Én is nézőnek szoktam menni, de tegnap este próbára tettem a kocsit. Ahogy olvashattad nem túl nagy sikerrel, de esküszöm, ha legközelebb kimegyek, kipakolok a kocsiból mindent, még az üléseket is, és adok annak a rohadék golfnak :)))
Viccet félre téve én se gyorsulni járok ki, hanem a jó arcok miatt, meg nézni ahogy gyorsulgatnak a menő verdák :)
Szóval gyere csak ki nyugodtan. A zsaruk meg néha kijönnek, elküldenek mindenkit, elmennek, és folytatódik minden. :)
NaTo2011-07-03 19:33:46 // 115823
Fairlane2011-07-03 19:29:35 // 115822
Max nézőnek....
A fakabátok nem oktalankodnak egyébként?
A fakabátok nem oktalankodnak egyébként?
NaTo2011-07-03 19:27:20 // 115821
akkor gyere ki legközelebb! minden péntek/szombat este van ott esemény :)
Fairlane2011-07-03 19:20:43 // 115820
Hm, négy Km-re lakok onnan... :)
Buksi2011-07-03 19:13:21 // 115819
Erre tippeltem! :-D
NaTo2011-07-03 19:12:01 // 115818
16. kerület Bökényföldi út mellett egy mellékút.
Fairlane2011-07-03 19:08:29 // 115817
Hol van ez a hely egyébként, ahol nyomtátok?
Buksi2011-07-03 19:00:37 // 115815
Nem sokmindent lehet belőle látni, de sejtem melyik lehet NaTo! :-DD
NaTo2011-07-03 18:13:25 // 115814
Nincs is értelme a dolognak, ha nem akarsz valami egyedit csinálni, mert mindenképp olcsóbb, ha eleve turbós motort vesz az ember. Alfáék sajnos nem csináltak nagy lökettérfogatú turbós motort. Van 3.2-es GTA-nk, és van 2.0 turbónk. Ebből lehet válogatni. A 3.2-őt lehet felfúrni 3.7-re, kicsit reszelni itt, reszelni ott, vagy a 2.0 turbót nagyobb turbóval emelt nyomással megtölteni, és az is hasonlót fog szólni.
atesssz2011-07-03 17:55:53 // 115813
szvsz akinek nincs kitömve a párnája pénzzel, annak eleve halott ötlet szívó motort turbósítani. Egymillió meg egy buktató van benne.
NaTo2011-07-03 17:32:53 // 115812
hmmm. Akkor ezt jó lesz megjegyeznem! Legközelebb csak gurulásból versenyzek ezekkel a kis könnyűvérűekkel. :)
Longman2011-07-03 17:27:53 // 115811
ott a pont..
De 100x volt már erről szó, mint ahogy a "kis töltés kell csak, meg egy kis turbó csak.."-ról is.
Ennek eredménye egy kb. 2000-nyi RPM tartományban -az is jó magas fordulaton - felépülő kis nyomásocska lenne. Szóval használhatatlan lenne..
De 100x volt már erről szó, mint ahogy a "kis töltés kell csak, meg egy kis turbó csak.."-ról is.
Ennek eredménye egy kb. 2000-nyi RPM tartományban -az is jó magas fordulaton - felépülő kis nyomásocska lenne. Szóval használhatatlan lenne..
Longman2011-07-03 17:21:34 // 115810
A Golf II GTi 16V gyári gyorsulási adata 0-100km/h 7,5mp.. :)
Nem véletlenül lett az legenda.. :)
Nem véletlenül lett az legenda.. :)
NaTo2011-07-03 17:16:00 // 115809
mert titokban skizó vagyok, és a német autókat imádom :)
NaTo2011-07-03 17:15:29 // 115808
pl. hogy a 164 V6 turbóját rá lehet-e rakni a 2.5V6ra (?)! ... ez lenne a legköltségkímélőbb megoldás egyébként ...
Nem lenne költséghatékony. A turbónak kell hely valahol... az a valahol meg a leömlőnél kell hogy legyen. A két leömlőt közösíteni kellene, és a turbóhoz bekötni, a szívó részt is át kell teljesen alakítani, kell bele faragni intercooler hűtőt, kell hozzá pluszban olajhűtő(!), kell hozzá computer, ami vezérli a turbót. Ez csak a mechanikai átalakítás. A 2.5 főtengelye nem biztos hogy örülne a turbó erejének..., általában a 2.0 turbós motorok 3.0 főtengellyel járnak.
Aztán az olajzófuratok sem olyanok mint egy turbós blokkon.
A turbóval és egyéb sallangokkal együtt az ára simán ott van, mint ha veszel egy turbós motort. Aztán az átalakítás mukadíjáról nem beszéltünk, meg a sok szopásról, ami menet közben jöhet. Én ilyet nem nagyon csinálnék...
Nem lenne költséghatékony. A turbónak kell hely valahol... az a valahol meg a leömlőnél kell hogy legyen. A két leömlőt közösíteni kellene, és a turbóhoz bekötni, a szívó részt is át kell teljesen alakítani, kell bele faragni intercooler hűtőt, kell hozzá pluszban olajhűtő(!), kell hozzá computer, ami vezérli a turbót. Ez csak a mechanikai átalakítás. A 2.5 főtengelye nem biztos hogy örülne a turbó erejének..., általában a 2.0 turbós motorok 3.0 főtengellyel járnak.
Aztán az olajzófuratok sem olyanok mint egy turbós blokkon.
A turbóval és egyéb sallangokkal együtt az ára simán ott van, mint ha veszel egy turbós motort. Aztán az átalakítás mukadíjáról nem beszéltünk, meg a sok szopásról, ami menet közben jöhet. Én ilyet nem nagyon csinálnék...
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-03 17:12:23 // 115807
Miért nem ezt írtad? :-))
NaTo2011-07-03 17:06:42 // 115806
Kéne a francnak 2es góf :)
NaTo2011-07-03 17:05:15 // 115805
A szívó golf hangja elnyomja az enyémet :) de mikor elmegyek a kamera mellett rövid igeig lehet hallani :))) Nekem teccődik :D Csinálni kell külső felvételeket még :)
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-03 17:04:48 // 115804
Az utolsó mondatot nem is olvastam! :-))
NaTo2011-07-03 17:01:16 // 115803
Na megnéztem szakszerűen. :)
Hát a rajtot hagyjuk :) Vinnyogok kaparok mindent csinálok csak nem tapad a gumi :)
Viszont nem tudom mióta gyorsul 7mp alatt 0-100-ra egy 2-es golf 1.8-as szívó motorral...?!
Direkt meghallgattam, mindkét videón ugyanúgy, az indulástól számítva 7 másodperc telik el addig, amíg másodjára is hallani a lefúvószelepet. Az meg nekem 100km/h-nál van. még így a szar rajttal együtt se olyan rossz ez az idő... egy jó rajttal akár még 1 másodperccel is rövidebb a dolog. Ez a golf meg még előttem megy egy jó kocsival mikor én 100-ra érkezem :)) Akkor ez meg 6.7 mp alatt lett 100-on :)) hát veszek én is egy 2-es golfot! :)))
Hát a rajtot hagyjuk :) Vinnyogok kaparok mindent csinálok csak nem tapad a gumi :)
Viszont nem tudom mióta gyorsul 7mp alatt 0-100-ra egy 2-es golf 1.8-as szívó motorral...?!
