Blog
Még az ezüst 147-re vettem egy garnitúra H&R coilover-t. Nem raktam be őket, megtartottam a Gt-re. Lindornál átnézettem őket, hátsók kaptak gyári új porvédőt és toronyszilentet. Első gátló - villa találkozást agyonkentem kerámiával, esélyt sem adva h összerohadjanak. Cseréltem a felső lengőkarokat ( Tovább »
A gyári alupedálokat megviselte az idő. Gondoltam felhasználom a fémipari ismereteimet és felujitom őket. Tökéletes nem lett, mert itt-ott maradtak az anyagban oxidpöttyök, de lényegesen jobb mint volt és nem is vettem le túl sokat a vastagságból. Tovább »
Ocsmány rozsdásak voltak, vettem hát egy pár tank rögzitő pántot ami hibátlan állapotban van. A felfogató csavarokat beáztatgattam rozsdaoldóba, majd 8as metszóval át is járattam, igy szerencsére nem törtek le a csavarok. Tovább »
Manky-nál voltam, h ügyeskedjen bele a kocsiba még némi erőt, mert az előző 147-hez képest lomha a gép. Eléggé. Sikerült is. Alul ugyan nem lett vadállat, de 2500 körül már hátbaver. Alul nem is szoktam tolni neki, szóval pont izlésem szerint lett igy megirva az ECU. Fogyasztás csökkent, kb fél lit Tovább »
80 fok fölé ritkán ment a mutató, de legalább 70 alá sem. jönnek a hidegebb idők, szóval inkább cseréltem a termosztátot. sajna behr-t nem kaptam, maradt a vernet. természetesen az összes bilincs rossz irányba nézett, nem is értem hogy a retekbe tudták úgy feltenni őket. Mióta megvan a kocsi nem m Tovább »
Autó adatlap
- Típus:GT JTDm Black line
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2008
- Színe:Nero carbonio
- Extrák:
Bose hifi (+2 csipogó elöl)
Xenon
Téli csomag (fűthető ülés és spricnik, kiegészitő fűtés, fényszórómosó)
Pipercross szűrőbetét
Kevlár kuplung tárcsa erősitett szerkezettel
Short shifter
H&R coilovers
Pioneer Deh 80 Prs fejegység
- Egyéb:
Egyedi, saját kézzel készült Ducati Corse 17es sikba polirozott felnik Pirelli/Barum gumikkal, kerékőrrel, szinre fújt csavarkupakokkal.
Victor's customs kormány, váltószoknya és gomb.