Mutasd

>> Egyéb2014-05-22

Előjött a felirat: "nézesd meg a enginet te hüle!!!" Éreztem a jeleket. és nekiálltam. Múltkor csak féktisztítóval, most azonban beszereztem hideg zsíroldót meg wd 40-et. Volt bent kosz bőven. vissza az egész kódtörlés és minden tuti! :D

Update: Na....rövid (nagyon rövid) idő után megint kijött a felirat, de nem volt kedvem megint szétszedni. Aztán egy idő után el is ment a hibakód, majd megint előjött. Elgondolkodom a kiírás, lezáráson.

 
>> Szerviz2014-05-20

Elkerülőn kicsit meghúzattam a gépet, de amikor elkezdtem vissza pakolni egyszer csak 4-ben maradt, a váltókat meg lötyögött. Vérnyomás az egekben, agyvérzés indul. Végül is nem a várpalotai vonalat választottam, hanem egy csapattársamat akiről nagyon jókat hallottam. Mint kiderült az egyik váltóbowden esett le a helyéről. Az új ára 75.000.- forint+munkadíj. Nos Szabi megoldotta ezt az egészet 10.000.- forintból. Annyit csinált, hogy a bowdenfogó (elkopó) tippet elvitte esztergályoshoz és átfuratta, majd egy szegecset átfűzött és szétnyitotta. Örök darab lett. Nem értette Ő sem, hogy a jó olasz kollégák miért nem így oldották meg. Szabi elővadászott nekem a sufnijából valami régi transitnak a váltóját és ott mutatta meg, hogy pontosan mit is csinált mivel. :D

 
>> Szerviz2014-05-09

Csöri megnézte a klímámat, de szakemberhez küldött. Hol működött hol nem. Tehát köv utam Tapolcára Tóth Csabihoz vezetett. Jó magyar utak megint szétrázták a csöveket és elment a gááááz. Meg kicseréltek valamit a generátoromban. Nem szeretnek alfát szerelni, ezt munka közben többször is megosztották velem! :D Sehogy sem akart jó lenni, aztán varázsütésre minden összeállt. Értetlenül álltunk a dolgok előtt, mert egészen addig hol ment a generátor, hol nem...Azóta jó és hideg.

Update: A klíma azóta is szórakozik vele. Hol elindul, hol nem. Még egy hűtőtisztítást kipróbálok, hátha?!

 
>> Autóápolás2014-04-07

Megbeszéltem egy napot a tisztítósráccal egy fullos kozmetikára. Egy napot kelett otthagynom az autót. Vax, takarítás, polír, bőrtisztítás, bőrápolás, stb.
Mikor mentem érte szembesültem mi is az a kívicsfelverődés. Viszont az autó gyönyörű lett. :D
Költégem: 16.000.- forint

 
>> Egyéb2014-04-05

Gondoltam lecserélem a télieket. Elvittem sógorom tanácsára Cserszegtomajra. Ott jól lefikázták az Alfát, mint márkát. Nyugodt maradtam, no para....Kaptam itt is rendesen a téli garnitúrámért. Akkor mondom tegyük fel a nyárit. Belekötött abba is, mert a hátsó hullámosan kopott és mondta, hogy biztos rossz a felfüggesztés. Majd belekötött az elsőbe, hogy annak meg a belseje kopott. Párom látta rajtam, hogy megy fel a pumpám a sráctól és mondta, hogy majd Ő vesz egy garnitúra nyárit. Otthagytam neki a gumikat és eljöttem. Itt kezdtem el gondolkodni a 17-es gumin és hozzá a felnin.

Update: 2014.04.18

Párommal elmentünk Miskolctapolcára csobbanni egyet, plusz én még sose jártam azon a vidéken. Hosszú volt az út és elegem lett. Hazafelé Veresegyházon találtam gumist (előtte már kinéztük, megrendeltük tőlük a felnit). Kértem tőlük ajánlatot gumira. Vettem egy 2012. augusztusában gyártott, de új Michelin Primacy 3 garniturát 225/50 R17-es méretben.
Gumi: 140.000.-/garnitúra
Felni: 118.760.-/garnitúra (29.690.-/darab)
Szerelés: 6.000.- (a régi felniről is levetettem a télieket és otthagytam ajcsiba)
Hazafelé nyugodtan és csendesen autókáztunk! :D

 
>> Szerviz2014-03-29

Letelt ez a téli szezon is. Csörivel pontosítottam és hazaérkezés után 1 hétre vittem is a verdát. Vezérlésben 65.000 volt szóval az is kuka. Csöriék úsznak rendesen a melóval, egy hétre kellett otthagynom az autót.
Tehát a lista:
Vezérlés, vízpumpa
Olajcsere, olajszűrő
Hátsó ülés rögzítőjének pótlása (múltkori szerelésnél eltörött)
Tolatólámpa izzójának cseréje.
Futóműbeállítás

Csöri ezalatt az egy hét alatt felmérte a váltómban és a kuplungomban lévő zűrzavart. Megállapította, hogy csere. "KÖSZI" 4 kilóóóóóóóóóó pénz.....ááááááááááááá.
Van "B" változat. Difiben van 2 csapágy próbáljuk meg, az csak 16.000/darab. Okéztam.

