Német Misinél aláírtam a jelenlétit ma reggel.( Előzménye: Schulek - nagyon korrekt és elfoglalt szerelő - mesterrel tavaly aug.-ban lebeszéltem, hogy a télen ezeket csinálja meg.Decemberre mondta vihetem, aztán januárra, aztán februárra....aztán köv.vasárnap hívjam aztán ismét, aztán február közepe lett és azóta naponta 6-7 x hívtam minden nap!!!! - még ma is de nem veszi fel a telefont!!!a 3-ból egyiket sem.....ez még ok, de: vissza sem hív!!!!!upsz na itt befejeztem a kontaktot vele, ez emberileg elfogadhatatlan számomra. )
Nos, Misit hívtam 05-én akkor 26-án reggel 8-ra adott időpontot és ennyi.
Alsó és felső munkahengerek csere, motorolaj ( Agip I-Sint 10-40 )és szűrő ( UFI ) csere, fékfolyadék ( Textar ) csere, munkahengernél 1 db cső csere ( legyártották D.keszin ) 4-es hengernél fagydugó tömítve, csere később ha lesz.
Patika lett minden, és 4 nero AR volt ott ma....:-)




Lassan eltüntetve minden nyers műanyagalkatrész, természetesen az eredetiek letisztítva és konzerválva, lassan mindenhol bevonva szénszálburkolattal, alakulgatnak a dolgok.


Ekszplodizálás folyamatban van:-)
Belső tükör is elkészült, bepattintottam illetve a quartz óra mögötti zöld lapka ki 1 db piros led meg beugrott.










Beraktam 1 új fejegységet mert USB-s és kicsi ügyes de erős illetve Hong Kongból jött fillérekért 1 szivargyújtó piros plexis tehát vörös világítású, pikk-pakk bekerült kapott 1 külön testet és kész, mikulás pipa:-)




Bendix ( THX Torjay Laci! :-) gyári fékerőszabályzó csere, Bosch jobb első ABS jeladó és OMP hátsó fékbetétek csere ma megejtve.
Elég szépen elment az a pár óra...:-)




Barkácshétvége : tükröket bekötöttem, működnek mint a huzat:-)
Csatlakozó, érintkező, stb. hegyek be és kifűzés stb. de kész.
Az ülésháló gyorsabban be lett pattintva 2 x 4 csavar.
Visszakerült a helyére minden, elektromos tükrök, el. csomagtérnyitás első pocsolyalámpák, Xplod csipogók, első szett bekötve.2015-10-31.
C oszlop belső takarók és a hátsó ablaktekerők is elkészültek gyorsan beraktam a helyükre.2015-11-05.












Barkács vasárnap volt a mai napsütésben.
Beműtöttem 1 elektromotort, behúztam vagy 10 m kábelt, meg ilyesmik.
Hátsó ajtó oldalzsebek is felszerelve, alakul.







Tükröket le és szétszedtem a csonk maradt a 164-es elektromos tükröket pedig átszereltem, egyúttal bevezetékeltem, előkészítve bekötésre, emelő takarítás fekete spray és gyári matricák fel majd be a helyére.Heko légterelőpár befaragva.








3 nap alatt beműtöttem mindent a helyére, köszönet a Mörus Carbon Arte-nak a munkáért:-)
1 hónap alatt készült el, de a végeredmény pazar.
( Nem fólia nem VTN, szénszálas karbonszövet )
part 2-3 ( aug.21. ) : kormány, alsó polcok, A és B oszlop is kész.
( plusz 1 nap )









Cserélve pár alkatrész...Galaxikális ( 3 napos ) űrcumi után de azért alakulgat:-)
Fékek komplett csere, első telók komplett, új rugók, toronycsapágyak alsó-felső jobb első kerékcsapágy ( SKF ), OMP betétek, Wezmoto fém fékcsövek, felkerültek a gurulók is, futómű beállítva.Cserélni kell még fékerő szabályozót hátul, meg a 2 hátsó betét még úton..
Horváth Futóműszervíz, Diósjenő.








