attila_l - főkép
>> Tuning és extraAlfa Giulia QV // 2023-06-09

Akrapovic upgrade.

 
>> EgyébAlfa GT 2.0 JTS Distinctive // 2020-09-09

Az autó tökéletes (bár sokat nem használom, 43 ezer van benne), és még mindig öröm vezetni :) Majd nyári gumit kell rá venni, mert bár a potenzák nem repedeznek, de csak ezzel jött ki a szalonból 11 éve. Ezen túl elfogyott pár akksi, de ezen kívül semmi.

 
>> EgyébAlfa GT 2.0 JTS Distinctive // 2010-09-13

Betöltötte első életévét - remélem eltöltünk együtt még párat :)
Az apró hibák orvoslása óta (vmikor tavaly, 3000-es olajcserénél) semmi, de semmi probléma nincs vele (igaz, olyan sokat nem is használom - alig van benne 15k). Végre felkerült az SP középső/hátsó dob - a hangja nem tolakódó, inkább kellemes, pályán sem zavaró. A fogyasztása, nyáron (+30), dugóban kicsit rémísztő - de gondolom más autónál is hasonló a helyzet ilyen feltételek mellett.
Voltam vele pár napja szervizben, kapott olajat - egyébként minden oké.

 
>> EgyébAlfa GT 2.0 JTS Distinctive // 2010-02-22

nem nagyon volt érkezésem az első szerviz utáni történéseket vezetni, azóta történt pár dolog:
- kapott téli gumikat (GY UG7+), felnivel (használt gt felni, polírozva, festve),
- a vezető felöli visszapillantó tükör ~100 felett elkezdett sípolni, gariba cserélték az egészet (+festés),
- a riasztó tökéletlenül lett bekötve ("test"-nek a hátsó ablakfűtés + vezetékét használták - ha nincs a fűtés bekapcsolva, itt valóban 0 van), ami azt eredményezte, hogy a fűtés bekapcsolásakor leállt az autó (riasztós gond, probléma nélkül megoldotta),
- réges régen megjött az SP első, középső dob (+ cső, itt nincs harmadik dob), amiből először hiányzott a kat. utáni részhez tartozó felfüggesztő pont, de az olaszok pótolták (ingyen, lol), így már csak fel kellene rakatni (remélem jön a jobb idő).

Egyébként más probléma nincs, jól elvagyunk...

 
>> SzervizAlfa GT 2.0 JTS Distinctive // 2009-09-17

Megtörtént az első szerviz, olajcserén kívül egy-két apró problémát kellett orvosolni, mint bal első műanyag sárvédő lemezt kicserélték, mert nem illeszkedett normálisan, továbbá igazítottak az alsó deknin is (ez szintén műanyag), túlságosan lelógott. A jobb első fútómű fékjénél lévő hűtőlemez beleért a tárcsába (szép hangja volt), de megoldották (bár én még mindig hallok halk kösznyönlést - valszeg a tárcsa lesz - bosch gyártmány :( ). Ami már kicsit vészesebb lehet, hogy a váltóház illesztésnél gyöngyözik az olaj - a szervizben megnyugtattak, hogy legközelebb ránéznek, és ha kell, szétszedik majd újra tömítik.
Jah, nagy kínlódások árán végre a kőfelverődés elleni fólia is rendben van - háromszor cseréltek rajta darabokat, legutóbb az egészet, de ezt már nem az a cég, aki felrakta először. Ha ilyet raktok fel, marhára nézzétek meg, milyen fólia és ki rakja fel, mert kiábrándítóan néz ki, ha rosszul van felrakva vagy rossz minőségű a fólia. A Persecutor -t kerüljétek, nagyon messziről ....

Szerviz után mentem vele, kicsit kihúzattam, a hangja valami gyönyörű... (innentől mindent megbocsátok neki :) .

Utoljára - de nem utolsó sorban, hálás köszönet Rohodi Misinek (Autóház Budaörs).