Mutasd

>> Szerviz2020-10-15

-Motortartó bak csere-módosított csavarokkal (gyári-már módosított változat)
-Gyertyák cseréje (gyári)
-Kiegyenlítő tartály cseréje(gyári) -repedezett kezdett lenni az eredeti-és fő az óvatosság
-Légszűrő csere (gyári)
-Váltóolaj csere (Autolusso ajánlás alapján Titan Sintofluid FE SAE 75W került bele 3 liter)
-Turbó olajozócső hollanderből szűrő kiiktatása (kéznél volt a gyári új csavar szűrővel, de a kivitelezése nem győzött meg, így a szűrő kiiktatása mellett döntöttem)

A tapasztalatok a szerviz után: Váltás jelentősen javult, hideg váltónál sem kel gázfröccs üresben, hogy szépen vegye az 1-es és hátramenet fokozatot álló helyzetben, hideg "karcos" váltásérzet 1-2-3 között is javult.
Motortartó baknak köszönhetően megszűnt a fura búgó "olcsójánossportkipufogó" effekt 2500-as fordulat felett, és az alapjárati diesel feeling (tükör kormány rezonancia), hangtalanul jár alapjáraton a motor gyakorlatilag belülről hallgatva.