Fórum >> Típusok >> Giulia

SD2023-08-23 09:36:54 // 31789
Ez a műanyag légtelenítő tényleg para, de a fém nekem meg nem kóser a 800C részecskeszűrő mögött... szóval nem tudom jó megoldás-e..

De ez a youtuber olyan igénytelen, egyszer megkértem takarítsa már legalább ki az autóját:D
SD2023-08-23 09:35:28 // 31788
Araszolásnál, bármilyen távra állítod be kb. annyira közelíti meg az előtted lévőt hogy a motorháztető felett egy vonalban látod az ő lökösét, az nem városi de normális táv, oda már nem pofátlankodnak be.

Menet közben meg a két rublikával én elvagyok városban is, amikor meg "ki nyer ma" megy akkor ki kell kapcsolni mert nem akarom azt megtapasztalni hogy valami ökör miatt besatuz és még nekem jönnek nekem..

Így is volt már hogy tempomattal váltottam sávot, épp csak felvillant a fék, és a mögöttem lévő azt hitte bünti jön, és megilyedt..

Arra mit mond a rendőr ha kifékezi a tempomat a másikat?:D
SD2023-08-23 09:31:46 // 31787
A full torlódó pályán én a külsőre szavazok általában ott ugye nem akarnak eléd bevágni, a belső erőszakoskodó sort nem preferálom.. de ha nincs nagy torlódás bemegyek belülre és ott haladok.

Egy dolgot amúgy nem tud amit más márkák állítólag tudnak, hogy jobbról ne előzzön:D
Ha előtted megürül a sáv, és 140-re van állítva 70-ről gyorsít, megelőzi azt aki bement előzni:D:D:D

Akkor le kell kapcsolni vagy fék:P
SD2023-08-23 09:28:59 // 31786
Igen 30 a legkisebb érték amire tudod állítani és amíg nem nyomsz féket megy 2-vel is, de pont ilyenkor a sávváltásokat, a betolakodókat nehezebb megemészteni.. de ha nyugodt és párhuzamos a forgalom akkor full jó.

Nekem nincs benne a dugó aszisztens:D én tudok magamtól ha akarok:D:D:D

De megállni így is megáll, csak ha pár másodpercig álltál akkor nem indul el, csak ha odapöccintesz a gázra, de utána követi az előtted lévőt.
Liquid2023-08-23 09:27:14 // 31785
na pont erre gondoltam :)
SD2023-08-23 09:26:23 // 31784
Én a sávtartónak egy értelmét látom, ha mész tempomattal abból tudod hogy látja-e a sávot:D Amúgy 99% kikapcsolom mert ráadásul ha hangosabban hallgatok zenét méghangosabb:D
SD2023-08-23 09:22:59 // 31783
Én a tempomat esetén azt tapasztalom hogy ha már nincs teljes átfedésben az előtted lévő nem fékez rá. Tehát ha megkezded az előzést időben akkor nem lassít.

Ezen kívül szoktam játszani a követési távolsággal, általában 2 egység de sokszor felveszem 4-re ha nyugodt a forgalom, az 1-et azért nem használom mert akkor annyira közel megy az előttem lévőhöz hogy nem látok ki mögüle, és gondolom ilyenkor agresszívabban fékez is ha kell.

Nekem inkább az a tapasztalatom hogy simán kielőzne kétkeréken is ha egy kis rést lát már adja a gázt:D
Piritu - 1.000.0002023-08-23 09:19:26 // 31782
Négy távolságszintet lehet állítani. A legkisebbnél ketten fognak eléd besorolni :-)
Elvileg az araszolást tudja, még nem próbáltam.
RomeoOne2023-08-23 08:28:02 // 31781
Na, azt hittem ezt a műanyag légtelenítő csavart már megoldották a 159 óta, de ezek szerint nem tanulnak a hibából...

How to Fix A Huge Problem on Your Alfa Romeo Giulia Before it Happens.
RomeoOne2023-08-23 08:27:05 // 31780
Ilyen erővel akkor be sem kapcsolom, aztán akkor lassít meg akkor gyorsít, amikor én akarom, csak a lábfejem kell billegtetni :DDD
Liquid2023-08-23 08:20:09 // 31779
mekkora távolságra tudod beállítani?
Egyedül fullos araszolós dugóban látnám értelmét. Ere alkalmas egyébként?
Mármint hogy elindul - 10-20-30 - megáll, aztán újra.
Peti16V2023-08-23 00:39:41 // 31778
De pont ez a lényeg, hogy nem lassít, ha nem akarod 😉
Liquid2023-08-23 00:37:09 // 31777
nyilván van amikor nehéz..., bár olyankor se jön jól a túlzottan beszari tempomat mert amíg lassít addig 3 román jön be eléd :)
Peti16V2023-08-23 00:26:13 // 31776
Meg attól is függ ki hogyan vezet, én soha nem állok be a sorba vonatozni :)”
Kíváncsi vagyok, hogy ezt hogyan oldod meg, amikor mindkét sávban tömve van az autópálya? 🙂
Peti16V2023-08-23 00:23:27 // 31775
Szó nincs indokolatlan fékezésről, nem is írtam ilyet, egyszerűen elkezdi a tempót elvenni, hogy felvegye az előtte haladó autóét. Ez nem hiba, ez a szerepe, máskülönben belemennél az előtted haladóba… Ha magára hagyod és nincs nagy sebességkülönbség a két autó között, akkor olyan finoman teszi, hogy nem is fékez, csak elveszi a gázt. De ha te épp nem ezt szeretnéd, akkor a gázt nyomva jobban ráközelíthetsz az előtted haladóra, majd amikor kitisztult a belső sáv, akkor vissza tudsz térni a kitartott sebességen. Ízlések és pofonok, én hamar hozzászoktam és már szeretek így pályázni.

A sávtartót még az első héten kinyomtam, a vészfék meg nálam is a legkevésbé érzékenyre van állítva, és bosszantott már fel, amikor benézett egy eggyel kijjebb haladó autót, de olyan is volt már, amikor megmentette nekem a kocsi elejét, úgyhogy nekem ez belefér, sztem mindent egybevéve hasznos cucc. Értem én, hogy az a hardkór, ha mindent mi csinálunk, de van azért olyan, amikor egy fárasztó nap végén vagy egy hosszabb úton már tompul az ember figyelme és olyankor jól jönnek ezek a segedletek.
Piritu - 1.000.0002023-08-22 23:17:22 // 31774
"vészfék bimbammot meg a legmegengedőbbre állítottam" - Anno a Super még a garázsba se hagyott bejárni amíg át nem állítottam. Ott volt a garázsban egy satupad, még nekimentem volna szerinte :-DD
Piritu - 1.000.0002023-08-22 23:15:18 // 31773
"még így is túl beszari" :-DD
Így van...
Liquid2023-08-22 23:08:50 // 31772
Az elég nagy gond szerintem ha készülni kell gázzal arra hogy indokolatlanul fékezni fog :)
Én konkrétan megőrülnék tőle, a sávtartót kikapcsoltam, a vészfék bimbammot meg a legmegengedőbbre állítottam így már majdnem tényleg csak akkor szól ha elbambultam (amúgy nem, még így is túl beszari). Már okosság szerencsére nincs.
Csatlakozom Piritu-hoz, majd én eldöntöm mikor fékezek :) Ezek a cuccok olyan kicsi forgalomra vannak tervezve ami a magyar pályákon még éjszaka se nagyon van, esetleg az M6-on. Meg attól is függ ki hogyan vezet, én soha nem állok be a sorba vonatozni :)
Piritu - 1.000.0002023-08-22 22:36:21 // 31771
"nem jött be" :-(
Peti16V2023-08-22 21:28:51 // 31770
Eleinte én is nagyon utáltam, de aztán rájöttem, hogy hogyan kell “átverni” és azóta nagyon megkedveltem. Annyi a trükk, hogy amikor észleli az utolérendő autót, akkor fel kell készülni, hogy a tempókülönbségtől függően hamarosan elkezd lassítani, és ilyenkor finoman a gázra lépve meg lehet tartani a sebességet. Ilyenkor akár bele is megy az előtted haladóba, amíg nyomod a gázt, nem lassít. Ezzel simán el lehet kerülni, hogy amíg elengedsz egy gyorsabban haladót, addig te belassulj a külsőben a lassabb autó mögött. Persze ahogy lelépsz a gázról, azonnal beletapos a fékbe, mivel ilyenkor már a kényelmes/biztonságos féktávon belül érzi magát, ezért amíg nem szokik hozzá az ember, lehet szépen bakkecskézni, de kis gyakorlás után szerintem nagyon jól használható. Én mindig így megyek, nekem ez így kényelmesebb és biztonságosabb, mintha teljesen manuális módban nyomnám. Ha még nem tetted, próbáld meg, ha meg már igen és nem jött be, akkor nincs jobb ötletem.
Piritu - 1.000.0002023-08-22 21:15:15 // 31769
Most vettem csapatszállítónak egy 11 éves 7 személyes off Doblót, a megtett 152e km-ével is vastagabbak a betétei. Tuti gyári mert az előző gazdája minden számlát adott a kocsihoz és fékcsere nem volt közte.
Mondjuk azt se értem hogy hogyan lehet hogy az autó egy karcolás sincs. Se kívül, se belül...
Piritu - 1.000.0002023-08-22 21:12:15 // 31768
Furcsa ilyet hallani.
Számomra az egyik legutálatosabb része a kocsinak ez a radaros tempomat. Szinte mindig tempomattal megyek és állandóan talál valami indokot hogy fékezzen. Egy biciklist nem lehet megelőzni a faluban mert beáll mögé...

Mondjuk lehet hogy egy kicsit régi vágású vagyok, de majd én lassítok ha kell. A sávtartót is max akkor kapcsolom be ha az utasoknak meg akarom mutatni hogy ezt is tud Júlia.
Már gondolkodtam egy downgraden. Sajnos nem elég visszarakni a korábbi kormánygombjait és proxy rendezni.
Ha valakinek van tapasztalata/ötlete hogy hogyan lehetne kivitelezni hogy "sima" tempót tartó tempomatom legyen, ne tartsa magában!
Liquid2023-08-22 19:54:56 // 31767
köszi, ez nem ment meg :)
Stelvio kellene, és régebbi, meg még ifelhőm sincs :)
WarbiRunner (Gyuri)2023-08-22 17:58:01 // 31766
Szerintem kerékcserekor mérd majd meg a betéteket, ennyi km alatt 4mm-ig legyalulni az elég erős. Nálam a nagy fék bizos előny, könnyű kaszni+ erős fék az jó kombó, de azért ennyire nem hinném.. Volt vez.tech. tréning, aztán vagy négyszer fel-le 2000m-re, nem két óra, hanem sok. És alig hiányzik valami a fékből. Jól mérted te azt a 4mm-t?
SD2023-08-22 17:11:15 // 31765
Hát én lescreenshot-oltam a My22 Super-re vonatkozó dolgokat, valami 400+ oldal :D
Itt van fent.

Ez csak iCloud fiókkal nyitható, ha kell feltöltöm máshova is vagy ha valaki leszedi rakhatja :)
Tommi2023-08-22 16:28:12 // 31764
Csatlakozom :)

Nekem is van a Stevioban radaros tempomat és nagyon szeretem. Eleinte kicsit fura volt, hogy helyettem fékez az autó (akár kemény stauval állóra is), de ha kitapasztaltad mi merre hogyan, zseniális kényelmi kütyü :)
Liquid2023-08-22 15:34:01 // 31763
Van valakinek titkos linkje az ePerhez? :)
Sajnos már nem működik a régi...
SD2023-08-22 15:13:57 // 31762
Hétvégén autopályán mentem a vonatban, és valami miatt állóra kellett fékezni, tempomattal szépen lassított nem kellett közbeavatkoznom, pedig még az ütközésjelző is megszólalt, de olyan szépen megállt, tényleg jól meg van csinálva, nekem csak a vészvillogót kellett kitenni. Meg nézni hogy a köv majom megáll-e.

Persze figyeltem de pont annyival előbb fékezett hogy még nem kellet beleszólnom, egy pillanatra sem éreztem megkésettnek a reakciót.

Mondjuk akkor nem tudom miért ijeszteget az ütközés jelzővel, persze ha az előttem lévő már pattan valamiről akkor nem tudott volna megállni, szóval így nézve jogos hogy "én szóltam"

Nagyon kis pihentető gépjármű ez:)

És most már nem érzem hebehurgyának az egyenes-futást sem, vagy összeállt vagy megszoktam, megy mint a nyíl:)
SD2023-08-22 12:28:49 // 31761
Nem mértem meg tolómérővel csak úgy a képek alapján viszonítottam és olyan 4mm-nek saccolom a köpó részt ugye azután még van a hordozó lemez.

SD2023-08-22 12:15:56 // 31760
Pont a kis 2 órás szerpentinezésemen kezdtem el aggódni hogy legyúrtam a féket az autóról, de én is úgy látom hogy még 1 akár 2 szezon lehet benne.
Most 13k-nál járok

Az olaj igen, igazság szerint a 10es intervallumot most kéne nekem is megtartanom, de ha a héten nem viszem akkor már inkább a 14-hez (11k) leszek közel..
3 ezernél volt ugye egy cserém.

De lehet felkolompolom a budaörsieket, hogy mennyire vannak teli melóval, szabadsággal:)
Csak akkor viszont már az éves kötelező karbantartás legközelebb aug. lesz hmm
WarbiRunner (Gyuri)2023-08-22 12:01:18 // 31759
Hány km-nél jársz? Kicsit gyorsnak tűnik a kopás. Nálam 22000km-nél elöl kb 7mm, hátul még több is.
Az olajról van kézzel fogható élményem most, a Giuliettát a BMW-s srácokkal szervizeltül le. Sajnos nem fotóztam, de ugye aki melózik, olajos a keze, nem fényképez. Menő volt BMW szervizben a piros Alfa XD
Szóval miközben kaptuk le a fékeket, megtörtént az olajcsere is. A bő egy év alatt most több ment bele, kb 10e km. Korom fekete olaj jött le, az olajszűrő pedig siralmas állapotban volt, kicsit már össze is volt szívódva. Egyszerűen városi használat mellet a 10e sok, vagy nagyon a határán van annak amit az olaj és a szűrő elbír.
Az 1.4 Multiair még EU5, a gyertyák 20e-nként cseréve, alacsony fordulaton nyektetés nincs, viszont napi indítás és rövid utak igen.
A srácok szemlélete tetszett, ők örültek a fekete olajnak. Ha fekete, akkor elvégezte a dolgát XD A szűrő ronda, de láttak rosszabbat, ettől baja még nem lesz. Legközelebb viszont sokkal kevesebb km-nél csinálunk egy cserét, és megnézzük úgy a szűrő állapotát. Gyakorlatilag belőjük így empirikusan a szeriz intervallumot.
SD2023-08-22 11:01:06 // 31758
Lehet csak science fiction, de az égés minősége hatással van az olaj állapotára ami a koxolódásra, szóval egyáltalán nem baj ha időben el van végezve a szervít.

Persze mondom könnyen mert nekem még oly távolinak tűnik a 45e:D

Tegnap megnéztem a fékeim, kívül olyan 4mm van elől hátul fékpofákból.
A gyári a 6-8mm, 2-nél már szól a kopásjelző.

Szóval még egy szezon van bennük ha jól vélelmezem:)

Giulia forums 1

Giulia forums 2

Giulia forums 3
esvé2023-08-22 10:06:41 // 31757
uborkaszezon van....javítani akarják a cashflow-t:D
Komolyra fordítva, az enyémet 2021ben cserélték, lehet az azóta történt modelfrissítések miatt változott ez is
G-MANN🍀2023-08-21 15:50:21 // 31756
Akkor nálam csak lelkesek a javasolt 45ekm-rel😁
SD2023-08-21 13:22:24 // 31755
Ahha szóval akkor ne kössem rá csak beszerel, nem összeköt és úgy megvár az aktiválást, köszi, hibakódot nem gyűjtünk:D

Nekem a távolság beállítása, a +- és a tempomat gomb megvan, egy RES gombot láttam még ezen kívül ott nekem nincs semmi.

Még a sávtartó érdekelne, de igazából ezek pont nem az erősségei a Giuliának szóval szerintem kb. jó szett ami az enyémben van.

Amin nincs az. Driver Package + vagy mi, az lett volna a Villa d' este verzióban, de azért már nem akartam még egy rakat pénzt kifizetni..

Végül is ezzel a követővel is simán meg is áll, max ha több másodpercet állsz oda kell pöccinteni a gázra hogy elinduljon:)
quash2023-08-21 13:08:16 // 31754
Beszerelni be lehet, de ha be is kötöd, villogni fog a kilométer számláló! CAN hiba.

"kúszómászó dugó extrát" az a távolságtartó tempómat?
Mivel minden bent van az autóban, ezért a hardver ehhez megvan, de nem csak szoftver kérdése a dolog, kell hozzá gomb is a kormányra amivel ki/be tudod kapcsolni!
Eng-Custom FB-jén látom hogy elég sok mindenkinek csinálják meg, ehhez a kormányban cserélik a bal oldali gombsort.
RomeoOne2023-08-21 12:46:54 // 31753
Valószínűleg már kezdett melegedni meg kenődni kicsit. Részben viszont túl gyorsan mentem bele, elhittem, hogy én azon keresztülmegyek 100-zal. Aztán nem :D
SD2023-08-21 12:22:59 // 31752
Hmm, megfigyeltem hogy ha kicsit veretősebben menek, akkor néha sípol a fék a garázsba beállva, minimális, meg utána abbahegyja, verseny feeling.

