A futómű szervíz után maradt még koppannivaló. Alapvetően a futóműre koncentráltam, de többszöri, menetközbeni megfigyelés után egyre gyanúsabb volt, hogy nem feltétlenül a futómű az, mert nem akkor koppan, amikor "kellene" :)
Így aknára álltam és alámentem, hogy megmozgassak mindent, ami szóba jöhet, meg azt is, ami nem.. :)
A vizsgálódás eredménye:
Bal oldal, váltótartó bak: a háromból egy csavar (a hátsó), ami egyben egy lemez konzolt is tart, amin van valamilyen érzékelő (de lehet, h a klímának vmi nyomáskapcsolója) nincsen teljesen meghúzva. Alulról "emelve" a bakot, még látszik is, ahogy a bak "füle" elmozdul felfele, a csavar viszont nem..
Jobb oldal, motortartó bak: itt nem véltem laza rögzítő csavart felfedezni, viszont ezt a bakot "emelgetve" irdatlan, fémes kattanás hallatszik.. nem tudom hogy néz ki belülről a bak, de gondolom a gumiágy kikopott és vhogy fém a fémmel érintkezik..
4
262
Fórum
Friss topicok
- Filmek
- Forma-1
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Alfa történelem, híres ...
- Giulia
- 2 keréken is szép az él...
- Zenebutik
- Oldtimer, youngtimer
- Erőforrás alternativák
- Alfa reklám