Direkt meghallgattam, mindkét videón ugyanúgy, az indulástól számítva 7 másodperc telik el addig, amíg másodjára is hallani a lefúvószelepet. Az meg nekem 100km/h-nál van. még így a szar rajttal együtt se olyan rossz ez az idő... egy jó rajttal akár még 1 másodperccel is rövidebb a dolog. Ez a golf meg még előttem megy egy jó kocsival mikor én 100-ra érkezem :)) Akkor ez meg 6.7 mp alatt lett 100-on :)) hát veszek én is egy 2-es golfot! :)))
G-Burt2011-07-03 16:53:25 // 115802
http://www.youtube.com/watch?v=9n8FE2MP66E
http://www.youtube.com/watch?v=OeCJnXO5KAc
NaTo! Utólagos engedélyeddel közkívánatra ide is beraktam:)
http://www.youtube.com/watch?v=OeCJnXO5KAc
NaTo! Utólagos engedélyeddel közkívánatra ide is beraktam:)
G-Burt2011-07-03 16:51:06 // 115801
És mi lenne ha több vebkamerával vennéd a dolgot?:) egy előrefele vesz, az óraegységet is, egy meg hátrafele:D vagy előrefele és külön az óraegységet?:)
Buksi2011-07-03 16:48:32 // 115800
Hadd lássuk őket! :-))))
afri2011-07-03 16:34:12 // 115798
azért már lehet hallani a lefújószelep hangját! :-)
csinálhatnátok kinti videókat is, mondjuk gyorsulsz egy lightosat, és az út mellől vesz vki! :-) ... csak ne a rendőőőr! :-)
csinálhatnátok kinti videókat is, mondjuk gyorsulsz egy lightosat, és az út mellől vesz vki! :-) ... csak ne a rendőőőr! :-)
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-03 16:33:30 // 115797
Nicht verstehen!! :-D
afri2011-07-03 16:29:00 // 115796
így már jobban értem, miért jöttök mindíííg ezzel a hüvelyproblémákkal! :-(
úgy érzem, először egy nőgyógyászhoz kell vinnem a kocsit! :-))
úgy érzem, először egy nőgyógyászhoz kell vinnem a kocsit! :-))
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-03 16:28:12 // 115795
Akkor azt még szerintem elviselné a 2.5. :-D
afri2011-07-03 16:27:13 // 115794
Nedves hengerhüvely anyaga: perl ites szövetszerkezetű öntöttvas
Száraz hengerhüvely anyaga: krómmal és nikkellel ötvözött ausztenites acél.
Száraz hengerhüvely anyaga: krómmal és nikkellel ötvözött ausztenites acél.
Buksi2011-07-03 16:24:12 // 115793
Nagyon ki vagy combosodva! Mi történt? :-DD
atesssz2011-07-03 16:23:26 // 115792
eheheheehheheheeee ikszdé :D
afri2011-07-03 16:23:17 // 115791
mindig lehangoltok ezekkel a válaszokkal ... :-(((
;-DDD
a kompresszorosítás sztem elég sokban lenne!
én csak egy kis turbónyomást szeretnék max. 0.4-0.5 barral!
;-DDD
a kompresszorosítás sztem elég sokban lenne!
én csak egy kis turbónyomást szeretnék max. 0.4-0.5 barral!
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-03 16:15:34 // 115790
Akkor legalább öreg vagy és impotens. Azért nem áll már fel, de szépen lóg. :-D
Most is csak majszolni fogod a nápolyit, mer fogtalanítalak. :-D
Most is csak majszolni fogod a nápolyit, mer fogtalanítalak. :-D
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-03 16:13:55 // 115789
Sztem az a gond, hogy a 2.5 -ösnek a kompressziója nagyobb, mint a turbós V6-é. Tehát először a kompressziót kellene csökkenteni, hogy elbírja a motor a turbót. Lehet, hogy egy kicsi turbót elviselne a szívó is. Kb. 0,5-0,6 barral is szépet mehetne. A japánok azért viselik el a nagyobb nyomást, mert száraz hengerhüvelyesek. Az Alfák meg nedves. Sztem ez jelent valamit.
Talán Kizzo cartárs tudna neked ötleteket mondani még kompresszorosításhoz is. Elvégre egy 2.0 Nord-ja van kompresszorral, ami mellé nem sokan állnának oda még 3.0-val sem.
Talán Kizzo cartárs tudna neked ötleteket mondani még kompresszorosításhoz is. Elvégre egy 2.0 Nord-ja van kompresszorral, ami mellé nem sokan állnának oda még 3.0-val sem.
