. Ha meg esik, inkább a max-ból essen, mint a minimumból. (Az motort is a maximumig szoktam olajjal tölteni).
Sajnos a Magyar autósok 60-70 % alacsonyabb keréknyomással jár az előírtnál. :(
Erhard 242 (Pure Energy)2017-04-16 22:55:49 // 93851
A barátom is a sarki boltból hazafelé ment és frontálisan egy barom belement, a lába bánta mivel előre csúszott, még gyógytornára jár...
Piritu - 1.000.0002017-04-16 22:36:23 // 93850
Igaz, hogy a törésteszten plusz pont jár érte, de már régen baj az, ha azért kapcsolja be valaki, mert sípol a kocsi :-(
Minden autómon ki van kapcsolva, mégis az első az öv becsatolása. Már csak azért is, hogy addig legyen ideje az olajnak körbeérni a motorban. (Az asszony OFF-jával még küzdök.)
Volt már utasom, aki megkérdezte, hogy reklamál-e az autó ha nem kapcsolja be. Mondtam hogy nem, de addig nem is indulunk el. :-)
Minden autómon ki van kapcsolva, mégis az első az öv becsatolása. Már csak azért is, hogy addig legyen ideje az olajnak körbeérni a motorban. (Az asszony OFF-jával még küzdök.)
Volt már utasom, aki megkérdezte, hogy reklamál-e az autó ha nem kapcsolja be. Mondtam hogy nem, de addig nem is indulunk el. :-)
Piritu - 1.000.0002017-04-16 22:31:16 // 93849
"+ 0,3 bar amit a kézikönyv is megenged az nem túlfújás." - ezt senki sem mondta :-)
Mikor volt utoljára defekted? Nekem (kopp-kopp) az elmúlt 850 ezren tuti nem volt.
Én már öregszem, nem szeretem elharapni a nyelvem, ha áthajtok egy pénzérmén a kocsival :-)
Mikor volt utoljára defekted? Nekem (kopp-kopp) az elmúlt 850 ezren tuti nem volt.
Én már öregszem, nem szeretem elharapni a nyelvem, ha áthajtok egy pénzérmén a kocsival :-)
droberto2017-04-16 22:23:44 // 93848
+ 0,3 bar amit a kézikönyv is megenged az nem túlfújás.
A téli a 16"-al is 2,7-el járok.
Rugózási komfort: Inkább járok 3 barral, mint viszem azt a 2-3 kg többletet abroncsonként, rugózatlan tömegként, amit egy XL-es gumiabroncs jelent.
A defekttűrő abroncsokról nem is beszélve...
A téli a 16"-al is 2,7-el járok.
Rugózási komfort: Inkább járok 3 barral, mint viszem azt a 2-3 kg többletet abroncsonként, rugózatlan tömegként, amit egy XL-es gumiabroncs jelent.
A defekttűrő abroncsokról nem is beszélve...
tirex2017-04-16 22:21:49 // 93847
Szerintem inkább kapcsold be. Engem megmentett. Üdv
droberto2017-04-16 22:17:28 // 93846
60-al venni a körforgót, vagy 100-al az autópálya felhajtót, az teljes terhelés nem? :)))
Piritu - 1.000.0002017-04-16 22:00:40 // 93845
"nevesebb gumikkal nagyon sok a szopás , a garis küzdelem" - ezt simán elhiszem. Nekik már megéri külön stábot foglalkoztatni a reklamációkkal. Néhány méréssel bármit be lehet bizonyítani, ami az elutasítást indokolja.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-04-16 21:52:34 // 93844
az 59-en max 2.8-ra fújtam a 19-est a SUV-nál 2.5-öt kér a 19-es :DDD a mobil gumist (házhoz jött és úgy cserélte le a gumikat kemény 10 rugóért) kérdeztem a gumikról melyik milyen érdekes tapasztalatokat mondott pl hogy a nevesebb gumikkal nagyon sok a szopás , a garis küzdelem, az olcsóbb kínai, európai gumik sok esetben azért olcsóbbak, mert 6mm a mintájuk stb, stb....
Piritu - 1.000.0002017-04-16 21:45:25 // 93843
..én se.
Az asszony OFF-jára vettünk új gumit. A gumis elfújta a maxra, mondván ezt-azt. Pár nap múlva leengedtem a normálra és meglepődtem, hogy rugózik az autó. Mondjuk az /65-ös gumi :-DD
Az asszony OFF-jára vettünk új gumit. A gumis elfújta a maxra, mondván ezt-azt. Pár nap múlva leengedtem a normálra és meglepődtem, hogy rugózik az autó. Mondjuk az /65-ös gumi :-DD
Piritu - 1.000.0002017-04-16 21:43:37 // 93842
Hol közlekedsz vele tartósan 160 felett?
Ilyen sokat jársz Németországban? Esetleg Dél-Afrika? :-DD
Ilyen sokat jársz Németországban? Esetleg Dél-Afrika? :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2017-04-16 20:49:52 // 93841
teljes terhelés az 5 felnőtt és a full megpakolt autó...soha nem mentem még így :DDD
droberto2017-04-16 20:35:56 // 93840
Smith2017-04-16 17:10:58 // 93839
Köszi! Mindjárt meg is próbálom. Élesben csak holnap, nincs kedvem kinyitni a kaput, hogy menjek egy kört :D Érdekes a magyar fordítás, a bekapcsolt biztonságiöv figyelmeztetője... :) Inkább a kikapcsolté, de a fene tudja. Ez is félreérthető, mint a dpf csere magyarázó szövege :)
Zselé2017-04-16 16:41:48 // 93838
Sziasztok, ma feltűnt, hogy a kipufogóvégem alsó karimáján egy pici, kb. 2cm széles kormosodás van. Nekem bent van a DPF, és eddig nem is láttam sose kormot a környéken. Ez mennyire normálos?
Piritu - 1.000.0002017-04-16 16:15:17 // 93837
Smith2017-04-16 16:03:09 // 93836
A biztonsági öv sipolóját ki lehet iktatni valahogy MES-sel, hogy ne ugasson? Nem a visszajelzés, és a figyelmeztetés zavar, hanem a prüttyögés. Mindig bekötöm, de bevallom a sarkon lévő kisboltig nem szoktam...
Smith2017-04-16 12:33:10 // 93835
Hmm. Én életemben nem fújtam a hátsót másra mint az elsőt... De most majd megnézem, és befújom az előírtra :) Ha már itt ennyire ajánlgatjátok :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-16 09:54:59 // 93834
Nekem eddig alatta volt, ahova a gumis beállította (2.5-2.4). Olvasva itt a hozzászólásokat, gyorsan kinéztem a kezelésiből hogy 2.7-2.5 kell. Belőttem oda, és szerintem jobb is lett érzetre is.
Shadin2017-04-16 09:40:47 // 93832
Csak a 2.0-nál van ilyen.
Morfiusz Cédula2017-04-16 09:15:28 // 93831
Visszaolvasgattam a fórumot, de nem egészen világos. A 2,4-esnél is problémás az EGR hűtő fedél?
Online tag
2
Vendég2
575