Tagok >> Seriff >> 156 SW 1.9 JTD >> Blog
- Típus:156 SW 1.9 JTD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Nero Fuoco 821/A
Kapott a kocsi fakormányt, fa váltógombot és "fa" középkonzolt.
A mogyoró színű bőrrel nagyon szép az összhang, nagyon tetszik! Remélem édesapámnak is fog, meglepetés lesz Neki :)
A képen az ihletadó autó, Nyirkos cartárs berlinája szerepel, majd világosban lövök képet, vagy nem:)
Köszönet Bandinak, aki András bácsi, és aki korrekt volt. Megint. Meg be is szerelte grátisz a cumókat, és a légzsák visszajelzője sem villant ki, ollé.
Egyedül a váltógombbal nem vagyok kibékülve, mert azzal nem kesztűs, hanem gyűrűs kézzel bántak, így elég viharvert, de Bandinak elvileg lapul a polcán valahol egy jobb állapotú, amit majd megkapok, ha minden igaz. :)
Nagy utakra több emberrel és cuccal az egyetlen elfogadható mód az SW :))
Az első képen Rumi szakérti fel a hóláncot :D
Irány Horváthon, racionális választás a családi autóparkból JTD SW, evvan.
Az SW nagyon gyengécskének tűnt eleinte a V6 után, Novitec ide vagy oda, de aztán megtanultam újra vezetni a túrólyukkal, novitecgázpedálreakcióval, de akkor is benzin az üzemanyag neve. Fogyasztás- pálya+szerpentinek+falubanközlekedések: 5.25. Ezt hogy a fenébe tudja egy telepakolt dög sportwagon?! Pofátlanság...
Folytatás következik, még 3 nap és megyek vissza kedvesemmel, hajrá Novitec;)
Szépen teljesített a sötét oldal szerény katonája.
Fogyi: 6.1; 6.2; 6.1 a három tankolásnál- ha csak fater vezeti szvsz 5.5 körüli érték jön ki- végig autópálya- magyar, osztrák, német és francia. A két, dojcsul beszélő emberek országában kegyetlen sz.r körülményeket tapasztaltunk, nem kis meglepetésünkre:(( Folyamatos felbontások, elkerítések, gyakori 80as, illetve 60as táblákkal:S
A hazai pálya nagy dícséretben részesül- tökéletes útpálya, olcsó benzin, tűrhető matricaár- nem gondoltam volna, hogy a magyar ugar vizsgázik jelesre:/
A franciák utai jók, de irdatlan drágák- ha jól emlékszem ~250km-es szakaszon 50ojrót fizettünk, visszafelé dettó- az összesen 25ezer Ft 2 használatért- annyira nem hájtek az útpálya és a Subaru Impreza WRX STI rendőr sem barátságos:D
1 hiba volt a kocsival- lemerült az akksija: 3napot állt, valószínűleg égve maradt az egyik belső lámpicsku. A kocsi nem indult.
Szerény véleményem szerint egy bivalyerős, egy éves sincs Banner akksinak baromira nem illene lemerülnie szűk 72óra alatt egy piszlicsáré lámpa miatt. Más nem lehetett a ludas- rádió, GPS, DVD kivéve, Lámpa Leó, no parkolófény, semmi. Ejnye-bejnye.
Öröm az ürömben, hogy a Magyar autóklubbot hívtam, és 1 órán belül (!!) ott voltak Párizs egyik külső területén és ripsz-ropsz indult a kocsi.
A gázolaj kinti ára 1.2 és 1.3 Euro/liter között volt, ami a negyedezres árfolyammal nézve 300-325Ft/lityó. A benzin általában 15-20centtel drágább:S
A JTD egy ... illúzionista- elhiteti az emberrel, hogy gyors (?) autóban ül és dinamikusan halad. A V6 nem hazudik, a JTD igen, de kit érdekel- az a fontos mit érzel, nem az, hogy valójában mi is történik;)) Mondjuk a Novitec-kel tényleg nem megy rosszul a 8szelepes traktor sem- a Peripherique-en rendesen emberkedtünk, amikor 13 óra után megérkeztünk Párizsba és már baromira oda akartunk érni...
Egy valamit nem akarok hallani egy darabig: ÚJRATERVEZÉS :DD