Mutasd

>> Esemény2019-09-18

Ma ki jött a munkahelyemre a kárszakértő fotó innen-onnan, meg amonnan; majd a verdict ez bizony totálkáros 😭😭😭
Hogy humoristáink poénjával éljek “tudtam csak nem sejtettem” eddig.
Egy Alfámnak már elkellet engednem a kezét, az övét nem akarom, és nem is fogom bár benne van a rizikó; hogy megjavíttatom miután le tkzták és megint bele áll valaki akkor már egy huncut forintot sem fog fizetni a biztosító ☹

 
>> Esemény2019-09-11

2019.09.11 egy nagyon sötét nap lett az életünkben azután, hogy kb: 1 éve leszereltem a határrendészettől és felkötöztünk Bp XXI. Kerületébe egy frissen vizsgázott motoros fiatalember megtörte az én kis Wolfykámat :( A motoros körülményekhez képest jól van egy enyhe agyrázkódással és kéztöréssel meg úszta esetet, viszont az ő Kawasakija végleg kuka, 2019.09.18-án jön a kárszakértő felmérni a kocsit, hogy mennyi lehet a kár még nem tudom csak sejtem, hogy az 500e környékét súrolja. + ott van a helyszínelés még nem tudjuk kit hoz ki hibásnak majd a Közlekedésrendészet :(
De van már fény az alagút végén lesznek alkatrészek a feltámadáshoz, már csak egy ügyes és nem túl drága karosszériást kellene találnom.

 
>> Szerviz2018-06-27

Eltelt nem egészen 2 nap megin oda az öröm és a bódottá 😟
A szarvasos kenőanyagnak köszönhetően a feszítőgörgős rezgéscsillapítós valami már könnyen mozog, de ennek köszönhetően az is kiderült; hogy az előző tulaj szervize jó erőben volt mikor cserélte a bordás szíjjat. Kiderült ugyanis a rezés csillapitó rugójának alaplemeze mozog vagy el vagyon törve. Ezért főtengely végéről levettük a nagy átmérőjű bordástárcsát, hogy hozzáférjünk. Mint kiderült a második tipp a helyes. Na irány megint a Bárdi, ott a kedvenc alkatrészesem rákeres és csak annyit mond kapaszkodj meg. Kérdem miért, erre kifordítja felém a monitort és közel 70 ezres összeg vigyorog rám a komplett cuccért külön darabokban nem kapható. Pedig szerelhető, na teló elő kasztnis haver felzörget otthon van Co is ráér. Pattanj fater öreg Jettájába ( műhelykocsi) irány haverhoz, faján meghefteli kérdem mi pézzel lógok fizetsz egy sört jön a válasz. Oké irány közeli ABC 2 lityós Kőbambi beszerez átad fizetség letudva. Go haza cuccos összerak beröffent minimális csikorgás maradt. Még van 2 gyanúsítottunk, de Bárdi már bezárt másnap reggel menni kell Bp-re unokáért, így elnapoltuk a további szervízelést. A gyanúsítottak beszerzése folyamatban.

 
>> Szerviz2018-06-25

Görgőcsere után félnap csend, majd még hangosabban csiripelés mint addig☹
Faterrel nyomozunk hosszbordásszíj leugraszt helyéről minden görgő/tárcsa megmozgat megvizsgál semmi eredmény. Feszítőszerkezeten 32-es villáskulcsnak van lapolás nosza kulcsrá mozgasd meg, vagyis erölködjél, mint az állat alig mozog és nyikorog nagyon.
8-as imbuszkulcs csőhosszabító csavarlazítóval letámadjuk a benne található csavart. Meglazul kijön egy perselyes tengelyt tudunk kihúzni ami csont száraz enyhe kopásnsom látszik rajta. Fater eltakarítja szépen, majd egy fekete varázsflakont vesz elő amiből fekete varázsport szórt ki rá. Megnézem a flakont szarvas embléma van rajta (John Deere). Mint megtudtam vetőgépek grafitos antisztatikus kenőanyaga a varázspor. Összeszereljük a cuccost szíj vissza a helyére és indítás után láss csodát nincs csicsergés, nyikorgás stb.
Összes költségek 1 doboz Dunhill me bagózok sajna meg egy, másfélóra bütykölés😉😀

 
>> Szerviz2018-06-15

Meg volt a névre vétel majd irány Szeged kissebbik lányunk megy elősegélyvizsgára, gyors zápor az autópályán mire átérünk már be is költözik egy csicsere a motortérbe.
Még nyitva a Bárdi ( van vevőkód😀) irány oda hosszbordás feszítő ill. támasztó görgőcsere másnap.

 
>> Esemény2018-06-14

Reggel 9:30 irány az eredetiségvizsgálat kb: 45 perc megvan az ítélet minden rendben egy 20.000-ressel könnyebb a buxa. Go kormányablak gépjárműügyintézés papírokat bead meg 96.000 ezer kártyáról lehúz és hivatalosan is enyém a vas😀

 
>> Esemény2018-06-12

Úgy kezdődött, hogy volt a tulajdonomban egy öregedő 155 2.0 TS ami 2018.06.07-én késő délután kilehelte a maradék lelkét is. Kb: 1/2 évvel előtte már elkezdtem bújni a hahu-t és a külföldi használt autós oldalakat a lehetséges utód után kutatva. Kettő típus között vergődtem 159 vs. 166 mivel napi 120-130 km-t pályázok a melóba a JTD már eleve biztos volt, a TS benzin zabálása miatt. Végül a 159 kiesett a pikszisből, néhány olyan infó után melyet 159-es tulajtól szereztem be. Maradt a nagyvad 2.4 JTD 20V😉
A klasszikus első szériás “mozdonyorrú” / “rovarlámpás” nekem nem nyerte el a tetszésemet, így az FL-es felé kezdtem kacsingatni. Említettem az 55-ös meghalt másnap nézzünk fel a hahu-ra és hirtelen felbukkant Ő 2003.12.17-i FL 166 2.4 20V JTDm 175 paci 342 ezer km második tulaj ( első magyar, mint kiderült). Volt spórolt pénzünk irány a bank pénzt kivenni közben hívom a tulajt kocsi meg van-e még, mit lehet tudni róla a viszonylag korrekt leírás mellett és a legfontosabb mikor mehetek megnézni.
Eladó korrekt volt megbeszéltük a következő hét kedd délutánját, eljött a nap elmegyünk Békés megyébe a megbeszélt helyre, kellemes harmincas fiatal pár rendezett ház fűtött garázs benne Ő a nagyvad. Fater jött velünk gépészként mégis többet ért hozzá, mint én egyszerű informatikus pöcc-röff indul küllőre úgy jár, mint a doxa óra fater körbe nézi teszt kanyar, jön az ítélet ha kell megveheted😉
Pénz leszámol papír kitölt a nagyvad birtokba vesz és irány hazafelé😀