Bemutatták a 2020-as Giulia és Stelvio Quadrifogliót

2020-05-07  Alfa Amore
A Giulia és a Stelvio Quadrifoglio is megkapta a 2020-as frissítéseket: az alapmodellből már ismert új infotainment és vezetéstámogató rendszerek mellett új színekkel és belső újdonságokkal érkezik a facelift. Az autók Magyarországon május végétől rendelhetők.
Hírek >> 2020  

Néhány hónappal a Giulia és a Stelvio 2020-as változatának bemutatója után a Quadrifoglio modellek is megkapták a legújabb fejlesztéseket, így végre az Alfa Romeo két csúcsmodellje is megújult kívülről, de leginkább belülről.

Bár a belső megújulást nem a motortérben kell majd keresni, hiszen a Q-változatokat továbbra is az 510 lóerős, 2,9 literes, V6-os duplaturbós motorokkal, és nyolcfokozatú automata váltóval szerelik, itt nincsen semmi újdonság. A Stelvio Q továbbra is összkerekes, a Giulia Q pedig hátsókerék-meghatású maradt. A sajtóanyag nem győzi hangsúlyozni az automata váltó tökéletességét, amely mindössze 150 milliszekundum alatt kapcsol az egyes fokozatok között. 

Ami újdonság, hogy az autók opciós listájára felkerült az "alap" verzión túl egy "még kifinomultabb akusztikai élményt biztosító" új, szénszálból és titánból készülő, kettős üzemű Akrapovič kipufogórendszer. 

A belső tér viszont valóban megújult, megváltozott a kormánykerék és a sebességváltó, a biztonsági övek pedig a klasszikus fekete mellett piros, valamint zöld színben is rendelhetők lesznek.

 

 

 

A sportülések bőr-, illetve Alcantara kárpitozással kérhetők, de választhatjuk a Sparco szénszálas sportüléseit, opcionális lehetőségként pedig megjelennek a perforált bőrkárpitok is.

 

 

Ahogy az alapmodellekben így a Quadrifoglióban is megjelent a teljesen új infotainment rendszer 8,8 colos érintőképernyővel, csatlakoztatható szolgáltatásokkal, megújult kezelőfelülettel. Az ezt bemutató videónkat itt találjátok.

 

A Quadrifoglio modelleken elérhető exkluzív újdonság a Performance Pages alkalmazás, amelynek segítségével a vezető valós idejű információkat kaphat járműve állapotáról. Leolvashatja a fontosabb mechanikai alkatrészek hőmérsékletét, az éppen leadott nyomatékot, a felhasznált teljesítményt, a turbónyomás, a gyorsulás, valamint a maximális sebesség teljesítményszintjének értékét.

 

 

Kívülről nem sokat változik a Giulia és a Stelvio Quadrifoglio 2020-ban. A hátsó lámpabúra kicsit "átlátszóbb" és fényes fekete színű a scudetto körüli keret, valamint a hátsó emblémák is. Kizárólag az új Stelvio Quadrifoglio változathoz lehet majd rendelni az új 21 colos könnyűfém keréktárcsákat.

 

A színek terén viszont sokat bővülnek a Quadrifoglio modellek. Négyféle besorolás közül választhatunk majd. A Competizione a márka sporthagyományaira utal, a Metál az Alfa Romeo dinamizmusát hívja életre; a Pasztell színek a kiváló ár-érték arány kedvelőinek szólnak, míg az Old Timer színválaszték az Alfa Romeo legendás múltjából merít ihletet.

 

 

Az új Old Timer színválaszték tagjai az AlfaCityben megismert, izgalmas Junior GT Ocra sárga, a kifinomult Villa d'Este 6C piros és az új Montreal zöld, amely a Quadrifoglio MY2020-on debütál. Ez utóbbi a márka egyik ikonjára, az Alfa Romeo Montrealra emlékezik. 

 

Magyarországon a tervek szerint május végétől érhető el a Quadrifoglio-árlista és onnantól lehet majd rendelni az új modelleket.

 

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2020-11-26 15:56:37 // 17923
Kiváncsi vagyok, hogy bejön e. Nekem sokkal szimpatikusabb az apró részletekig legózható konfig. És úgy gondolom hamarabb is csábul el az ember egy kis plusz költekezésre, ha nem egymilla csomagban egy Veloce belső és kész, hanem 300 az ülés, 70 a deréktámasz, 200 hogy fűthető és elektromos legyen. 70 egy választható fabetét, 200 egy más színű bőr, még 100 egy tetőkárpit. Lehet többet költ az ember a végére. És egy biztos, hogy sokkal elégedettebben nyomja meg a végén az entert. Nem marad ott az, hogy egy kisebb vagyonért végül is kompromisszumos maradt.
Mi az életért kell a sperr diffihez az állítható futóművet hozzálinkelni? 750e volt egyben anno amíg lehetett választani. Adják külön 400-ért az egyiket, 400-ért a másikat.
És akkor még azt hagyjuk is, hogy a telefontükrözést viszont extraként kell megvenni. Na pl az viszont a minimum szint, ne 100e felárért legyen már benne szerintem. Mindenki tudja, hogy filléres elektronika, nem kéne hogy tétel legyen.
Nekem a BMW konfigurátora attól függetlenül, hogy sosem ülnék ilyen autóba, tetszik. A felszereltségek tartalma számomra logikusabb, valahogy pont olyan dolgokat tartalmaz, ami kéne. Se többet, se kevesebbet. Jobban ismerik a potenciális vevőkör igényeit. Ha nem bmw lenne az a hármas touring amit konfigoltam, hanem mondjuk egy Alfa, akkor igen közel állnék a vásárláshoz.
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-26 15:43:52 // 17922
A Ron's Rides rendszeresen mutat be különböző felszereltségű Giulát, volt köztük RWD sportüléssel, náluk a Sprint felszereltség pl elérhető. Lehet hogy csak volt..
Én azt érzem, hogy már csak ilyen megkötésekkel (gyártás optimalizálás) bírnak árban úgy ahogy versenyképesek maradni. Itt nálunk nagyon olcsó, cserébe nincs mozgástér konfigurációban. A bmw-t nem néztem külföldön, de nem tartom kizártnak, hogy nyomják lefelé az árat.
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-26 15:34:16 // 17921
Igen, hasonlót írtunk :-)