GEORGE2007-02-02 20:22:07 // 29366
igen, azon is úgyanez a nagy fék van :-)
szasza(SW)2007-02-02 20:21:30 // 29365
Én manöken alkat vagyok 56kg:D
Alfafeeling2007-02-02 20:20:40 // 29364
kolléga, szevasz .... haspajzs???
Alfafeeling2007-02-02 20:19:57 // 29363
nem nagyon tudok olaszul de 30 másodperc után villognia kell és a szervíz tudja mi a hiba code, üzemagyag ellátást és injektort tilt le...
dfg (Tanárúr)2007-02-02 20:19:47 // 29362
Na ha benne ülök, akkor az enyém is 1430kg. :)))))
Andrewxy2007-02-02 20:16:49 // 29361
helló!! Már értem a két típus különbségét, dehát akkor jól gondoltam, 1ébként az a bizonyos fékrendszer, az ugyanaz mint a mi 155 2.5td-nken;)
szasza(SW)2007-02-02 20:16:29 // 29360
Ez a forgalmi szerinti suly de az én sulyomhoz elfér a szerszámos láda böven:)
dfg (Tanárúr)2007-02-02 20:13:41 // 29359
De kipakolom már én is valamelyik este, aztán úgy is megmérem.
Alfafeeling2007-02-02 20:13:28 // 29358
ne nagyfiuskodj hogy van garázsod jó... :-)))))))))))))))
dfg (Tanárúr)2007-02-02 20:12:43 // 29357
Az enyém szerszámokkal együtt 1320 kg. mértem egy hiteles mázsán.
GEORGE2007-02-02 20:12:42 // 29356
valamelyik nap most már tényleg lemegyek megméretni a mázsán!
Elöbb megvárom, míg elkészül persze :-)
GEORGE2007-02-02 20:11:44 // 29355
Nekem más nem írt mailt :-)
Azt meg, hogy innen kibogózzam ne kívánja senki sem!
Alfafeeling2007-02-02 20:11:35 // 29354
akár mit csinálok 10 lityi de városban dugóban 11 lityi... mondjuk nyuzósan megyek...
dfg (Tanárúr)2007-02-02 20:11:27 // 29353
A legélvezetesebb egy fapados sprint, vagy egy hathengeres 75. A sprint olyan, mintha egy gördeszkán utaznál, a 75 meg hátsókerekes.
Youri2007-02-02 20:10:24 // 29351
Szerintem meg van.De nem kártya,hanem a gyári szervízkönyvébe van nyomtatva.Van egy elektronikus-,és egy mechanikus kód megadva.Nem úgy tűnik h "kamu " számok lennének...Remélem.Most egyben van a gyomrom.
GEORGE2007-02-02 20:10:13 // 29350
20-344-6255 csörgess meg elmondom :-)
Robi ( Sztanik )2007-02-02 20:09:12 // 29349
Vagyunk Ezeröten ?
Péntek van, kicsit lelassultam már.
Putyesz2007-02-02 20:08:44 // 29348
a hely kérdése nem érdekel!nem tom melyik az élvezetesebb?ki kéne próbálnom mindkettőt:)
Putyesz2007-02-02 20:03:53 // 29347
az igazság hogy tavasszal új autót veszek és most ezen filózok,GTV 2.0TS vagy 146TI
GEORGE2007-02-02 20:03:24 // 29346
Igen a váltó egy sarkalatos kérdés.
Azt tudom, hogy a 156 2,0TS 16V-ben hosszabb a váltó mint a 146ti és 145QV-ben.
hogy GTV milyen váltót kapott azt nem tudom....
V.-ben 5000-el 170 a ti és QV
V.-ben 5000-el 180 a 156 2,0 TS 16V
Putyesz2007-02-02 20:01:58 // 29344
george,nem tod milyen súlyú a gtv?
Youri2007-02-02 20:01:56 // 29343
Valaki tapasztalt már ilyet?Mennyire legyek ideges?(29336)
GEORGE2007-02-02 20:00:28 // 29341
Igen a GTv-ben is van ilyen moci.
A GTvili nem bírt lenyomni a pályán 220-nál is még mögöttem volt :-)
Putyesz2007-02-02 20:00:05 // 29340
a 8,5-öt a 146-ra mondod?
Robi ( Sztanik )2007-02-02 19:59:57 // 29339
Üdv mindenkinek !
Putyesz2007-02-02 19:59:17 // 29338
nem tom hogy megegyezik e a váltó!a 146 1260 kg körül van!a gtv-t nem tom
szasza(SW)2007-02-02 19:59:00 // 29337
A gyár szerint 8.5:)
KisP2007-02-02 19:56:02 // 29336
sztem a 146,az könnyebnek tünik.de vajh a váltó is ugyanaz-e?
Putyesz2007-02-02 19:53:10 // 29335
a gtv-ben is ugyanez a motor van,nem!?És melyik megy jobban ezzel a motorral?a 146TI vagy a GTV?ugytom a gtv 8,4 alatt van százon,a TI-t nem tom
KisP2007-02-02 19:51:13 // 29334
hú,mennyire igazad van!!!
Youri2007-02-02 19:50:47 // 29333
Igaziból én tisztában vagyok ezekkel,a kollégának próbáltam egyszerűsíteni.Persze nem ez a legnagyobb bajom:a de-i amore-zás után kimentem a kertbe takarítgatni a Drágámat.Hazafelé már kötélvégen...A CODE ikon nem alszik el,az autó nem indul.Letiltott az agya.Holnap derül ki h mi a gáz.Biztos nyugodtan fogok aludni...Na joccakát!!!
dfg (Tanárúr)2007-02-02 19:33:35 // 29332
És bocs a sok szövegért.
dfg (Tanárúr)2007-02-02 19:33:16 // 29331
Ja és még valami. Azt hiszem Vegának volt egy 192 lovas 1300 ccm-es Fiat Unoja. Hol van ehhez egy 1.9 pdtdi?
dfg (Tanárúr)2007-02-02 19:30:14 // 29330
Na skacok. Megérkeztem. Maradjunk abban, hogy a dieseleket lehet húzni, de csak a turbósokat. A benzineseket fizikai átalakítás nélkül csak pöckögetni lehet. Piri azt monddta max 6-7% teljesítménynövekmény. viszont, ha hozzányúlsz egy benzineshez, olyan élményeket ad, amit egy diesel soha. És még valami: megnézném én azt a passatot, egy ti, qv, vagy mondjuk egy vti ellen. annyi esélye lenne, mint féllábú embernek egy picsánrúgó versenyen. És pont a diesel fizikai korlátjában keresendő a bibi. míg ő 4800nál el kell, hogy váltsa, mert elfogy a nyomatékgörbéje, és LE eleve nincs, addig én vígan forgatom 7500-ig, a vti meg éppen 9200-ig. Aztán már harmadikban baszhatja a nagy nyomatékát. ültem olyan 2.5td a4 sline audiban, ami 250 Le volt. Hihetetlenül gyorsult, de csak egy pillanatig. aztán elfogyott az egyes. Nincs mese. A diesel teherautóba való. Hameg valaki azt mondja, hogy ő ült olyanban ami repesztett, akkor azt beültetném egy 155 q4-be. NA AZ MEGY!!! Ilyenkor jön, hogy de a diesel kevesebbet fogyaszt. baszik. ha hajtod az is zabál+ füstöl.
GEORGE2007-02-02 18:59:01 // 29329
18literrel mentem 815km :-)
GEORGE2007-02-02 18:57:21 // 29328
Direkt írtam, hogy nem én mentem vele! .-))
mikor a Blacky vontatta 2,2L/100km volt a fogyasztásom :-)))
tom1642007-02-02 18:56:32 // 29327
8 alatt?
Talán amikor Blacky vontatta, nem?
Vagy a scudo?
Bocs, de nem lehetett kihagyni....
GEORGE2007-02-02 18:51:01 // 29326
Tsztelt Youri és Andrewxy.
nem egészen olyan egyszerű ,hogy van 146ti vagy 145QV.
ti = Turismo Internazionale, ez csak 146-ban létezik
QV=Quadrifoglio Verde, ez csak 145-ben létezik.
A ti és a QV a csúcsváltozatokat jelöli a típusokon belül.
Ezek mind 2 literes Twin Spark 16V motorokkal szerelt verziók.
Az első szériát 150 lovassal, a második és harmadik szériát pedig a 156-ból ismert 2 literes motorral szerelték ezek pedig 155 lovasok.
utóbbiak rendelkeznek változó szívócsőhosszúságot vezérlő egységgel, innen a plusz 5 lovacska.
Továbbiakban ezekben az autókban feszesebb a futómű és 2cm alacsonyabbak gyárilag, mint az 1,4 1,6 1,8 -as társaik.
A 146ti-n és a 145QV is "nagy" fék van, elöre feltehető legkisebb felni 15-ös!!
A rendelhető extrák csak a Recaro sportülés, vagy a Momo bőrülés és a tempomat meg a napfénytető volt.
A többit tartalmazzák alapból.
hirterlen ennyi ami eszembe jut. :-)
GEORGE2007-02-02 18:17:09 // 29325
De lemegy 8 alá!!!!! Az enyém is evett már 8 alatt!!!
Semmi különös dolog nem kell hozzá, csak nem kell 100 fölé menni, és nem kell húzatgatni vigyorgásig :-)
Még mielött valaki megrökönyödne nálam sose evett 8 alatt, ezt a fogyit is Apám produkálta vele, de nem tudom hogyan Ő vele kell beszélni én nem ültem akkor az autómban :-)
András bácsi2007-02-02 18:08:18 // 29324
Az öreg tuningmesterek által faragott ladákban a lökettérfogat nem nagyon változott, max. a sürítést növelték. Plusz, fordulat, nagyobb szelepnyitási szögek, kovácsolt (volt hogy amerikai! ) dugók, zsugorhajtókar, szeleptuning.
András bácsi2007-02-02 18:05:12 // 29323
Hát a benyásnál is hamarabb szakad a dugattyú, minthogy elkérné a fizikai korlátot. Gyakorlatban és nem elméletben.
koz2007-02-02 17:18:47 // 29322
Végem van!!!! :)))
Atesz19872007-02-02 16:59:33 // 29320
Hát, mivel az autó pirosssszka, gondolom a belsejében i annak kéne dominálni...
Simonsan2007-02-02 16:41:53 // 29318
Azért bőrrel jól néz ki egy Alfa ;)
szasza(SW)2007-02-02 16:28:10 // 29317
A fújás egyszerűbb bár megoldható a matrica is de sok az iv ezért max szakember csinálja vagy többször nekiugrasz.A széleket alá lehet hajtani az nem látszik avval nincs gond ,az iveket max melgitésel talán, de nem tudom nem-e huzodik visza ha megfeszül mikkor kihül.Sok sikert hozzá!:)
Online tag
0
Vendég0
588
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Zenebutik
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- Spider
- Adok-veszek
- Junior
- Stelvio
- 155
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV