Kazes☻2019-11-09 22:11:30 // 22951
Háháhááá...! :D
Kazes☻2019-11-09 22:10:37 // 22950
Hehe! :D Rossz az, aki rosszra gondol! :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-09 22:10:28 // 22949
Még jó, hogy Kimi nincs felregisztrálva különben már megírta volna, hogy neki az igazi zen Alfa a QV, majdnem elaludt benne :DDD
RomeoOne2019-11-09 22:07:06 // 22948
Bazz, tényleg :DDD
Kis faszom már az egészbe.. 2.7m
2.7 méter az nem olyan kis f.sz, nem is értettem, hogy miről van szó :DDDDDDDDDDDDDD
Kis faszom már az egészbe.. 2.7m
2.7 méter az nem olyan kis f.sz, nem is értettem, hogy miről van szó :DDDDDDDDDDDDDD
VKG231!!! (156+75)2019-11-09 22:07:06 // 22947
Gyuri már a 12. túlméretnél tart, mert széjjelhajtja a 2.4-et, úgy jött ki a 2.7 :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-09 22:05:57 // 22946
Ezen fel ne szívd magad, kicsit direkt volt XD Peace..
RomeoOne2019-11-09 21:55:02 // 22944
Mi ez a 2.7? Van itt valami titkos szleng, amit nem ismerek? :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-09 21:48:07 // 22943
És akkor mi van? Többség dönt alapon megy, vagy mi? Túlreagálod mint mindig, tárgyilagos sem vagy, olyat állítasz amiről szó sincs. Arslan cartárstól indultunk, értem hogy miért nem tetszik neki a 159. De biztos ő is hülye, pláne a béjemvé szó leírásával elásta magát, ennyi. Az a jópár Alfás is hülye, akik 159-ről visszaváltottak GT-re. Nekik se hiányzott semmi, csak nem tudták a nagy általános érvényű igazságot. A 159 egy vérpezsdítő autó. Ha nem, hülye vagy, vagy szarul vezetsz. Pont. deklaráltátok, jól van. Választom mindkettőt. Hulye vagyok az autókhoz , szarul is vezetek, igazatok van. 2.7, alku van, addig békésen száguldozok tovább, hallgatom a hangját, élvezem a kényelmét, mert amúgy ezekben nagyon jó. Túra autó. Mondtam. már? Egy kibebaszott ZEN túraautó baszki.
Kazes☻2019-11-09 21:36:00 // 22942
Akkor rád is rád fér egy kis Zen...! ;)
:D
:D
RomeoOne2019-11-09 21:21:20 // 22941
Szerintem kár ebből ekkora feszültséget csinálni. Eleve nem tisztázottak a definíciók, így eleve meddő a vita, mivel valószínűleg nem is ugyanazt értitek ugyanazon kifejezés alatt. Én értem azt is, amikor a öregebb autókról van szó, közelebb érzed magad a géphez. Bár nálam ez nem feltétele a nagyot autózásnak. Van akinek meg igen. Meg aztán 159-esek között is van ég és föld. Valószínűleg Robié sok mindenben ellentéte Gyuri kocsijának. Gyuri sztem mindig is a saját 159-eséről nyilatkozott, abban lehet, hogy tényleg Zen van. Aztán csak meg lehet tiporni azt is. Mégis ő azt mondja, hogy ez nem olyan volt. Nekem valószínűleg olyan lett volna. Erre mondtam, hogy nem ugyanazt értjük a fogalmak alatt.
Liquid2019-11-09 21:15:37 // 22940
értemén, meg bírom is az arcát, de néha kiakaszt :)
Kazes☻2019-11-09 21:14:07 // 22938
Mer' Ő így műkszik... ;)
Liquid2019-11-09 21:09:17 // 22937
de akkor mért tolja folyamatosan, olyan lassan mint a vegánok :)
Kazes☻2019-11-09 21:07:57 // 22936
Ezt én sem értem, hogy miért akarjátok... neki nem az és kész. Nem muszáj rá válaszolni, ha nem tecc. :)
Liquid2019-11-09 21:05:17 // 22935
"De ha nekem az, miért akarjátok bebizonyítani az ellenkezőjét? " azért mert csak neked nem az :)
Liquid2019-11-09 21:03:16 // 22934
Dedó mi? Gyuri, te tolod ezt ezerrel, bakker olvasd már vissza. Igen orrtolós a 2.4 159, ezt nem vitatta sose senki, de a Q4 nem az. Nem tudom mért nem bírod ezt felfogni.
Robi kanyarját meg addig ne kritizáld légyszíves, amíg nem ültél mellette.
Rajtad kívül senki nem agonizál ezen. Biztos az én hibám ez is.
Neked egy bajod van: nem tudod mit akarsz. A 146-ot akarod új köntösben, hogy menjen 200-zal 0 decibellel, kanyarodjon 5G-vel, megizzasszon, de el is lazítson, közben jól nézzen ki, meg főzzön is ha lehet. Szóval add el gyorsan:)
Robi kanyarját meg addig ne kritizáld légyszíves, amíg nem ültél mellette.
Rajtad kívül senki nem agonizál ezen. Biztos az én hibám ez is.
Neked egy bajod van: nem tudod mit akarsz. A 146-ot akarod új köntösben, hogy menjen 200-zal 0 decibellel, kanyarodjon 5G-vel, megizzasszon, de el is lazítson, közben jól nézzen ki, meg főzzön is ha lehet. Szóval add el gyorsan:)
Kazes☻2019-11-09 20:59:20 // 22933
Nekem a csakis a vékony... azt imádom! :)
Giuntini2019-11-09 20:55:31 // 22932
Nálam az alfázás a 2000-el kezdődött. Ez volt az elsö említhető találkozás. Aztán jött a Sud. Imádtam vele Rómában autózni. De nálam az Alfázás kiteljesedése a 164 V6 Turbo-nál volt, Trentino kanyargós útjain. Turbólyuk mint állat, mégis 3500 alá ha nem ereszted folyamatos teljesítmény. Az autó röfög, csattog, nem csak menetteljesítményekkel, hanem hangban kápráztat el. Én a mai napig imádom a 164-est. Nagy autó, mégsem steril, minden rezdülését érezni lehetett. A klasszikus V6 turbo meg a legnagyobb vezetési élményt adta. Pedig alacsony fordulaton semmi, aztán turbólyuk. Viszont 7 ezerig húzott mint állat.
Most meg itt a 159! Egy bombabiztos tank, én azt mondom a 2,4-el gyorsabban lehet menni mint a 164-el. Biztosabb, jobb. Mégis nem, fanyalgunk.
A 164 az eredeti vékony olasz pizza. Mindent adott ami az autózás non plusz ultrája. Ez kevés volt. Olyan pizza kellett amit a sörhasú németek is elfogadnak. Minden szempontból laktatóbb, hiszen vastagabb a tésztája. Gyorsabb, jobban fekszi az utat. Csak nehezebb észrevenni. Biztonságosabb. Döntsük már el hogy a könnyed vékony nápolyi pizza kell, vagy a laktatóbb (biztonságosabb) kontinentálisabb....
Most meg itt a 159! Egy bombabiztos tank, én azt mondom a 2,4-el gyorsabban lehet menni mint a 164-el. Biztosabb, jobb. Mégis nem, fanyalgunk.
A 164 az eredeti vékony olasz pizza. Mindent adott ami az autózás non plusz ultrája. Ez kevés volt. Olyan pizza kellett amit a sörhasú németek is elfogadnak. Minden szempontból laktatóbb, hiszen vastagabb a tésztája. Gyorsabb, jobban fekszi az utat. Csak nehezebb észrevenni. Biztonságosabb. Döntsük már el hogy a könnyed vékony nápolyi pizza kell, vagy a laktatóbb (biztonságosabb) kontinentálisabb....
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-09 20:52:09 // 22931
De ha nekem az, miért akarjátok bebizonyítani az ellenkezőjét? Ketten mondjuk hogy orrtolós, de én érezzem magam hülyén, mert ti azt mondjátok hogy nem. Robi kanyarját olvasom 3 éve.. Baszki ez dedó. Ennyi erővel irogathatjuk, hogy de-nem - de-nem. Hogy a tökbe nem lehet elfogadni, hogy nekem ez ennyi? Le sem írtam a zent most, ti kavartátok ide. Kis faszom már az egészbe.. 2.7m, vigye valaki, unom már a témát is basszus, de rohadtul..
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-09 20:44:39 // 22930
Zen mi? Shadin vagy Kunyhó nem tudom mit érzett a próba út skanyarjában de hogy zent nem az tuti :)))
Liquid2019-11-09 20:39:38 // 22929
Vicces, nem vicces, rajtad kívül soha senki nem mondott/írt ilyeneket. Felőlem mondhatod marhaságnak is, ahogy érzed. Mondjuk megbeszéltük már párszor a dolgot.
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-09 20:32:53 // 22928
És mindez azért, mert Te megmondtad? Kezd vicces lenni. Marhaság, ugye érzed?
Liquid2019-11-09 20:05:39 // 22927
de, még a Q4 is, Robi megcsinálta :)
Ezt a fene nagy zen, meg nyugalom ,meg nem arra való, ezt csak te beszéled bele, és ha nem értesz egyet akkor is így van :)
Minden autó, minden motorral arra jó és azt tudja, amit te ki akarsz és tudsz hozni belőle. Az 1.2-es 60 lovas Panda, ami nem erőgép, és nem igényli a pörgetést meg a sportot, én bármikor olyat zúzok vele, hogy nal, de még egy Samarával is lehet nagyot autózni, csak akarni kell. Nem levegőbe beszélek most sem...
Ezt a fene nagy zen, meg nyugalom ,meg nem arra való, ezt csak te beszéled bele, és ha nem értesz egyet akkor is így van :)
Minden autó, minden motorral arra jó és azt tudja, amit te ki akarsz és tudsz hozni belőle. Az 1.2-es 60 lovas Panda, ami nem erőgép, és nem igényli a pörgetést meg a sportot, én bármikor olyat zúzok vele, hogy nal, de még egy Samarával is lehet nagyot autózni, csak akarni kell. Nem levegőbe beszélek most sem...
Liquid2019-11-09 20:01:30 // 22926
röviden összefoglalva még mindig Q4 a válasz :)
Liquid2019-11-09 19:56:31 // 22924
A 159 TBI 1450kg semmivel nem több mint a társai.
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-09 19:48:05 // 22923
Egyetértünk :-) A nyugis hosszútávú gyorsanmenés fekszik a 159-nek, nagyon kényelmes vele bárhova menni.
Zolibácsi2019-11-09 19:45:14 // 22922
ahogy mondod, 159 2,4 orrnehéz és tolja az orrát szűk kanyarokban. Korábban már mondtam, a gt 1,9 jtd Q2 vel szűk kanyarból sokkal jobban jön ki, sokkal.
de nincs értelme a 2 autót egy lapra tenni, a gt sokkal sportosabb reszponzívabb érzetű mint a 159. Viszont gyorsan utazni 159 nyugtatóbb. Engem a fenntartása tántorított el a 2,4 től és az alkatrész ára és utánpótlása. az ami a 159-en 600 ezer az a GT-n 200 ezer.
2.0-s dizel SW 159-et simán vennék hogy legyen egy szép lift-em :-) de egynlőre még egy gyerekhez elég a Giulietta és a GT(+puntio cabrio) De több gyerekhez egy olcsó fenntartható igáslónak inkább egy 1,6 disel Tipót sw vennék autómatával.
de nincs értelme a 2 autót egy lapra tenni, a gt sokkal sportosabb reszponzívabb érzetű mint a 159. Viszont gyorsan utazni 159 nyugtatóbb. Engem a fenntartása tántorított el a 2,4 től és az alkatrész ára és utánpótlása. az ami a 159-en 600 ezer az a GT-n 200 ezer.
2.0-s dizel SW 159-et simán vennék hogy legyen egy szép lift-em :-) de egynlőre még egy gyerekhez elég a Giulietta és a GT(+puntio cabrio) De több gyerekhez egy olcsó fenntartható igáslónak inkább egy 1,6 disel Tipót sw vennék autómatával.
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-09 19:16:10 // 22921
Szerintem pontosan erről van szó. Az első 159 amit szerpentinen is próbáltam, 1.9 SW Ti volt. Azt az első kanyarban megcsúsztattam, emlékszem, és nem is szólt bele a vdc. Sok év van a két autó vezetése között, de arról kifejezetten pozitív emlékem volt, kivéve hogy iszonyat gyenge az a motor bele. Akkor nem tűnt fel, hogy ennyire húzta volna az elejét. A 2.4-nél nekem nagyon folyamatos az érzés, ez zavar legjobban.
RomeoOne2019-11-09 19:00:07 // 22920
*Mármint az SW
Kazes☻2019-11-09 18:57:14 // 22919
Azaz... látod már Gyuri lelke is háborog! :D
RomeoOne2019-11-09 18:55:44 // 22918
Szerintem az 1.9 JTDm annyival előnyösebb súlyelosztás szempontjából, hogy a hasa alatt van a részecskeszűrő, kisebb a motor elöl, és hátra tolja el a súlypontot a puttony. Simán lehet, hogy emiatt jobban oszlik el a teher a tengelyek között.
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-09 18:37:19 // 22916
A fenét. A gázelvételre far befordítást nem csinálja. Napi szintű az összehasonlítás, a 159 móka faktora nekem kevés, nagyon tompán reagál, semmit nem közvetít a határairól. Tanulható autó, ad élményt, de század annyit, mit egy olyan amit érzel. Nyilván külön világban élünk, neked ez bejön, nekem kell a direkt visszajelzés. Már a villanypedál is idegesít a fos reakciójával, de a mai világban ezzel már nincs mit harcolni, mind az. Az öregedésről annyit, hogy érdekes módon a 90 lovas 146 a mai napig kihozza belőlem a hülyegyerek vihogást. A lábremegéshez kevés a kraft benne, de még így is lényegesen jobb móka vele menni :-) Ez nem demagóg butaság, ne haragudj, ez az én véleményem. Senkit nem akarok meggyőzni, de kérlek fogadjátok már el egyszer és mindenkorra, hogy nekem a 159 nagyon távol áll a játszós autótól.
Neked zseniális, nekem nem. Nem gumi problémám van, az autó egyensúlya nem jó. A 2.4 teszi biztosan, az egy sokkal nehezebb motor. Az automatával semmi gond, elég gyors, és konkrétan nincs turbólyuk. A megindulással azóta nincs gond, hogy átprogramoztam.
Bocs, ez van, én minden méteren érzem, hogy egy baszott nagy szekrény van elöl. Érzem kanyarban, döccenőkön, és a kis utcánkba való bekanyarodáskor. Nem csak úgy bekanyarodok, hanem szép lassan, gombóccal a gyomromban engedem. Közben a főúton dudálnak le, hogy mit szarakodok. Nagyon nehéz az eleje, mindenbe nyekken bele.
Biztos fosul vezetek, nem is értek hozzá, engem ez nem is érdekel. Nincs meg az élmény. Ennyi. Ettől gyors, biztonságos, jó autó, elleszek vele, sőt, meglepő, de szeretem is. A határait megtanulni lehet, nem pedig az első pillanattól érezhető. Iszonyú nagy különbség. Ettől Ti szeressétek, bizonyítsátok be, hogy über futóműve van, élvezzétek, mert láthatóan élvezitek, de ne akarjátok nekem bebizonyítani az ellenkezőjét annak amit konkrétan érzékelek az autómban. A google mapos képtől képzeljem el az izgalmas kanyart, vagy a valóságban kipróbálva?
Most komolyan. Neked az a tapasztalatod, nekem más. Pont. Nem kell megfejteni, más az igényünk, mást nevezünk élménynek.
Neked zseniális, nekem nem. Nem gumi problémám van, az autó egyensúlya nem jó. A 2.4 teszi biztosan, az egy sokkal nehezebb motor. Az automatával semmi gond, elég gyors, és konkrétan nincs turbólyuk. A megindulással azóta nincs gond, hogy átprogramoztam.
Bocs, ez van, én minden méteren érzem, hogy egy baszott nagy szekrény van elöl. Érzem kanyarban, döccenőkön, és a kis utcánkba való bekanyarodáskor. Nem csak úgy bekanyarodok, hanem szép lassan, gombóccal a gyomromban engedem. Közben a főúton dudálnak le, hogy mit szarakodok. Nagyon nehéz az eleje, mindenbe nyekken bele.
Biztos fosul vezetek, nem is értek hozzá, engem ez nem is érdekel. Nincs meg az élmény. Ennyi. Ettől gyors, biztonságos, jó autó, elleszek vele, sőt, meglepő, de szeretem is. A határait megtanulni lehet, nem pedig az első pillanattól érezhető. Iszonyú nagy különbség. Ettől Ti szeressétek, bizonyítsátok be, hogy über futóműve van, élvezzétek, mert láthatóan élvezitek, de ne akarjátok nekem bebizonyítani az ellenkezőjét annak amit konkrétan érzékelek az autómban. A google mapos képtől képzeljem el az izgalmas kanyart, vagy a valóságban kipróbálva?
Most komolyan. Neked az a tapasztalatod, nekem más. Pont. Nem kell megfejteni, más az igényünk, mást nevezünk élménynek.
Kazes☻2019-11-09 18:20:25 // 22915
Zendülést szított...! :D
Kazes☻2019-11-09 18:19:25 // 22914
Majd veszel bele ülésvédőt! ;)
Zolibácsi2019-11-09 18:14:02 // 22913
linkeld már be, hogy hol röhögtem rajtad, mert szeretnék még egyszer :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-09 18:10:29 // 22912
Pont azt írtam, hogy semmi adrenalin nem volt. Egyre gyorsabb tudok a 159-cel lenni, de izgalmasabb ettől nem lesz. Jó érzés, aminek simán esés lesz egyszer a vége, mert nem lehet érezni a határokat. De látom, hogy még ezt nem érted :-D Ülj már be valami régi rom Alfába és azzal tolj egy Dobogókőt. Hátha átmegy amiről itt beszélünk :-)
RomeoOne2019-11-09 17:29:46 // 22911
Na mi van, hova lett a zen? :DDD
Egy hete ugyanezt írtam le, aztán még majdnem kiröhögtetek Zolibácsival, hogy így 2.4 meg úgy 2.4.... :D
Lehet, hogy kell még neked egy pár év azzal a kocsival, mert lapos a tanulási görbe :P :DDD
Egy hete ugyanezt írtam le, aztán még majdnem kiröhögtetek Zolibácsival, hogy így 2.4 meg úgy 2.4.... :D
Lehet, hogy kell még neked egy pár év azzal a kocsival, mert lapos a tanulási görbe :P :DDD
droberto2019-11-09 17:29:22 // 22910
Bocsi, hogy félkövér lett.
droberto2019-11-09 17:25:08 // 22909
Ha szabad, akkor én is helyesbítek. :)
A 159 pont ugyanúgy viselkedik, ugyanúgy lehet vele játszani, mint a korábbiakkal. Csak sokkal stabilabb, halkabb, nem dől és billeg annyira.
Felejtsük már ezt a steril demagóg butaságot.
A 159-el pont úgy lehet élvezkedni, mint pl. Rolee 155-ével vagy Zoli 145-ösével.
Csütörtökön pl. ebben a kanyarban (felüljáró felhajtóban) táncoltam parádésan tapadáshatáron.
Beérkezéskor sok volt a tempó, tolta az elejét, aztán egy kis gázelvétel után olyan szépen befordult a feneke (~30-40°-ot), mintha tudta volna az ívet. A felüljáróig ezt (gáz, majd kis elvétel) 3 x játszottam el vele ebben a kanyarban. Zse-ni-ális. Úgyanúgy viselkedik ahogy a többi Alfa. Igaz 10-15-el gyorsabban kell vele menni, hogy adja.
Pont úgyanúgy történt ahogy leírtad:
"ehetett érezni azt a pontot, ahol megcsúsztatod, ahol eltolja az orrát, majd visszavett gázzal elfordítja a farát. Mindent közöltek, finom mozdulatokra finoman reagáltak."
Soha nem éreztem orrnehéznek és alulkormányozottnak. Pontosabban bárminél alulkormányzottabbnak. (Persze extra sima aszfalon gyors deréksögő fordulóban ez is tud az lenni, de mi nem tud?) Annak idején pont ez lett kiemelve, hogy mennyire semleges és jobban fordul mint az akkori hátsókerekes hármasnál. Ezt ugye még a VOX-osok is elismerték.