Szervízmunkáért 98.000.- forintot hagytam ott.
Jah és Ates megfenyített a 11 éves téli gumigarnitúrámért. Még jó, hogy szólt! A használt gumi és a használtgumi árus....

Update:
Kicseréltük a difiben a csapágyakat, de a probléma nem szűnt meg...
Költségek:
2 darab difi csapágy: 32.000.-
Munkadíj: 15.000.-

 
>> Szerviz2013-11-11

Elküldtem Csörinek a szervizigényemet. Jött is a mail, korrekt árakkal. Hmmmm...Várpalota, kicsit messze van szervizbe járni gondoltam. Ötleteltem, agyaltam, majd utánaolvastam kicsit itt az Amorén, hogy mik a tapasztalatok a munkájukról. Mivel rosszat nem hallottam róluk és amúgy is mentünk volna Fehérvárra a Párom Mamájához gondoltam 1 próbát megér, hogy nézelődjek egy kicsit náluk. ----> Soha többet nem megyek másik szervizbe. Nálam nagyon fontos, hogy aki az autómat csinálja, ne csak hozzáértő legyen, hanem számomra szimpatikus és barátságos. Nos ezeknek a kitételeknek 150%-ban megfelelt. Megbeszéltünk november 26-ra időpontot.
Update 2013.11.26.:
Eljött a várva várt nap. Párommal és egyik haverommal elindultunk. 10-re odaértünk otthagytuk a verdát, Csöri rendi volt és levitt minket a buszmegbe mert mentünk a Mamához kolbit enni :D Mondta, hogy majd hív, ha kész lesz. Mókás volt mert kicsit félreértettem,mert igazából azt mondta, hogy hatra készen lesznek a melóval ésmehetek is az autóért. Ezért este 8-ra értünk oda. Jót nevettünk az egészen. Korrekt jó munkát végeztek. Van valami nyüszörgés...szíjhang, amire nem jöttünk rá, hogy mi, ez mondjuk elég idegesítő. Meg ugye van a kávédaráló hang, az meg a váltóból jön. Csöri mondta, hogy még pár dolgot a visszamenetel előtt feltétlenül cseréljek ki, de nem ragaszkodott hozzá, hogy még egyszer eljöjjek, mondta, ha tudom csináltassam meg Keszthelyen. Én erre mondtam azt, hogy nézzünk inkább nála időpontot! :)
Hosszbordásszíj: 8.666
Feszítő: 11.892
Vezető: 7.925
Vezető:3.540
Fékfolyadék: 2.740 (1L)
Váltóolaj: 8.942 (3L)
Szervóolaj: 4.284 (3L)
Ékszíjtárcsa: 25.019
Jobb első felső lengőkar:24.102
Bal első felső lengőkar:24.102
Hátsó rugópár:30.000
Futóműbeállítás
Munkadíj:35.000.-

Update2 2013.11.29.
Már 2 autóval mentünk Várpalotára...nem volt kedvünk buszozni :D
Csörgőéknél most is vidámsággal fogadtak. Jó így szervizbe menni :)
Ates mondta, hogy ezt a váltócserét tegyük át inkább majd tavaszra, addig gyűjtsem csak a pénzt, mert nem annyira sürgős. Rolan-Trencsiktől beszereztem az egyik hátsó tolatóradar szenzort, az alfadepotól meg a motortérbe a gumikédert. A többit Csöri intézte.
Tolatóradar szenzor:8.000+1.500 posta
Gumikéder:2.000+1.500 posta
Hátsó fékbetét:18.124
Kézifék bowden:10.000
Munkadíj:15.000.-

 
>> Szerviz2013-11-08

A tavalyiakkal a gumis tanácsára nem akartam kimenni ausztriába ezért vettem 4 darab Semperit használt gumit először és utoljára. Jövőre csak újban gondolkozom.
4 darab Semperit gumi: 25.000.-
Felrakás:4.000.-

 
>> Szerviz2013-11-07

Csomagtérvilágítás mikrokapcsolójának javítását, tolatóradarom működésbe hozását, ablakemelőm szervízelését mindenképpen Tapolcás Tóth Csabinál akartam csináltatni, mivel a klímámnál is nagyszerű munkát végeztek és különben is csípem a búrájukat! :D
Radart nem sikerült szerelni, az ablakemelő hibátlan lett. Csominál gebasz volt, hogy a mikró bele van építve a csomizárba és az oldhatatlan csavarral van megoldva...micsoda egy hülye megoldás....! Kifúrattam velük, hogy majd egy másik oldható csavarral megoldják a problémát, de szétugrott a zárszerkezet és hiába próbálták....vettem egy új zárat.
Zárcsere: 25.000.-
Ablakemelő: 25.000.-
Munkadíj: 5.000.-

 
>> Esemény2013-11-05

Letelt ez a szezon is. Csurig pakolt autóval, jobbomon a párommal és annak kutyájával végre elindultunk hazafelé. Hajnali 4-kor indultunk és a pályán 160-as tempóra beállva kényelmes nyugodt utunk volt. Kicsit aggódtam nehogy bünti legyen a nyári gumikért, de rendőrt sem láttunk.