Mutasd

>> Szerviz2008-08-22

Elérkezett a nem igazán várt nap/km állás. Már tervben volt egy ideje, hogy vezérléscsere kell, de a vezetett "szervizkönyv" szerint a 150.000 km- nél lesz esedékes. Így hát beindult az alkatrészrendelés. Vezérműszíj szett és vezérlésmódosító, vízpumpa, első fékbetétek, szervóolaj, váltóolaj, paraflu 11. A fékbetéteknél el volt vágva a visszajelző kábel, amit visszaköttettem. A komplet vezérlés is ki lett cserélve, de néhány probléma ismét felmerült: kell 2 alsó lengőkar, flexibilis cső, 2 fékcső, 2 stabilizátorpálca, motorolaj csere, szűrőcserék. Utóbbi kettő természetes. Ezek kb. egy hónap múlva lesznek kicserélve, ha Erhard is úgy akarja:)