Ne építsünk már köré ilyen elméleteket.
Nem lehet, hogy gumi problémád van esetleg?
A tiedben (egész biztos vagyok,) hogy az automata veszi ki azt az agilitást/teszi bele a ZEN-t amit mindig a kocsira kensz. :)
A lábremegés meg tök érdekes, az tényleg elmúlt nálam is. De azt a cégesekben se tapasztaltam. Úgyhogy szerintem csak simán megörögedtünk, vagy egyszerűen magabiztosabbak/kevésbé bevállalósabbak vagyunk.
A 159 pont ugyanúgy viselkedik, ugyanúgy lehet vele játszani, mint a korábbiakkal. Csak sokkal stabilabb, halkabb, nem dől és billeg annyira.
Felejtsük már ezt a steril demagóg butaságot.
A 159-el pont úgy lehet élvezkedni, mint pl. Rolee 155-ével vagy Zoli 145-ösével.
Csütörtökön pl. ebben a kanyarban (felüljáró felhajtóban) táncoltam parádésan tapadáshatáron.
Beérkezéskor sok volt a tempó, tolta az elejét, aztán egy kis gázelvétel után olyan szépen befordult a feneke (~30-40°-ot), mintha tudta volna az ívet. A felüljáróig ezt (gáz, majd kis elvétel) 3 x játszottam el vele ebben a kanyarban. Zse-ni-ális. Úgyanúgy viselkedik ahogy a többi Alfa. Igaz 10-15-el gyorsabban kell vele menni, hogy adja.
Pont úgyanúgy történt ahogy leírtad:
"ehetett érezni azt a pontot, ahol megcsúsztatod, ahol eltolja az orrát, majd visszavett gázzal elfordítja a farát. Mindent közöltek, finom mozdulatokra finoman reagáltak."
Soha nem éreztem orrnehéznek és alulkormányozottnak. Pontosabban bárminél alulkormányzottabbnak. (Persze extra sima aszfalon gyors deréksögő fordulóban ez is tud az lenni, de mi nem tud?) Annak idején pont ez lett kiemelve, hogy mennyire semleges és jobban fordul mint az akkori hátsókerekes hármasnál. Ezt ugye még a VOX-osok is elismerték.
Ne építsünk már köré ilyen elméleteket.
Nem lehet, hogy gumi problémád van esetleg?
A tiedben (egész biztos vagyok,) hogy az automata veszi ki azt az agilitást/teszi bele a ZEN-t amit mindig a kocsira kensz. :)
A lábremegés meg tök érdekes, az tényleg elmúlt nálam is. De azt a cégesekben se tapasztaltam. Úgyhogy szerintem csak simán megörögedtünk, vagy egyszerűen magabiztosabbak/kevésbé bevállalósabbak vagyunk.
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-09 17:18:17 // 22908
Simán, rájöttem, hogy ennek is van előnye :-)
Arslan2019-11-09 17:01:29 // 22907
Tökéletesen leírtad, köszönöm:)
gradvolttomi2019-11-09 16:58:47 // 22906
:)
De ha már jövő Alfái, nálunk abszolút opció a Stelvio x év múlva, jelenleg anyagilag sem érjük fel, ill. ovis / kisiskolás gyerekekhez sajnálnánk is, de ez gondolom nem kell részletezni...
De ha már jövő Alfái, nálunk abszolút opció a Stelvio x év múlva, jelenleg anyagilag sem érjük fel, ill. ovis / kisiskolás gyerekekhez sajnálnánk is, de ez gondolom nem kell részletezni...
Kazes☻2019-11-09 16:55:45 // 22905
Zsír! Pont a minap nézegettem őket... :)
gradvolttomi2019-11-09 16:48:13 // 22904
Fiat 500? Ovi / sulijáratnak?
Kazes☻2019-11-09 16:46:47 // 22903
Te kis ínyenc... tavaszig azért még elszenvedsz a kis tankodban?! ;)
:D
:D
Kazes☻2019-11-09 16:45:42 // 22902
Igen, teljesen jól írod le... én személy szerint inkább kötök egyéb kompromisszumot, minthogy offfosba gondolkodjak rögtön... az brutál nagy kompromisszum... sőt, már annál is több! :)