Arra találtak ki - hogy az utas hányjon benne...:-)) ...mondjuk egy jó kis kanyargós hegyi szakasz után.;-))
Egyébként meg nem a szépségével kapcsolatban említettük /az Opelek amúgy sem a kézzel varrott valódi bőr belsőkről híresek :-)/, hanem a koncepció volt a lényeg. Mondhattunk volna Lotus Elise-t, úgyis rokona, vagy Toyota MR2-t.
Egyszerű a recept: legyen könnyű, egy 1.8 - 2.0-s turbó, középmotorral, hátsó kerék hajtással + ha lehet "targa" tetővel /;-)/, valami GTV féle, újra "csomagolva", fogyókúra után. Ja és elfogadható áron.:-) Egy olyan kis méregzsák, ami a versenypályán is megállja a helyét vasárnaponként, vagy akár saját bajnokság is lehetne a vége /Clio Cup féle/ és a "sport" része is meg lenne oldva, ott garantáltan mindig csak Alfa győzne...:-)
Vagy csak a fantázia túltengésem van? :-))
Tom122009-12-04 22:55:38 // 12201
147Smz2009-12-04 22:33:32 // 12200
Kurvajó ez a videó, és én is látnék ilyeneket ezerrel, de Thompson is már Hondával tolja azt hiszem :-( Gondolom a 159 túl nehéz vot nekik, azért nem váltottak arra.
147Smz2009-12-04 22:25:31 // 12199
A rajongó számomra nem az elvakult, szemellenzős, habzószájú idiótát jelenti, aki nem gondolkodik, hanem mindenre rávágja, hogy az Alfa az isten.
Te tényleg abban a hitben élsz, hogy egy profitorientált céget egy percig is érdekel, hogy mi lesz a rajongótáborával? Mert ha igen, akkor sajnos te vagy a beteg, méghozzá súlyosan :-)
Ha objektíven tekintesz a jelenlegi helyzetre, akkor a Fiatnak ott a Lancia egyetlen modellel, a Deltával. Meg a hozzá nagyban hasonlító, kvázi konkurens Alfa Romeo az állandóan elkúrt modellekkel, amikből nem vesznek annyit, amennyinél már megérné kifejleszteni és gyártani őket. Van értelme fenntartani őket? Nincs. Válság idején pedig pláne nincs.
Te tényleg abban a hitben élsz, hogy egy profitorientált céget egy percig is érdekel, hogy mi lesz a rajongótáborával? Mert ha igen, akkor sajnos te vagy a beteg, méghozzá súlyosan :-)
Ha objektíven tekintesz a jelenlegi helyzetre, akkor a Fiatnak ott a Lancia egyetlen modellel, a Deltával. Meg a hozzá nagyban hasonlító, kvázi konkurens Alfa Romeo az állandóan elkúrt modellekkel, amikből nem vesznek annyit, amennyinél már megérné kifejleszteni és gyártani őket. Van értelme fenntartani őket? Nincs. Válság idején pedig pláne nincs.
Kacorka2009-12-04 21:29:21 // 12198
Ez is sokat elmond azért az alfa jelenségről. Lehet szeretni meg nem szeretni Clarksont, sok hülyeséget is beszél (pl. nem értem, hogy a múltkor még el akart élvezni a kipufogó hangjától most meg lefikázza), de azért elgondolkoztató...:
8C
8C
Tedi2009-12-04 21:12:30 // 12197
Ezt könnyű mondani, de ez iszonyú sok pénz és most pont abból lett elég,hogy rengeteg zsét betoltak mindkét márkába,peofit meg sehol. Pont azpn meg most az agyalás,hogy ezt megcsinálják-e mégegyszer, vagy sem. Mondani mindent nagyon egyszerű, ezt, amit leírtál a Fiat is tudja, a kérdés, hogy akarja-e...
Tedi2009-12-04 21:04:18 // 12196
Én ebbe már akkor beletörődtem, amikor kihozták az új Deltát. Sajnos ez van... :(((
Blade2009-12-04 19:03:20 // 12194
Te miről beszélsz?? Szűnjön meg az Alfa Romeo egy rajongó szájából??? Beteg vagy?? Száz éves gyárakat nem lehet csak úgy megszüntetni... Javítani kell a minőségen, szélesíteni a palettát új típusokkal és szélesebb tartományt átfogó motorokkal... Úgy mint pl . bmb-nél van ha már folyton azzal van összehasonlítva az Alfa. És ezt hosszú távon tartani. Valamint fontos szerintem a motorsport is, pl lehetne indítani a DTM- mel és megismételni a 90-es éveket. Szerintem garantált siker lenne:) A Ferrari is Schumacher vitézkedése alatt háromszorozta meg az eladásait...
mesa2009-12-04 18:32:15 // 12193
Múltkor épp fikázták Clarksonék az X3-ast, a legszánalmasabb autónak tituálva :))
147Smz2009-12-04 18:31:44 // 12192
Szerintem ha a Fiat merész, Alfát Lanciát megszünteti, fogja a Maseratit és létrehoz BMW konkurens utcai modelleket Maserati márkanév alatt. Annak tényleg nincs értelme, hogy a Lanciát és az Alfát is megtartsa. De annak sem, hogy mindig csak tessék-lássék, felületes munkát végeznek. Kicsit nem gyártunk Alfát 1 évig, kicsit leállítjuk pár modell fejlesztését, stb. Ez tök értelmetlen. Vagy csinálják és akkor jól, vagy ne!
mesa2009-12-04 18:31:05 // 12191
Ha ilyen széles lenne, senkitnem zavarna a cica lámpa ... Egy amatőr jobb kocsit tervez, mint maga a gyár :(
Cselentano2009-12-04 18:22:13 // 12190
ezt én is rendelném :-)
az x3-mat meg odaadnám az asszonynak :-)
és már is le van tudva az új autó vásárlás.
szóval tavasszal hozhatják a garázsba :-)
az x3-mat meg odaadnám az asszonynak :-)
és már is le van tudva az új autó vásárlás.
szóval tavasszal hozhatják a garázsba :-)
Cselentano2009-12-04 18:17:14 // 12189
Árban elég messze az 1 BMW az 147 alfától.
És sajnos technikailag is.
Volt 147-em, abban az időben istennő volt, imádtam.
De ma már ha választanom kellene a kettő között, akkor inkább egy 1-es BMW.
Túl léptek a 147-en. De a két autót nem hasonlítanám, más korból származnak :-)
Ezért kellene most valami nagyot lépni az új utóddal, tök 8 milyen néven.
De tele kellene pakolni minden luxussal és finomsággal.
És sajnos technikailag is.
Volt 147-em, abban az időben istennő volt, imádtam.
De ma már ha választanom kellene a kettő között, akkor inkább egy 1-es BMW.
Túl léptek a 147-en. De a két autót nem hasonlítanám, más korból származnak :-)
Ezért kellene most valami nagyot lépni az új utóddal, tök 8 milyen néven.
De tele kellene pakolni minden luxussal és finomsággal.
Cselentano2009-12-04 18:11:52 // 12188
Ebben sajnos tök igazad van.
Jelenleg két modellt néztünk a feleségemnek, pont az említetteket.
Csajoknál alap, milyen forma, tetszik - nem tetszik, (és itt lehet megfogni őket első körben) motor és egyebek nem érdekli.
Ami még alap követelmény: Automata váltó legyen.
Kényelmes legyen be és ki szállni. 5 ajtós. Klíma. Elektromos ablakok. Központi zár, riasztó. Valami rádió szóljon. Légzsákok. ISOFIX. 3 betűs kütyük nem érdeklik, de tudja, hogy kellenek.
És kb. ugyanez igaz több ezer nőre is.
Ha a presztízs kis autóra keresünk vevőt.
És itt le van maradva rendesen alfa, sajnos...
Jelenleg két modellt néztünk a feleségemnek, pont az említetteket.
Csajoknál alap, milyen forma, tetszik - nem tetszik, (és itt lehet megfogni őket első körben) motor és egyebek nem érdekli.
Ami még alap követelmény: Automata váltó legyen.
Kényelmes legyen be és ki szállni. 5 ajtós. Klíma. Elektromos ablakok. Központi zár, riasztó. Valami rádió szóljon. Légzsákok. ISOFIX. 3 betűs kütyük nem érdeklik, de tudja, hogy kellenek.
És kb. ugyanez igaz több ezer nőre is.
Ha a presztízs kis autóra keresünk vevőt.
És itt le van maradva rendesen alfa, sajnos...
