Az Alfa Romeo Club Magyarország szervezésében meglátogattuk Majkon a kamalduli remeteség épületcsoportját, ahol egy nagyon jó idegenvezetés keretében elég sok érdekességet hallottunk. Többek között, hogy milyen kapcsolat volt II.Rákóczi Ferenc és a Rend között.
Ezt követően Tatán az ebéd után ettünk egy finom desszertet (Klasszikus, remegős túrógombóc mandulás morzsában, vaníliás tejföllel).
Hazafelé, a kilométerszámláló átlépte a 70.000km-es értéket.






Megtörtént az átszerelés, felkerültek a nyári abroncsok. Jöhet a jó idő!
Km: 69.807

December óta nem mentem az autóval és ma amikor el akartam indulni, akkor derült ki, hogy az akku teljesen lemerült. Ahogy mondani szokták, "Se kép, se hang". Mivel semmi értelme nem volt erőlködni ezért inkább kivettem és feltöltöttem. Visszarakás után szépen indult a motor. Mivel eddig nem volt ilyen gond, így nincs kizárva, hogy az akkumulátor kezd elfáradni. A mostanit 2009. január 07-én vettem, így lehet lassan el kell majd a gondolkoznom a cseréjén. Akkumulátorban azért a Bosch nem annyira rossz.


Elmentünk egy kis pihenésre Sárospatakra. A lefelé vezető úton még szidtam az időjárást (vagy inkább a közútkezelőt), de nagyon nagy szerencsénk volt vele. Télen az amúgy is csodálatosan szép környéken az erdőben túrázni a jó levegőn és a friss hóban, miközben az ropog az ember talpa alatt, egyszerűen leírhatatlan.












A tavaszias télben egy kicsit megmozgattam és lemosattam az autót. A V6 hangja, azért ... :-))


A múltkori rokonlátogatás után most egy kicsit nagyobb kört tettünk meg Belgium, Hollandia és Németország érintésével.
Az utazás a számok tükrében:
- teljes távolság: 3095 km
- időtartam: 30 óra és 19 perc
- tankolt liter: 191
- átlagsebesség: 102,52 km/h
Az autó hibátlanul tette a dolgát a teljes út alatt, de számunkra az első szakasz volt a legkeményebb. Az 1422 km-s utat sikerült 14 óra alatt megtennünk, pedig az A3-on elég sok felújítás és dugó (stau) volt. Viszont hazafelé az út már könnyebb volt, mert Münchenben megálltunk egy kis esti sörözésre.
Útközben sokat gondolkodtam, hogy van értelme Németországban a sebességhatár nélküli autópályáknak vagy sem, ha az idióta német nem nagyon használja az autó tükreit (ahogyan a sógornők sem) és gondolkodás nélkül berántja magát a gyorsabb elé. Mert így csak annyi haszna van, hogy nagyobbakat lehet fékezni.










A vezérléscseréjénél elmaradt futóműellenőrzés is el lett végezve. Megemelve néztem, hogy a kipufogócső szinte olyan tiszta, mintha új lenne. Igaz, minden gyári állapotú, azaz EGR és DPF is teszi dolgát. A rokonlátogatás során, pedig a nagy melegben a klíma tett jó szolgálatot.




2
487
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Alfa reklám
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- Virtuális Romeo
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki