huu Én azt nagyon hiányolom az enyémből..de legjoban a !!!!!tempomatot!!!!! és a könyöktámaszt...
Idáig minden kocsimban volt könyöklő ez az első amiben nincs...majd szerzek bele valamit de az akkor se lesz olyan mint pl a 147-esben..
A 145-ben egy Budapest-Miskolc út alatt jobban elfáradok mint a 147-essel egy Budapest-Dél-nyugat Anglia alatt..
	:Szájmon:QV:147:GT:2008-01-06 21:28:25 // 58768
	
Satti2008-01-06 21:26:19 // 58767
	Nekem meg pont ezek az ülések jobbak, mint ami a 147-ben volt, én az iylen sportülést jobban szeretem, a könyöklő az hiányzik, bár nem vészes, csak inkább megszoktam, mert az elmúlt bő 3 évben mindegyikben volt könyöklő, viszont a bal oldalon, sztem pont kénylmesen lehet támaszkodni az ajtó perremén, pont kézre esik, ahogyan egy kicsit felfelé ível az ajtó vonala, ami más mint, pl. a 146-é, egyszóval, elindulnék vele bárhová:-)
	
Seriff2008-01-06 21:20:57 // 58766
	Az enyémben van állítható deréktámasz:PP
Mondjuk nem is 145ülés:D
	
Mondjuk nem is 145ülés:D
:Szájmon:QV:147:GT:2008-01-06 21:18:38 // 58764
	:)) Ez igy van!! És milyen jóóó is volt....
Én meglepő módon nagyon hamar megszoktam hogy a bal oldalon kellett mennem...az első körforgalom volt csak furi de nagyon simán ment a dolog...
Ez lehet azért is, mert elötte Én már éltem kint, és rendszeresen közlekedtem kerékpárral, igy nem volt ismeretlen számomra az a közlekedés...
Inkább a közlekedési kúltúrát és a lámpákat volt nehéz megszokni az utobbit azért nagyon sok a kiegészitő lámpa és másképp működik a telizöldes dolog....
Az közlekedési kultúrát pedig azért mert van...:))))
Amugy nagyon olcsók kint az Alfák pl egy jó állapotú QV 1000Font!!!!!
Bár használt GTA-t 16ezeré láttam...rögtön 3at egymás mellett..:D
Egyébként 145-el tuti nem vágnék Neki az útnak....szerintem hiányzik az ülésekből és az egész kocsiból az a kényelem ami 147-esben meg van... se állitható deréktámasz, se tempomat se kétoldali könyöktámasz...
	
Én meglepő módon nagyon hamar megszoktam hogy a bal oldalon kellett mennem...az első körforgalom volt csak furi de nagyon simán ment a dolog...
Ez lehet azért is, mert elötte Én már éltem kint, és rendszeresen közlekedtem kerékpárral, igy nem volt ismeretlen számomra az a közlekedés...
Inkább a közlekedési kúltúrát és a lámpákat volt nehéz megszokni az utobbit azért nagyon sok a kiegészitő lámpa és másképp működik a telizöldes dolog....
Az közlekedési kultúrát pedig azért mert van...:))))
Amugy nagyon olcsók kint az Alfák pl egy jó állapotú QV 1000Font!!!!!
Bár használt GTA-t 16ezeré láttam...rögtön 3at egymás mellett..:D
Egyébként 145-el tuti nem vágnék Neki az útnak....szerintem hiányzik az ülésekből és az egész kocsiból az a kényelem ami 147-esben meg van... se állitható deréktámasz, se tempomat se kétoldali könyöktámasz...
dfg (Tanárúr)2008-01-06 21:14:42 // 58763
	én is szarul reagáltam le a jobbkormányost. az előzés volt a lexarabb. aztán megszoktam, hogy jobbról nézzek ki. :)
de ennél jobban megszoptam az automatát. mindig amikor kuplungolni akartam, beletapostam a STOP feliratú pedálba, a merga leszegecselte magát, és lefejeltem a szélvédőt. Pedig ez egy 20 éves automata gép volt. mondjuk 3000-es hathengeres.
	
de ennél jobban megszoptam az automatát. mindig amikor kuplungolni akartam, beletapostam a STOP feliratú pedálba, a merga leszegecselte magát, és lefejeltem a szélvédőt. Pedig ez egy 20 éves automata gép volt. mondjuk 3000-es hathengeres.
Seriff2008-01-06 21:07:50 // 58762
	Azt egyik kedves megboldogult rokonom csinálta amikor évente 2szer Bp-re jött Angliából- az tényleg életveszély volt... és a drága idős hölgy fel volt háborodva, hogy itt mindenki hülye:))
	
147Smz2008-01-06 21:02:48 // 58761
	Bátyám viszont Cipruson vezetett tavaly pár napig, és nem egyszer szembeforgalommal ment :-)))
	
Seriff2008-01-06 21:00:39 // 58760
	Jobban... Pffff.... :DDD
	
147Smz2008-01-06 20:59:59 // 58759
	Nekem az egyik cimbim több mint két évet élt Londonban és taxizott. Szerinte jobb a jobbos közlekedés, neki jobban rááll az agya :-)
	
Satti2008-01-06 20:56:23 // 58758
	Először biztosan fura lenne, de minden megszokható. Én kíváncsi vagyok rá:-)
	
Seriff2008-01-06 20:54:53 // 58757
	A váltás a legszarabb:)) Amikor jobbkormányost vezettem folyton az ajtókárpitot csapkodtam amikor váltani akartam. A forgalom ahhoz képest nem vészes:))
	
Kau2008-01-06 20:53:15 // 58756
	Nem tudom, meg tudnánk-e szokni, hogy minden ellentétesen van. A bal kézzel váltásról nem is szólva.
	
Seriff2008-01-06 20:49:18 // 58755
	Tudom, de nekem elég lesz fizetni a havi 400font lakásbérletet :-/
	
MIFI2008-01-06 20:42:05 // 58753
	Nekem se volt nagy gondom az utóval csak a hajtókaros téma:(
Azon kívül lmm meg most lambda és termo.....
	
Azon kívül lmm meg most lambda és termo.....
Satti2008-01-06 20:40:42 // 58752
	Úgy tudom, SzájmonQV  is az Alfával ment oda-vissza Angliába.
	
Kau2008-01-06 20:39:42 // 58751
	Pedig én nem is 2-3000-nél váltok. Nálam megvan a természetes kopás :)
	
Seriff2008-01-06 20:37:14 // 58750
	Ez így van rendjén szerintem- ez nem nagy alkatrész-igény, nem?
	
Seriff2008-01-06 20:36:30 // 58749
	Gondoltam rá:)) 2000km...
	
Satti2008-01-06 20:34:17 // 58748
	Az nem jó, még véletlenűl a rossz oldalon menne:-))
	
Kau2008-01-06 20:33:23 // 58746
	Vidd ki a kocsit is ;)
	
147Smz2008-01-06 20:33:05 // 58745
	Örülök és vigyázok is rá:-)
	
Kau2008-01-06 20:32:27 // 58744
	Mármint az NGK gyertyákat. Akinek Championship vagy más márka van, annak 40 ezrenként. 
A termosztátot én most cseréltem először. 7 év - 135 ezer km.
Vez mód csere 80-nál volt + 125 környékén javító szett.
Lambdából 100 ezezerig az eredeti volt. Utána kapott egy másik Boscht, ami kb 14 hónapot bírt. Most nyár óta NGK van benne.
	
A termosztátot én most cseréltem először. 7 év - 135 ezer km.
Vez mód csere 80-nál volt + 125 környékén javító szett.
Lambdából 100 ezezerig az eredeti volt. Utána kapott egy másik Boscht, ami kb 14 hónapot bírt. Most nyár óta NGK van benne.
Seriff2008-01-06 20:28:08 // 58743
	Bennem is felmerült... pláne, hogy úgy hallottam nagyon olcsók:D
	
MIFI2008-01-06 20:27:22 // 58742
	Most áll itt az udvatban egy jobb kor 156 törötten.....
	
dfg (Tanárúr)2008-01-06 20:26:07 // 58741
	jobbkormányos alfa hmmmm
	
Seriff2008-01-06 20:17:43 // 58740
	Angliába, ösztöndíjjal...
	
Ferko2008-01-06 20:17:03 // 58739
	Na igen. LMM csere nekem is volt.
Fél év? Az jó sok. Hova mész?
	
Fél év? Az jó sok. Hova mész?
Seriff2008-01-06 20:13:46 // 58738
	És eddig vezmóddal és LMMel  sem...
Persze ami késik...
Vezmód kezd hangoskodni- mondjuk az is kész csoda, hogy eddig nem kérte cseréjét.
Mindegy, a lényeg, hogy baromira sajnálom itthagyni szegényt fél évre:((
Megkértem apámat, néha járassa meg. Mielőtt elutazom, veszek bele olajat, olajszűrőt, majd megkérem cserélje ki... Sőt azt hiszem ideje lenne egy vezérműszíjszett-vízpumpa kombó is megelőző jelleggel.
	
Persze ami késik...
Vezmód kezd hangoskodni- mondjuk az is kész csoda, hogy eddig nem kérte cseréjét.
Mindegy, a lényeg, hogy baromira sajnálom itthagyni szegényt fél évre:((
Megkértem apámat, néha járassa meg. Mielőtt elutazom, veszek bele olajat, olajszűrőt, majd megkérem cserélje ki... Sőt azt hiszem ideje lenne egy vezérműszíjszett-vízpumpa kombó is megelőző jelleggel.
Ferko2008-01-06 20:12:36 // 58737
	Ooúúooo jeeeee, csak 3-as városban! :-DDDD
	
Ferko2008-01-06 20:08:34 // 58735
	De jó neked, hogy  a lambdával nem volt semmi gond.
	
Átok79146TD2008-01-06 20:01:59 // 58734
	nekem 12000 alatt bő 4 hónap...45000 ft....:))
sztem nem sok...
olaj, szűrők cseréje, első fékbeteét,hátsó kerékcsapágy...:))
	
sztem nem sok...
olaj, szűrők cseréje, első fékbeteét,hátsó kerékcsapágy...:))
Seriff2008-01-06 20:01:12 // 58733
	Gyertyát 100ezrenként kell cserélni. Vezérműszíjat, görgőt stb. mondjuk 80ezrenként.
Termosztát- na az tényleg fos:S
Lambdával nekem 4,5 év és közel 60ezer km alatt nem volt gondom, koppkopp...
Egyébként vicces, hogy az első évben 27ezret tettem bele, azóta az elmúlt 3 és félben összesen alig többet...
	
Termosztát- na az tényleg fos:S
Lambdával nekem 4,5 év és közel 60ezer km alatt nem volt gondom, koppkopp...
Egyébként vicces, hogy az első évben 27ezret tettem bele, azóta az elmúlt 3 és félben összesen alig többet...
Ferko2008-01-06 19:59:57 // 58732
	Igen, ez azért sokat számít!:-))
	
Seriff2008-01-06 19:58:44 // 58731
	No, ha meg ilyen tényleg létezik, akkor Somez cartárs örülj neki, ápold, és ha vezmódért sír (kerreg) ad meg Neki. Ámen
	
Satti2008-01-06 19:56:44 // 58730
	Mondjuk, biztosan számít, hogy 65 ezerrel vettem, és 84 ezerrel adtam el, az is nagy szerencsém volt vele, hogy mielőtt vettem, akkor volt kőzvetlenűl megcsinálva a teljes vezérléscsere, neg a teljes fékek cseréje, kb. 100 ezer volt akkor rákőltve.
	
Ferko2008-01-06 19:55:23 // 58729
	Hidd el, én nagyon vigyázok rá, és kímélem is rendesen. Nem taposom ki a belét.
De nehogymár két lambdaszonda, egy termosztát, vezműszíj, görgők, vízpumpa, gyertyák azért baszódjanak el, mert nem kímélem az atómat.
	
De nehogymár két lambdaszonda, egy termosztát, vezműszíj, görgők, vízpumpa, gyertyák azért baszódjanak el, mert nem kímélem az atómat.
Ricoe1562008-01-06 19:54:17 // 58728
	4év alatt: 
Hibalista:
-gyertyacsere
-trapézcsere
-felső fékmunkahenger
-fékpofa hátul csere
-bal hátsó kerékcsapágy csere
-izzók
-olajleeresztő tőcsavar csere+perselyezés
-b1 ajtópánt hegesztés
-fékcső csere
-beesett a kuplung; kinyomócsapágy összetört,cseréltek még többek között:nyelestengelyszimmering,féltengelyszimmering,kipuftartó,kupplung alsó fékmunkahenger,váltóolaj,főtengelyszimmering,kipuftömítés
Termosztát csere,klíma és pillangószelep tisztítás,pollenszűrőcsere
fékek tárcsával elöl csere
hátsó telok csere
hátsó lengőkar jav
Hirtelen ennyi....
De szeretem :))))
	
Hibalista:
-gyertyacsere
-trapézcsere
-felső fékmunkahenger
-fékpofa hátul csere
-bal hátsó kerékcsapágy csere
-izzók
-olajleeresztő tőcsavar csere+perselyezés
-b1 ajtópánt hegesztés
-fékcső csere
-beesett a kuplung; kinyomócsapágy összetört,cseréltek még többek között:nyelestengelyszimmering,féltengelyszimmering,kipuftartó,kupplung alsó fékmunkahenger,váltóolaj,főtengelyszimmering,kipuftömítés
Termosztát csere,klíma és pillangószelep tisztítás,pollenszűrőcsere
fékek tárcsával elöl csere
hátsó telok csere
hátsó lengőkar jav
Hirtelen ennyi....
De szeretem :))))
Ferko2008-01-06 19:53:25 // 58727
	Mázlis. Nekem ennél sokkal több volt egy év alatt. :-(
	
Satti2008-01-06 19:52:57 // 58726
	Ez már volt párszor, lehet, te még nem tudod, de abban tényleg annyi van, a nyáron én néztem meg elsőnek Somez kérésére, mivel itt volt Szegeden, akkor volt benne 39 ezer, és abban annyi van, itthoni első, nagyon precíz tulajtól van.
	
Seriff2008-01-06 19:50:40 // 58725
	Annak aki nem vigyáz az autójára, biztos...
	
Seriff2008-01-06 19:49:54 // 58724
	Arra céloztam, hogy a vezmód "kopását" sem tudod befolyásolni.
Illetve azt a tanácsomat, hogy használd lehetőleg hosszú utakra, közlekedj keveset városban, és ne indítsd be a kocsit 5-10km-es utakra, nem tudod nyilván megfogadni...
44ezer km???
	
Illetve azt a tanácsomat, hogy használd lehetőleg hosszú utakra, közlekedj keveset városban, és ne indítsd be a kocsit 5-10km-es utakra, nem tudod nyilván megfogadni...
44ezer km???
Satti2008-01-06 19:48:29 // 58722
	Nekem annak idején a 146-ban bő másfél év, és 20 ezer km alatt, csak az önindítót és a kuplungmunkahengert kellett javíttatnom, abba is csak javítószett kellett, de össz nem volt több a kettő 15 ezer ft.-nál, meg volt egy olajcserém, de csak ennyi.
	
147Smz2008-01-06 19:48:07 // 58721
	Na azért álljunk meg egy szóra!
Először is az a 35 ezer sokak szerint nem annyi, mert görgők, szíjak, vízpumpa a felhozatal, amit itt hallottam + munkadíj :-)
Másodszor most 44 ezer van a kocsiban, tehát az az 50-60 ezer nincs már messze :)
Harmadszor, a szélvédő nem egy aktívan működő alkatrész, nem tudod befolyásolni a kopását. Maximum nem állítod fejre a kocsit, az üveg felületek vékonyodásától meg nem kell tartanod :DD
	
Először is az a 35 ezer sokak szerint nem annyi, mert görgők, szíjak, vízpumpa a felhozatal, amit itt hallottam + munkadíj :-)
Másodszor most 44 ezer van a kocsiban, tehát az az 50-60 ezer nincs már messze :)
Harmadszor, a szélvédő nem egy aktívan működő alkatrész, nem tudod befolyásolni a kopását. Maximum nem állítod fejre a kocsit, az üveg felületek vékonyodásától meg nem kell tartanod :DD
Ferko2008-01-06 19:45:35 // 58720
	Dfgnek csak 5-ször vették le a szíjat!:-DDDDD
	
Ferko2008-01-06 19:44:24 // 58719
	"50-60ezer kilométerenként szerintem belefér egy 35ezer Ft-os alkatrész..."
Hallod Seriff, ha csak ennyi baja lenne a vasnak, akkor én is lexarnám. De tudjuk nagyon jól, hogy elég sok alkatrész kimegy banna. :-(
	
Hallod Seriff, ha csak ennyi baja lenne a vasnak, akkor én is lexarnám. De tudjuk nagyon jól, hogy elég sok alkatrész kimegy banna. :-(
Online tag
1
		Vendég1
290
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - 159
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 
