Itt a 2020-as Stelvio Quadrifoglio magyarországi ára!

2020-06-11  Alfa Amore
Nem is drágult sokat a 2020-as Stelvio Quadrifoglio a most megjelent magyarországi árlista szerint.
Hírek >> 2020  

Május elején mutatták be a 2020-as Stelvio és a Giulia Quadrifogliót, és végre nyilvánosságra hozták a magyarországi árakat is. Azaz egyelőre csak a Stelvio Q-ét, a Giulia még várat magára, de következtetni már így is tudunk.

A 2020-as Stelvio Quadrifoglio alapára 29.190.000 forint, ami mindössze 440 ezer forinttal drágább a 2019-es Q-nál, amit egyékbént már több mint fél éve nem is kapható.

A Stelvio Quadrifoglio is megkapta a 8,8"-as érintőképernyős Alfa Connect rendszert. Erről itt találod a videós bemutatónkat. 

Az új rendszer a Q változatokban többet fog egy kicsit tudni, teljesítmény elemzések kerülnek bele, például nyomon követhető lesz a nyomaték elosztás, a hőmérséklet változás, de a gyorsulási időket is nyomon lehet majd követni. 

A Q változatokon sötét színűek lettek a Stelvio/Giulia feliratok, ugyancsak fekete lett a Scudetto kerete és sötétítettek a hátsó lámpák is.

Érdekesség, hogy a Q-hoz külön driver assistance csomagok vannak, amelyek nem teljesen ugyanazok, mint amiket a "sima" Stelvióhoz lehet rendelni. Ezek a csomagok tartalmazzák mindazon fejlesztéseket, amelyeket a szaksajtó hiányolt a korábbi változatokból. Ezekről itt írtunk bővebben.

A "QV Driver Assistance csomag" 320 ezer forintért rendelhető, ennek tartalma: 

QV Driver Assistance csomag

Aktív holttérfigyelő- rendszer (0YP)

Sávtartó asszisztens (LAS)

Táblafelismerő Rendszer (SJB)

Éberségfigyelő asszisztens (41X)

A "QV Driver Assistance Plus" csomag 660 ezer forintba kerül, és a következőket tartalmazza:

QV Driver Assistance Plus csomag

Adaptív tempomat (NH3)

Intelligens sebességhatároló (412)

Autópálya asszisztens (SJA)

Közlekedési torlódás asszisztens (0YN)

Aktív holttérfigyelő- rendszer (0YP)

Sávtartó asszisztens (LAS)

Táblafelismerő Rendszer (SJB)

Éberségfigyelő asszisztens (41X)

A Stelvio Quadrifoglio alapára tartalmazza az egyébként 390 ezer forintos világítás csomagot (kanyarkövetős xenon fényszórók), a 190 ezer forintos komfort csomagot (kulcsnélküli nyitás, külső kilincs világítás), és a 215 ezres parking assistance csomagot is.

A Quadrifoglio izgalmasabb extrái:

Karbon csomag (karbon hűtőrácskeret, karbon külső tükörházak: 500 ezer forint
Karbon-kerámia fékek: 2.920.000 forint (2019-ben 2.500.000 forint volt)
Sparco karbon ülések: 1.400.000 forint (2019-ben 1.220.000 forint volt)
Q-bőr/alcantara borítású kormánykerék, karbon betétekkel: 170 ezer forint
A zöld, illetve sárga színben kérhető biztonsági övek felára: 105 ezer forint
Q bicolor belső: 360 ezer forint



Minden Stelvióhoz elérhető a competizion piros és a trofeo fehér elnevezésű, háromrétegű gyöngyházfényezés 855 ezer forintos áron.

A Montreal zöld és a GT Junior Ocra fényezés az év második felétől lesz elérhető. 



Az "alap" Stelvio árak is nőttek kicsit, egészen pontosan 200 ezer forinttal 2020 januárja óta, ezek így alakulnak. 

2.2 D STELVIO 160LE

hátsókerék

dízel

12,290,000

2.0 SUPER 200LE

Q4 összkerék

benzin

14,190,000

2.2 D SUPER 190LE 

Q4 összkerék

dízel

14,590,000

2.0 Ti 200LE 

Q4 összkerék

benzin

15,790,000

2.2 D Ti 190LE 

Q4 összkerék

dízel

16,190,000

2.0 VELOCE 280LE 

Q4 összkerék

benzin

16,790,000

2.2 D VELOCE 210LE 

Q4 összkerék

dízel

16,190,000

A teljes, részletes árlistát itt találod.

A Giulia Quadrifoglio árára még várunk, de ha a Stelvio Q 440 ezer forintos drágulásából indulunk ki, akkor nagyjából 25,1 millió forint körül lesz majd. (A 2019-es Giulia Q legutóbbi ismert magyarországi ára 24.589.000 forint volt.)

Jelentősen megkavarhatja majd a Giulia árlistáját, hogy a Quadrifoglio alapárában csak alumínium tetős lesz, a fényezetlen karbontető pedig az extralistára kerül.

Nézd meg a 2020-as Giulia és Stelvio Quadrifogliót bemutató videónkat! 

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Stelvio

Az utolsó 3 hozzászólás:

Tommi2020-07-07 17:24:53 // 1490
Ígértem Nektek, hogy írok majd a Kjust utazó táskákról, ha "felavattuk" őket. Múlt héten voltunk egy néhány napos osztrák turnén és végre kipróbáltuk a szettet :)

Az 5 táskából 4-et vittünk, elég volt annyi is, természetesen a másfél éves kislányunknak volt a legtöbb cucca :) Nagyon jó minőségűek a táskák, strapabíró, igényes anyagokból készültek, praktikusak (a két legnagyobb gurulós, kényelmesen lehet velük közlekedni), élmény volt pakolni őket. Annyiban picik mások, hogy az átlagos sporttáskák szélesebbek, laposabbak, ezek pedig keskenyebbek és magasabbak, kicsit "tornyozva" kell beléjük pakolni. A csomagtartóba nagyon szépen stimmelnek és nem kellett azon izgulni, hogy befér, nem fér, nem kellett sakkozni, hogy melyik táska hova kerüljön. Összességében nagyon jó választás volt, ajánlom mindenkinek, vegyétek bátran :)

RomeoOne2020-06-13 21:34:24 // 1489
Persze, értem, Emil. Csak én kicsit máshogy gondolok a zászlóshajóra, mint fogalom. De ne offoljuk szét a Stelvio topikot. Bár, legalább most pörög ez is :D
Giuntini2020-06-13 16:19:13 // 1488
Ne haragudj Feri, tényleg nem vitatkozom! De van egy szegmens, ahol nincs jelen az Alfa Romeo! Ez a felső-közép. Onnantól lehet zászlóshajónak titulálni egy modellpalettát!
Mentél Olaszországban az autópályán a 90-es években a 164-es Alfa után? Na az egy zászlóshajó a világ legszebb farával, mint egy lesőharcsa ahogy ráborult az aszfaltra. TS motor vagy V6 QV nem osztott és nem szorzott! Ugyanaz volt a hatás. A 164-esek elől mindenki félreállt! Iszonyú tisztelete volt azoknak az autóknak. Akkor befejezett volt a gamma, ahogy az olasz mondja. Ma nem!
Beígérték mint Ghibli testvérmodellt az új Alfettát! Mi lett belőle? Valaki hülye azt mondta, hogy a több hengeres dízel nem kell, pedig a Giulia és a Stelvióba megígérték a VM V6 dízelt. Valaki 6 hengeres dízelt akar? Menj a BMW-hez, símán elengedik. Ez itt a nagy baj! Most lassan mar nem lesz mas csak SUV, mert most ez megy. Már belenyugszom abba is ha kijön a Castello a nagy SUV, csak legyen mar valami! Le kell mondani az Alfettáról, a végén mar az Audi több sportos autót fog gyáttani mint az Alfa! Vicc!