Fórum >> Típusok >> 145-146

Ferke2010-09-06 14:32:50 // 111915
Kimondottan xar:) De látható, hogy a boxer még akkor is menő lesz:))))
Seriff2010-09-06 13:36:05 // 111914
Milyen bolygónk helyzete 2204-ben? ;)
dfg (Tanárúr)2010-09-06 13:29:12 // 111913
Azt hittem jönnek majd csőstől a válaszok...

nézd meg a jeladó alatti bordás felületet, hogy tiszta-e. ha telerakódik sárral, akkor a jeladó nem biztos, hogy tud jelet adni.
Misi1462010-09-06 12:50:15 // 111912
Sziasztok,
Tud valaki választ a 111862-es hsz-re, mert eddig még senki se válaszolt?
Kösz Misi.
pb_2010-09-06 11:37:36 // 111911
Legalább raktad volna össze rendesen.)))
Ferke2010-09-06 11:23:24 // 111910
...és milyen htőkék kerültek be? Az utángyártottakkal lehet szívni rendesen...szerintem a leállás/fordulatvesztésnek és a csattogásnak nem is feltétlen 1 kiváltó oka lehet, simán lehtséges, hogy a tőke csattog+még van valami vákumpara, vagy valami elektromos(pl egy stekker) probléma.
Frissen rakott motor egy darabig csattog, míg a tőke nem keményedik fel.
Hengerek számozása: Ha a kocsiban ülsz, akkor jobb oldalon 1-3, bal oldalon 2-4.
Itt kb láthatod:
Ferke2010-09-06 11:11:23 // 111909
Olajnyomás, olajjáratok rendben? Nem maradhatott bent valami koszmó? A vezérléssel nem lesz gond, azt ha a gyári jelre rakod a tengelyeknél+a lendkerék jelen van, akkor nincs para. Itt valami más lesz.
Ferke2010-09-06 11:09:29 // 111908
Boxerhez milyen sablonod van?:)))))))))
Martin2010-09-06 11:03:49 // 111907
Hali!
Tud esetleg valaki segíteni abban, hogy kell kicserélni a műszerfalban az izzókat.
A km órás rész érdekel csak mert a többi már sikerült.
tzoli1552010-09-06 01:25:57 // 111906
Bontott vagy új hidrotőke+veztengely ment bele?
pb_2010-09-06 00:26:20 // 111905
Fölösleges összejelölni, mikor gyárilag + van jelölve.
pb_2010-09-06 00:24:26 // 111904
Simán +old6ó, ahogy a kolléga írta.)
pb_2010-09-06 00:23:29 // 111903
Tedd jelre, az a gyári, de a jó jelre.
pb_2010-09-06 00:21:28 // 111902
Nem TS.
pb_2010-09-06 00:20:39 // 111901
Nem.
A vezérlésen pedig nem tudsz állítgatni.
sparco2010-09-05 23:20:23 // 111900
Alapjáratról ment el. Nem ugrál a szíj amugy...
G-Burt2010-09-05 21:54:23 // 111899
Szerintem itt nem a vezérléssel lesz a gond, az nem ugrál magától csak úgy. Alapjáratról ment el a fordulat vagy túráztattátok?
sparco2010-09-05 21:32:45 // 111898
Na ez a szétszedés előtti jelölgetés maradt ki nekünk... :S Úgy gondoltuk, ott van rajta nagy pirossal jelölgetve a jelölések... arra visszaállítjuk és kész... hogyne... :S

Bár mondjuk az még mindíg foglalkoztat, hogy összeraktuk jelölésre, és ment is a moci rendesen, nem volt vele baj. Párszor beindítottuk, kipróbáltuk a váltót... nagy örömmel összepakoltunk, hogy akkor megyünk vele egy kört. Beindítom, ment 10 másodpercet, lassan elment a fordulat, és leállt... Utána nem is birta bepörgetni az indító, meg se moccant, mintha beakasztott volna. Kézzel visszaforgattuk, attól kezdve meg csattog, de rendesen. Viszont az tény, hogy variálgattunk a vezérlésen utána, és volt mikor halkabban, vaolt mikor hangosabban csattogott... Csak akkor előtte meg miért ment rendesen, és hirtelen mi baja lett??? Ezt nem vágom. Ezek a tények ellenére még mindíg lehet a vezérlés a bibi szerintetek??? :S
mreni2010-09-05 21:26:35 // 111897
:))
Azt hittem sose lesz összerakva ,de legalább megvolt az első vezérléscserém:)
De várom már hogy beinduljon:D
dfg (Tanárúr)2010-09-05 21:21:22 // 111896
ránézésre ugyanaz a kép motor vezérlése, persze leszámítva a balance tengelyeket, ami az 1,4-ben nincs.
mreni2010-09-05 21:17:54 // 111895
Hát nem tudom,de az 1.4 vezérlése semmivel nem bonyolultabb mint a turbós motoromé,sőőt szerintem még egyszerűbb is.
Szivesen megnéznék egy 2.0Ts-t szétszedve
Ő lenne az:)
dfg (Tanárúr)2010-09-05 21:07:25 // 111894
:D akkor nem láttál még ilyen vezérlést szétszedve :D
J-Imi2010-09-05 20:45:10 // 111893
szétszedés előtt össze kell jelölgetni manuálisan, már ha az ember nem felejti el és akkor nincs gond:)
dfg (Tanárúr)2010-09-05 20:23:01 // 111892
akkor bizony jó :D
dfg (Tanárúr)2010-09-05 20:22:41 // 111891
pontosan ezt mondtam én is a boltban, amikor tömítést akartam venni az említett alkatrész, és a hengerfej közé :D aszem a visszatérő vizeket gyüjti össze, és vezeti el a vízpumpához.
mreni2010-09-05 20:20:51 // 111890
Akkor még jó hogy már nincs TS-em:P :D:D
épp esedékes lett volna a vezérlés csere az 1.4en
dfg (Tanárúr)2010-09-05 20:11:39 // 111889
A ts-t nem lehet összerakni jól idom nélkül. illetve nagy gyakorlattal 4 kézzel lehetséges, van aki ugy csinálja.
Inter156 (il mascalzone)2010-09-05 20:09:45 // 111888
Köszi szépen:))))
Driver2010-09-05 20:03:57 // 111887
az üzletember :))
sparco2010-09-05 20:03:31 // 111886
A jelölések gyárinak tűnnek...de végülis fene se tudja... na m1... az a lényeg, hogy ha ugy rakjuk fel ugy nem jó... szal. szerelő lesz belőle szerintem. De az a baj, hogy konkrétan még az se biztos, hogy az a bibi... de végülis más nem lehet... :S
Szelepek jók, minden jó... csak ezzel lehet a baj... :S
mreni2010-09-05 19:40:05 // 111885
Annyiért téllge korrekt ha jó állapotú.
Balesetmentes közlekedést hozzá:)
Inter156 (il mascalzone)2010-09-05 19:35:31 // 111884
Köszi:))) tényleg jó állapotú,de azért átnézetjük,meg vizsgáztatni is kell,mert most járt le.
1998-as, klíma (aminek állítólag van valami baja) ABS,meg ami kell ott van:))))))))
400000-ból egy húszast tudtunk lealkudni,tehát 380000-ért elhozhattuk:))))) Néztünk egy másikat 280000-ért de az mint egy csirke ól úgy nézett ki,még a tető kárpit is le volt tépve,szóval az szóba se jöhetett:D
mreni2010-09-05 19:27:41 // 111883
Nekem meg ez lesz a szakmám,inkább a sajátomon gyakorolok:D
szasza(SW)2010-09-05 19:25:24 // 111882
Én se.Én elvből nem nyúlnák motorhoz,szakembere bíznám:)
G-Burt2010-09-05 19:24:55 // 111881
Nem lehet elforgatva felrakni a tárcsát, csak egyféle képpen
mreni2010-09-05 19:24:10 // 111880
Szép nagyon.
Évjárat,felszereltség?Ja és az ára?:D
mreni2010-09-05 19:23:08 // 111879
Nem kötekedésképpen mondtam;)
mreni2010-09-05 19:22:12 // 111878
Az 100% hogy a turbós mocimon van,most cseréltem a vezérlést.
Tsben nem vagyok teljesen biztos de szerintem azon is van:)
szasza(SW)2010-09-05 19:21:33 // 111877
A 46-nál az első szerelőm is jelre rakta.Márkaszervizben dolgozott (Fiat/Alfa) lett is 15 lityos fogyim és mint kiderült mégis csak el volt rakva.De mindenki azt csinál amit akar:)
mreni2010-09-05 19:21:21 // 111876
De gyárilag van:)
Inter156 (il mascalzone)2010-09-05 19:19:41 // 111875
Örömmel kiáltom a nagy világba,hogy tegnap vettünk egy szép piros 145.öst.Asszonynak vettük had gyakoroljon,de én is nyúzom majd mert nagyon tetszik.Pár kép róla:
szasza(SW)2010-09-05 19:17:44 // 111874
Oda rakok jelet ahova akarok:)
mreni2010-09-05 19:14:20 // 111873
Tudomásom szerint a tárcsa belső felén és a tengelyeken is ott van a jel általában:)
szasza(SW)2010-09-05 19:13:30 // 111872
Én szerelőm szerint jelöléssel nem szabad vezérlést állítani.Csak mérve sablonnal.Honnan tudod,hogy régen valaki nem szedte le a tárcsát a veztengelyről és nem-e elforgatva rakta vissza?
mreni2010-09-05 19:13:24 // 111871
meg meg:)
Itt mással lesz a gond mert a turbós mocinál úgy volt hogy akkor kezdett dolgozni az AC mikor indítóztam az Alfánál meg ugye gyujtás ráadásakor is ment...
A relék környékén kell szétnézni szerintem
Bilux2010-09-05 19:10:25 // 111870
A vezetőülés alatt megnézted a biztonsági kapcsolót?
mreni2010-09-05 19:07:21 // 111869
Akkor ott valami komolyabb bibi lesz,először szelephézagra gondoltam de ezek szerint nem az lesz....
Nem lehet hogy elugrott a vezérlés beleért a dugó tetejébe szelep elhajlott és mostmár ezért kopog?
sparco2010-09-05 19:04:33 // 111868
Ma egész nap szívtunk az autóval, mint már korábban írtam, visszaraktuk a mocit...járt szépen egyszerleállt, ésazóta csattog összevissza. Vezérlést, mindent néztünkmár, hidrotőkékmost lettek cserélve vezérmű tengelyekkel, tehát azok jók. De mégis olyan szelepes a hangja, de szelepeknek semmi baja.Vezérlésen állítgattunk,holhalkabb, holhangosabb a csattogás, tehát valszegott lesz a bibi.
Kérdésem, hogy valaki tudna segíteni, hogymi a baj?? Ha jelölésre állítjuk a tárcsákat, akkor is csattog,ha fogratjuk a főtengelyt, akkor meg kitart...szal. egy darabon nem fordulelőre,csak vissza.
+ a hengerek hogy vannak számozva???
Szemből nézve: jobboldalt: 1-3.........baloldalt: 2-4???
mreni2010-09-05 18:12:55 // 111867
Igen,ez igaz,egyre több helyen hallom hogy 45/46ban rossz a generátor.
Ha esetleg valakit érdekelne még van egy hibátlan gyári generátorom:D


Jah és írtam a bloghoz megint:)
szasza(SW)2010-09-05 18:04:23 // 111866
Hát az egy elég bika rugóval van ellátva,ha nem törik el akkor az feszít.Ha jár a motor és egyenletesen fut a szíj akkor az még jó.Ilyen korú aktokba már a generátor szokott elfáradni:(
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak