Íme Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 2020-as változata. A tesztben bemutatjuk, miben újult meg a 2020-as Giulia, milyenek a vezetéstámogató rendszerek és mit tud az új, érintőképernyős kijelző.
Nem tudom mondjuk, hogy a 2.0T mennyire tudja ezt az érzést, a kanyart tudnia kell venni annak is, meg kanyargós utakon, ahol 120 fölé annyira nem megy az ember, inkább csak az íveket keresi, talán nem is számít annyit a minél több ló. Viszont RACE mód azért kell ehhez a vibe-hoz.
Pécsen kezdtem, onnan fel, Orfú felé, ott mentem egy pár kört, majd Komló (Kossuth tárna felé) és Magyaregregy közötti szakaszt tettem meg, ami hatalmas kedvencem lett (főleg az egregy felőli rész). Aztán felfedeztem a Bonyhád-Aparhant-Kisvejke szakaszt is, ami szintén autós élményút, már hamarabb is el kellett volna arra menni.
A nap végén KFC futár autó lett a gép, de annak a legszebb :D Értelmet nyert a kipufogódobok brutál hőtermelése a csomagtartóba. Így nem hogy elhúlt a kaja, mire hazaértem, még melegebb volt, mint mikor kaptam :DDD

