Fórum >> Típusok >> 155

SD2008-07-20 11:50:15 // 61745
ezaz sokféle összetevő igényszinttől függően változik...

az biztztos hogy amit te árulsz az megéri, csak mire bekerül az autóba annyiért már lehet egy pípíros V6-ot venni, csak ugye az egy kalap xar ez meg megy.

ezér ta dilemma, illetve amúgy meg eladni soha nem lehet majd
SD2008-07-20 11:47:23 // 61744
én mondom nem filléres dolog... illetve mihez képest??? mert ugye próbálje egy új autón cseréltetni egy ajtót.. az is ennyi... csak hát
Longman2008-07-20 11:46:33 // 61743
Ez bizony ilyen.. De most válasszuk már külön költéségileg az autó átépítését TS ről V6ra, meg egy V6 (vagy TS, vagy TD, tökmindegy) lepukkant motor FELÚJÍTÁSÁT. Mert egy nagyszervíz ott van hogy 100-160K. És ez csak a nagyszervíz (vezérlés, szimmeringek, tömítések, stb) Dehát ez minden motornál ilyen.
SD2008-07-20 11:43:32 // 61742
Válasszuk el:

horror az hogy ma magyarországon nem lehet se autót építeni, se behozni régebbit... legális és korrekt keretek között... it kezdpdnek a bajok... viszont lehet szakadt opel-el meg dácsiával meg buzukuval járni.. és veszélyeztetni magát és a kürnyezetét minden nap az embernek...

Ami nem horror de tény:
ha összeadja valaki mennyi költséggel jár egy sima motorcsere akkor látható kb mennyi egy V6 beépítése, ehez pénz mag kell
1: kiperkálja az ember és egy szerlő megcsinálja
2: apránként maga, de akkor nincs autó addig

tehát ez közel sem horror, akkor horo ha nincs mibő, de olyankkor én meg örülök annak ami van:)
Hari2008-07-20 11:30:21 // 61741
...ahhha! Nem belepofizni akarok én se! De serintem nagyon szolidan számolod azt a 250-t!
Az én 155-öm 2,5 V6. Szétszedtem. Motor :-( , "nembaj van másik!" ...meg a sok apro biz-basz, kütyi, meg izé ...most tartok kb 200-nál! ...nem is merem összeszámolni.

(Pedig nemfizetek a szerelőnek egy fillért seeee!!!) :-)
Longman2008-07-20 11:28:11 // 61740
Kíváncsi vagyok milyen horrorisztikus dolgok vannak, miről van szó?

"Tudom hogy V6ot csináltál tavaly nyáron?" :)

"A 8. utas a V6?", "A V6 neve: Halál" "Terminátor 4: A V6 osztó"
BMW forever!!!!!!!!2008-07-20 11:24:08 // 61739
Igen tudom,jól körbe kell járnom,ezért is mondtam neked hogy érdeklődök még itt-ott,hogy jövök ki jól a dologból.Mert persze kell a véhat,de nem mindenáron!!!!Megnézem Goodboy-ét,meg Ő az enyémet,ha lesz üzlet,akkor örülök,ha nem akkor meglátjuk hogyan tovább,mert egyenlőre nagyon horrorisztikus dolgokat mondanak itt a T.155 ónerzek:-DDD.......már tényleg nem tudom mit higgyek!!
Longman2008-07-20 11:17:05 // 61738
No, én nem akarok inkább beleszólni mert ugye az én portékámról van szó, és természetesen elfogult vagyok, de Adi nem olyan vészes az az átépítés, mint ahogy itt leírtad. Vagy csináltál már ilyet, tapasztalatból szólsz, mert akkor bocs.. Nekem még mindig itt cseng a fülembe hogy: 3.0 24V motor 164-böl 155be, háát azt nem lehet megcsinálni, mer a 164 bölcsős, meg stb. A motor a helyén és jár.. És egyedül csináltam a teljes vill. bekötést egy szál manual(ráadásul a 155é alapján mert a 164 ről nincs vill rész) segítségével. Szóval mindent meg lehet csinálni, főleg AR házon belül, mert nem is hinnéd mi minden csereszavatos a mocik között.
HSFAT jól járd körül ezt a témát, nem lehetetlen megcsinálni, főleg ha minden van hozzá. De jól járd körül mert nem is 2 napos meló, és nem is gyártószalagról lefutott lesz.
Egyébként ez a csere dolog goodboyal nem rossz ötlet. Bár '96 ból lesz '93.
BMW forever!!!!!!!!2008-07-20 10:48:53 // 61737
Ez addig lenne jó,amig egy baleset részese nem leszek,bár remélem hogy ilyen nem lesz.De sose lehet tudni,mikor jön vmi fittipaldi egy kis utcából belém.
SD2008-07-20 10:43:20 // 61736
másik lehetpség hogy vadászol egy külföldi V6-os és a te papírjaiddal használod:)
BMW forever!!!!!!!!2008-07-20 10:00:42 // 61735
ha tudsz ilyet azonnal szólj.
Goodboy2008-07-20 09:56:52 // 61734
akkor ajánlom a v6 ot full felujitott mocival friss müszaki jo állaptban cserére!!
BMW forever!!!!!!!!2008-07-20 09:46:47 // 61733
Az a baj,hogy ez az autó nagyon jó!Már megbízhatóság szempontjából.Meg úgy egyben is van.Csak hát a V6 -ot imádom,jobban mint ezt.Azért nehezebb eladni az enyémet és véhatot venni,mert szarért-hugyért nem adom el.Akkor inkább nem kell véhat sem.Én nem fogom szaros 4-500 ezerért eladni.Többet meg nemigen lehet kapni érte,csak nagy szerencsével.Bár egy haverom már vagy 1 hónapja meg akarja venni,de ugye lejárt a személyi ig.-a és 1 hónapja!!!!!!!!!!!!!nem jött még meg az új!De Ő picit többért venné meg,csak én már nem bízom ebben sem,ezért gondolkoztam a motorcserén.
SD2008-07-20 09:39:30 // 61732
Na de mid lesz a végén? :)))

