Nyerj Kimi és Antonio által dedikált AlfaCity Magazint!

2019-08-03  Alfa Amore
Kimi Räikkönen és Antonio Giovinazzi a Hungaroringen dedikált nekünk egy AlfaCity magazint, amit most megnyerhetsz!
Hírek >> 2019  

Az Alfa Amore az Alfa Romeo Racing vendégeként a Hungaroringen járt. Rákóczi Ferivel elmeséljük az élményeinket:

Nézd meg a videónkat, amelyből kiderül, hogyan nyerheted meg a dedikált magazint!

Kimi 7. helyét sokan eltalálták, de Antonio 18. helyezésére csak egyvalaki tippelt. Ő viszont Kimit tippelte rossz helyre. Volt olyan, aki egész közel járt a 7/15-ös tippel.

Íme screenshot az összes tippről. (új ablakban megnyitva teljes méretben látható)

Ahogy ígértük, ha nincs pontos találat, sorsolunk! A szerencsés nyertes: Bence Auer, övé lett a dedikált füzet! Gratulálunk!

Mindenki, aki eltatálta legalább az egyik pilóta helyezését, ajándék AlfaCity-s illatosítót küldünk! Kérlek emiatt vegyétek fel velünk a kapcsolatot az info@alfaamore.hu címen!

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Forma-1

Az utolsó 3 hozzászólás:

Kazes☻2019-10-21 17:24:11 // 108152
Ez itt viszont már komolyabb...
A végéhez közeledhet a Renault F1-es projektje?
Kazes☻2019-10-21 15:29:34 // 108151
Én (is) pont ezt a "b)"-t hiányolom a legjobban, főleg úgy, hogy ott a naaagy Ferrari motor, technika, szakgárda és több pénz és mégis... hol tartunk... a Williemseknél... pedig ennél jobban kezdődött!
Tommi2019-10-21 14:52:33 // 108150
Sajnos van benne valami... Lassan két éve vannak az F1-ben, de ez az eladásokon nem igazán látszik (és ne az itthoni piacot nézzük, mert az finoman szólva is marginális az FCA birodalomban). És az F1-től picit elkanyarodva:

Mindenki megénekelte, hogy mennyire tuti autó a Giulia és a Stelvio is, de F1-től függetlenül alapvetően két ponton rohadtul le vagyunk maradva: hibrid hajtás (ami a Ferrarinál ott van a polcon, csak be kéne építeni) és a parasztvakító kütyük (ami szintén meglenne a raktárban, csak le kéne venni a polcról). Az Alfa azt hirdeti, hogy vezetésközpontú élményautókat csinál, de manapság egyszerűen nem erre megy a piac sajnos, hanem a vezethető videojátékok felé (lásd Tesla és társai). Semmi baj nincs ezzel, simán át lehetne hidalni azzal a dolgot, hogy bővítik az erőforrás kínálatot és az extralistát és akinek érintős központi panel kell, amin fut az Angry Birds meg a Barátok közt, akkor tudjon olyat venni, aki meg "old school" mentalitású, annak ott van a századmásodperc alatt fokozatot kapcsoló váltó meg a soklengőkaros futómű :) És ezzel lehet, hogy alternatívaként olyan geek fazonok is elgondolkodnának az Alfán, akiknek korábban a "puritánsága", a "kemény futóműve" és hasonlók miatt eszükbe sem jutott Alfát venni. De ez csak az én véleményem, nekem pl a Stelvio tökéletesen bevált családi autónak, imádjuk és pont nem érdekel, hogy kicsit nehézkes kezelni a központi kijelzőt és a menüt, vagy, hogy a fedélzeti rendszer nem főz kávét menet közben :)


Marketing szempontból talán
a) a túraautózás lenne jobb, mert ott "utca/ember közelibbek" az autók (a Chevrolet, Hyundai, Honda számára bejött az elmúlt években és emlékezzetek vissza az ezredforduló környékén a 156-os korszakra)
b) ha néha legalább dobogón állnának az F1-ben, szerintem az is dobna a dolgon

Nagy vonalakban igaz, hogy ha sikeres valaki az autósportban, az érződik az eladásokon is. De ha csak "ott van" a mezőnyben, az nem elég.