Buksi2011-07-03 16:10:50 // 115788
Vigyázz, mert nagy pofonnak leszel kis gazdája! :-DD
Buksi2011-07-03 16:08:54 // 115787
Nekem zörögsz papírzacskó? :-DDD
Én már akkor nápolyit majszoltam, amikor te még azt sem tudtad, hogy fiú vagy-e vagy lány! :-DDD
Én már akkor nápolyit majszoltam, amikor te még azt sem tudtad, hogy fiú vagy-e vagy lány! :-DDD
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-03 16:08:33 // 115786
Tévedel. A Buksi autója pléhmetál, így inkább kicsi lego helyett bádog lego. :-D
afri2011-07-03 16:07:39 // 115785
tegnap járogattam megint utána egy kis tuningnak én is: .-)
pl. hogy a 164 V6 turbóját rá lehet-e rakni a 2.5V6ra (?)! ... ez lenne a legköltségkímélőbb megoldás egyébként ...
vagy lenne egy 164eséből felújított 2.0V6Tb motor sallangokkal együtt 150ezerért, plusz 100rugó munkadíj (ez így 250e )
de felajánlottak egy nemrég Olaszországból behozott (és már magyar rendszámos) 164 V6os komplett autót, friss műszakival!Teljesen rozsdamentes, felújított hengerfejjel (még a motor kinnt van belőle), ezt mindösszesen 250ezerért adnák! csak hát 92'évjárat, régi kasztnis! de minden műxik rajta, zsír a gép! DE nekem nem jön be a 164es formavilága, belülről meg pláne nem! :-( jó nagy kényelmes meg minden, de nem az én világom!
azt hiszem, írok Mester-nek erről a 2.5V6osításról, mit szólna hozzá ...
;-)
pl. hogy a 164 V6 turbóját rá lehet-e rakni a 2.5V6ra (?)! ... ez lenne a legköltségkímélőbb megoldás egyébként ...
vagy lenne egy 164eséből felújított 2.0V6Tb motor sallangokkal együtt 150ezerért, plusz 100rugó munkadíj (ez így 250e )
de felajánlottak egy nemrég Olaszországból behozott (és már magyar rendszámos) 164 V6os komplett autót, friss műszakival!Teljesen rozsdamentes, felújított hengerfejjel (még a motor kinnt van belőle), ezt mindösszesen 250ezerért adnák! csak hát 92'évjárat, régi kasztnis! de minden műxik rajta, zsír a gép! DE nekem nem jön be a 164es formavilága, belülről meg pláne nem! :-( jó nagy kényelmes meg minden, de nem az én világom!
azt hiszem, írok Mester-nek erről a 2.5V6osításról, mit szólna hozzá ...
;-)
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-03 16:07:13 // 115784
Majd ha nekifutás nélkül töröd a nápolyit, akkor legyen nagy a szád! :-DD
Pepe1472011-07-03 16:04:01 // 115783
zuzunk az éjszakában...
atesssz2011-07-03 16:02:07 // 115782
kicsi legó : )
Pepe1472011-07-03 15:47:09 // 115781
Kis pénzt gyűjtögetek rá...
Buksi2011-07-03 15:41:11 // 115780
Gyúrok rá vazze! :-DD
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-03 15:30:52 // 115779
Majd ha lehagysz, kicsi rigó... :-)))
NaTo2011-07-03 15:18:20 // 115778
Az jó! mester tagunk már csinált egy ilyen átépítést. Elég jól megy neki :) Az épített kocsi Öcsi tagunké. Nagyon faszányos gép, évek óta megy, és hibátlan.
NaTo2011-07-03 15:11:36 // 115777
G-burt, ha majd tudod, a videókat nyomasd már fel :)
SD2011-07-03 14:33:02 // 115775
Szerintem 1.4 volt a góf, hiába a tákolt szarolasz ezt tudja;)
Meg ne vaduljatok már:)
Meg ne vaduljatok már:)
NaTo2011-07-03 14:30:58 // 115774
Ez lehetett a baj, hogy nem Puntóval mentünk ellene :)))