Ez az ami engem is csalogat:)

Csak gyakorlatilag ha eladnád az autód is akkor vehetnél egy V6-ot és azt kéne csak rendberaknod...

Persze tudom ha már egy autó bejött akkor miért akarna másikat az ember? :)

Nekem is a Piroka az marad:)
BMW forever!!!!!!!!2008-07-20 09:33:58 // 61731
hát.......akkor el kéne adni mind a 2 motoromat is,amivel nem lenne gond,(egy ideje ugyse használom)de az se megy olyan gyorsan:-(
SD2008-07-20 09:30:03 // 61730
Hát ha azt veszed miből áll egy autó? :D mert tulajdonképpen onnan hátra pár lemez:)

Szóval így egyszerűnek tűnhet de, gyakorlatileg új autót raksz össze.

De elszántság kérdése, meg pénz:) Én nekem is tervbe van véve:) csak ha már beáépítem legyen jó, akkor felújítás stb. Papír???? szóval attól függ mit szeretnél elérni:)

Ha akarsz egy működőképes véhetot akkor azt mondom 250k min.

Csak add össze:
-motor
-féknyereg, tárcsa
-szerelés
-kellékanyagok
-vezérlés
-stb ami közben akad
BMW forever!!!!!!!!2008-07-20 08:58:57 // 61729
és ezeket többé kevésbé meg is kapom hozzá,a golyalábatról nem beszéltünk,az lehet,hogy nincs és vennem kell.De többi akkor nem vészes ezek szerint?!
SD2008-07-20 08:52:58 // 61728
Figy semmi brutál, annyi hogy mivel a 155 kasztni UA. ezért motor tartó bak minden passzol azzal nem kell vacakolni.

DE:

-féltengeyl
-váltó
-kormánymű?
-teéjels motor kábelezés
-hűtés
-két első fék
- lengéscsillapító gólyalábak

szóval kb műszerfaltól előre csak a kasztni marad ennyi nem lehetetlen de azért nem eccerű:)
SD2008-07-20 08:50:30 // 61727


itt e:) kitartás cartárs szép lesz:)))

Ami itt csalóka hogy a Carbon szövet anyag ugye kissebb de mind1 így nézni jó:)
BMW forever!!!!!!!!2008-07-20 08:29:52 // 61726
Pedig most gondolkodóba estem,azért kikérem vmi szaki véleményét,hogy így van-e?
SD2008-07-20 08:29:22 // 61725
Igen én úgy filóztam ki mert többszür segített, már. Hogy az önindítón van a kissebbik kábel, az egy sima csatival találkozik. NOst logikusan végig gondolva, tizen pár éva alatt mitörténhet egy ilyen csatlakozóval 100C környéki hőségben, mocsokban, olajban stb.

tehát szerintem az anyaga kilágyult nem érinkezik, oxidáció is elképzelhető, én ha nem indított és lehúztam róla utánna vissza párszor és utánna ment, illetve a szerelő befútta WD40-el utánna meg egy hónapig semmi gondja nem volt, csak úgy viszont alulról lehet hozzáférni. Felülről be kell nyúlni az LMMből a TSonk felé menő vastag cső alatt a motor mögé, ott meg keresni az önindító hátulját, (bal oldala) és találja atz ember. Ha lehúzod nem biztos hogy rögtönsikerül vissza. Ez kézügyesség kérdése. De ilyen szülész mozdulatok szükségesek az biztos:D

Szóval ez lehet az egyik gond: nekem hosszabbn állás után fordul elő, vagy pl. meleg nyári napon ha valahol megállok pár percre. Vagy bármikor ha épp úgy alakul. De ha egyszer beindult utánna már könnybben indul ez lehet akár por is.
Marklar1552008-07-20 07:56:04 // 61724
Kitartás:)
Marklar1552008-07-20 07:51:46 // 61723
Ez egy itáliából ide kerűlt paranormális jelenség:)))
Lehet ámm, hogy valamelyik test vagy ilyen kis genya kábel szarakszik:)
Marklar1552008-07-20 07:50:22 // 61722
B+ Lene beszéld már!!!
Igy nem lesz 1,8 16V moci a Temprámba! :)))
Marklar1552008-07-20 07:48:19 // 61721
Én nem gagyikarbonoztam! :-PPP
Marklar1552008-07-20 07:47:12 // 61720
Gondolom Te hívtál tegnap.
Azért érdekes, mert a héten! Te voltál a 3. aki ilyet keresett... ???
Marklar1552008-07-20 07:45:57 // 61718
Ne reklamálj!!!
Erre emléxem.
Meg is vetted s beszerelés után 3 nappal hivogattál, hogy elromlott és égett azbeszt szag jön belölle.
;-PPP
Marklar1552008-07-20 07:42:39 // 61717
Megkérdeztem.
1,8 TS moci ki, V6 moci be, átkábelezés szüttyögés... 120k
Speed2008-07-19 22:12:17 // 61716
Jól tudod. Csak most a combban lévő ideget kell a helyére igazítani.
Norc2008-07-19 21:25:48 // 61715
Na komolyabban próbálkoztunk a haver 155-ösével.
Szitu: Tolásra indul, immo lápa folyamatosan világít, meg néha nem, aztán motor leállít majd próba, egyböl indít. Kis pihentetés után ismét nem indít. Eddig nem lódult meg neki
mintha csak 100 ló lett volna benne, de mióta az immo lámpa jelez (nem fogadja el a kulcsot) azóta sokkal jobban megy neki a gép. Ami még érdekes a sztoriban, hogy a kulcsot hibásnak ismeri fel, de tolásra indul, és ráadásul jobban is megy. Na ez mi lehet?
Ádi_39002008-07-19 20:44:27 // 61714
Figyi!
Egy TS autót átépíteni V6-nak az nem annyiból áll, hogy kicseréljük a motorokat. Ennyire nem lehetsz naív, még ha nem is értesz hozzá. Ott kezdődik, hogy a motorokat sem lehet csak úg ykicserélni, mert más hely kel nekik, de gyakorlatilag az összes alkatrész is már hozzá. Kompletten a motortér ég és föld a TS meg a V6 között.
Szóval ha V6-ot akarsz, akkor vegyél egy V6-ot, és azt újítsd fel. Más megoldás nincsen.
Ádi_39002008-07-19 20:41:33 // 61713
Hello,
z is eg ytipikus jelenség az öreg 155-ökön. Az is lehet, ezt SD-től hallottam, hogy csak az önindítóba csatlakozó vezetékek valamelyike nem jól érintketik. Oda lehet piszkálni, meg kell próbálni rángatni őket, aztán lehet, annyi volt.
Gyozi1552008-07-19 20:30:55 // 61712
jupiiii!!!

ha fellapozzátok az Alfissimo legújabb számát, megláthatjátok benne Alfim, az esztergomi összefoglalónál... :DDD
BL2008-07-19 20:28:24 // 61711
Csak nem a géped könnyítésén gondolkozol ? Nekem egyébként mindig a japán tuning része marad a karbon tető és tsai. ezért valahogy nem jön be az Alfákon az elütő színű karbon.

ui.: Látom berlinán is prezentáltad az autód, helyes :)
Gyozi1552008-07-19 19:49:01 // 61710
Szevasztok suhancok!

Végre hazaértem, azt nem mondanám hogy kipehentem magam(habár azért mentem) de kiba jó volt!
Egy barátom mondta, a nyaralást mindíg a munkahelyeden pihened ki :DDD
És ez így igaz!
Látom írtatok pár oldalt míg nem voltam, majd szemezgetek!
Jah és kiba sok Alfa van horvátba, nagyon sokkal találkoztam és csak 2en intettek vissza, csináltam róluk képeket is, már amelyiket le tudtam fényképezni, majd felrakom őket...
BMW forever!!!!!!!!2008-07-19 19:21:36 // 61709
huh......ezt nem kis meló olvasni,hát még kiagyalni.......ne irj má ilyeneket,mert olyan tudatlannak érzem magam,pedig meg van a 8 általánosom:-DDDDDDDD
BMW forever!!!!!!!!2008-07-19 19:17:31 // 61708
Hogyne!!!.Csak sok PÉNZÉÉÉÉÉÉRT:-DD,de beszámítom a kocsidat is:-DDDD
TSiga ( I am the TSIG)2008-07-19 18:48:20 // 61707
T. Cartársak !

Ím örvenjetek és vigadjatok. A kocsi beindult vala.
Szivat vala az elektonikával, minek BOSCH MOTRONIC vagyon a tetején. Ma LMM-et lekaptuk vala, relék derék csoportja átnézve vala. Akkut esmét próbálván nem lészen se nyekkenés, se nyikkanás. Akkuba 12.5 Volt vala. Akkunk kilehelte a lelkét. E szegény akku vesztét is a felirata okozta, ami VARTA vala. Akkut kiszerelvén félretesszük. Dühömben kimégyen vala autóhoz, mely a kijutásomban segített vala. Akkut kiszerelve Alfába beszerelve ima után indítóztam vala. A szörny feltámadt poraiból ( alkatrésziből).
Ím dicsőítsük a Szent Manualt, hogy megmutatta nekünk az utat mely átvezetett a germán elektronika pokolbéli bugyrain és a szerelőaknán.

Holnap, midőn a nap felvirrad, be lészen szerezve egy derék akku, kinek Exide a becsületes neve. Holnap a gép-szörny a barlangból majdan előmászik és már csak kormányának műve vagyon hátra, mit meg kell szabadítani olajának buborékaitól.

Ámen !
Gery832008-07-19 17:03:43 // 61706
Szasztok!
Valamelyik PHOTOSHOP-betyár meg tudná 'karbonozni' nekem a kocsi motorháztetejét, tetejét, és az oszlopokat? (Olyan Marklarosan... :) )

Köszi!

Dzsozy2008-07-19 16:56:12 // 61705
Anno nekem is volt ilyen gondom és a mostani verdám is rakoncátlankodott ezzel a problémával! Több autóvill. szerelőtől hallottam, de valszeg igazuk van, hogy az alfák önindítója elég érzékeny és a fékportól ill. kuplungportól megszorulhatnak. Pár hónapja jártam így, hol behúzott az önindító, hol meg se nyikkant! Autóvill. szerelő bedobott egy nyomógombot índításnak biztonság kedvéért, de miután lekapta az önindítót látta, hogy a ferrodol portól teljesen megszorult. Kitisztította és kész!
Gery832008-07-19 16:53:34 // 61704
Szia!
Sztem nincs benne önindító relé, legalábbis az enyémben nem tudok róla hogy lenne.
Nekem a rossz önindító produkála ugyanezt a hibát.
Norc2008-07-19 16:10:27 // 61703
Na senki? Hol találjuk benne az önindító relét?
Adi1452008-07-19 15:43:24 // 61702
Hi Mindenki! Segíííítséééég! Kéne nekem sos be egy 2.5 td hez ékszijfeszítő görgő....öööö most?!
norbee2008-07-19 14:44:31 // 61701
"Még nem vagyok trükkös fotós..." Na persze. Nekem eccer kűdtél képet egy önindítóról, még a Maga Netti vagy Marelli? felirat is rajta volt, aztán kiderült, hogy egy Trabant dobfék belseje... Nem vagyok trükkös fotós... :)))))
BMW forever!!!!!!!!2008-07-19 13:41:00 // 61700
De egyszer már műtöttek nem?vagy rosszul tudom?
Norc2008-07-19 13:40:00 // 61699
Azt hol lelni benne? Most lelépünk (kis meló) de utánna jövünk vissza.
Speed2008-07-19 13:37:37 // 61698
Nekem az önindítórellé csinált ilyet.
BMW forever!!!!!!!!2008-07-19 13:33:53 // 61697
Senki nincs itt rajtam kívül,de később biztos tud választ adni vki.
Norc2008-07-19 13:28:12 // 61696
Sziasztok.
Havernak a 155-öséval akdt egy kis gond. Délután hazaért, majd este ment volna melóba és a kocsi nem indított. Aksi jó, gyujtás van, indításra nem reagáll, önindító se forog, (mintha nem is akarnál indítózni) Reggel viszont pöccre indult, majd egy óra mulva próba, és megint semmi. Mi lehet vele szerintetek?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak