Mutasd

>> Esemény2016-11-30

Az autót elcseréltem egy offos 1.8 V6 kupéra, hirtelen jött lehetőség volt és éltem vele.
Így most Alfa nélkül maradtam (egyelőre), de ez csak átmeneti állapot.

 
>> Szerviz2016-08-29

Volt az autó ismét Pusztaszabolcson:
- 2 első lengéscsillapító cserélve
- karburátor pillangók cserélve
- egy darab hűtőcső cserélve.

 
>> Szerviz2016-04-22

Tehát műszaki után irány Pusztaszabolcs, nyilván nem fogom így hagyni.
Béla Kicserélte a hátsó kerékcsapágyakat (mondtam én, hogy búg), az első futóművet is szétkapta... na itt aztán voltak dolgok.... a másik oldali rugó is el volt törve, a maradék három rugótányér is csere, valamint a felső toronycsapágyak is cserélve lettek.
A váltó is recsegett az új kuplung szett ezen nem segített, tehát szinkrongyűrű csere gyakorlatilag minden fokozatnál. Természetesen az új tárcsát is meg kellett ferodolztatni 1000 km alatt elkopott, valamint a lendkereket is fel kellett szabályoztatni.
Az egészben csak azt nem értem, hogy egy neves német B betüvel kezdődő autóipari mammut cég szervízhálozatának tagja, hogy képes ilyen szar munkát csinálni ráadásul még jó drágán is.

Szóval alakul a jószág, ha minden jól megy még két küszöbcsere, meg a weberekben pillangó szelep felújítás és szinte minden ok lesz.

Hogy mennyit költöttem rá eddig? Már az autó ára 2x elment javításra.

 
>> Esemény2016-04-22

Az autón esedékes volt a műszaki, mivel előtte volt Bélánál és amúgy működik, viszonylag nyugodtan vittem el. A vizsga napján reggel hívnak a szervízből: két küszöb kukaérett, kormány gömbfej porvédők szakadtak, továbbá, a bal első rugoból egy teljes karikányi hiányzik, úgyhogy jobb ha imádkozok. Az érdekes ebben az, hogy az 1. szervíz alkalmával szét lett szedve a első futómű mivel toronycsapágyat cseréltek, ill. a jobb oldalon a első rugótányérból is kapott egy újat (hogyhogy nem vették észre törött rugót????).
Természetesen átment (sikerült elintézni). Ezek után ismét hívtam Bélát.

 
>> Szerviz2016-04-22

Tehát az autó lement Bélához, elsőre 200e-s motorgenerállal ijesztgetett. Majd miután elkezdett foglalkozni az autóval, sikerült neki beállítani a dolgokat, kiderült hálistennek nem kell szétszedni a motort. Miután megmérte a kompressziót (11) megnyugodtam. Összehangolta a karburátorokat, valamint egyéb dolgokat rendbe rakott a motor környékén. Ezek után tudtam gyakorlatilag elkezdeni használni az autót (vásárlástól számított 4 hónap)

 
>> Szerviz2016-04-22

Vásárlás után az autót elvittem egy Esztergomi szervízbe, mert elég sok minden javítani való akadt rajta. Az alábbi dolgok lettek cserélve:
- vezérlés kompletten + vízpumpa
- termosztát
- olaj, szűrő
- olajteknő tömítés, váltó tömítés
- motortartó bak (szerintem a szerelő baltázta el, de nem ismerték be)
- toronycsapágyak elöl, alsók
- gyertyakábel ( 1 db).
- kuplung szett
- apróságok

Az egészhez annyit fűznék hozzá, hogy 1 hónap alatt! a kocsit annyira sikerült megcsinálni, hogy amint hazaértem vele már vittem is vissza. A 4 hengerből talán kettő ment össze-vissza járt.... A szervízben fejvakarás, azt mondták ők beindították akkor minden ok volt. Na mindegy, szerencsétlenek nem tudtak mit kezdeni a dupla weberrel.... Mondanom sem kell, hogy az autó árát ott hagytam náluk a javításokra. Azt mondták a végén hogy gyenge a kompresszió a motorban.
Így aztán az autó tréleren levándorolt Schulek Béla mesterhez.

 
>> Esemény2015-12-07

Mivel mindkét Alfámat eladtam, és Alfa nélkül nem élet az élet, így vettem egy 33-ast.
egyelőre még szervízben van, sok mindent kell rajta cserélni, de remélem most már elkészül lassan, és remélem megbízhatóbb lesz mint a GTV6-os.