Mutasd

>> Szerviz2011-04-21

Gondoltam csinálok egy listát magamnak, hogy szem előtt legyenek a dolgok, hogy mit is kell cserélni a jövőben:
- Alsó lengőkar pár (2x134 EUR)
- Felső jobb lengőkar (66 EUR)
- Hátsó fékbetét szett (77 EUR)
- Hátsó féktárcsák (2x56 EUR)
- Hátsó kerékcsapágy szett (156 EUR)
- Első és hátsó lökös fényezés (kb. 200 EUR - Mo.-on)
- Gyertya készlet (256 EUR)
összesen: 1135 EUR anyagár.

A légkondi valami miatt már tavaly megdöglött, azt fel sem írom a listára, mert itt max. 25 fok van nyáron ezért nem tartom nagyon szükségesnek egyenlőre.

Továbbá kiégett pár kis izzó a műszerfalban, gondolom az nem lesz számottevő összeg.

Eddig is sokat költöttem az autóra, elég sűrűn voltunk szervizben, a mostani állás 2220. A mostani anyagköltséggel együtt ez már 3355 +kb 1000 EUR munkadíj a fent felsoroltak beszerelése, szóval ez már 4350 EUR. Csodálatos....
Az autót 1850ért vettem, ami az itteni használt 156-os árakat nézve sem nem olcsó, de nem is drága vételnek számít.
Szerintem rossz vétel volt, be kell hogy lássam, bár amikor olvasom a fórumot, mindig újabb és újabb hibák jönnek elő nagyon sok autótulajdonosnál, én valahol szerencsésnek érzem magam, hogy csak a fentieket kell kicserélnem (egyenlőre).

Munkatársaim rendszerint kinevetnek, hogy ennyit akarok költeni egy "szarolasz"-ra, és miért nem veszek egy normális autót, mert hiába lesz a vége 6000 EUR felett (amiből már egy facelift-eset is lehetne venni, vagy egy vatta új Dacia Logan-t), eladáskor max. 3000 EUR üti majd a markom.

És kérem itt jön az egészbe az Alfa-vírus: ugyan is a szemem előtt az az egy cél lobog, hogy ha ezt mind megcsináltatom, akkor lesz egy csodálatos Alfám :)