Fórum >> Típusok >> Giulia

2 db csevegős hozzászólás elrejtve
SD2024-04-26 08:58:50 // 35347
Jaa a többi képet nem raktam fel:)

Ez az első 225 a 8,5-ön



Ez a hátsó 255 a 10-en



Egyelőre most többször viszek gumit az autó hátsó ülésen mint gyereket, megváltozott a felhasználs:D

Örök hála Zselé:))) Hétvégén Fullframe géppel lövöm a képeket, nagyon nagyon:)))

És padka mellé nem parkolunk:D Ez így nagyon penge lesz:D
Tényleg ünneplő kerék ez így most mert ezzel csak levitálni szabad:D

Azt mondta a gumi menjek olyan gyorsan hogy átrepükjek a kátyú felett:D
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
SD2024-04-26 08:47:40 // 35343
Az vót:D Hétvégén fotózom a gépet:))))

Nagyon izgi hogy fog kinézni, remélem brutál jól:D
SD2024-04-26 08:46:50 // 35342
Ki kapott még update-t a connect box-ra? :)

Csak azok akik a versenypályán csapattak vagy mindenki?
Van egy feltevésem hogy ilyenkor hazatelefonál az autó és letöltik a telemetriát, és újrahangolják a szenzorokat, de lehet csak túlgondolom:)
RomeoOne2024-04-26 08:43:00 // 35341
De arra meg minek rakatta volna át a 255-öset, ha eleve az elsőn volt? Nem látom benne a logikát :D
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2024-04-26 08:37:57 // 35339
A 255-ös első gumi így néz ki a 8,5"-os felnin? Az érdekes. A 245-ös Corsa az szépen illeszkedik rá. Ez olyan, mintha ahhoz képest 2 mérettel kisebb lenne.
SD2024-04-26 07:30:15 // 35338
Pályázás óta sprődebbnek rézem a rugózását az autónak, lehet hogy a megégetett, megnyúzott gumi ami kicsit megkeményedett ezáltal, ennyit számít?:)
9 db csevegős hozzászólás elrejtve
SD2024-04-25 12:39:16 // 35328
Azért egy pótkerék szett még lett mellé:D
Erre meg azt mondja a gumis hogy Padkára nem kéne menni vele:D
Hátezhogynézki:D

SD2024-04-25 12:36:30 // 35327
Voltam mag gumisnál, nagyon köszi a tanácsot, úgy néz ki hogy valóban csak a hús rész sérült szóval rendben lesz, még lejárthatom:)



Megfotózgattam még de úgy tűnik rendben lesz.
Gabor F2024-04-24 20:08:42 // 35326
SD, a bal első gumira:
Ha jól látom nem ment mélyebbre, mint a mellette lévő “árok”. Ha tényleg nem, akkor valószínűleg nem para.
Ha a lyuk alján látszik a fém, akkor az már gond. Ugyanis az a fémszerkezet elkezd korrodálódni és egy idő után ledobja a felette lévő gumit, ami elég nagy felület is lehet. Ez még kis sebességnél sem vicces, pláne, ha éppen race üzemmódban vagy. Ezt egy gumis ismerősöm mondta, mert pont most adtam el egy öreg szettet, ahol a vájatban volt egy hosszanti repedés és ott látszódott a drót.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
SD2024-04-24 19:18:25 // 35324
Hát én elvett gázzal mentem, de mivel nincs motorfék:D
Mondjuk lehet ezért dobta a farát.
RomeoOne2024-04-24 19:00:25 // 35323
Futass le egy lemezkarbantartót xD

Nekem annál a gyakorlatnál pont a meglepően jó kontroll volt a tapasztalatom, ahogy már korábban írtam is. Az "oda megy, ahova akarom" feeling. Kicsit rövid volt az út, aztán figyelni kellett, hogy pont annyira gyorsítson fel az ember, amennyire kell, de ne jobban, mert kitartott gázzal kell átmenni, ha meg jobban felgyorsítunk, le kell lépni róla. Ez túl tudta terhelni kicsit az idegrendszert.
A Q-nak itt megvolt az az előnye, hogy gyorsabban elérte a sebességet és a gyakorlat kezdése előtt volt még 1-2 plusz másodperc végiggondolni a dolgot :D

A 3.nál azt mondta az oktató, hogy nem stabilizáltam a másik sávban a kocsit, hanem egy íven csináltam meg, aztán vissza akartam menni 4.-re, de pont vége lett 3-nál, ez az egyetlen bánatom :D
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
SD2024-04-24 14:02:23 // 35318
Ami nekem egy érdekes tapasztalat volt hogy a jávorszarvas tesztet az agyam törölte, ott is hallottam a rádióban hogy ok jó volt a megoldás, de nem emlékszem hogy találtam vissza a sávomba.

Ez vagy a kor miatt lehet, vagy azt mondta a zagy hogy most probléma megoldás van az erőforrásokat a főhajtóművekre irányítjuk nincs biztonsági mentés addig:D

Arra emlékszem hogy megnéztem mennyi a bemenő sebességem és rutinból kikerültem az akadályokat, de hogy hogy mentem vissza a sávomba arra nem:D

Valós veszélyhelyzetben pedig emlékeszem mai napig is mikor. a twingo-s néni kijött elém az megvan hogy kétszer korrigáltam bele, mert nem állt meg hanem még jött tovább..

De itt csak annyira emlékeszm hogy az első nél meglepődem hogy hogy meglendült az autó, amásodik jól ment már nagyobb sebességgel, a harmadiknál meg kirakta a farát, de összeszedtem, de hogy hogy?:D:D:D

Valakinek még ilyen, vagy badsectoros vagyok?:D
SD2024-04-24 11:07:54 // 35317
Igen a sikánokat tudják kizárni, vagy belevenni, ettől függően tempósra vagy technikásra hangolni a pályát. Nekem nagyon tetszett, szinte nem is kellett fékezni úgy lehetett kenni végig:D De a gumit azt kérte:D
RomeoOne2024-04-23 19:48:50 // 35316
Szerintem pályanapokon lehetett eddig is, csak a Laptiming-ban nyilván nem variáltak, hogy összehasonlíthatók legyenek az eredmények. Viszont a "fő" nyomvonalat, vagyis az első körös az, amin mi is mentünk, azt megcsinálták. Nem volt már nyoma annak a tákolt aszfaltnak, amiket a videókon lehetett látni. Most már az a rész viszonylag szép, homogén. Nincsenek fehér, beton részek benne. Ez kellemes meglepetés volt, mert kicsit attól is tartottunk, hogy mekkorát dobnak majd ezek a kocsin.

A déli hosszú ív, meg a lelátó melletti két sikán levágás (az egyik, amelyiknek a laptiming második köre megy), az viszont még mindig beton, nem is a legegyenletesebb fajtából.
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-23 19:13:34 // 35315
Szerintem a nyomvonal is változott már, úgy tudom lehet többféle variációban használni a pályát.
RomeoOne2024-04-23 17:21:00 // 35314
Az újabbak. De a Q-t meg a 200 lovasat is még csak 1 körön mérték. A Veloce már 2 körön ment:


A lényeg az volt, hogy Zselé feltételezte, hogy jobbat ment a Laptiming-os 48.9-nél. Arra írtam, hogy az állórajtos idő volt.
SD2024-04-23 16:13:24 // 35313
A laptiming kétkörös, álllórajt, majd sikán nélkül még egy kör.
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-23 15:23:19 // 35312
Meg is tudtam volna végül oldani, de ezt akkor februárban még nagyon nem láttam. Biztos hogy nagyon élveztem volna, most kicsit irigykedek is XD De ez van, a jelenlegi munkám épp ilyen véghajrában van, egy hétre sem látok előre.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2024-04-23 14:58:51 // 35310
De a laptiming is állórajtos :D
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2024-04-23 14:55:09 // 35306
Igaz. Akkor +1,5 sec :D
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2024-04-23 14:08:42 // 35303
Ez laptiming irány, repülőrajt egy GiuliaQ-val (fórumtag😉)

1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2024-04-23 14:01:02 // 35301
Repülőrajtból. Ahhoz adj hozzá 5 sec-et állóból. Persze még úgy is brutál. Meg kérdés, hogy melyik irányból, mert a laptiming-os irányra azt mondta a mester, hogy gyorsabb kicsit.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.