Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-07 21:23:36 // 62082
	éshaigen? :DDD
	
Piritu - 1.000.0002014-12-07 21:19:13 // 62081
	"ki az a barom aki kitalált egy ilyen hülye rendszert" - akik meg akarnak felelni az NEDC fogyasztási ciklus mérésen.
	
Csabi2014-12-07 21:18:01 // 62080
	igaz, de ez igaz minden akksira, nem nagy vitamin neki, ha kisütött állapot közelbe kerül...Egy nap állás után is 12.55V-ot mértem, többet meg nem áll egyhuzamban :)
	
Piritu - 1.000.0002014-12-07 21:16:39 // 62079
	Azért kíváncsi lennék, hogy a turbó csapágyazása mennyire örül a leállítgatásnak. Aztán indítás után rögtön pöröghet, mint a búgócsiga, mert gyorsulni kéne. Aztán megint megszűnik az olajnyomás....
	
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-07 21:15:51 // 62078
	jah és azt hittem legalább addig nem kapcsol ki amíg nincs üzemi hőfokon az autó de....elindulok kb 300m lámpa...erre leáll....cefet....ki az a barom aki kitalált egy ilyen hülye rendszert??? a hidegindítás ami a legjobban kinyírja a blokkot...
	
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-07 21:11:03 // 62077
	az lehet hogy nem tud cellazárlatos lenni de ha leesik a feszültsége 12.2V-ra feleződik az élettartama...szóval ez nem gondozásmentes mert mindig tölteni kell :DDD
	
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-07 21:09:30 // 62076
	akkor vegyél egy ilyen autót aztán nyáron mikor kikapcsolja a klímát majd vissza kapcsolod, vagy mikor mész az autópályán 150-nel majd kiállsz tankolni és várni kell üresben és csak úgy leáll...stb, stb
	
Csabi2014-12-07 21:06:25 // 62075
	csak úgy nem eresztget az...ereszthet de az már nem az üzemszerű állapot...egyébként meg csak kimondtad Te is, h gondozásmentes... :)
A legfontosabb dolog az AGM akksiban , h nem tud cellazárlatos lenni, és ez szerintem a legnagyobb előnye...
	
A legfontosabb dolog az AGM akksiban , h nem tud cellazárlatos lenni, és ez szerintem a legnagyobb előnye...
GTPeti2014-12-07 20:54:11 // 62074
	"mindig kikapcsoljuk a start-stop-ot egy baromság" Én is így gondoltam, míg nem vezettem Stuttgartban... bakker 10 percesek a lámpák. Na ott nem hülyeség.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-07 20:45:50 // 62073
	biztonsági szelepes tehát ereszti a cuccost kifelé...csak tölteni nem lehet befelé...szerintem semmi értelme csak a start-stoppos autóknál kell, bár ha a miénkbe megdöglik hagyományosat rakok bele, mindig kikapcsoljuk a start-stop-ot egy baromság
	
Csabi2014-12-07 20:09:05 // 62072
	hogy függ össze? savas de ez valóban zárt, nem tudod gondozni...
(ezért építhető be 360°-ban, akár fejjel lefelé is)
	
(ezért építhető be 360°-ban, akár fejjel lefelé is)
Dömpi (il dottore)2014-12-07 19:55:14 // 62070
	elég az enyémbe átülni :)
nekem full manuál, azt csinélja, mait én akarok :)
	
nekem full manuál, azt csinélja, mait én akarok :)
David | Centocinquantanove2014-12-07 19:48:29 // 62069
	Igen, ez tényleg sima FeZn horganynak néz ki, valami jobbféle passziváló bevonattal.
A 3-5 mikron kerékcsavarnál elég gyenge, ide elkelne a min 12 mikron, a menetet nem bántja az a rétegvastagság még.
Egyébként ha legközelebb csináltatod, akkor a cink-nikkel (ZnNi) bevonat fényes passziválóval ugyanezt a szép csillogós kinézetet tudja, de a sós vizet sokkal sokkal jobban fogja bírni, és árban meg szinte alig lesz különbség.
	
A 3-5 mikron kerékcsavarnál elég gyenge, ide elkelne a min 12 mikron, a menetet nem bántja az a rétegvastagság még.
Egyébként ha legközelebb csináltatod, akkor a cink-nikkel (ZnNi) bevonat fényes passziválóval ugyanezt a szép csillogós kinézetet tudja, de a sós vizet sokkal sokkal jobban fogja bírni, és árban meg szinte alig lesz különbség.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-07 19:47:39 // 62068
	egyébként egy jó töltő aranyat ér ebben igazat adok neked...meg a havi egy töltés
	
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-07 19:43:08 // 62067
	persze meg nézed a folyadék szintet ne legyen levegőn a cella :)
	
GTPeti2014-12-07 19:39:02 // 62066
	Na, spec a szulfátosodás ellen pont lehet tenni. Pl. egy CTEK töltővel, vagy pulserrel.
(Lásd majd' 10 évet kibírt noname akksim, amin ilyen töltő volt.)
	
(Lásd majd' 10 évet kibírt noname akksim, amin ilyen töltő volt.)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-07 19:35:23 // 62065
	inkább úgy fogalmaznék gondozhatatlan :) azaz kuka ...ha szulfátosodik
	
GTPeti2014-12-07 19:30:45 // 62064
	Miért feltölthető savval v. vízzel? Ha nem, akkor bizony gondozásmentes.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-07 19:27:42 // 62063
	az AGM sem gondozásmentes mivel savas, nekem kezd megpusztulni a Puntoba igaz lassan 5 éves ...
	
Géb2014-12-07 19:07:29 // 62062
	Egy gyors kérdés!a hátsó üléseket hogyan lehet kivenni  előre hajtani?(alsó rész)
	
Csabi2014-12-07 18:58:54 // 62061
	Akkor elég sokat tettél félre a büntire :D F@sza felnik,egy bajuk van, nem az én autómra kerülnek fel... :))
	
Csabi2014-12-07 18:55:34 // 62060
	Majd az idő igazolja valamelyik oldalt, de mi állunk nyerésre ;)
	
Haddel2014-12-07 18:19:09 // 62059
	Legó felnőtteknek :-)
	
droberto2014-12-07 17:57:00 // 62058
	
	
mzo2014-12-07 17:38:12 // 62057
	Hat barmi is csinalja (mondjuk pollenszuro majusban lett cserelve ,szal az tuti nem, de mondom amiota megvan produkalja ezt) akkor is vmi bug van a rendszerben. ;) ma hazafele mar sotetben esoben ismet teszteltem es ismet az ablakmoso kar meghuzasara szinte azonnal belso keringetesre valtott, csak most a szakado eso es vizfuggony melle sotet is parosult igy mar nem volt valami vicces. Es ilyen esoben ha szinte a kar mghuzasanak pillanataban megerzi az "orra" a szagokat akkor berosalok. Keptelensegnek tartom. Kinyomtam az A keringetes automatikat onnantol oke volt. De volt mas is. Szinten hazafele Miskolcon begurultam egy kezi mosoba leveretni az ut sarat a palya elott. Motort jarva hagytam parom gyerek bent ult. Klima nem volt bekapcsolva nem volt AUTO modban a vezerles. Elvileg csak a szelloztetes mukodott. Elkezdtem a mosast majd egyszer csak latom hogx parasodnak az ablakok majd a gyerek hatul mar rajzolgatott is az uvegre. Vegeztem beultem es latom hogy klima es a keringetes automatika bekapcsolt es pont akkor kezdett orult paratlanitasba. AUTO felirat tovabbra sem vilagitott azaz a rendszer erzekelte hogy mosom az auto, valszeg erzekelte a megnovekedett paratartalmat a beszivott levegonel, majd bekapcsolta a klimat (fogjuk ra hogy helyesen) es a belso keringetest (??? Azt meg miert). Szoval ertem en a szandekot de ez  igy inkabb bug mint ficsör.
A klima meg nem hiszem hogy +1 fokig mukodne, -barhogy is irja az UM- akkor mar igencsak fagyna ott minden.
	
A klima meg nem hiszem hogy +1 fokig mukodne, -barhogy is irja az UM- akkor mar igencsak fagyna ott minden.
'''''2014-12-07 17:03:04 // 62056
	Reménykedtem benne.Most a büntetésre szánt pénzből felni lesz. :-)
	
Csabi2014-12-07 14:55:28 // 62055
	Nem kaptam, ezek szerint Te sem...akkor ezt megúsztuk :)
	
droberto2014-12-07 13:48:40 // 62054
	Most már akkor értem mi az a kifli az oldalában. :)
	
droberto2014-12-07 13:47:30 // 62053
	A naranccsal nincs neki baja. :)
Max. az alkohol részével. A szenzor típusától függően az emberi szervezetre káros gázoktól véd (szénhidrogének, szénmonoxid, nitrogéndioxid és ózon). A pálinka pedig nem káros, így az ellen nem véd! :)))
A klímának semmi köze a belső levegő keringtetéshez.
Olvasd el a kezelésiben ezt a 4-5 oldalt. :)
	
Max. az alkohol részével. A szenzor típusától függően az emberi szervezetre káros gázoktól véd (szénhidrogének, szénmonoxid, nitrogéndioxid és ózon). A pálinka pedig nem káros, így az ellen nem véd! :)))
A klímának semmi köze a belső levegő keringtetéshez.
Olvasd el a kezelésiben ezt a 4-5 oldalt. :)
droberto2014-12-07 13:41:52 // 62052
	Természetesen nedvesen (Tutela SC35) teszteltem. :)
Ezt mondtam én is neked a 62017. hsz-omban.
Dzsuvás a pollenszűrőd, vagy afektál a AQS-ed, nem programhiba.
A klíma meg 1°C-ig megy az UM szerint. :)
	
Ezt mondtam én is neked a 62017. hsz-omban.
Dzsuvás a pollenszűrőd, vagy afektál a AQS-ed, nem programhiba.
A klíma meg 1°C-ig megy az UM szerint. :)
mzo2014-12-07 13:33:17 // 62051
	Igen a vegen mar kinyomtam a automata keringetest miutan meguntam a "kodben" autozast ;)
	
'''''2014-12-07 13:33:11 // 62050
	Nem volt törött az autód? :-)
	
droberto2014-12-07 13:31:55 // 62049
	Akkor bocs. :) Amióta felújítottam a szivacsot zavar, hogy a bal csombtámasz nem támaszként használom, mert ferdén ülök az ülésben.
	
mzo2014-12-07 13:29:07 // 62048
	Tacskos narancsos ablakmoso van benne most szoval akkor erre lenne erzekeny a nozija?.... :) na kiprobalom majd valami illatmentes folyadekkal is azzal mit produkal. Megallaskor meg mindig belso levegore kapcsol fuggetlenul attol hogy varos videk puszta kozepe vagy barhol vagyok. Ezert is gondoltam hogy ez elore be van programozva a rendszerbe ahogy az ablakmosaskor belsore valtas is. De majd letesztelem es meglatjuk. Ja ha jol emlekszem 4,5-5 fok korul volt. De mondom nyaron nincs ilyen problema, csak hidegben.
	
droberto2014-12-07 13:28:55 // 62047
	De csak mi vagyunk ilyen madarak akik kiadtak érte egy rakat pénzt. :)
Egyébként a szulfátosodás ennek is ellensége. Vissza is kérem a töltőt, nehogy 12,4 V alá essen feszkó. :)
	
Egyébként a szulfátosodás ennek is ellensége. Vissza is kérem a töltőt, nehogy 12,4 V alá essen feszkó. :)
mzo2014-12-07 13:22:52 // 62046
	Nem ablaktorleskor valt at belso keringetesre, hanem ablakmosaskor, valamint megallaskor! Es ahogy elottem is irtak en is ugy tudom hogy 5 fok alatt nem kapcsol be a klima, hiaba van auto modban es hiaba vilagit a klima gombja. Valszeg ez is lehet az oka a parasodasnak, mivel ez a problema csak hideg idoben jelentekzik (osz-tel-tavasz). Nekem is FL mar az auto van off gombom is de csak akkor hasznaltam amikor a mes-ben mokolgattam. :) egyebkent mindig automataban van telen nyaron.
	
'''''2014-12-07 13:19:33 // 62045
	Csabiii,félve kérdezem,kaptál csekket a KUL-felé menetből? Én eddig nem.Remélem megúsztuk.
	
'''''2014-12-07 13:17:22 // 62044
	Mii,nincs középen a kormány?Én ezt nem vettem eddig észre.
	
droberto2014-12-07 13:16:38 // 62043
	AQS (Air Quality System) - Levegő minőség szenzor.
Ha valakit érdekel.
	
Ha valakit érdekel.
Csabi2014-12-07 13:15:30 // 62042
	Hacsak nem AGM akksi van benne...akkor tényleg gondozásmentes  ;)
	
Haddel2014-12-07 13:10:43 // 62041
	Na kipróbálom ,délután úgyis megyek karácsonyi vásárba:-) 
Az milyen már, hogy most itt az autómata benzinkúton 1.154 euro a gázolaj!:-)
	
Az milyen már, hogy most itt az autómata benzinkúton 1.154 euro a gázolaj!:-)
droberto2014-12-07 13:07:03 // 62040
	Le kell szedni a matricát. Alatta ugyanolyan tekerős, vagy egyben felpattintós.
Ez gondozásmentes szlogen egy nagy kamu (PR) és átbaszás. Inkább gondozon, de akkor ne szarjon be 2-3 év után. Van rajta varázszem meg ecet, ami egyetlen cella állapotával van kitudja miféle összefüggésben. Hagyjuk is!
	
Ez gondozásmentes szlogen egy nagy kamu (PR) és átbaszás. Inkább gondozon, de akkor ne szarjon be 2-3 év után. Van rajta varázszem meg ecet, ami egyetlen cella állapotával van kitudja miféle összefüggésben. Hagyjuk is!
Piritu - 1.000.0002014-12-07 12:37:00 // 62039
	Nekem mindig automatán van, max a ventilátor erősségébe nyúlok bele, viszont nálam az minden indítás után újra átveszi a kezdeményezést.
	
Piritu - 1.000.0002014-12-07 12:31:03 // 62038
	Le van zárva a teteje :-(
	
Pityukoma2014-12-07 12:13:03 // 62037
	
	
norbi04092014-12-07 12:07:26 // 62036
	Bár nem vág a mostani témához de...
Szerintetek mikor érdemesebb elvinni a kocsit egy nagytakarításos, ápolós, polírozós, waxolós beavatkozásra? Tél előtt, még mielőtt elkezdenék a nagy sózásokat? Vagy tavasszal, hogy a télen összeszedett mocskot/sót alaposan eltüntessék minden résből?
	
Szerintetek mikor érdemesebb elvinni a kocsit egy nagytakarításos, ápolós, polírozós, waxolós beavatkozásra? Tél előtt, még mielőtt elkezdenék a nagy sózásokat? Vagy tavasszal, hogy a télen összeszedett mocskot/sót alaposan eltüntessék minden résből?
norbi04092014-12-07 12:01:56 // 62035
	Én kisebb utakra be sem kapcsolom, max akkor ha nagyon párásodok. Hosszabb utazásoknál is csak akkor kapcsolok klímát ha megmozdult a vízhőm. mutatója (még régebben hallottam, hogy talán működő klímával lassabban melegszik a motor...vagy valami ilyesmi), meg néha kikapcsolom menet közben, ha úgy érzem jól vagyok. Nekem amúgy 18 fokra van állítva télen, nyáron 21-22 és mindkét esetben automatára.
	
Pityukoma2014-12-07 12:01:46 // 62034
	Most olvastam vissza az elmúlt nap eseményeit. 
Az enyém dettó ugyan így működik. Ahogy Csabiii is írja, biztos a szmog érzékelő kapcsolja belsőre. Én is megfigyeltem ha nem a tacskós ablakmosót használtam hanem a kúton vett drágát aminek nincs az a szúrós bűze akkor nem kapcsol azonnal belsőre spriccelés után. Ha megállok a lámpánál Ő átkapcsol én pedig vissza akkor érzem a "város" bűzét. Ez fokozottan igaz a mélygarázsokban. Ha nagyon zavar akkor átkapcsolom FullAuto-ról sima Auto módba és akkor nem kapcsolgatja a külső/belső levegőt. Próbáld ki hátha nálad is bejön.
	
Az enyém dettó ugyan így működik. Ahogy Csabiii is írja, biztos a szmog érzékelő kapcsolja belsőre. Én is megfigyeltem ha nem a tacskós ablakmosót használtam hanem a kúton vett drágát aminek nincs az a szúrós bűze akkor nem kapcsol azonnal belsőre spriccelés után. Ha megállok a lámpánál Ő átkapcsol én pedig vissza akkor érzem a "város" bűzét. Ez fokozottan igaz a mélygarázsokban. Ha nagyon zavar akkor átkapcsolom FullAuto-ról sima Auto módba és akkor nem kapcsolgatja a külső/belső levegőt. Próbáld ki hátha nálad is bejön.
.......................2014-12-07 11:34:42 // 62033
	Lassan profin vágod az autórestaurálást
	
Online tag
2
		Vendég2
425
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - 159
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 

