Jaja. mindn okés. Jól vagyunk mindannyian. VAsárnap volt Tiszacsegén tali. A kölykök is naon élvezték, beleborultak a száraz felavélbe, meg ilyenek. :-))
A gépet jövő héten viszem nagygenerálozni, így ő is jól lesz majd. :-))
Veletek mizu? Hogy vagytok? :-)
Ferko2007-10-03 09:34:11 // 49066
Ferko2007-10-03 09:30:10 // 49065
Még nem tom, hogy mikor lesz a vizsga. Amint megtudom, akkor fellököm, hogy mikor találkozzunk. :-) Utána meg elmehetünk kajolni 1et! :-))
boyci2007-10-03 09:30:10 // 49064
simááán! .DDD
Mizu veled Srác? Nálatok minden heppi? .))
Mizu veled Srác? Nálatok minden heppi? .))
Ferko2007-10-03 09:29:22 // 49063
Kidibod az ágyat? :-))))
MIFI2007-10-03 09:28:27 // 49062
valami olyasmi! :))
Figyumár na hogy lesz az a szombat?
Mármint mikor? hol? ...
Figyumár na hogy lesz az a szombat?
Mármint mikor? hol? ...
boyci2007-10-03 09:27:41 // 49061
Kidobott az ágy! :)......de most én jövök! :))
Ferko2007-10-03 09:26:14 // 49060
Na mi van? Felébredtetek? :-)))
MIFI2007-10-03 09:25:27 // 49059
Szép gyóóóógy reggelt néktek is!
boyci2007-10-03 09:22:50 // 49058
Jóóóóó reggelt Fiatalok! :))
Ferko2007-10-03 07:49:41 // 49057
Jóóóóóóó reggelt 145/146 Mániákusok! :-))))
147Smz2007-10-03 06:51:09 // 49056
Figyelem-figyelem! Kartervédős bulival kapcsoltatos infó!
Szombaton, azaz 2007. 10. 06-án megyek Gödöllőre. Dfg mondta,hogy elhozza oda a kartervédőt. A kérdésem a következő lenne:
A kelti régióba kinek hozzam el?
Itt lehet jelentkezni:
beeep146 (de ezt már úgy is tudod..) :-)
norbi145 :-)
tomcsi146 (Debrecen csak közelebb van...) -:)
Somez elviszi a Pestieknek és a Budaiaknak is!!. Itt lehet jelentkezni:
Simonsan (Köszi Somez!!!)
Ha már talizunk Gödöllőn, akkor elmehetnénk egyet kajálni is! :-) Nos? :-))
Szombaton, azaz 2007. 10. 06-án megyek Gödöllőre. Dfg mondta,hogy elhozza oda a kartervédőt. A kérdésem a következő lenne:
A kelti régióba kinek hozzam el?
Itt lehet jelentkezni:
beeep146 (de ezt már úgy is tudod..) :-)
norbi145 :-)
tomcsi146 (Debrecen csak közelebb van...) -:)
Somez elviszi a Pestieknek és a Budaiaknak is!!. Itt lehet jelentkezni:
Simonsan (Köszi Somez!!!)
Ha már talizunk Gödöllőn, akkor elmehetnénk egyet kajálni is! :-) Nos? :-))
gizmo1452007-10-02 23:00:39 // 49055
így már nem biztos.
gizmo1452007-10-02 22:57:26 // 49053
Nem egészen!
Gyujtás, csati le, gyujtás le, vár ..... csati fel, gyujtás, csati le, (ezt 3-5 alkalommal, pontosan nem tudom)
Gyujtás, és hagyni járni amig a hűtőventi elnem indul 2x. ekkor gyujtás le.
Közben semmi elektromos ne legyen bekapcsolva.
Legalább is ez igaz az M1.5.5.5-re
Gyujtás, csati le, gyujtás le, vár ..... csati fel, gyujtás, csati le, (ezt 3-5 alkalommal, pontosan nem tudom)
Gyujtás, és hagyni járni amig a hűtőventi elnem indul 2x. ekkor gyujtás le.
Közben semmi elektromos ne legyen bekapcsolva.
Legalább is ez igaz az M1.5.5.5-re
norbee2007-10-02 22:54:50 // 49052
Ááááá. :))) Mondom, a 146 anyáméké. Nem tévesztem el a saját topikom. :)))
Bálesz2007-10-02 22:54:28 // 49051
CARTÁRSAK!
Akit érdekel: olvasson a blogomban és érveljen!
Légyszives! Kiakadok egy kicsit a gép sárkánytól!
Üzenőmre!
Mindenféle válasz jöhet, válaszolok rá én is!
Cartársi köszönettel: Bálesz!
Akit érdekel: olvasson a blogomban és érveljen!
Légyszives! Kiakadok egy kicsit a gép sárkánytól!
Üzenőmre!
Mindenféle válasz jöhet, válaszolok rá én is!
Cartársi köszönettel: Bálesz!
gizmo1452007-10-02 22:53:04 // 49050
Most néztem csak az oldaladon.
Akkor nem biztos hogy pont ugy viselkedik a két motorvezérlő.
Akkor nem biztos hogy pont ugy viselkedik a két motorvezérlő.
norbee2007-10-02 22:52:58 // 49049
Volt. Lófütty. Mármint saru le, saru fel, mint alapbeállítás.
norbee2007-10-02 22:52:16 // 49048
Haggyámá, a kisvas anyáméké. PÁgi. :)))
gizmo1452007-10-02 22:51:40 // 49047
Bazz, neked nem is 145-öd van!
gizmo1452007-10-02 22:50:39 // 49046
Persze ha lehúzod akkor alapértékre ugrik minden érzékelő.
A motorvezérlő probál egy alap program alapján üzemelni.
De a hiba reset után, volt alapbeállitás?
A motorvezérlő probál egy alap program alapján üzemelni.
De a hiba reset után, volt alapbeállitás?
norbee2007-10-02 22:47:10 // 49045
Mást csak akkor ha mást is lehúzok.
Mikor leakptam a lambdacsatit, akkor meg beugrott 445 mV-re, de az alapjárat ugyanúgy hullámzott, és gyengén ment a gép. Csak akkor simul ki a járása, ha LMM csatit lehúzom
Mikor leakptam a lambdacsatit, akkor meg beugrott 445 mV-re, de az alapjárat ugyanúgy hullámzott, és gyengén ment a gép. Csak akkor simul ki a járása, ha LMM csatit lehúzom
gizmo1452007-10-02 22:45:28 // 49044
csak ezt az egyet adja?
És mást nem?
És mást nem?
norbee2007-10-02 22:43:25 // 49043
Egyet folyamatosan: lambda integráló
Kiütöttem, jel felugrott a két csík közé (455 mV), majd elkezdett pár másodperc múlva kimászni a tartományból, olyan 240-205 mV mélységig, és jött a hibajelzés.
Kiütöttem, jel felugrott a két csík közé (455 mV), majd elkezdett pár másodperc múlva kimászni a tartományból, olyan 240-205 mV mélységig, és jött a hibajelzés.
gizmo1452007-10-02 22:40:58 // 49042
Milyen hibákat dobot ki?
norbee2007-10-02 22:36:55 // 49041
A nap folyamán ha 80-szor nem ütöttem ki belőle a hibakódot, akkor egyszer sem. :)
gizmo1452007-10-02 22:35:26 // 49040
Attól hogy lemerült az akku nem kell hogy kicserélj benne mindent!
Amikor lemerült és utána gyujtásra raktad egy hibakód (vagy több) ugrott a motorvezérlőbe.
A csatikat kár volt széthuznod mert csak még több hibát gyüjtött őssze.
És addig nem fog tökéletes Lambda értékeket produkálni míg nem lesz az ősszes hibakód törölve.
Amugy minden Lambda-szenzor csere után kell egy önbeállitó programot futatni rajta.
E nélkül nem valószinű a siker.
A teknikának müködnie kell!
Nekem egyszer egy EGR szelep biztositék oxidáció okozott kisértetien hasonló problémát.
Amikor lemerült és utána gyujtásra raktad egy hibakód (vagy több) ugrott a motorvezérlőbe.
A csatikat kár volt széthuznod mert csak még több hibát gyüjtött őssze.
És addig nem fog tökéletes Lambda értékeket produkálni míg nem lesz az ősszes hibakód törölve.
Amugy minden Lambda-szenzor csere után kell egy önbeállitó programot futatni rajta.
E nélkül nem valószinű a siker.
A teknikának müködnie kell!
Nekem egyszer egy EGR szelep biztositék oxidáció okozott kisértetien hasonló problémát.
Tedi2007-10-02 20:19:44 // 49039
Csak nem találtál egy szépséges QV-t? :)
Tedi2007-10-02 20:19:16 // 49038
Az már a 155 lovas motor tudomásom szerint, tehát az, amint a 156-ba is beleraktak. Euro 3-as egyébként.
Simonsan2007-10-02 20:17:10 // 49037
Figyelem-figyelem! Kartervédős bulival kapcsoltatos infó!
Szombaton, azaz 2007. 10. 06-án megyek Gödöllőre. Dfg mondta,hogy elhozza oda a kartervédőt. A kérdésem a következő lenne:
A kelti régióba kinek hozzam el?
Itt lehet jelentkezni:
beeep146 (de ezt már úgy is tudod..) :-)
norbi145 :-)
tomcsi146 (Debrecen csak közelebb van...) -:)
Somez elviszi a Pestieknek. Itt lehet jelentkezni:
Simonsan (Köszi Somez!!!)
Ha már talizunk Gödöllőn, akkor elmehetnénk egyet kajálni is! :-) Nos? :-))
Szombaton, azaz 2007. 10. 06-án megyek Gödöllőre. Dfg mondta,hogy elhozza oda a kartervédőt. A kérdésem a következő lenne:
A kelti régióba kinek hozzam el?
Itt lehet jelentkezni:
beeep146 (de ezt már úgy is tudod..) :-)
norbi145 :-)
tomcsi146 (Debrecen csak közelebb van...) -:)
Somez elviszi a Pestieknek. Itt lehet jelentkezni:
Simonsan (Köszi Somez!!!)
Ha már talizunk Gödöllőn, akkor elmehetnénk egyet kajálni is! :-) Nos? :-))
zekedani2007-10-02 19:23:20 // 49036
Sziasztok!
Az 1999-es QV-nek milyen motorja van? Ti tudjátok? Euro? Tudtok segíteni?
Üdv: dani
Az 1999-es QV-nek milyen motorja van? Ti tudjátok? Euro? Tudtok segíteni?
Üdv: dani
szasza(SW)2007-10-02 17:35:11 // 49035
Hát igen computer ide-oda ,minden hibát nem jelez és megtalálni nem egyszerű:)
norbee2007-10-02 17:30:51 // 49034
Nem a pénz számít csak, hanem a nyűg. 1 napot elb*sztunk hogy körbeméricskéljük.
szasza(SW)2007-10-02 17:18:54 // 49033
az egy tizes a bontoba nem vészes:)
norbee2007-10-02 17:17:05 // 49032
remélem. ha az sem, akkor ugyanitt bontott 146 cuccok eladók. :))))))
szasza(SW)2007-10-02 17:13:52 // 49031
akkor marad a pumpa.
norbee2007-10-02 17:12:54 // 49030
Azt is néztük. Rendbe van
Gyk minden jeladó rendben van és teszi a dógát.
Gyk minden jeladó rendben van és teszi a dógát.
szasza(SW)2007-10-02 17:12:21 // 49029
Ha van elég benzin,akkor a vezérmű tengely jeldó is lehet még hibás.
norbee2007-10-02 17:09:15 // 49028
Kiprószáljuk. Nem akaródzik EPROM-ot cserélgetni.
szasza(SW)2007-10-02 17:07:24 // 49027
Nem a nyomást mérték,hanem a vissza folyó csőre tettek egy átlátszó tartájt és járó motornál megnézték megy-e bele a benzin.
norbee2007-10-02 17:04:22 // 49026
Hogy mértettek nyomást?
szasza(SW)2007-10-02 17:03:42 // 49025
De megy , erölködve. Nekem is ilyen gondok voltak.Az enyém 96-os nekem van viszafolyó csövem az injektortól a tankhoz azon egyáltalán nem jött már benzin olyan keveset nyomott.Cseréltük most megy mint állat és van vissza plusz benzin.
norbee2007-10-02 16:59:58 // 49024
Gondoltunk rá, de akkor ennyire se menne.
szasza(SW)2007-10-02 16:58:14 // 49023
Benzinpumpa jó?
norbee2007-10-02 16:57:42 // 49022
A benzinpumpa reléjéről jön a lambda 12V-je, kimértük, kábel oké. Ez ott van az akksitartón, tehát kivételkor elmozdulhatott, mittomén, kaccsojaki. De megtakarítottam ezt is + kontakt szpré. Test szintén okénak néz ki. Két jelvezeték okés.
norbee2007-10-02 16:55:42 // 49021
Akksi lemerült, mert rajtamaradt a belsőpilács. Fater kivette, feltöltötte, visszarakta, és közölte, hogy rángat, és leesik az alapjárat hidegen, meg le-leáll.
Széthúzkodtam a csatikat, ha LMM-et lehúztam, helyrejött az alapjárat, egyébként semmi, a többitől csak rosszabb volt. Na mondom, b+, szétszedtem a környékét, megpucoltam pillangószeleppel együtt, de semmi.
Ha rajta van az LMM, és a lambda, akkor ejtegeti a fordulatszámot melegen/hidegen, illetve nem túl dinamikus (előtte tényleg mérgezett egér volt, pedig én 2.0-hoz szoktam), 3000-nél megindul, és a fordulatszámmérő letanyázik 5-5500 környékén.
Ha a lambdát rádugom, akkor hajlandó időnként eltekerni 6500-ig is. Ha mindkettő rajta van, csoda hogy megy.
Széthúzkodtam a csatikat, ha LMM-et lehúztam, helyrejött az alapjárat, egyébként semmi, a többitől csak rosszabb volt. Na mondom, b+, szétszedtem a környékét, megpucoltam pillangószeleppel együtt, de semmi.
Ha rajta van az LMM, és a lambda, akkor ejtegeti a fordulatszámot melegen/hidegen, illetve nem túl dinamikus (előtte tényleg mérgezett egér volt, pedig én 2.0-hoz szoktam), 3000-nél megindul, és a fordulatszámmérő letanyázik 5-5500 környékén.
Ha a lambdát rádugom, akkor hajlandó időnként eltekerni 6500-ig is. Ha mindkettő rajta van, csoda hogy megy.
szasza(SW)2007-10-02 16:50:35 // 49020
Szia!
Mi volt a konkrét hiba jelenség?Szerviz elött?
Mi volt a konkrét hiba jelenség?Szerviz elött?
norbee2007-10-02 16:44:53 // 49019
Uraim!
Voltam ma szervízben a kisvassal, egész nap győzködtük, de nincs eredmény. Gép hiba: lambdaszonda integráló.
3 szondát tettünk bele, mindegyikkel leesett 240mV körüli értékre pár másodpercen belül, gyk. tökre elszegényítette a keveréket..
Gondoltam az LMM-re ugye, mikor lehúztuk, rögtön megjelent hibának, és az értékei mozogtak gázadásra, tehát elvben jó. Kimértük a kábeleket, testelést húztunk, semmi. Egy ötlet maradt, vezérlőegység. Valakinek elfekvőben egy próba erejéig? Vagy valami egyéb ótlet?
Voltam ma szervízben a kisvassal, egész nap győzködtük, de nincs eredmény. Gép hiba: lambdaszonda integráló.
3 szondát tettünk bele, mindegyikkel leesett 240mV körüli értékre pár másodpercen belül, gyk. tökre elszegényítette a keveréket..
Gondoltam az LMM-re ugye, mikor lehúztuk, rögtön megjelent hibának, és az értékei mozogtak gázadásra, tehát elvben jó. Kimértük a kábeleket, testelést húztunk, semmi. Egy ötlet maradt, vezérlőegység. Valakinek elfekvőben egy próba erejéig? Vagy valami egyéb ótlet?
Maxwell2007-10-02 15:44:31 // 49018
Hello Cartársak!
Némi segítségre van szükségem. Hátsó hangszórót szeretnék tenni a 145-ömbe. megnéztem a helyét, levettem a takarófedelet és találtam ott egy szivacsot a hangszóró helyén.(szerintem még sosem volt ott hangszóró)Befűztem magam a lyukon, majdnem bent is maradt a kezem, de nem találtam kábelt a környéken.Az lenne a kérdésem, hogy van e ebben a típusban gyárilag hátravezetett kábel, vagy nekem kell megoldanom?A fejegységnél az ISO csatiba be van kötve, A tükör3szögnél ott az előkészített csatlakozó(párhuzamosan kötve az első párral), de a hátramenő vezetékek végét nem találom.Nem szivesenn bontanám le az egész hátsó kárpitot, pláne nem feleslegesen, ezért kérdezek inkább először.(majd csak utána barmolok szét mindent :) ) Ha valakinek van tapasztalata, vagy tudja, hogy mit kell szétszedni, hol vannak elvezetve a kábelek, ossza meg velem legyenszives.
Előre is köszi!
Némi segítségre van szükségem. Hátsó hangszórót szeretnék tenni a 145-ömbe. megnéztem a helyét, levettem a takarófedelet és találtam ott egy szivacsot a hangszóró helyén.(szerintem még sosem volt ott hangszóró)Befűztem magam a lyukon, majdnem bent is maradt a kezem, de nem találtam kábelt a környéken.Az lenne a kérdésem, hogy van e ebben a típusban gyárilag hátravezetett kábel, vagy nekem kell megoldanom?A fejegységnél az ISO csatiba be van kötve, A tükör3szögnél ott az előkészített csatlakozó(párhuzamosan kötve az első párral), de a hátramenő vezetékek végét nem találom.Nem szivesenn bontanám le az egész hátsó kárpitot, pláne nem feleslegesen, ezért kérdezek inkább először.(majd csak utána barmolok szét mindent :) ) Ha valakinek van tapasztalata, vagy tudja, hogy mit kell szétszedni, hol vannak elvezetve a kábelek, ossza meg velem legyenszives.
Előre is köszi!
Online tag
1
Vendég1
531
Fórum
Friss topicok
- Spider
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Szerelőműhely
- 155
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- 145-146
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8