Piritu - 1.000.0002015-12-27 22:24:09 // 75405
Pont ezért lepett meg a Julisnál, hogy van gázreakció. Gyárilag. Lehet gázfröccsöt adni, csak a TCT miatt nincs értelme :-(
Piritu - 1.000.0002015-12-27 22:21:54 // 75404
Akkor ne üljél bele többet :-P
Amúgy furcsa dolgokat vetsz fel újfent.
Ki nem szarja le, hogy műanyag, hogy nincs fabetét, és síri csend belül? Gondolod, hogy a Spider bármelyik általad említett igényt is tudja? Nem, mégis minden tulajnak fülig ér a szája, ha mehet vele egyet. Ezeknek semmi köze ahhoz, hogy egy jót autókázhass.
OFF E-klasse tulajnál láttam életemben először, hogy a "nagy belső zaj" miatt aktív fejhallgatóban vezetett, ami kioltotta a hangot és teljes csend volt alatta.
Amúgy furcsa dolgokat vetsz fel újfent.
Ki nem szarja le, hogy műanyag, hogy nincs fabetét, és síri csend belül? Gondolod, hogy a Spider bármelyik általad említett igényt is tudja? Nem, mégis minden tulajnak fülig ér a szája, ha mehet vele egyet. Ezeknek semmi köze ahhoz, hogy egy jót autókázhass.
OFF E-klasse tulajnál láttam életemben először, hogy a "nagy belső zaj" miatt aktív fejhallgatóban vezetett, ami kioltotta a hangot és teljes csend volt alatta.
Liquid2015-12-27 22:20:49 // 75403
bakker nem tudom miért hittem, hogy 1.8TBI lett a Julis :) azért írtam, hogy kevésbé kerreg
Liquid2015-12-27 22:15:54 // 75402
én se kimondottan arra értettem, hanem a gyári lekorlátozott EU-konform és az optimalizált szoftver közti különbségre, 1 hétig használtam gyári programmal az enyémet is :)
Piritu - 1.000.0002015-12-27 22:13:30 // 75401
Mint mondtam ez nem okvetlenül a motorerőn múlik. A húzott 156-om is cefetül ment, 7,8-on volt százon, a Spider meg 10 alatt van ott, mégis más...
.......................2015-12-27 22:09:14 // 75400
Nekem pont az ellenkezője jött le több tesztkör után is
Hangos,olcsó,műanyag,ezekkel tuttam jellemezni a tesztatókat
Hangos,olcsó,műanyag,ezekkel tuttam jellemezni a tesztatókat
Liquid2015-12-27 22:04:45 // 75399
aha, értem :)
Azért egyszer próbálj ki egy optimalizált 159-et is :) Igazából mindegy milyen motor, csak ne gyári szoftver legyen, sokkal lelkesebb.
Azért egyszer próbálj ki egy optimalizált 159-et is :) Igazából mindegy milyen motor, csak ne gyári szoftver legyen, sokkal lelkesebb.
.......................2015-12-27 21:55:45 // 75398
A gulietta frankó design 4,5..5millás kocsinak
De 10millához meg 240lóhoz a QV ben végképp fáradt a design
Fel is dobták matt ezüsttel meg küszöbspoilerekkel
Úgy kevésbé cicás
De egy 518d ben hamarabb fognak komoly férfinak nézni az biztos
De 10millához meg 240lóhoz a QV ben végképp fáradt a design
Fel is dobták matt ezüsttel meg küszöbspoilerekkel
Úgy kevésbé cicás
De egy 518d ben hamarabb fognak komoly férfinak nézni az biztos
Piritu - 1.000.0002015-12-27 21:54:45 // 75397
Piritu - 1.000.0002015-12-27 21:51:43 // 75396
Nem okvetlenül az erőre gondolok.
A viselkedésre általában.
Anno a 146-on civilizálódtam, annak az agilitása vésődött belém. A 147-156-159 sor ezt vitte el a "civilizált" autózás irányába, az euro x-ekkel megspékelve. 2009-ben a Spider azért lopta be magát az első km-en a szívembe, mert ugyan azt adta vissza, amit a 146 képviselt. Mondjuk egy korúak is.
A Giu ezt hozta valahogy össze a "civilizáltsággal".
A viselkedésre általában.
Anno a 146-on civilizálódtam, annak az agilitása vésődött belém. A 147-156-159 sor ezt vitte el a "civilizált" autózás irányába, az euro x-ekkel megspékelve. 2009-ben a Spider azért lopta be magát az első km-en a szívembe, mert ugyan azt adta vissza, amit a 146 képviselt. Mondjuk egy korúak is.
A Giu ezt hozta valahogy össze a "civilizáltsággal".
Hardy2015-12-27 21:19:34 // 75395
Mármint a kormány csatlakozót.
Hardy2015-12-27 21:04:21 // 75394
Nincs valakinek egy rossz lámpaja véletlenül. Sajnos a helyzetjelző izzó foglalata illetve a kampo teljesen letört róla. Csak a vezetékkel tudom kihúzni. Az meg hosszú tavon nem nyerő. Nézegettem neten de nem találok külön. Megvennem csak a foglalatot.
Hardy2015-12-27 20:59:47 // 75393
Ideiglenesen húzd ki a csatlakozót a rádió hatuljabol.
Zolibácsi2015-12-27 19:19:14 // 75392
Köszi a segítséget :-)
rádugom a gépet megint akkor megnézem, csak borzasztóan zavaró, hogy megnyomom a hangerőt a kormányon és semmi, majd gondol egyett és feltekeri maxxra, a 3 hónapos gyerek meg szívrohamot kap hogy mi ez a hangzavar....
rádugom a gépet megint akkor megnézem, csak borzasztóan zavaró, hogy megnyomom a hangerőt a kormányon és semmi, majd gondol egyett és feltekeri maxxra, a 3 hónapos gyerek meg szívrohamot kap hogy mi ez a hangzavar....
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-27 19:14:24 // 75391
nálam MaciLaci :P
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-27 19:13:42 // 75390
azért kisebb a kerregés, mert mint a Bravonal is a motorvédő szivacs meg műanyag kombinációja volt, viszont a menetzaj hangosabb ...a futómű meg távol sincs olyan, mint az 59....
Liquid2015-12-27 19:09:50 // 75389
a zaj azért kevesebb ,mert nem kerreg :)
Az erő jóval több, még szép hogy jobban megy :)
Az erő jóval több, még szép hogy jobban megy :)
Pityukoma2015-12-27 18:51:18 // 75388
Valahogy így nézhet ki a miénk is:

A belsejében az órarugóhoz hasonlóan van felcsévélve a szalagkábel:

Cseréjéhez a kormánykereket és az oszlop burkolatait kell levenni. Az új az közép állásban rögzítve van egy kis csappal amit beszerelés után szabad csak eltávolítani belőle. Nem tartom valószínűnek hogy bontókban közép állásnál vennék ki úgy hogy rögzítenék a közepét véletlen elfordulás ellen. Úgyhogy szerintem ez az opció felejtős.
De mint mondtam, csak egy ötlet volt! Ki kell mérni mert közel se biztos hogy ennek van baja. Nem ismerem ilyen mélységig a FES/MES-t de valószínűnek tartom hogy lehet vele tesztelni a kormány kapcsolókat is.

A belsejében az órarugóhoz hasonlóan van felcsévélve a szalagkábel:

Cseréjéhez a kormánykereket és az oszlop burkolatait kell levenni. Az új az közép állásban rögzítve van egy kis csappal amit beszerelés után szabad csak eltávolítani belőle. Nem tartom valószínűnek hogy bontókban közép állásnál vennék ki úgy hogy rögzítenék a közepét véletlen elfordulás ellen. Úgyhogy szerintem ez az opció felejtős.
De mint mondtam, csak egy ötlet volt! Ki kell mérni mert közel se biztos hogy ennek van baja. Nem ismerem ilyen mélységig a FES/MES-t de valószínűnek tartom hogy lehet vele tesztelni a kormány kapcsolókat is.
Zolibácsi2015-12-27 18:48:17 // 75387
Mennyibe kerül egy ilyen? kerestem de nem találtam csak ilyet.
Laci822015-12-27 18:24:29 // 75386
Felszereltsége és belső tere biztos jobb a 159-nél.ezzel nincs baj..csa a kinézete..ott már lemarad az 59-töl. Lehet pár év múlva megbarátkozom a kinézetével. 😊
Hardy2015-12-27 18:07:05 // 75385
Kormanyatvezető szalagkabelnek vagy óra rúgnak is hívják mert ugy van feltekerve.
Piritu - 1.000.0002015-12-27 18:05:54 // 75384
Pedig kemény gép tud lenni, keményebb a 159-nél. Csak át kell pattintani D-be :-)
Az utastér is csendesebb, ha "zajra" lövöm be a tempót, kb10-15-el többel megyek, mint a Párduccal. Országúton nagyon kell figyelni a km órát.
Teljesen más világ a két kocsi...
Az utastér is csendesebb, ha "zajra" lövöm be a tempót, kb10-15-el többel megyek, mint a Párduccal. Országúton nagyon kell figyelni a km órát.
Teljesen más világ a két kocsi...
Piritu - 1.000.0002015-12-27 18:00:48 // 75383
8C dizájnnak hívják :-P
:-DD
:-DD
Piritu - 1.000.0002015-12-27 17:59:24 // 75382
Szerintem egyszerű a válasz, a gyalogosvédelmi előírások miatt :-(
Hardy2015-12-27 17:59:15 // 75381
András1592015-12-27 15:56:35 // 75380
Akkor ezt most kicsit részletesebben jó ?:
"Most vette tavaly,és mindíg ilyet szeretett vona
Miért adja el?
Eladja mert költeni kelle rá"
"Most vette tavaly,és mindíg ilyet szeretett vona
Miért adja el?
Eladja mert költeni kelle rá"
Shadin2015-12-27 15:53:33 // 75379
Megvettem és nem jobb semmivel sem w MES-nél. Pl. parkradar kijelzőt sem lehet vele bekapcsolni. Ellenben kéznél van :-)
Zolibácsi2015-12-27 15:52:59 // 75378
googliztam...nem akkupakk :-)))
viszont ha nem használtat akarok, akkor az új csak komplett irányjelző karostul van?
viszont ha nem használtat akarok, akkor az új csak komplett irányjelző karostul van?
Zolibácsi2015-12-27 15:43:28 // 75377
2016 08 a lejárati dátum a clock spring matricának. De ma is ugyan ezeket kezde...reagál pár perc nem reagál...pár perc feltekeri csutkára a hangerőt és alig engedi ilyenkor kikapcsolni....
Valaki tud valamit erről a clock springről? hogy cserélem? mennyi az ára?
Meg kicsit ködös nekem ez, valójában akkor ez egy elem/akku pakk?
Valaki tud valamit erről a clock springről? hogy cserélem? mennyi az ára?
Meg kicsit ködös nekem ez, valójában akkor ez egy elem/akku pakk?
'''''2015-12-27 13:42:49 // 75376
Letakarva áll bent a cégnél.Még szilveszter előtt tervezek egy kört menni vele csak itt felénk állandóan vizesek az utak.Kul-óta nem sokat mentem vele.
'''''2015-12-27 13:38:51 // 75375
Mindig megkapom! Én tankolok és én mosom. :)
Liquid2015-12-27 13:33:53 // 75374
ááá, ha ilyenje van, akkor felcsapja a sapeszt és beül berregni a Spiderbe :)
Liquid2015-12-27 13:32:36 // 75373
az egyik egy kedves, már szerencsére nem annyira bárgyú maciarc, mint a Mito, de továbbra is inkább zsákmányállat mint ragadozó, ellenben a 159 egy igazi brutális gépszörny :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-27 13:21:06 // 75372
de néha titokban Te is bele ülsz a garázsban és berregsz a kormány mögött :DDD
'''''2015-12-27 13:12:34 // 75371
Nálunk is az asszony gépe lett a Giu.Ne tévesszen meg a 120 ló.Még az alapmodell is meglepően fürge a városban.
Laci822015-12-27 12:58:53 // 75370
Igen egy kicsit csajos autó,meg a Mito is.Azzal a 150 lóval. 😃😃😁
Dömpi (il dottore)2015-12-27 12:46:48 // 75369
nekem olyan csajos autó...Rékának el tudnám képzelni, de magamnak soha
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-27 12:15:15 // 75368
jah hátulról jól néz ki, az eleje meg Mito vonulat...
