Mutasd

>> Esemény2009-07-11

Csütörtökön meghírdettem, ma délelőtt lefoglalózták.

4,5 év, 50e km, néhány örök emlék, sok új barát és segítő kéz.
Örökre hálás leszek neki.

 
>> Esemény2008-12-24

Boldog karácsonyt mindenkinek!

>> Esemény2008-12-19

Közeledett az újabb műszaki vizsga, mert csont nélkül sikerült. Annyi okosítást azért történt, hogy a megrendelt xenon szettet a matrica forgalmiba történő beragasztása után szerelték be, de ugye én ezekről úgyse tudok.

"Drágá álézrédés úr, há' csókolom a kezsit-lábát eccer csák úgy van benne vót á cucc a gípbe'!

 
>> Egyéb2008-07-13

Tegnap Siófokra menet újabb fontos eseményhez értünk, az autó átlépte a 100.000 km-t.

 
>> Egyéb2008-07-08

2008. július 5.-én egyetlen hugicám férjhez ment. Innen is még egyszer nagyon sok boldogságot, és mihamarabbi gyermekáldást kívánok nekik.

Az Alfa Romeo-ra is komoly feladat várt, az autó töltötte be a menyasszonyi limuzin szerepét. Természetesen ki lett takarítva, kapott egy polírt, és mint a kép is bizonyítja, megállta a helyét ebben a szerepben is.
Választhattak volna egy Corsa-t, egy Citroen C5-öt, vagy egy Thalia-t.
Miért pont ezt, nem is értem! ;-)

 
>> Egyéb2008-06-09

Az úgy kezdődött, hogy egy ismerős megkérdezte, nem akarok-e egy hétvégére Fiat-ot tesztelni. Gondoltam miért ne, az 500 egyébként is érdekelt, a kisköbcentis turbós motorról nem is beszélve. Sajnos a kettő együtt nem lehetséges egyelőre, sőt az 500-ról is le kellett mondanom, azt még nem adják oda 2 napra.

Annyi baj legyen, ide nekem a Puntot, lássuk mit tud a 120 lóerő a valóságban.

Nos, hát nem keveset. Nagyon rugalmas, bárhol, mármikor megindul, persze azért kell a 2500 1/min fordulat, hogy töltsön a csiga.
Csöndes a gép, a német autópályán :-P :-D 150-nél szinte csend van, se szélzaj, se gördülési. SImán elérte a 200-at, egyszóval tök jó a motor.

De azért vannak árnyoldalak is. Kemény, kopogós a műszerfal, nem bőr a kormány és a váltó, de legalább izzasztó műanyag. Bár sokkal lejjebb engedhető, mint a 146 ülése, de még így is egy kicsit magas, és nincs elég oldaltartás. Egyik barátommal utaztunk együtt 150 km-et, ő azért azt mondta, hogy a saját Astra-jához képest ezek már sportülések... no comment :D

Kissé pontatlan a váltó, bár a gyors váltás nem akadály.

Ami viszont abszolút negatívum: a központi zár vezérlése. Szombat reggel a jobb hátsó ajtót nem lehetett nyitni, csak belülről, tegnap reggelre meg a bal hátsót. Ma reggel viszont minden ajtó elsőre nyilt. :-)
Szóval azért még van mit reszelni a gépen.

Teli tankkal kaptam, úgy is adtam vissza, és bizony ez is benyelte a 10 litert. Igaz meg is lett hajtva rendesen.

Kedves Alfa Romeo!

Írtózatos iramban tessék fejleszteni azt a motort, ami legalább 2000 köbcentis lesz, lesz rajta egy Ollah által is elfogadható és letesztelt turbó :-)
Elmegy melletünk a világ, pedig csak a másik csarnokból kellene átrángatni azt a néhány mérnököt, akik ezt kis méregzsákot megalkották. Látszik, hogy ügyesek, és ha végre meglenne a 250 fújtató paripa, a 159-es 1700kg-ja se lenne annyira sok...

>> Szerviz2008-04-03

A tegnapi nap folyamán megtörtént az éves átvizsgálás, és olajcsere. Na meg végre megszünt a nyekergés is a motorban, az egyik görgő volt kukás. Mostmár újra ugyanolyan hangja van, mintha most gördült volna ki a gyárkapun.

Az elvégzett munkák:
- olajcsere Selénia 20K
- összes szűrő cseréje (olaj, levegő, benzin, pollen)
- görgő-csapágy csere
- jobb hátsó világítás javítása :-)

33e pénz.


Még február folyamán egy navigációs egység is bekerült a kocsiba, pici pénzért, okosba'.

És természetesen már 2-3 hete a nyári gumik feszülnek a gép alatt.

 
>> Tuning és extra2007-07-19

Friss szerzemény.

>> Egyéb2007-06-27

Mecsekaljai Pörkölt Szaft II.

>> Egyéb2007-06-27

Mecsekaljai Pörkölt Szaft