Fórum >> Típusok >> 145-146

Vega2005-12-07 16:07:47 // 2876
Vagy kerekcsapagy....magam sem tom! :)
Vega2005-12-07 16:07:24 // 2875
Ez egy fluxuskondenzator :)))
Vega2005-12-07 16:06:18 // 2874
Ilyen rem egyszeruen lett megoldva..

A masik kozep es a KAT bent figyel...pici rozsda fellelheto rajtuk...de szep a kocsi alja...hal' Isten!



krisz332005-12-07 16:03:40 // 2873
Hello mindenkinek :)))) seriff ez mi akar lenni ???????:))
Satan2005-12-07 16:02:44 // 2872
Egyetértek, bár én irigylem a 147 kiugró sárvédőlemezeit. :) Ugyanakkor van/lesz/talánegyszer egy Alfa ami gömbölyűség ide vagy oda gyönyörű.... a 8C.... istenem de szép... :)
Vega2005-12-07 15:59:48 // 2871
Hat ezt igy szemre nehez megmondani...az enyem is hasonlo...szembol nezve a bal hatulja nem szokott elferni...belelog a felfuggesztesbe...oda kell merni...nem tok jobbat mondani.. Az vekonyabb dobok amik inkabb kombolyuek, azok elfernek..ezel az ovalok nem naon..marmint maga a dob oval...a veg az mid1 :) De ha nekem elfert neked is elfog...
Seriff2005-12-07 15:59:15 // 2870
Egy még nagyobb kép, hogy Piroska jobban láthassa:
Seriff2005-12-07 15:56:54 // 2869
Szerintem kisebb a szélessége, mint a mostaninak, a magassága meg kicsinynek tűnik.
Seriff2005-12-07 15:56:11 // 2868
ilyen a dob alakja:


Hmm?
Vega2005-12-07 15:52:13 // 2867
akarom mondai balra :)
Seriff2005-12-07 15:51:23 // 2866
Én is folyton töröm a fejem. Hiába imádom a drágámat, belegondolok mégis... 156 2.0/2.5 - régebbit én sem akarok, mint a mostani, bár imádom a 75formáját is, régi Spiderért odaáig vagyok, szeretem a csíklámpás 33-at, 155-öt stb, de nem éri meg:( ha buherálós- mindent megszerelek típus lennék, mint mondjuk édesapám, aki hobbiból kamaszkorában erősítőket épített, akkor szívesen ellennék egy 20éves kocsival is, de sajna általában igaz, hogy minél öregebb egy kocsi, annál több a baj vele, persze vannak kivételek, de azokat nem adják el:))
Vega2005-12-07 15:51:13 // 2865
Szerintem a hatso dobnak semmi szerepe nincs, csupan a hangkepben...aki aszongya ,hogy 145 2.0 TS-re tervezett hatso dobot az hazudik :))) max az alakja miatt....jobban elfer meg ilyesmi.. hatso dobnak tokeletesen, vagy meg annal is jobban megfelel egy univerzalis dob..... de jol nezd meg mit veszel....mert a hasto futomutol nem fer el akarmi....nekem is ferden kellett felrakni...amit latod kicsit ballra nez a vege...mondjuk igy jobb is mert a lokossel parhuzamos....nem a kasztnival...probaltuk ugy is..de ugy ocsmany :)))
ystuc2005-12-07 15:50:10 // 2864
Jah, persze, hátsó közép. :-)
Seriff2005-12-07 15:47:28 // 2863
Egy ilyen végű Remus dobbal ki lennék békülve mondjuk.
45E- univerzális. Érdemes univerzálisat venni egyáltalán? Nyilván jobb lenne a 145-re tervezett, de az min. duplája:-((

Szóval ez:
beeep1462005-12-07 15:47:00 // 2862
Ez is egy nagyon érdekes történet, a 146 formája nálom OK, de az igazi cél egy 156 2,5V6 vagy 2.0TS, de csak mert nem szeretnék sokkal idősebb autót, mint a 146. Az igazi nagy álom 155Q4-et már kezdem feladni...sajna.
Vega2005-12-07 15:46:54 // 2861
Mert irtad ,hogy a kozep neked sincs...azert kerdeztem ,hogy melyik....de gondolom a hatso kozep.. a tobbi mondoka meg csak ugy ment... :)
Vega2005-12-07 15:45:44 // 2860
A hatso kozeptol ha kiveszed tuti nem lesz repedt hangja! Ertelem szeruen es egyebkentis tuti ,hogy a katalizator miatt lett olyan a hangja! Ha kikapod a KAT-ot, olyan csunyan visszaszivos, ladas hangja lesz...nekem sem szimpi az a hang.... Ha kiveszek meg valamit az az elso kozepdob lesz...bar ha jol tom az is szabad aramu..csak hangtompitas a celja...teljesen atlatsz rajta..tehat Isten igazabol nincs sok ertelme kivenni.... Neked hozott valamit teljesitmenyben ,hogy kikerult a katalizator? probalj meg elkovetkeztetni a nagyobb hangtol :)
ystuc2005-12-07 15:45:12 // 2859
Ezt miért nekem válaszoltad??? :-)))
Vega2005-12-07 15:40:46 // 2858
Melyik? Az elso vagy a hatso? Meg kene hallgatni milyen katalizator ill. elso kozepdob nelkul is....na meg kerdes, erdemes e teljesitmenynoveles celjaval kivenni oket... Csak kinek van erre kerete ,hogy elotte is megmeresse, utanna is...aztan ha enm jo visszarakassa...es egyebek:)
Seriff2005-12-07 15:40:39 // 2857
ÁÁÁÁÁÁÁ, megőrölük, hogy nekem miért nem ilyen lett! De félreértettél abban, hogy nekem nincs benn KAT, csak egy cső, amire rá van hegesztve egy kibelezett opel-kat (phújj), hogy vizsgán ne pofázzanak... Nem tudom, az enyémnek miért van "..semmi repedtfazek hang..semmi durvasag..." helyett pont AZ- repedtfazék, durvaság:-(( Pedig a hátsódob magában nagyon szépen szólt, azután lett szar a rendszer, hogy kiugrott a kat meg a hátsóközépső, és nem értem miért:-((
ystuc2005-12-07 15:40:01 // 2856
Nekem nem volt ilyen problémám, annyi maradt az ár, amennyit előre megbeszéltünk. És mikor nyáron elmentem hozzájuk (garancia időn belül), hogy nézzék meg, nincs-e semmi baja, ingyen átnézték. Pedig a gari papír nálam sem volt.
ystuc2005-12-07 15:37:44 // 2855
Az enyém változott. Most már másfél éve használom, és ha bemelegszik, néha én is meglepődök, hogy micsoda robajt képes kiadni magából. :-) Eddig senki nem mondta, hogy csúnya lenne a hangja. A középdob nekem sincs bent.
Vega2005-12-07 15:36:29 // 2854
Nekem eppen ellenkezoleg...marha rossz tapasztalataim vannak veluk...het elejen megbeszelek veluk egy arat...het vegere mar kozel a duplaja...persze mert a fonok nincs ott....hivom a fonokot...aha...rogtom csak fele annyiba kerul , tehat mint het elejen...az is egy kocsog lehuzos banda! nem szimpatizalok veluk...
Vega2005-12-07 15:32:18 // 2853
Kovezzetek meg de nekem nem is igazan jon be a 147-es...jo egy GTA aszondom rendben van....de mondjon barki barmit...145 155 164...ez a 3 forma a legjobban eltalalt....az uj gombolyu formakkal nem vagyok kibekulve...en ilyen szogletes gyerek vagyok...ezert hordok kockahajat is :)))))
ystuc2005-12-07 15:31:53 // 2852
A tanácsom: http://www.janokipufogo.hu/ Nekem bevállt amit nálluk csináltattam. Esetleg beszélj velük, ha gondolod... És anyagilag sem gáz szerintem...
Vega2005-12-07 15:28:29 // 2851
Na most ez igen-igen erdekes :) Nekem az elso kozepdob es a KAT ugyan ugy bent van mint neked...a hatso kozepdobot kivetettem ahogy Te is...siman betoldottak egy csovet...de ezt lathatod is a regemen....egyebkent megneztuk azt a baszott nagy dobot...CSAK hangtompitas a celja..semmi mas...a hatso dob nemileg folyt is! En hagytam a gyari csoatmerot...es a vegere egy viszonylag olcso, gyakorlatilag teljesen szabad aramlasu dobot tetettem... Hangjat en az elejen keveseltem...es a kesobbiekben sem valtozott, pedig mindenki mondja ,hogy majd ha kieg...nekem nem valtozott szamottevoen.. Alapjaraton csendes...mely...hazadasra faszan mordul, esveszed a gazd olyan baromi kellemesen vissza-vissza puffog...de tompan es nagyon melyen...mintha joval nagyobb kobcentis lenne...semmi repedtfazek hang..semmi durvasag... Mondta mindneki ,hogy jo faraszto lesz hosszutavon...aha....3000-4000 korul a leghangosabb de az is nagyban fugg a gazpedal allasatol...ha elveszed a gazt es motorfekkel gurulsz akkor allat modjara szol :D ellenben 4000 folott teljesen elkussol...5000-nel ami viszonylag kellemes halados tempo mondjuk autopalyan semmi mast nem hallasz csak a motort... Ha siman allo helyzetben elforgatom, 4000-5000 korul elhalgat es csak a motort hallani.... erdekes :))) azt hiszem valami ilyesmit keresnel te is :)
Seriff2005-12-07 15:25:38 // 2850
146ti-t vagy 147 2.0TS-t?? Esetleg 156?
Seriff2005-12-07 15:24:54 // 2849
A 147 olyan "felfújt forma", a 145 meg a csiszolatlan alapja:)
Vega2005-12-07 15:18:58 // 2848
Lehet...en a carsfromitaly.com-on neztem! Az eleg hitelesnek tunik! QV-nek is jol irjak a sulyat! Ott a 147 1.6 az 1200 kilo...a 2.0 pedig 1250...teszem hozza en is nehezebbnek nezem a 147-est....ellenben a 145-os meg konnyebbnek! :)
beeep1462005-12-07 15:15:39 // 2847
Ó, de jól értesült a kolléga... :-) Kitettem valóban, de csak piackutatás. Szeretnék upgradelni köbcentiben, de csak akkor a ha ennyiért elmegy amennyiért kinn van. Imádom nagyon, de szeretnék erősebb autót., csak nem mindenáron.. :-)
Seriff2005-12-07 15:11:35 // 2846
Beep! Te árulod a 146-ot?
Seriff2005-12-07 15:10:55 // 2845
Na, valahogy így- szóval a 147 2.0 műszakilag motorikusan ~ = 145QV, csak 100kilóval nehezebb. Ezért gyorsul rosszabbat...
beeep1462005-12-07 15:08:17 // 2844
Tudomásom szerint egy 147 2.0 TS olyan 1340 kg körül mozog, egy 145 Qv meg olyan 1240-1260 kg körül. 1.6 TS.eknél gondolom hasonló a súlykülönbség.
Seriff2005-12-07 14:56:57 // 2843
Tanácsot szeretnék kérni kipufogó ügyben! Van egy sportdobom hátul, ami a szerelő szerint szétvan menve belülről, és mindenképp cserélni kell. Ha hallotta valaki a kocsim hangját, érti miről beszélek, aki nem, az meg biztos hallott már rallys 1200ladát repeszteni:-/ Nomost nincs hátsó-előtti (hátsó-középső??) dobom, nincs benn KAT, bennvan a kat mögötti közép- (első-középső??) -dob, és az egész baromi hangos. Amikor átalakíttatam a rendszer, mert szétrohadt a hátsó-előtti dob, akkor kivetettem a katalizátort, a szétrohadt dob helyén meg egy cső van behatogatva-mint sok más cartársnál ha jól hiszem- szóval nagyon hangos lett a rendszer, ami tartós nagy sebességnél zavaró. A csőátmérő végig 52mm, ha jól emlékszem. Most előttem a kérdés, hogy hogyan tovább. A legésszerűbbnek azt tartom, ha gyári (utángyártot) rendszert veszek hozzá: két középsődob + a hátsó, ami 50ezer forint körül mozog. Ennek az előnye az lenne, hogy végre újra hallanám a motorhangot, ami nagyon hiányzik, s lehetne beszélni is menet közben:)) Másik lehetőség egy új sport hátsódob, ami lehet, hogy megint 2,5év után megadja magát, marad a hangzavar. Középsődobot külön nem lehet rendelni a kocsihoz, ez is gond, tehát nem lehet variálni az elemekkel. Tanácsot előre is kösz: Seriff
Seriff2005-12-07 14:44:40 // 2842
A 147-es legalább 1300kiló, nem? Ha nem 1400. Nem jól tudom?
Vega2005-12-07 14:32:30 // 2841
Ja a Te QV-d naon fiatalka meg, ujszeru allapotban van...nekem meg sem fordulna a fejemben, hogy lecsereljem egy 147-esre :) meg 2.0 TS-re sem! Valamiert ezekkel az utolag beszerelt kisnyomasu turbokkal nem vagyok kibekulve...pedig turbo parti vagyok...szeretem a turbokat! De ha mar itt tartunk kisnyomas ide vagy oda lehet ,hogy egyszeruen kivitelezheto, de igenis sok modositast igenyel...a vezerlestol a suritesig...na most ugyan ezek a modositasok szivo motornal is hoznak 20-30 lovat....kerdes, hogy megeri e 200-300 e ft-ot kidobni azert a +10 loert..arrol nem is beszelve ,hogy a turbo egy plusz hibaforrast jelent...a tobbi modositast meg egyebkentis meg lenne csinalna ha csak szivot tuningolsz..csak mondjuk a suritest nem visszaveszik hanem eppen feltoljak... 300 lovas kategoria az meg tenyleg a millios nagysagrendu...meg azt a +30% teljesitmenynovekedest a hajtaslanc meg minden egyeb szo nelkul viseli...de +100% az mar megkivanja gyakorlatilag mindennek a cserejet... Sajna a 2.0 TS valoban nem egy egyszeru darab...ezert titkon tartok is tole mikor szarik majd be valami :)
Vega2005-12-07 14:18:49 // 2840
Az erdekes, a 147 1.6 TS is ha jol tudom 1200 kilo...nem szabadna neki rosszabbul muzsikalnia mint a 145/46-os szerianak....ellenben ha megnezed a 2.0 TS adatait...1,5 mp-el rosszabbat sprintel 100-on mint a QV...pedig a sulyuk megegyezik... Azert majd kivancsi leszek egy masik QV-ra, hogy mit produkal az enyemhez kepest...
Satan2005-12-07 13:16:25 // 2839
Ha már 1.6. Nem oly rég majdnem elcsábultam és kipróbáltam egy gyönyörű állapotban lévő bordó 147 1.6TS-t. Nagyon jó vétel lett volna, de a QV után úgy ment, mintha behúztam volna a kéziféket...:( Szerintem az előző 1.4-es 145-ösöm is pörgősebb volt nála. Ez általános a 147-nél, vagy ez a darab volt kehés? (Látszólag tényleg 50e km volt benne, hibátlan belső, karc/törésmentes fényezés, egyenesen a fűtött garázsból...:) )
Satan2005-12-07 13:11:38 // 2838
:)) No igen, bár én az enyémmel megúsztam, hibátlan állapotban vettem 5 évesen 63e km-rel. (Vétel előtt a márkaszervízben szétszedettem. :) ) Most volt a 100e-es szervíz, összesen a jobb első lengőkart kellett cserélni, minden más hibátlan, műszaki díjjal és olajcserével együtt fizettem 65e Ft-ot... :) (Ezt még egy suzukis is megirigyelné.) (Persze most sajna el kell tapsoljak 300e-t lakatosra, de ez már nem a kocsi hibája... :) ) Tuning fronton engem a rally-túrás kolléga unszol egy kis módosítgatásra, ismerős tuningműhelyben már 2-300e környékén profin megcsinálnának egy turbó beépítést intercooler és komolyabb motorpiszkálás nélkül. Ez pont az a 30-40LE lenne amiről beszéltünk, de nem kéne bántani magát a motor. Természetesen ha 300LE környéke a cél akkor ott már bőven millió feletti a tétel, és az erőátvitel módosítása miatt erősen csorbul a QV egyébként sem fényes hétköznapi használhatósága. :) (Szinterkuplung pesti dugóban....brrrr.....) Az igaz, hogy a mai technikák között a 2.0 TS már nem egy etalon darab teljesítmény fronton, de ne felejtsd el, hogy nem ma rakták össze, és nem is egy egyszerű mütyür. Tipikus eset, hogy egy nem megfelelően módosított elem egy egészen másik működésében okoz zavarokat így generálva egy rejtélyes hibát. :( Ismerek egy 1.4turbo Punto-s srácot, aki 5e km-enként vitte generáloztatni a motort, mivel elfogytak a vezérműtengelyről a bütykök, és nem volt szerelő az országban aki megmondta volna, hogy miért... (Végül motorcsre lett a dologból.) A turbó viszont egy pofonegyszerű dolog addig, és amíg nem akarunk dragstert csinálni a gépből, még a tényleg sufnitungos garázsbéték is meg tudnak oldani egy-egy beépítést. (Max. kicsit füstöl a gép. :) ) Viszont nagy hátránya, hogy alacsony fordulaton még karcsúbb lesz tőle a QV a turbólyuknak köszönhetően, ami szintén a hétköznapi használat rovására megy. Szóval azt kell mondjam arany középút nics, vagy maga a QV az. Hiszen ilyen áron, ilyen teljesítménnyel és ilyen külsővel nincs még egy racionális autó a piacon... :)
Kau2005-12-07 06:59:19 // 2837
Vagy egy jó 1.6TS :))
Vega2005-12-07 02:36:52 // 2836
Igen de amit 1 ev alatt rakoltesz, leginkabb az elso evben...abbol is mar vehetnel egy fel QV-t :)))) Turborol gondolom van fogalmad...600 e alatt hozzad sem szolnak...na koszi, annyiert nem kell ra turbo :) Abbol kell okoskodni amink van...2.0 TS ma mar egyaltalan nem mondhato, hogy ki lenne hegyezve! Masreszt azert mert fursz-faragsz es 200 loig meg sem allsz..az nem azt jelenti ,hogy 8000-es fordulaton kell jarni vele :))) Az en velemenyem ezzel kapcsolatban ha normalis keretek kozott tuningolod az autodat ami szerintem valahol 20 % korul van, semmilyen pluszt nem kivan meg es ugyan ugy fogja hozni azt az elettartamot amit gyarilag kene...na persze csak ha megkapja mindig az olajat meg amit meg megkivan!
Vega2005-12-07 02:29:48 // 2835
egyre kevesbe...de van ugy, hogy a kenyszer nagy ur! egyelore levettem a hasznaltauto.hu-rol...meg gondolkodom rajta...tul jo ez a kocsi...tul jo...
Satan2005-12-06 21:59:26 // 2834
És negatívba az élettartamát. :( Szerintem nem érdemes piszkálni egy egyébként is kihegyezett motor vezérlését, ha tényleg csak +30LE kell, akkor korrektebb egy alacsony nyomású turbó. Aztán ha az kevés akkor neki lehet esni. Új dugók, új hajtókar, új vezérműtengely, új szelepek, nagy nyomású turbó, szinter kuplung, egyenes fogazású váltó stb. és rájössz, hogy ebből már +1 QV-t vehettél volna. :) (Ettől persze nem azt akarom mondani, hogy nem tetetném bele mindezt ha megtehetném, hogy hobbiautónak használjam a drágám... ;) )
Satan2005-12-06 21:53:59 // 2833
És negatívba az élettartamát. :( Szerintem nem érdemes piszkálni egy egyébként is kihegyezett motor vezérlését, ha tényleg csak +30LE kell, akkor korrektebb egy alacsony nyomású turbó. Aztán ha az kevés akkor neki lehet esni. Új dugók, új hajtókar, új vezérműtengely, új szelepek, nagy nyomású turbó, szinter kuplung, egyenes fogazású váltó stb. és rájössz, hogy ebből már +1 QV-t vehettél volna. :) (Ettől persze nem azt akarom mondani, hogy nem tetetném bele mindezt ha megtehetném, hogy hobbiautónak használjam a drágám... ;) )
Poló2005-12-06 21:49:59 // 2832
Lenne szíved eladni azt a gyönyörű verdát?
Satan2005-12-06 21:46:06 // 2831
Hasonló cipőben járok, csak nekem az eleje ment el. :( Hívd fel ezt a számot: 30/3042-379, Bence József. Olaszországból hozzák a bontott cuccokat, minden finom gyári minőség, semmi utángyártott gagyi. ;) Szvsz olyan 40-60 között megkapod ezeket a cuccokat, ha mégsem akkor alkudozz... ;)
Vega2005-12-06 19:49:25 // 2830
Azert a nagyon az nem teljesen igaz :))) Mondjuk itt a 3.0 V6...alig 35 lo van kozottuk...de a 164-es nehezebb is nem is kevessel.... 35 paripa de ugy odabasz erzesre a QV nek mint allat :D Pedig papiron meg merve is alig gyorsul csak jobban...hiaba..3.0 es nyomatek...naon erezheto... Mondjuk vegre egyformat mennek...a 164-es talan egy kicsit jobb... Eze mondom ,hogy egy kis csiklandozas, kipuffbol kiveszek 1-1 dobot + katalizatort, egy direkszuro, egy kis hengerfejokossag es egy chiptuning...ugy 20-30 lo korul lehet vele nyerni...szal az azert drasztikusan megdobja a QV menetteljesitmenyet!
GEORGE2005-12-06 18:46:33 // 2829
Érezni különbséget az 1,6 és a 2,0 között. Föleg 3500 fölötti fordulat tartományokban. Nagyon tud menni a jó 146ti-vagy 145 QV!! :-)))
Vega2005-12-06 14:03:16 // 2828
Ja! Egesz jol huzza a belet...3000-ig lusta...onnan pedig elindul! Azert 150 lo ide vagy oda az 1240 kilo uresen azert erezheto rajta...de nem panaszkodom :) En masik QV-hez kepest akarom majd kiprobalni ,hogy mit tud...
zekedani2005-12-06 13:57:36 // 2827
És megy mint egy kisördög. Igaz? Egyszer szeretnék kipróbálni egy QV-t. Hogy mi a különbség 1.6 és 2.0 között?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak