Autó adatlap

  • Típus:75 1,8 ie
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:1988
  • Színe:argento
  • Jellemzők:
    Négyhengeres soros, 8v, dupla vezérműtengely,85KW teljesítmény. Két dupla Dellorto karbi adta a naftát.
    Elrendezés a klasszikus transaxl. Ötsebességes manuális váltó és difi a hátsó tengelyen. Négy tárcsafék, hátsók a tengelyeken.
    Az utosó mohikán - mint hátsókerék hajtású AR!!
  • Extrák:
    Elektromos ablakok elől, hibavisszajelző check-panel, szervo fék és kormány, rádiós magnó. Mindezek akkor az AR-nál nem voltak extrák, de ide írom, mert a korosztályos vetélytársak még fapadosak voltak ehhez viszonyítva.
    Imádtam a kéziféket, mert olyan volt, mint a repülők gázkarja. Ja és az elektromos ablakemelő kapcsolók a mennyezeten voltak a tükörnél, tiszta pilótafülke!
  • Egyéb:
    Első látásra beleszerettem az emelkedő övvonalába, a magasan hordott seggébe és a hatalmas sportpufójába. Amikor meg kiengedtem a kéziféket, akkor jött az igazi élmény, mert ment mint állat. Volt egy-két 320-as bömi, aki bekóstolt, aztán bekussolt.
    A súlyelosztása, akár egy középmotoros gépnél. Ha nem féltél, ez nem volt túlkormányzott: csak állni kellett a gázon, kicsit ellenkormányozni és nem ment át búgócsigába. Ezzel driftelni lehetett! Nagyon szerettem, de már nincs az élők sorában! Béke poraira!

Fotóalbum