Mutasd

>> Szerviz2019-08-25

Már régóta elfolyt a fék folyadék, de csak akkor ha nem volt használatban az autó. Egyszer keresgéltem is hogy hol ereszthet, de nem volt nyoma sehol. Most szintúgy elengedte, de mindig csak egy bizonyos szintig ürült le a tartály.
Mivel a tartályban fentebbről táplálja a kuplung részét a fék olaj mint maga a féket, ezért csak is a kuplungra lehetett gyanakodni.
Most legutóbb is szerelés közben, már láttam hogy a kézifék lámpa nem aludt ki, tudtam hogy megint elengedte. Úgy voltam majd később után töltöm, de amikor nyitottam le a biztosíték táblát, ahhoz be kellett nyomni a kuplung pedált hogy teljesen le lehessen nyitni. Akkor még egyből nem, de később feltűnt hogy az bent is maradt, és csak segítéssel jött vissza, amit már a rugó végzett.
Kivettem az aksi tartót hátha felbukkan a hiba, meg hát amúgy is ha nem, ki kell légteleníteni, de végre meglett a ludas, mert nyoma is volt, a váltón lévő kuplung munkahenger volt a hibás.
Még a múltkorokban hoztam egy bontott munkahengert, az került bele, remélem sokáig jó lesz.

Bekötésre került a klímához kapcsolódóan a hőfok szabályzó relé, ami 5°C alatt kikapcsol, és 15°C felett vissza kapcsol. Ennek eredetileg a fehér csati ellenkező darabja vinné tovább a kompresszorhoz, de mivel nekem ilyenem nincsen, ezért a pozitív kábelre forrasztóttam egy másik kábelt, ami megy bele a hőfok szabályzó relébe, és onnan ki a motortérbe, ahol lesz egy sima relé, és így kapcsolja ki-be a kompresszort.

Az ülésfűtés kábelek is bent vannak, már csak rá kell dugni a csatlakozót ha bent lesznek a fűtő lapok az ülésben.

És végül, a műszerfal tetején, a szélvédőre fújó műanyag elem kis lába el volt már egy ideje törve. Ez két verzióban létezett, a sima műanyag tüskés, és a fém. Nekem műanyag volt, de ki pattintottam belőle és egy törött, de fém tüskés verzióból átraktam bele a kis tüskét. Már csak vissza kell tenni a helyére..