Viszont mos baromira nem csapattam hanem tempomattal gurultam haza Miskolcról, és amikor beálltam a garázsba úgy szólt a fék mint ami vason fog:D

Azért csak nem tekertem le róla 13k alatt:P
Jelezni nem jelez, csak hogy 1800 km és szervíz.

Annyira kényelmes utazó autó ez, eskü 34 fokban ráraktam a ülésfűtést, klímával gerincgyógyászatilag:)))
Persze ő meg lekapcsolta hogy hülye vagy?:D Ezért nem sütött szét:D:D:D
SD2023-08-21 12:18:56 // 31751
Úgy tervezem hogy az éves szervíz ha lezajolott utána jön a mókolás:)

Ha jól tudom be lehet szerelni minden extra egység nélkül csak nem fog csinálni semmit.
Utána kell SGW bypass egység és egy kütyü amivel enegdélyezni tudom.

Van a FB-on egy csóka aki csinál ilyeneket, majd megkérdem mit kérne érte:)))
Állítólag a sávtartót, meg a kúszómászó dugó extrát is tudja szoftveresen:)

Azt kéne megpróbálnom hogy yoe vagy nem yoe, mert azért elég yoe áron vettem:D

A kormány alsó takaród érdekelne:)
SD2023-08-21 12:14:56 // 31750
Látom racséba is tetted:)) Amikor a kéken mentél akkor elmelegedett az első kerék?

A rizsrakétát meg kell kúpolni így így van :D
RomeoOne2023-08-21 10:00:38 // 31749
A Huracan-hoz képest olyan voltam, mnitha állnék. Az ő szemszögéből csak tereptárgy voltam :D
De a rizsrakétát muszáj volt megkúpolni :DDD
SD2023-08-21 07:20:07 // 31748
A lambo után bekapcsolt az üldöző mód:D
Mennyit mentetek? Volt tempó is!:)
RomeoOne2023-08-20 21:32:36 // 31747
Egy kis vidi a szombati BPC-s pályázásomról :)
yt video
esvé2023-08-20 15:07:18 // 31746
az én Veloce-mben is 60ezres szervíznél cseréltek gyertyákat
Piritu - 1.000.0002023-08-19 17:01:29 // 31745
A könyve nem tesz különbséget a 200 és 280 lovas motor közt. Mindkettőre 60ezres csereciklust ír. A Superben anno a 60-as szerviznél cserélték.
G-MANN🍀2023-08-19 15:17:42 // 31744
Nekem azt mondták, hogy a 45-ös szerviznél cserélik majd ki. 🙂
denil12023-08-19 15:13:24 // 31743
Sziasztok!

Benzines Veloce-ban van ajánlás,h mikor kell gyertyát cserélni?
Anno a Tjet Bravoban 30 ezrenként cseréltem, most leszek 40k-nál a Giuval.
Láttam 70-80-as ajánlást, de az ittenieknek jobban hiszek :)

Köszi
Liquid2023-08-19 12:44:21 // 31742
T8? hol van ott olyan pici csavar? :)
quash2023-08-19 12:13:26 // 31741
Ja és mielőtt nekiállsz, ami nem mindig van:
- 8-as torx!
- Nem elég sima OBD ELM kábel, gondolom MultiECUscan-el fogod csinálni, kellene a színes kábelek is a proxy rendezéshez, ha jól emlékszem talán a 2 kék és a zöld.
Ezek nélkül ne állj neki!
quash2023-08-19 12:08:54 // 31740
https://alfaamore.hu/tagok/quash/autok/19282/blog/121752

- Nekem van váltófül nélküli alsó burkolat!
- be lehet rakni kormány bontás nélkül is, de csak úgy hogy nem minden csavart hajtasz be! Inkább vedd le a kormányt, nem egy nagy kaland.
- ha full manualban mész, akkor is vissza fog váltani, ha nagyon leesik a fordulat. Ha D-ben belenyúlsz 10-15mp múlva visszarakja magát normál D-be. Tehát pl. előzésre lehet visszaváltani, majd utána újra ő vált.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.