Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

pb_2009-07-16 09:43:58 // 10851
És 2x évesen Lég sokban, még a gyári gömbfejek vannak.D
mesa2009-07-16 09:35:09 // 10850
Álljunk le picit! Hol fikázok én már megint???
Teddy mondta, hogy az Arna nem is igazán Alfa. Én meg viccesen, hogy rendben akkor ilyen alapon lehetne jó párat még sorolni...

De ahogy olvasom, te is sorolod, akkor ezek szerint most te is fikázol ? :)))))
raga2009-07-16 09:21:05 // 10849
Ja. :)
TarP2009-07-16 09:18:55 // 10848
Pixába már sok hülyeséggel, mivel az első Ferrari egy Alfából épült és azután a Fiat-Alfa-Lancia-Maserati-Ferrari az idők során egy konszernné kovácsolódott, így ne ökörködjünk már azzal, hogy a Thema8.32 nem igazi Lancia, mert Ferrari motor van benne, meg a Stratos sem jó, mert nem Lancia motoros, sőt, a 155Q4 nem Alfa, mert Lancia Delta... Pláne a 8C nem Alfa, mert egy Ferrari motoros Maserati, de 300 kilóval könnyebb,. akkor most mi UFO???

El kéne fogadni, hogy egy konszernen belül ha van a célnak tökéletesen megfelelő alkotóelem, akkor azt használni fogják. Főleg, ha "fentről" jön, akkor meg nagyon kell örülni neki.

Természetes, hogy nincs olyan cég, aki 50-60 éve a piacon van és hibátlan. Ezért kell infókat, TAPASZTALATOKAT cserélni egy fórumon, hogy segítsük egymást az esetleges választásban. De a fórum célja ne a fikázódás legyen már, főleg akkor, ha még sosem vezetted, sosem láttad azt, amit fikázol.
Cgo2009-07-16 09:13:47 // 10847
Ferke2009-07-16 09:12:18 // 10846
Én is tudom, hogy melyik az...:) Amelyikre az elejétől fogva nem költöttem még 1ftot sem:DDD
Ferke2009-07-16 09:11:33 // 10845
Nyilván rá lehet fogni, hogy nem ide tervezik őket, de ha objektíven nézzük, akkor ez csak magyarázkodás:) Sajnos a tapasztalatok 97 óta mást mutatnak:(
Viszont tény, hogy amikor minden jó, akkor nagyon jó...sőt, amikor ropog, recseg, akkor is tud annyit, mint egy nem kettős lengőkaros....simán csak bosszantó, hogy egy honda miért tud 2x tartósabbat építeni+az utasoknak folyton magyarázkodni, hogy nem xar ez, csak kicsit nyikorog :(
És ugye az imidzsnek sem kedvez: lsd. totalcar népítélet, bár ez inkább nem releváns...annál inkább az viszont, ami velem nem először fordul elő, nevezetesen: rábeszélek végre valakit egy jó autóra, akár 156, akár 147, és muszáj mondanom, hogy ne csak a vezérléssel, olajjal és átíratással számoljon, hanem rögtön vegye oda cca 150ezerért a futóművet is.
10db eladó 156/47-ből 8 alatt nincs futómű..és nem azért, mert félmillió km van benne.
Szóval az ötlet iszonyat jó, a kivitelezés majdnem jó, de muszáj volt változtatni, mivel nemigen jött be, továbbá totál felesleges lett volna tökéletesíteni, hiszen a kettős lengőkaros futómű olyan sokat tud, hogy ki sem használja egy átlag alfás, a mcpherson felfüggesztés pedig egy bevált, kiforrott és bőven elegendő megoldás:)
De kár is ezzel többet foglalkozni, reméljük kevesebb futómű panasz jön már az újabbaknál, és a kettős lengőkarossal kapcsolatban pedig csak a pozitívumokra emlékezünk majd:)
mesa2009-07-16 09:08:36 // 10844
Aztán miért lenne az ?
Benőke2009-07-16 09:06:46 // 10843
Beválallom a V6 -ot ameddig Milanozol :D
pb_2009-07-16 08:57:57 // 10842
+mondom én Neked, melyik futómű nem volt Lcseszve az ARnél.D
Ferke2009-07-16 08:51:34 // 10841
Sajnos egymagad nem fogsz tudni sokat javítani a statisztikán:)) Ez úgy van, hogy vagy mázlista vagy, vagy annyira vigyázol az autóra, hogy ihajj.....3. opció: nem Bp és környékén autózol. Na így elhiszem, hogy elmegy 90k km-t, máskülönben nem.
Sajnos nagyon is el van cseszve...számold meg itt az aa-n, hogy hány hsz szól a futómű panaszokról....nem offolok, így nem rakok fel demonstrációs képeket a szerelésekről, de majd egyszer egy másik topicban, ha van időm, mutatok durvákat:))
dundun2009-07-16 08:01:06 // 10840
Jóó regelt.

Tegnap egész este az új Milanót bámultam normális képeken!
(Autó magazinJúliusi szám!)
Qva szép!!

Megvan az első rajongója is személyemben:))
Simán adnám érte a V6-ost!
Persze nem lehet mindenki kedvence, de muszály megújulni! Nem lehet minden autó
145/146/156. De régebben is és most is vannak 155 tulajok akik azt mondják a156-lekerekített formájával nem az igazi. Más alfások mint én is odavagyunk az 56-os kerekebb formáiért és nem sajnáljuk a szögletest.

Mindenkinek más az izlése és ez így van jól!!
dundun2009-07-16 07:46:37 // 10839
Ez tényleg nagy fa....ság!!
Tibe2009-07-15 22:58:39 // 10838
Csak viccnek szántam, ne vedd komolyan :)
Blade2009-07-15 22:07:44 // 10837
Micsoda?????????
Az én Alfáim mindig patent állapotban voltak(vannak) nálam, szerintem érdemesebb tőlem venni, mint sok kevesebb kilométeres tulajtól:) Null kilométeres mellé oda mertem volna állitani a GTV-met, 156GTA-mat és mostani GT-t is!:))
Amúgy aug.31-én lesz 2 éves,a születésnapomkor:))))
Tibe2009-07-15 21:47:44 // 10836
Vazze, te mit csinálsz az autóddal ott laksz? :D 2 év alatt 90 ezer km nagyon szép! :)
Viszont használt autót se vennék tőled! :)))
Kazes☻2009-07-15 21:00:26 // 10835
Reméljük, hogy meg tudjuk "lovagolni" az ügyletet. :)))
Tedi2009-07-15 20:56:00 // 10834
Jut eszembe Bertone...

A Fiat vételi ajánlatot tett a Carozzeria Bertonéra. A cég, amikor csődöt jelentett felszabdalták, a Fiat a karosszériagyártót akarja magának. 70 ezer autót tudnak itt évente gyártani, a Bertone rétegmodelleket gyártott ott. A Fiat kb vett magának egy olyan egységet, ahol a többi gyárához képest olcsóbban tud réegmodelleket gyártani.
Tovább lehet gondolni, hogy ez milyen előnyökkel járHAT az Alfa számára :)
Kazes☻2009-07-15 20:41:57 // 10833
És a Centro Stile, meg Giuggiaro, Pinninfarina, Bertone legalább mind digó, nem? :)
Kazes☻2009-07-15 20:39:04 // 10832
Arna evo V. :)))
Tedi2009-07-15 20:37:17 // 10831
Viszont ha tovább szelektálunk, húzzuk ki a 8C Competizionét, mert az meg csak egy áttervezett Maserati, ráadásul nem is AR mocija van ? :))))

Mesa, gondolkodj már mielőtt égbekiáltó ordasfaszságot írsz :D Milyen áttervezett Maserati? Nézzél már rá a 33 Stradaléra! Az, hogy a padlólemez Maserati, meg Ferrari a motor inkább örülni kéne neki :)
mesa2009-07-15 20:29:28 // 10830
Szerencsére! Japán szokásokat ismerve, most tartanánk kb az Arna V. generációnál :))
ystuc2009-07-15 20:27:51 // 10829
És ezt el is ismerték, ezért sem tartott sokáig a "házasság".
mesa2009-07-15 20:21:17 // 10828
Na jó, persze japán design. De akkor az összes Centro Stile Alfát is kihúzhatjuk, meg Giuggiarot, Pinninfarinát, Bertone-t :)) De valóban, nem AR design!

Viszont ha tovább szelektálunk, húzzuk ki a 8C Competizionét, mert az meg csak egy áttervezett Maserati, ráadásul nem is AR mocija van ? :))))

Azért legyünk reálisak. Az AR adta nevét az Arnához és ez hiba volt.
mesa2009-07-15 20:14:53 // 10827
és japán verziója
Tedi2009-07-15 20:14:07 // 10826
Ez nem Alfa design, hanem nissan :) Az Arna kivétel, nem Alfáék tervezték :P
mesa2009-07-15 20:13:04 // 10825
Alfa designban soha nem csalódtam még... Legendásan gyönyörű autói voltak mindig is az Alfa Romeonak
- hááát, ha te mondod ?! :)))
Kazes☻2009-07-15 20:09:12 // 10824
Naaa, naaa, hello, hello, hello! Mi ez az Arnázás itt kérem szépen?
Én azzal is szívesen furikáztam, amíg ment. :)))
koz2009-07-15 20:07:02 // 10823
Én rajongok érte. ;)
WarbiRunner (Gyuri)2009-07-15 19:59:28 // 10822
Ezekszerint neked a MiTo bejön. Nekem nem, nem tudom szépnek látni, bárhogy akarom. Zavar az a két bamba "szem" . Igaz csupán a lámpáival van bajom (a hátsó tisztára Matiz), de épp elég ahhooz, hogy sose kerülhessen oda, ahova a 146, a szívem csücskébe. Egy Alfa, ha már kiad az ember egy rakat lóvét érte legyen olyan, amire totálisan vágysz, amire bárhonnan ránézel, hibát nem találsz rajta, inkább kézzel mosod, mint mosóba vinnéd, este ha nincs más dolgon körbenézegeted. Egy és két év múlva is. Amit szokni kell, az már fordfókusz kategória...
És szerintem a Milanot fenntartásokkal kezelők többnyire átélték a reményteli várakozást a MiTo esetén, de sajna azt kapták amit a fotókon láttak. Ettől függetlenül lehet jó autó a Milano, de a lámpája rútságán nem változtat a tény, hogy csak mobilos fotó. Vannak akik együtt tudnak élni ezzel az új dizájn irányzattal, van aki totálisan elutasítja. De ha megfigyeled, senki nem rajong érte, maximum védi, hogy jó az, meg szép az. Ez a mostani trend nálam Arna kategória. Lehet szeretni, mert Alfa, de nem tud megvenni kilóra.
koz2009-07-15 19:40:02 // 10821
Ha már wrc, akkor inkább legyen wtcc szerintem. Inkább túraautó az Alfa, mint vadállat városi gyorsulós csiribiri autó. Én spec azt sem várom az Alfától, hogy mindenki összecsinálja magát a félelemtől, ha meglátja a tükörben, inkább essen le az emberek álla, ahogy veszi az íveket a szerpentinen, vagy ahogy krúzol a városban, mint egy gepárd. Szépen, stílusosan. Én ezeket várom az Alfától, és meg is kapom. A Milano is úgy néz ki, hogy ilyen lesz.
Blade2009-07-15 19:19:30 // 10820
Ja, egyben szánalmas is...
Szerintem tutti állat autó lesz a Milano:)) Én személy szerint Alfa designban soha nem csalódtam még... Legendásan gyönyörű autói voltak mindig is az Alfa Romeonak, egyik másik tipust ha le kellett váltani a legnagyobb gond a design überelése volt.., hogy még még jobb legyen mint az előd:)) Lehet ezt még fokozni??:)))
BeeGee2009-07-15 19:07:10 // 10819
Jól nyomod :)
Nekem már kellet lengőkart cserélni, de hát budapest.. Egyébként pont ezért nem minősíthető a futóművük tartósság szempontjából, mert lássuk be, nem a mi útjainkra tervezik őket :) Ha már billegős, ívről lecsúszós, kóválygós az lehet összehasonlítási alap.
Kazes☻2009-07-15 19:06:55 // 10818
Még kint sincs a kocsi és már szanaszét van fikázva, hááááát ez aztán a qvajó, mi!? :)
Blade2009-07-15 19:03:19 // 10817
Hát ja. Unalmas már ez az állandó károgás...
BeeGee2009-07-15 19:03:13 // 10816
Talán mert az egyik a csúcs változat, a másig pedig nem (csak jelenleg)?

