Bemutatták a 2020-as Giulia és Stelvio Quadrifogliót

2020-05-07  Alfa Amore
A Giulia és a Stelvio Quadrifoglio is megkapta a 2020-as frissítéseket: az alapmodellből már ismert új infotainment és vezetéstámogató rendszerek mellett új színekkel és belső újdonságokkal érkezik a facelift. Az autók Magyarországon május végétől rendelhetők.
Hírek >> 2020  

Néhány hónappal a Giulia és a Stelvio 2020-as változatának bemutatója után a Quadrifoglio modellek is megkapták a legújabb fejlesztéseket, így végre az Alfa Romeo két csúcsmodellje is megújult kívülről, de leginkább belülről.

Bár a belső megújulást nem a motortérben kell majd keresni, hiszen a Q-változatokat továbbra is az 510 lóerős, 2,9 literes, V6-os duplaturbós motorokkal, és nyolcfokozatú automata váltóval szerelik, itt nincsen semmi újdonság. A Stelvio Q továbbra is összkerekes, a Giulia Q pedig hátsókerék-meghatású maradt. A sajtóanyag nem győzi hangsúlyozni az automata váltó tökéletességét, amely mindössze 150 milliszekundum alatt kapcsol az egyes fokozatok között. 

Ami újdonság, hogy az autók opciós listájára felkerült az "alap" verzión túl egy "még kifinomultabb akusztikai élményt biztosító" új, szénszálból és titánból készülő, kettős üzemű Akrapovič kipufogórendszer. 

A belső tér viszont valóban megújult, megváltozott a kormánykerék és a sebességváltó, a biztonsági övek pedig a klasszikus fekete mellett piros, valamint zöld színben is rendelhetők lesznek.

 

 

 

A sportülések bőr-, illetve Alcantara kárpitozással kérhetők, de választhatjuk a Sparco szénszálas sportüléseit, opcionális lehetőségként pedig megjelennek a perforált bőrkárpitok is.

 

 

Ahogy az alapmodellekben így a Quadrifoglióban is megjelent a teljesen új infotainment rendszer 8,8 colos érintőképernyővel, csatlakoztatható szolgáltatásokkal, megújult kezelőfelülettel. Az ezt bemutató videónkat itt találjátok.

 

A Quadrifoglio modelleken elérhető exkluzív újdonság a Performance Pages alkalmazás, amelynek segítségével a vezető valós idejű információkat kaphat járműve állapotáról. Leolvashatja a fontosabb mechanikai alkatrészek hőmérsékletét, az éppen leadott nyomatékot, a felhasznált teljesítményt, a turbónyomás, a gyorsulás, valamint a maximális sebesség teljesítményszintjének értékét.

 

 

Kívülről nem sokat változik a Giulia és a Stelvio Quadrifoglio 2020-ban. A hátsó lámpabúra kicsit "átlátszóbb" és fényes fekete színű a scudetto körüli keret, valamint a hátsó emblémák is. Kizárólag az új Stelvio Quadrifoglio változathoz lehet majd rendelni az új 21 colos könnyűfém keréktárcsákat.

 

A színek terén viszont sokat bővülnek a Quadrifoglio modellek. Négyféle besorolás közül választhatunk majd. A Competizione a márka sporthagyományaira utal, a Metál az Alfa Romeo dinamizmusát hívja életre; a Pasztell színek a kiváló ár-érték arány kedvelőinek szólnak, míg az Old Timer színválaszték az Alfa Romeo legendás múltjából merít ihletet.

 

 

Az új Old Timer színválaszték tagjai az AlfaCityben megismert, izgalmas Junior GT Ocra sárga, a kifinomult Villa d'Este 6C piros és az új Montreal zöld, amely a Quadrifoglio MY2020-on debütál. Ez utóbbi a márka egyik ikonjára, az Alfa Romeo Montrealra emlékezik. 

 

Magyarországon a tervek szerint május végétől érhető el a Quadrifoglio-árlista és onnantól lehet majd rendelni az új modelleket.

 

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Liquid2020-06-06 23:37:36 // 15965
"Akárhányszor másik márka autóit vezetem, mindig van egy hiány, amióta alfás lettem és nem Alfát vezetek."
Ezt nagyon szépen megfogalmaztad, pont így érzek én is...
AlfaWatch2020-06-06 22:41:17 // 15964
Kicsit offolok, a családban vagy egy Mazda cx3, 120le motorral, volt ma szerencsém 300kmt menni vele. Hát, nem igazán jött át az a szellemiség... a váltó valóban jó, de a turbó nélküli 120 let nem igazán éreztem, a giulietta sokkal érezhetőbb.
A visszapillantó tükröt olyan fasza helyre tették, hogy nem elég az a oszlop holttere, a tükör is ad hozzá egy óriásit+a rossz elhelyezése miatt a jobb es baloldali teljesen kiesik a kellemes látótérböl.
Szóval értem én, hogy japán alfa akarna lenni a mazda, de nagyon nem egy liga a kettő.
Akárhányszor másik márka autóit vezetem, mindig van egy hiány, amióta alfás lettem és nem alfá vezetek.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-06 22:41:12 // 15963
Viszont ma összeakadtam egy idióta óudissal, Decatlont elhagyva kanyarodnék balra főútra előttem 3 autó az első a német felsőbbrendű 4 karikás, csak nem kanyarodik pedig még egy kőszállító kamaz is kifért volna 3x... nah ennek véget vetve balról elmegyek a sor elejére indexelek balra, el is indulok erre a 4 karikás is, balra... néz át birka tekintettel, mire udvariasan megkérdeztem hány pálcás volt a jogsija és hogyan lehet ekkora balfax, de nem értette, mondom gyökér 1 irányú útról jobb oldalról balra nem kanyarodunk, nagy röss és otthagytam.. szerintem még most is ezen gondolkodik :)))