Mutasd

>> Szerviz2022-01-28

Ezután elkezdődött a szerelés január 17-én, ahol a bontás során még néhány probléma napvilágra került. (A hátsó motortartó bak konkrétan kipottyant a helyéről a motor kivételekor...)

Ennek okán meg kellett venni még:

kardánfelfüggesztő csapágyat,
középső hardyt,
kellett egy gyári olajnyomás jeladó (ugyanis valami GANZ jeladó volt beletekerve, amivel nem csak az a baj, hogy fordítva mér (mivel a gombáról vesz testet), hanem az is, hogy csak 6 baros, a mi műszerünk pedig 8... szóval nagyon igényes megoldás volt ez (is),
6 db szelepfedél lefogatócsavar gyűrű,
motorháztető tartópálca patent (hiszen miért is lett volna benne gyári...),
4 gyertya (abból sem jó specifikáció volt benne),
ekkor már beszerzésre került 2x6 liter Total 10w50 olaj,
egy testkábel és két darab H4-es csatlakozó az első pilácshoz, ami eddig sose volt hosszabb időtartamban jó...

Ha hozzászámolom a kopó dolgokat - Brigéciol, féktisztító, tömítéskaparó, egyebek- akkor ezek mindösszesen 51.601,- Ft-ba kerültek.

Mivel halott volt a jobb oldali váltótartó bak, és kiderült, hogy sajnos a gyári dobozban nem adnak a blokk és a hüvely közti, az olaj és a vízteret elválasztó gumigyűrűt, viszont legalább nem is nagyon lehetett kapni (ahogy jobbos váltótartót sem...), keresgéltünk, Szabolcs talált.
Egy helyen volt ez a kettő együtt, Görögországban, amit kifizettem január 22-én (összesen szállítással együtt 82.62 Eurot - 29.663,- Ft-ot), majd következett a várakozás...

Ugyanis a görög posta egy reumás csiga sebességével gondolta a szállítást, pedig nem kértem volna ingyen... Ezért -szerintem- elég sok üresjárat keletkezett, mire megérkezett február 7-én a Posta logisztikai központjába, majd onnan Veszprémbe... (Ha az OKP-s rendeléssel vetjük össze, végképp nevetséges)

De nem ez volt a cuccal a legnagyobb baj...