Objektivitás? :)
Blade2009-07-15 18:59:19 // 10815
Szerintem az éles véleménnyilvánitással várni kellene addig amig nem láttuk a Milánót élőben. Az a pár mobilos kép ami kikerült az éterbe szerintem alkalmatlan arra ,hogy beskatulyázzuk a Milánót, különösen negativan. Pláne úgy hogy Alfa rajongók lennénk vagy mi:) Én személy szerint úgy gondolom ,hogy design tekintetében nem kell aggódni, a Mitónál is ment az aggódás,utólag kiderült feleslegesen mert elég pofás autó lett a Mito is szerintem:))
Én hiszek Teddynek , Halesznak meg még aki élőben látta a Milánót,mondván igazi Alfa. Amit GEORGE is belinkelt képeket (akár photoshop akár nem) , szerintem azon a képeken disznó...:)) És elmondásuk alapján nem is áll messze a valóságtól...


Akkor meg miért kell aggódni?:)
Kazes☻2009-07-15 18:52:26 // 10814
Na, végre valami jót is lehet errefelé olvasni. Azt hittem már csak Alfa fikázó topic lesz ebből. :)))
Blade2009-07-15 18:49:40 // 10813
Hát, jó az autó mint minden Alfa, ezért szeretek vele menni:))
Halesz2009-07-15 18:18:53 // 10812
Nem mondod, hogy már belehajtottál 90 ezret, wow! :)
Blade2009-07-15 18:13:52 // 10811
Nincs az elcseszve. Én most megyek a GT-vel 90 ezres kötelező szervizre, de még soha, ismétlem SOHA nem kellett futómű alkatrészt cserélnem!! Még a legapróbbat sem. Nem lóg semerre, kiváló az egyenesfutás, a kanyarstabilitás és a kormány sem közvetit kopásra utaló jeleket.
Akkor ez most hogy van??
Kazes☻2009-07-15 18:10:47 // 10810
Az egy bajor talicska, akiknek "terveztünk" is formát + loptak is "tőlünk", hát ez. :)))
GT Ɨ|ѯ2009-07-15 18:06:51 // 10809
mijazabéjemwé?...:-)
Kazes☻2009-07-15 18:03:31 // 10808
Nekem is - bár amikor átpörgettem hirtelen a bmwre asszociáltam - ezért kérdeztem. :)))
GT Ɨ|ѯ2009-07-15 18:01:22 // 10807
nincs,de ez nagyon tecc:-)
Kazes☻2009-07-15 17:56:53 // 10806
Elég rút is! :)
Kazes☻2009-07-15 17:56:10 // 10805
Nincs több? Egészben? :)
Halesz2009-07-15 17:46:40 // 10804
Talán azért, mert a MiTo úgy néz ki, mint egy autó, ez a Colt meg mint egy kisbusz, tuninggal?

Halesz2009-07-15 17:43:38 // 10803
Pont ez az, hogy ezt kb a 159-esből és az Accordból mintázták, semmi egyéni fantáziát nem látok benne.
mesa2009-07-15 16:54:39 // 10802
8 mp felett - ezer bocsánat, félre érthető voltam! :))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak