Bemutatták a Giulia és a Stelvio 2021-es változatait! Az Autobild Sportcars szerint az év sportautója a Giulia Quadrifoglio. Furia Rossa - az elektromos túraautó
Hírek >> 2020
Az Alfa Amore videós hírek rovata
Témáink:
- bemutatták a Giulia és a Stelvio 2021-es változatait
- Az Autobild Sportcars szerint az év sportautója a Giulia Quadrifoglio
Engem halálosan bosszant és ciki is állandóan a féken lógni, míg korábban egy ráfutás jellegű megközelítésnél, vagy egy pályalehajtón stb. bőven elég volt a motorfék.
A MiTo 1.4 MA 135 LE is hasonló érzés sztem, mint nálad a Giulietta.
A GPF miatt is. Motorfék helyett jó hosszan összenyitnak a szelepek, hogy a dugattyúk oxigént pumpáljanak a GPF-be. Ilyenkor történik a kiégetés.
A másik ami miatt nincs motorfék, szerintem a fogyasztás. Manapság inkább elvárás a vitorlázás szerű gurulás, mint az erős motorfék.
A hibrid megoldásokban nekem is kb ennyi tetszik, hogy van rendes motorfék, és még energiát is termel vissza.
A váltó miatt szerintem ennél jóval határozottabb lehetne, a 159-en is több motorfék volt ennél lényegesen.
Nekem a Giulietta ami nagyon teli találat, nagyon szeretem. Forog, prüszköl, kapar, rángat, mindent csinál amitől elhiszem hogy nagyon megy :-) A futóműve baromi jól ötvözi a régi Alfás keménységet egy valóban működő futóművel, ami az úthibákon dolgozik, nem csak odavág az autónak egyet. Szeretem, jól eltalált cucc.
A Giulia persze totálisan más dimenzió, szóljon aki talál olyan autót amiben ugyanez az eszméletlenül összehangolt mozgás megvan. :-) Persze emiatt duplán bosszantó tud lenni, hogy van pár modernautós vonása. Aztán amikor meg 170-nel csendesen suhan a pályán, olyankor annyira nem rossz a modernautósága.