Mutasd

>> Szerviz2015-09-08

Az sw-k gyári állapotban nivomattal szereltek. Az idő vasfoga, a lengéscsillapítók rövid élettartama miatt ezek cserére érettek. Szétszedtem a futóműveket, gólyalábat. a két első gyári rugó az alsó műanyag borítás alatt szokás szerint törött volt. A hátsó nivomat tányérjai olyan rozsdásak, hogy azt szitának lehetne használni. Még jó, hogy nem ezekkel akartam visszaemelni az Éjfúriát, hanem az "olcsón" vásárolt vadiúj jól bevált svéd maxtrac rugókat helyeztem előnybe.

 
>> Tuning és extra2015-07-08

Az sw-kben - nem mindegyik felszereltségben - gyárilag elhelyezésre került egy subwofer a csomagtartó bal hátsó felében. A mélynyomót bármilyen fejegység, mely a gyári ISO csatlakozó szerint van bekötve, képes meghajtani minden gond nélkül, mivel a mélynyomó teljes vezetékkötege a kocsi fő kötegébe került integrálásra. 1. kép
Ha valaki utólag szeretne beépíteni egy mélynyomót, akkor ki kell keresni, hogy esetleg a saját kocsijában van-e előkészítve / ott van-e a fehér csatlakozó / a mélynyomó helyénél. Ha igen csak rá kell csatlakoztatnia az eszközt. Amennyiben hiányzik a csatlakozója két dolgot tehet:
1. Keres egy donor sw-t, melyben még meg vannak a sértetlen kábelkorbácsok, amelyből visszabontja a bal küszöbnél végig futó fő köteget, megnézi, hogy a csatlakozók, vezetékek száma hossza egyezik-e a sajátjával, majd vásárlás után cseréli a saját kötegével, és ha minden jó akkor élvezi a mélynyomó szép basszus hangjait. Ehhez kell egy kis affinitás az autószereléshez és az autó villamossághoz. Türelem és kapcsolási rajz visz az ügy sikeressége felé.
2. Egy beszerzett csatlakozóval, némi kapcsolási rajjzal kábelekkel felvértezve a gyári kábelköteg mellé behúzunk ca 7-10 kábelt, amit a kapcsolási rajz alapján a gyári csatlakozási pontokra kötünk.

Ha mélynyomót veszel, elsőre keresd meg a kocsidban a csatlakozási pontját baloldalon hátul, fehér csatlakozó. Nézd meg, hogy ott van-e a mélynyomót rögzítő tartóvas a padlólemezen, mert ha nincs azt is kell venned. Ne felejtsd el elkérni a rögzítő csavarokat, kárpittakaró elemet, és a fekete csavartakaró kupakokat is.

A mélynyomó egy 2.5 V6-24 V 156 sw-be költözött. Új életet kezdett! Sok kilométert és zenét kívánok nekik!

 
>> Szerviz2015-07-08

Bontogatás bontogatás.
Megállapításaim:
1. Osztrák autó létére nem is olyan rozsdás. De nagyon igénytelen tulaja miatt koszos és ápolatlan.
2. Amíg bírta a kocsi, addig mentek vele majd eladták, hogy ne kelljen sokat költeni egy 2.5 V6-24V-re.
Ennek ellenére szépen néz ki, volt egy pillanatom, mikor erőteljesen elgondolkodtam, hogy talpra állítom...Számoltam, osztottam szoroztam és nekiláttam bontani.

 
>> Egyéb2015-07-08

Kellett egy donor, a csajos kocsi javításához. Megtaláltam, alkudtam rá, elhozattam... Otthon jobban szemügyre véve kiderült, hogy a vezérműszíj nem szakadt. Ellenőrzés szoftveres átnézés majd indítás és életre kelt a V6 24V-s vasparipa.