Mutasd

>> Szerviz2019-05-16

Sziasztok!

Kb. 1 éve van nálunk az autóvásárlás után lecseréltük benne az olajakat, vezérműszíjat, gond nélkül mentünk 10 ezer km-t.
Majd kb. 1 hónapja kezdődött az egész, indulásnál hidegen pár másodpercig füstölt meg egyenletlenül járt, de aztán kisimult, elvittük egy diagnosztikákra ott mondták, hogy ellenőrizni kellene az injektorokat, ezután vettünk bele 5 alig futottat ami bevizsgáltattunk és tökéletesek, beszereltük az autóba az injektor kódokat beírtuk, az autó beindult kb. 15 percet járt szépen. Másnap délután beindítottuk kb. 10 másodperc után leállt, ez előtt párszor már csinált ilyet újra indítottuk, de utána már csak beindult és leállt egyből és az óta is ezt csinálja. A multiecuscan nem ír semmilyen hibát.

Első gondolatként visszaraktuk a saját injektorait és visszaírtuk a kódokat, de nem változott semmi így elkezdtünk keresgélni először a nagynyomású rendszerre tippeltünk, hogy valami ott halt meg így cseréltünk nyomásszabályzót majd utána érzékelőt, mértünk alacsonyköri üzemanyagnyomást, ami 6 bar volt.

Végig néztük az összes test kábelt csatlakozót, biztosítékot, relét, de minden jó, az immo is jó, ezután levettük a generátort elvittük bevizsgáltatni, de semmi baja.

Az ECU és a nyomásszabályzó, nyomásérzékelő és a mennyiségszabályzónál néztünk szakadást, de nincs szakadás, majd megmértünk a feszültséget, és egy olyan eltérést találtunk, hogy a nyomásszabályzó egyik lábán 12.2 helyett csak 11,5 V van a másikon 12.2 V és itt elvileg mindkét lábon egyformának kéne lennie álló motornál, indulásnál pedig még csökken ez az érték, erre az óta se találtunk választ.

Multiecuscannal leteszteltünk a proxykat de mindenhol van kapcsolat, lereszeltettük a body computert után pár másodperccel többet járt az első indításnál, de következőnél már ugyan azt csinálta. Most már nincs több ötletünk, ha esetleg valaki járt már hasonlóan vagy van bármi ötlete, akkor szívesen meghallgatnánk.