Szabi(kispalinagyobbikfia)2009-12-04 17:54:55 // 12187
Teddy ahogy elnézem benned is felmerült már, h nem lesz mégegyszer ilyan Lancia mint az Integrale vagy a Stratos volt... nézd meg a videókat amiket az Off autós topicba linkeltem;) ja és 3 ajtós Giulietta-át akarok :D
Buksi2009-12-04 17:29:29 // 12186
Hát beállítanám én is a garázsomba! ;-))
BeeGee2009-12-04 17:27:37 // 12185
3as bömbi alapján..? :)
Whiteskull2009-12-04 17:25:17 // 12184
Az 56-os után ez az első amire azt mondanám, hogy kellene újban is. :)))
Buksi2009-12-04 17:19:30 // 12183
Nekem is nagyon tetszik! :-)
Whiteskull2009-12-04 17:15:51 // 12182
Na, ez a gyönyörű! :)))
Seriff2009-12-04 17:13:52 // 12180

147Smz2009-12-04 16:50:09 // 12179
Pontosan ezért állnak szarul. Pár évente fenekestül felforgatnak mindent, hogy rá pár évre megint felforgathassák.
Tedi2009-12-04 15:30:53 // 12178
És akkor szegény Lancia mit szóljon? Marchionne azt mondta ma, hogy a nagy Chrysleres összeborulásnak az is egyaz egyik esetleges velejárója lehet, hogy a Lancia modelljeit európában Chryslerként értékesítenék. Szóval a Lanciának kb befuccsolna.
Értem én, hogy az új tervek mindig felülírják a régieket, de akkor sem értem, hogy ha tényleg ezt csinálják, akkor mi értelme volt pár éve megmenteni a Lanciát és eurószázmilliókat beleölni...
Értem én, hogy az új tervek mindig felülírják a régieket, de akkor sem értem, hogy ha tényleg ezt csinálják, akkor mi értelme volt pár éve megmenteni a Lanciát és eurószázmilliókat beleölni...
Balázs156SW2009-12-04 15:30:30 // 12177
Kedves Marchionne Úr! Mi a fa....-nak vettétek meg a Chrysler-t, ha ilyen bajok vannak az Alfa és a Lancia háza táján? Inkább küldtétek volna vissza a rallyba a Lanciát és a WTCC-be az Alfát, hogy visszaszerezze a márka becsületét! Ettől megindulhattak volna az eladások is.....
Balázs156SW2009-12-04 15:20:17 // 12176
Nagy propaganda az Alfának egy ilyen sajtónyilatkozat a főnöktől. Szerintem ezrekben kifejezhető azoknak a vásárlójelőlteknek a száma, akik ezt olvasva elkezdenek agyalni és választanak más márkát. Bravó Főnök Úr!
147Smz2009-12-04 14:03:31 // 12175
Szerintem az 1-es BMW egyáltalán nem csúnya, az én ízlésemnek simán megfelel. Egyik volt gimis osztálytársnőmében ültem is, igaz ő vezetett. Az élmény isteni volt. Kinyitod a kocsit a távirányítóval és a kilincs alatt felvillannak a LED-ek. Belül szép, jó minőségű anyagok, start gombra indul a kocsi. Fölöttem napfénytető, bár ez nem komoly extra :D Nem tudom, hogy dízel volt-e, mert olyan jól szigetelt a hangja :-) Viszont az úthibákat remekül tompította. Érzésre kétszer olyan gyorsan mentünk át olyan úthibákon, amikkel a 145-ösömben ülve lelassítok szinte állóra és úgy hajtok át.
147-ben persze nem ültem, úgyhogy simán lehet, hogy az jobban tetszik. Halesz új GT-jében viszont ültem és az jobban rázott. Gondolom a 147 futóműve is hasonlóan lehet beállítva kényelem/sportosság szempontjából.
147-ben persze nem ültem, úgyhogy simán lehet, hogy az jobban tetszik. Halesz új GT-jében viszont ültem és az jobban rázott. Gondolom a 147 futóműve is hasonlóan lehet beállítva kényelem/sportosság szempontjából.
TarP2009-12-04 13:20:58 // 12174
Itt sajnos Jeremy Clarksonnak van igaza, aki valami olyat mondott, hogy egy zsák rohadt krumplit is el lehet adni jó áron, ha BMW logo van rajta.
A lényeg: Ha szépséges lesz és jó lesz vezetni a Giuliettát, akkor megvan az új autóm! 1750Multiair, juhé'
A lényeg: Ha szépséges lesz és jó lesz vezetni a Giuliettát, akkor megvan az új autóm! 1750Multiair, juhé'
bilon2009-12-04 11:30:13 // 12173
itt egyértelmű a 147 nekem...
ellenben egy mazda3, vagy subaru impreza-nál elgondolkodnék, és valszeg nem az alfa nyerne....
ellenben egy mazda3, vagy subaru impreza-nál elgondolkodnék, és valszeg nem az alfa nyerne....
mesa2009-12-04 11:15:18 // 12172
A csiga-csicsa nem kellett volna. Szerintem buzis :o
a LEDekkel nekem sincs bajom
a LEDekkel nekem sincs bajom
Tommi2009-12-04 10:55:25 // 12171
A 147-esé elég gáz, az 1-esét nem tudom.
Putyesz2009-12-04 10:52:27 // 12170
de az 1-es bmw kívűlről nem szép....úgy néz ki mintha minden oldalról adtak volna neki egy pofont....hátulról a legcsúnyább....a 147 hátulja meg...khm....de hát tudod te:D!
és akkor még nem említettem a rusnya bmw belsejét,olcsó műanyagokkal.....a 147-é sokkal szebb kidolgozású és az anyagok is szebbek....
és akkor még nem említettem a rusnya bmw belsejét,olcsó műanyagokkal.....a 147-é sokkal szebb kidolgozású és az anyagok is szebbek....
147Smz2009-12-04 10:40:35 // 12169
Az inkább 1 másodperc. Meg ott van a hátsókerékhajtás a BMW javára. Ezen felül merevebb is lehet a karosszéria, ha több mint 100 kilóval nehezebb az 1-es.
Konstrukció szempontjából ekkora a különbség szerintetek? A 147 2001-ben jelent meg a piacon, az 1-es széria pedig asszem 2004. 3 év ennyit jelenthet? Töréstesztjeit ismeritek a két szériának? :-)
Konstrukció szempontjából ekkora a különbség szerintetek? A 147 2001-ben jelent meg a piacon, az 1-es széria pedig asszem 2004. 3 év ennyit jelenthet? Töréstesztjeit ismeritek a két szériának? :-)
Halesz2009-12-04 09:43:43 // 12168
Másrészt ha egy vadiúj 1-es és egy szintén új 147-es között kell választani... hát lehet, hogy én is az újabb konstrukciót választanám, ha nem alfás szívven gondolkoznék.
Tommi2009-12-04 09:35:51 // 12167
Pont ezt akartam mondani, parasztvakításnak jó, de nem hinném, hogy ez lenne a döntő érv valakinek :)
Halesz2009-12-04 09:32:26 // 12166
Szerintem nem ez alapján a fél másodperc alapján döntenek a BMW1 javára...
147Smz2009-12-04 08:09:35 // 12165
Bocs, 8,8 alatt éri el a 100-at, nem 8,5.
147Smz2009-12-04 08:08:57 // 12164
Kicsit elgondolkodtam ezen a BMW-vel való összehasonlításon.
Egy 163 lóerős, 340 Nm-es 120d 7,9 másodperc alatt van százon. Tömege 1410 kg.
Egy 150 lóerős 305 Nm-es 1.9 JTDm 147-es 8,5 alatt van százon. Tömege 1280 kg.
Bár itt az Amorén 9,5 másodperc van írva neki, ami szerintem nem jó érték.
Ha kivesszük az egyenletből a szépséget, amiben a 147 nálam jobb, akkor az 1-es BMW jobb vétel, hiszen jóval nagyobb a tömege és ennek ellenére ráver fél másodpercet a 147-re. Arról nem is beszélve, hogy már van 177 lovas 120 d is a kínálatban, a 170 lovas 147-est nem tudom itthon lehet-e kapni, de ha igen, akkor a Fiat elég durván hallgat róla. Szóval én nem látok semmi meglepőt abban, hogy az Alfát kevesebben veszik. Egyébként árban sokkal olcsóbb a BMW-nél? Ennek nem néztem utána.
Egy 163 lóerős, 340 Nm-es 120d 7,9 másodperc alatt van százon. Tömege 1410 kg.
Egy 150 lóerős 305 Nm-es 1.9 JTDm 147-es 8,5 alatt van százon. Tömege 1280 kg.
Bár itt az Amorén 9,5 másodperc van írva neki, ami szerintem nem jó érték.
Ha kivesszük az egyenletből a szépséget, amiben a 147 nálam jobb, akkor az 1-es BMW jobb vétel, hiszen jóval nagyobb a tömege és ennek ellenére ráver fél másodpercet a 147-re. Arról nem is beszélve, hogy már van 177 lovas 120 d is a kínálatban, a 170 lovas 147-est nem tudom itthon lehet-e kapni, de ha igen, akkor a Fiat elég durván hallgat róla. Szóval én nem látok semmi meglepőt abban, hogy az Alfát kevesebben veszik. Egyébként árban sokkal olcsóbb a BMW-nél? Ennek nem néztem utána.
147Smz2009-12-04 07:44:09 // 12163
Akkor lehet, hogy félreolvastalak :-)
Xixo2009-12-03 23:21:42 // 12162
(Pont ma néztem a szpídsztert eredetiség vizsga alatt, na abba is csak hányni járnék. :) Végtelenül igénytelen anyagok vannak jó csúnyán elrendezve... persze ettől lehet, hogy ettől még nagyon jó...)
GTPeti2009-12-03 22:19:43 // 12161
Az Alfa jövőjéről szóló cikk azért elég lehangoló. :(((
Kivétel: Az említett első csoport akarata teljesül ÉS reményei igazolódnak be.
És t. Marchionne úr elgondolkozhatna a következő dolgokon.
1. Egy új Astra 15ezer €-tól indul. Fapadosnak fapados, de gyak. ugyanúgy néz ki, mint a max. felszereltségű. Vagyis tűrhetően.
A Giulietta 22ezer €-tól indul. Nekünk az Alfa A márka, de a németek tömegei nem a mi rajongásunk alapján vesz autót.
2. Itt lett volna az alkalom valami újjal próbálkozni. Sikeres-e az 1-es BMW? Igen. Nyílván nem (csak) az RWD miatt, de egy biztos: ez különbözteti meg az összes kategóriatársától. Mindig csak beszélnek róla, hogy a BMW a legfőbb konkurrenciájuk. Vagyis inkább álmodoznak róla. SZVSZ
Kivétel: Az említett első csoport akarata teljesül ÉS reményei igazolódnak be.
És t. Marchionne úr elgondolkozhatna a következő dolgokon.
1. Egy új Astra 15ezer €-tól indul. Fapadosnak fapados, de gyak. ugyanúgy néz ki, mint a max. felszereltségű. Vagyis tűrhetően.
A Giulietta 22ezer €-tól indul. Nekünk az Alfa A márka, de a németek tömegei nem a mi rajongásunk alapján vesz autót.
2. Itt lett volna az alkalom valami újjal próbálkozni. Sikeres-e az 1-es BMW? Igen. Nyílván nem (csak) az RWD miatt, de egy biztos: ez különbözteti meg az összes kategóriatársától. Mindig csak beszélnek róla, hogy a BMW a legfőbb konkurrenciájuk. Vagyis inkább álmodoznak róla. SZVSZ
GTPeti2009-12-03 21:57:46 // 12160
Somez,
"A LED-del mi a gond? Szerintem remek cucc. Dizájnos és alacsony az energiaigénye. Attól, hogy az Audi használta először még nem kell utálni. Az Audikon nekem túlzottan nőies a LED-sor, de a Giulián bejön."
Nekem eszembe sem jutott, hogy ha LEDcsigát írok, mint vásári dolgot, akkor abból vkinek az jön át, hogy LED-ellenes vagyok. A forma a túldizájnolt. A LED-del nincs gond. Megj.: Ha három csíkot tettek volna egymás alá, SZVSZ az visszafogottabb és elegánsabb lenne.
"A LED-del mi a gond? Szerintem remek cucc. Dizájnos és alacsony az energiaigénye. Attól, hogy az Audi használta először még nem kell utálni. Az Audikon nekem túlzottan nőies a LED-sor, de a Giulián bejön."
Nekem eszembe sem jutott, hogy ha LEDcsigát írok, mint vásári dolgot, akkor abból vkinek az jön át, hogy LED-ellenes vagyok. A forma a túldizájnolt. A LED-del nincs gond. Megj.: Ha három csíkot tettek volna egymás alá, SZVSZ az visszafogottabb és elegánsabb lenne.
Buksi2009-12-03 17:37:32 // 12159
Ami jó, az jó! :-))
Tommi2009-12-03 17:34:48 // 12158
Tommi2009-12-03 15:18:27 // 12157
Egy Quattroportét én is el tudnék viselni családi autónak :)))
Grando2009-12-03 14:47:06 // 12156
Én is szerettem a TáDémat. ;))
jakuska2009-12-03 14:42:21 // 12155
a szerelem erre képes:D... és a gázolajszagát is imádom :D
Grando2009-12-03 14:40:07 // 12154
Hűazannyát, nagggyon kemény... :DD
jakuska2009-12-03 14:33:07 // 12153
Én szeretem a td-t:D Nem hiányik a V6:D igy is van kb 140 lovam meg 280Nm... nekem elég... tavasszal meg kap egy garett turbót... :D
Andy2009-12-03 14:24:56 // 12152
Kb pont! :)) Csak lusta lettem volna ennyit írni.
Online tag
2
Vendég2
534
Fórum
Friss topicok
- 4C
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Filmek
- Giulia
- 159
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Zenebutik
- Spider
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV