RomeoOne2017-06-24 10:22:08 // 96176
A prémium üzemanyag sem a mennyei manna, ami örökéletet ad. Olyan ez, mintha egészségesen étkezel vagy szedsz vitamint. Nagy számok törvénye szerint statisztikailag, azok az autók, ahol ezt betartják, az üzemanyag rendszer biztos kevésbé hibásodik meg. De ki tudja, hogy a te 3.5 éved előtt mit kapott a kocsi? Meg ki tudja milyen behatások érték még az élete alatt...
tdemeter2017-06-24 10:19:47 // 96175
Olyat sajnos csak te tudsz nekem csinálni, de már nincs pofám szívességet kérni :)
Shadin2017-06-24 09:11:17 // 96174
Vissza kellene tenni rá a gyári programot és megnézni a nyomáskülönbség érzékelő csöveinek állapotát...
tdemeter2017-06-24 08:11:03 // 96173
Már mindent csináltunk, van szép új egr szelepem, map szenzorom, lett takarítva.
És a helyzet az, hogy ezek - és úgy egyáltalán az egész dpf - szépen teszi is a dolgát.
De az autó füstöl, még dpf-el is, holott korábban enni lehetett volna a kipufogóból - olyan tiszta volt.
Lehet, hogy más baja van, de a computer szerint az injektorok is szarakodnak, túl nagy korrekciót végeznek. Mindezt úgy, hogy 10000 km-enként szűrő cserék (üzemanyag is) és premium anyag only.
És egyébként szerintem nem ez a legdrágább művelet, mert a legdrágább az az idő mennyiség amit ebbe eddig beleöltem.....
És a helyzet az, hogy ezek - és úgy egyáltalán az egész dpf - szépen teszi is a dolgát.
De az autó füstöl, még dpf-el is, holott korábban enni lehetett volna a kipufogóból - olyan tiszta volt.
Lehet, hogy más baja van, de a computer szerint az injektorok is szarakodnak, túl nagy korrekciót végeznek. Mindezt úgy, hogy 10000 km-enként szűrő cserék (üzemanyag is) és premium anyag only.
És egyébként szerintem nem ez a legdrágább művelet, mert a legdrágább az az idő mennyiség amit ebbe eddig beleöltem.....
Shadin2017-06-24 07:56:47 // 96172
Pont ezért jártam a próbálkozások kivételével Schwechat-i nyállal.
Csak a Shell volt ami totál szar volt bele, a többinél nem éreztem különbséget.
Tibinek meg tökmindegy, de a fehérvári GP-s nyáltól dobott egy kopogás hibát a 3-4 hengerre. Lukoil-t szereti, valamiért kevesebbet eszik belőle. Javasolt nyál az enyémbe a 98+, azt még nem tettem bele Luk-nál, de a kövi az lesz.
Csak a Shell volt ami totál szar volt bele, a többinél nem éreztem különbséget.
Tibinek meg tökmindegy, de a fehérvári GP-s nyáltól dobott egy kopogás hibát a 3-4 hengerre. Lukoil-t szereti, valamiért kevesebbet eszik belőle. Javasolt nyál az enyémbe a 98+, azt még nem tettem bele Luk-nál, de a kövi az lesz.
AdiArsenal2017-06-24 07:21:52 // 96171
Én sosem éreztem semmi pozitív hatását a prémium benzinnek a simához képest se a fogyasztásban se a teljesítményben, Forma 1-be biztos kell a komoly üzemanyag, de egy utcai autónak elég a sima 95-ös vagy a sima dízel, a nyugati magyar omv kutakat kivéve úgyis mind százhalombattai üzemanyag.
Zselé2017-06-24 05:02:07 // 96170
Illetve tegyük hozzá, hogy a kagylóskút mérőóráit szvsz óvodások hitelesítették. Mindenhol lehet plusz, 1-2 liter reális is, de 42 literes tankba 49,5-öt csak ott tudtam tankolni :D
Liquid2017-06-24 00:34:42 // 96169
én nem hiszek a prémium cuccban, meg úgy általában semmilyen adalékban sem :)
Vagy valami ármány folytán a győri Metro kúton, illetve a bécsi Eni-kúton is prémium van...
Normális kúton alap nyál, a többi csak placebo. (60e km után alakult ki ez a meglátásom)
Vagy valami ármány folytán a győri Metro kúton, illetve a bécsi Eni-kúton is prémium van...
Normális kúton alap nyál, a többi csak placebo. (60e km után alakult ki ez a meglátásom)
Csabi2017-06-23 22:26:19 // 96168
A füstölés, fogyi nővekedés, mennyire biztos, hogy az injektorok miatt van? Bár nem írtad mit csináltál, mit néztek előtte...de tuti ez lenne az utolsó beavatkozás nálam, mert szerintem ez a legdrágább, és nem biztos, hogy megoldja a problémád...
Piritu - 1.000.0002017-06-23 22:08:06 // 96167
1,9 16V (156)-al történt, hogy vagy 6-7e km-en keresztül csak normál nyállal mentem.
Aztán németbe menet a Vas nem ment 180-nál többet. Miután hazajöttem bevittem a szakszervizbe, ahol is megállapították, hogy tényleg nem megy 180 felett, de baját nem találtak. A szerelő srác ajánlotta, hogy tegyek bele valamilyen prémium cuccot.
Teletettem, aztán 3-400 km múlva (mire németbe értem) újra ment 180 felett.
Azóta minden 4-5. tankolás prémium.
Aztán németbe menet a Vas nem ment 180-nál többet. Miután hazajöttem bevittem a szakszervizbe, ahol is megállapították, hogy tényleg nem megy 180 felett, de baját nem találtak. A szerelő srác ajánlotta, hogy tegyek bele valamilyen prémium cuccot.
Teletettem, aztán 3-400 km múlva (mire németbe értem) újra ment 180 felett.
Azóta minden 4-5. tankolás prémium.
tdemeter2017-06-23 21:55:49 // 96166
A jövőheti injektor felújítás után megmondom, hogy egyáltalán érdemes-e bármilyet tankolni.
Az elmélet szerint tisztán tartja a porlasztókat, de nekem 3.5 év kizárólag premium tankolás után is egyre rosszabbak. Füstölés, fogyasztás növekedés, ami kell...
Az elmélet szerint tisztán tartja a porlasztókat, de nekem 3.5 év kizárólag premium tankolás után is egyre rosszabbak. Füstölés, fogyasztás növekedés, ami kell...
Trogerr2017-06-23 21:49:54 // 96165
Bizony a kávé tényleg jó! :D Tankolni viszont Luk... Shellt szintén a túl rámenős kutasok miatt kerülöm, anya meg pont azért szereti...:)))
Smith2017-06-23 21:41:10 // 96164
Shell csak kenyszerbol, mert rohadt idegesito hogy kiteszem az indexet hogy lemenjek a kutra, es mar rohannak hogy tankoljanak nekem... kikeszitenek.
OMV premium. Mindig. Jo a kave is :)
OMV premium. Mindig. Jo a kave is :)
RomeoOne2017-06-23 21:06:54 // 96163
Csak MOL-nál. 4-ből 3-szor prémium, a maradék alkalommal sima. Semmi különbséget nem érzek. Szerintem a prémiumnak nem is az a lényege, hogy érzed a különbséget, hanem kevesebb lerakódást okoz, jobb kenést ad, ami hosszútávon tesz jót, és nem a tankolás után érzed.
Piritu - 1.000.0002017-06-23 20:54:05 // 96162
Az izzó szempontjából az első tized mp számít. Az az idő, ami a felizzásig telik el. Ennyi idő alatt nő meg az izzószál hőmérséklete és vele együtt az ellenállása sokszorosára, ill esik vissza az áramfelvétele a normálisra.
Mire indítasz ez már lezajlott...
Mire indítasz ez már lezajlott...
Haddel2017-06-23 20:34:13 // 96161
Az is szép😃
Erhard 242 (Pure Energy)2017-06-23 20:31:59 // 96160
én semmi különbséget nem tapasztalok mind1 hol tankolok ...OMW vagy Shell nagy ritkán Mol nyálat...
deportivo2017-06-23 20:13:28 // 96159
OMW prémium, szeretném hinni, hogy jól hiszem, ez az üzemanyag passzol a kocsihoz. 1.9 JTDm.
csokagm2017-06-23 20:02:26 // 96158
Nekem a 166 2.4ese a normál shell üzemanyagot nem szerette. Teljesen megvaltozott az auto es rossz iranyba.
Zselé2017-06-23 20:01:49 // 96157
Lukoilnál etetem, semmi baj nincs vele... 2.0 jtdm 136le. A Spidert is néha ott tankolom, csak azt benzinnel. Nem éreztem különbséget a Lukoil benzin és az OMV premium közt
csokagm2017-06-23 20:00:49 // 96156
Én most nem a németre reagáltam, csak arra hogy nem voltál biztos benne hogy van benne tuzmegelozo rendszer.
bonyesz2017-06-23 19:57:19 // 96155
Énnekem a Schell bejött mind sima mind préniumba ,de ami nekem az legjobb talán a BP a OMW-vel hát jó de más.
bonyesz2017-06-23 19:53:46 // 96154
Vielleicht ja, bitte. Majd holnap megtudom.
Dömpi (il dottore)2017-06-23 19:47:52 // 96153
Én ha lehet OMW prémiummal etetem.
Sokak szerint a prémium placebo.
Hozzáteszem többségük 2.4-et hajt, ahol lehet tényleg placebo, hiszen önmagában nagyteljesítményű a kocsi, így nem érződik a prémium anyag hatása. Nálam, az 1.9 8v esetében (még ha choppelt is) igenis érződik.
Sokak szerint a prémium placebo.
Hozzáteszem többségük 2.4-et hajt, ahol lehet tényleg placebo, hiszen önmagában nagyteljesítményű a kocsi, így nem érződik a prémium anyag hatása. Nálam, az 1.9 8v esetében (még ha choppelt is) igenis érződik.
Dömpi (il dottore)2017-06-23 19:43:11 // 96152
Egyet értek, tutira elírás (also einfach falsch geschrieben 😉)
bonyesz2017-06-23 19:42:30 // 96151
Újra megnézem hogy esetleg rosszul irtam-e le és most nem ir semmit csak a szokásosat.Holnap tesztelem.Talán napszúrást kapott a kedves.
Szabister2017-06-23 19:40:18 // 96150
Sziasztok! Üzemanyag téma érdekelne. Normál vagy prémium dízel? Kinek mi a tapasztalata a különböző társaságokkal? (Omv ,Shell,Mol) 1.9 16v melyiket szereti a legjobban? Most kezdtem el a dízelezést és érdekelnek a tapasztalatok.
Dömpi (il dottore)2017-06-23 19:39:29 // 96149
De indításkor vannak pillanatnyi feszültségingadozások és azok nyírják ki. Indítás után pár másodperccel már egyenleges a terhelés.
Dömpi (il dottore)2017-06-23 19:36:54 // 96148
Nekem meg még kb 10 k és megvan az együtt töltött 100 k😎
RomeoOne2017-06-23 18:41:31 // 96147
De ha németül keresel rá a kifejezésre, akkor kijavít "Fahrzeug"-ra, mivel csak arra vannak találatok. Ha angolul, akkor kijavítja a "Fire protection"-t "vehicle protection"-re, szintén, mivel csak arra ad találatot. Elég valószínűnek látom, hogy nem az egész internet lett hirtelen információhiányos...
csokagm2017-06-23 17:26:40 // 96146
Elvileg van valami tűzvédelmi rendszer az autóban.
Piritu - 1.000.0002017-06-23 17:22:02 // 96145
Nálam egy évig voltak jók az emelt fényerejű izzók (kb 40e km)
bonyesz2017-06-23 17:12:52 // 96144
Reggel melóba menet semmi meló után indítom akkor láttam de lehet vele közlekedni.Hazaértem leállítom kulcs ki ismét ez az üzenet.Megpróbállok majd hibát olvastatni??
Shadin2017-06-23 17:09:28 // 96143
A tűzmegelőző rendszer a vezetőülés alatt lévő üzemanyag elzáró szelep szerintem, azt a kioldó gombot kellene megnyomkodnod...
RomeoOne2017-06-23 16:49:55 // 96142
Szerintem elírtad és az üzenet az volt, hogy Fahrzeugschutzsystem nicht verfügbar.
Valami kormányzárral kapcsolatos dolog lehet.
Valami kormányzárral kapcsolatos dolog lehet.
tdemeter2017-06-23 16:47:31 // 96141
Sziasztok!
Új hepije van a gépnek, úgy 60-70%-os eltőmődöttségnél beszól a compjúter, hogy invalid dpf pressure signal van.
Konkrétan 0-át mutat ilyenkor alapjáraton. Aztán ha megyek vele akkor szépen regenerál és minden jó és boldog addig, amíg ismét nem lesz 60-70 %-os dugulás. Ekkor kezdődik minden előröl.
Kezd kicsit az agyamra menni már.
Csak tele lehet korommal, lyukas netán a szenzor csöve, vagy csak szimplán elromolhatott a szenzor?
Valakinek hasonló?
Btw jövőhéten viszem injektorfelújításra, remélem megoldódik a füstölés, merthogy ezzel együtt az is van.
Új fogyasztás rekord, 8.9L /100 (6.4-el indultunk 3.5 éve)
Van valakinek tapasztalata 8v injektor felújítással (előtte, utána) kapcsolatban?
Minden tapasztalatot szívesen veszek.
Köszi
Új hepije van a gépnek, úgy 60-70%-os eltőmődöttségnél beszól a compjúter, hogy invalid dpf pressure signal van.
Konkrétan 0-át mutat ilyenkor alapjáraton. Aztán ha megyek vele akkor szépen regenerál és minden jó és boldog addig, amíg ismét nem lesz 60-70 %-os dugulás. Ekkor kezdődik minden előröl.
Kezd kicsit az agyamra menni már.
Csak tele lehet korommal, lyukas netán a szenzor csöve, vagy csak szimplán elromolhatott a szenzor?
Valakinek hasonló?
Btw jövőhéten viszem injektorfelújításra, remélem megoldódik a füstölés, merthogy ezzel együtt az is van.
Új fogyasztás rekord, 8.9L /100 (6.4-el indultunk 3.5 éve)
Van valakinek tapasztalata 8v injektor felújítással (előtte, utána) kapcsolatban?
Minden tapasztalatot szívesen veszek.
Köszi
bonyesz2017-06-23 16:43:27 // 96140
Ezt ki googléztam én is de mit jelenthet igazából fogalmam sincs.
RomeoOne2017-06-23 16:35:46 // 96139
Lefordítva azt, hogy a tűzvédelmi rendszer nem elérhető. Bár nekem új, hogy ilyen is van a 159-ben.
David | Centocinquantanove2017-06-23 16:18:52 // 96138
Pedig az én izzóim is a Dömpi által leírt módszerrel bírják elég jól... Pedig a növelt fényerejűt rakom be mindig, és annak a gyártó által bevallottan harmatos az élettartama...
bonyesz2017-06-23 16:15:57 // 96137
Sziasztok ma délután a vas azt irta,Feuerzeug schutsystem nicht verfügbar.Van valakinek ötlete mit jelent.Kösz.
Zolibácsi2017-06-23 15:40:12 // 96136
Igen, kb 1 eve mar falazva van az egr. Szoval ami rajta volt keves olaj vagy korom, falazas elottrol, az szepen raszaradt es kikemenyedett ami mar zavarta a map mukodoset.
Piritu - 1.000.0002017-06-23 15:40:00 // 96135
Elméletileg pont ez a használat csökkenti a legjobban az élettartamot.
Az izzónak az a legjobb, ha minél kisebb feszültségről kapcsolod hidegen be (akku 12V), ilyenkor kisebb a csúcsáram. Ha indítás után kapcsolod be, akkor a töltőfeszültséget kapja, ami 14V felett van, ez ugyanennyi %-al magasabb áramot jelent.
Az izzónak az a legjobb, ha minél kisebb feszültségről kapcsolod hidegen be (akku 12V), ilyenkor kisebb a csúcsáram. Ha indítás után kapcsolod be, akkor a töltőfeszültséget kapja, ami 14V felett van, ez ugyanennyi %-al magasabb áramot jelent.
Haddel2017-06-23 15:38:57 // 96134
Gratula! Még legalább ugyanennyit!😃 Enyém vasárnap fordult 250ezerbe ,csak elfelejtettem lefotozni.
szekkyy2017-06-23 13:23:33 // 96133
Hali!
Arra az útmutatóra igényt tartanék én is ha van rá lehetőség :) Mellesleg nekem a nagynavi angolul csak ír, olaszul beszél....ami egy szép nyelv, csak nem értem :)
Arra az útmutatóra igényt tartanék én is ha van rá lehetőség :) Mellesleg nekem a nagynavi angolul csak ír, olaszul beszél....ami egy szép nyelv, csak nem értem :)
mizooo2017-06-23 12:16:01 // 96132
Visszakaptam a váltót a szakitól! 135 000 Ft-ot kért gyári csapágyakkal felújította és újrahézagolta a váltót. Azt mondta nem volt hatalmas baja.
Kiderült a zörgést az okozta, hogy beállt a kettőstömegűm, és a már kopott váltó zörgött emiatt. A lendkerékben ~50 000 Km van, Koreai VAleo?!
Kiderült a zörgést az okozta, hogy beállt a kettőstömegűm, és a már kopott váltó zörgött emiatt. A lendkerékben ~50 000 Km van, Koreai VAleo?!
David | Centocinquantanove2017-06-23 11:11:19 // 96131
Ebben az esetben a szenzor dzsuvásodása az nem az ok, hanem az is egy következmény... Szerintem.
David | Centocinquantanove2017-06-23 11:07:40 // 96130
csokagm2017-06-23 11:06:42 // 96129
Most veszem észre hogy az indítás-leállítás kimaradt nálam, de igen úgy értettem:)
Liquid2017-06-23 10:53:51 // 96128
indításnál, leállításnál nyomom is :)
csokagm2017-06-23 10:30:01 // 96127
Fogalmam sincs már hol hallottam ezt es mely gyártókra igaz.
De például en úgy tudom, hogy a manuál váltónál akkor is érdemes nyomni a kuplungot ha üresben vagy, így kíméled a kettőtomegut.
Igaz azt cserélni valamivel nagyobb költség mint egy izzót😀
De például en úgy tudom, hogy a manuál váltónál akkor is érdemes nyomni a kuplungot ha üresben vagy, így kíméled a kettőtomegut.
Igaz azt cserélni valamivel nagyobb költség mint egy izzót😀
Online tag
5
Vendég5
643