Laci822015-12-27 12:11:53 // 75367
Valahogy a Giulietta olyan mint ha a hátsó részén kezdték volna a tervzést és ott még lelkessek voltak de mire az elejéhez értek már nem volt kedvük semmihez és csak rajzoltak pár kört és JÓVANAZÚGY....
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-27 12:11:43 // 75366
no TBi 200km-en 70% 140-150, 30%-ban köd 90-100, 9,1L-et kért most OMV-vel....
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-27 12:05:48 // 75365
hát nekem sem gyere be... nem próbáltam még de valahogy mindig a Bravo jut eszembe róla...az meg volt, nem rossz de messze van az 59-től, mondjuk a könnyűsége miatt repítette a 170 ló...
Laci822015-12-27 11:35:01 // 75364
Laci822015-12-27 11:27:51 // 75363
Gondolkodtam már azon,hogy jövőre lehet lecserélném az autóm egy kicsit újabbra.Próbáltam megbarátkozni a Giulietta kinézetével de nem sikerült.Olyan ügyetlenre sikerült az eleje.Nem épp sportos.Oldalról és hátulról tökéletes.De tudnám MIÉRT csinálták az elejét olyan nagy szomorú tekintetűre???
Kolci2015-12-27 10:59:36 // 75362
Most az a bevált szokás, hogy nem az interfészt büntetik (más néven kinézettel árulják,"hasonló" belsővel), hanem a progit (nem legális).
A szervizekben addig nincs gond amíg használat közben el nem kapnak, vagy a progi magán gépen van, hisz csak a cégest vizsgálhatják.
Bár az a véleményem nem egészséges cibálni az oroszlán bajszát.
Otthon nincs gond amíg nem üzletszerű a dolog.
Remélem :)))))
A szervizekben addig nincs gond amíg használat közben el nem kapnak, vagy a progi magán gépen van, hisz csak a cégest vizsgálhatják.
Bár az a véleményem nem egészséges cibálni az oroszlán bajszát.
Otthon nincs gond amíg nem üzletszerű a dolog.
Remélem :)))))
Piritu - 1.000.0002015-12-27 08:59:27 // 75361
Viszont az őt használó program tud és leellenőrizheti a szériaszámot. Volt már rá példa itt is az Amorén.
.......................2015-12-27 08:59:16 // 75360
Maszek autószervizeknek van esélyük lebukni
De azóta ők is okosabbak
Így baszhatja a sok faszkalap rendőrfinánc
De azóta ők is okosabbak
Így baszhatja a sok faszkalap rendőrfinánc
Kolci2015-12-27 08:40:59 // 75359
Szerintem arra gondolt, hogy aki gyártatta a kínaiakkal az elm327-et az megtiltotta a név használatát, így ami a levédés óta készült az kalóz példány, tehát elkobozható.
Elvileg ha elkapnak egy ilyennel az jogi következményeket von maga után. De mint itt írtátok, csak úgy nem akar a netre csatizni, tehát kicsi az esély lebukni.
Elvileg ha elkapnak egy ilyennel az jogi következményeket von maga után. De mint itt írtátok, csak úgy nem akar a netre csatizni, tehát kicsi az esély lebukni.
Grega4042015-12-27 07:54:56 // 75358
??? Ezt nem értem. Mi tiltana le mit? AZ ELM 327 meg a többi diagnosztikai interface csak a telefonon meg a számítógépen lévő tetszőleges szoftverrel kommunikál nincs internetkapcsolat hozzáférése, ha a szoftverben nincs ilyen engedélyezve.
.......................2015-12-27 07:35:18 // 75357
Eredeti kínai,mi lene hamis?
Hardy2015-12-27 07:20:25 // 75356
A Kínaival Vigyázni kell. Nálam okosabb ember mondta, hogy le kell tiltani az internetkapcsolatot ha ilyent használsz, mert ha hamis akkor a neten keresztül ellenőrizheti és letiltja az egészet.
Online tag
3
Vendég3
385
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Alfa reklám
- Zenebutik
- Stelvio
- 159
- Filmek
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV