Én is csak amatőr vagyok,az autóm tanít:-DDD Ha hidegen gázt kapott,akkor 3hengerezett.Viszont ha visszaengedtem a fordulatot akkor leállogatot.Próbálkozott,de nem ment.Ahogy melegedett úgy javult a helyzet.
Ha jobban belegondolok,lehet h tényleg "csak" az a gáz.De akkor miért volt mind a 8 gyertya retkes?
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Youri2008-04-05 14:09:48 // 20082
Átok79146TD2008-04-05 14:03:20 // 20081
és a melegen történő fordulatszám esés is arra utal szvsz.
Átok79146TD2008-04-05 14:02:16 // 20080
szted ha nem gyújt be a gyertya hova megya nem elégett üa???ezé lehet büdös szaga.
és a mondjuk 2 szar hidegen simán le is áll...
próbáld meg h hidegen beindítod és pici gázt adsz hogy úgy is leáll e??
és a mondjuk 2 szar hidegen simán le is áll...
próbáld meg h hidegen beindítod és pici gázt adsz hogy úgy is leáll e??
Átok79146TD2008-04-05 13:59:41 // 20079
előrebocsájtom nem vagyok autószerelő csak lelkes amatőr..:))))
és előre elnézést ha hülyeséget írok..
ha jól tudom hidegen az autóknak dúsabb keverékre vagy szükségük.ezért kell a pótlevegő tolattyú.
persze a motronic lehet másfajta befecskendező rendszer..
ezt nem tudom.
és előre elnézést ha hülyeséget írok..
ha jól tudom hidegen az autóknak dúsabb keverékre vagy szükségük.ezért kell a pótlevegő tolattyú.
persze a motronic lehet másfajta befecskendező rendszer..
ezt nem tudom.
Youri2008-04-05 13:53:50 // 20078
Ez viszont tuti.Csak az ára miatt,feleslegesen nem vennék most azonnal.Nekem az a furi,h csak emiatt lenne ekkora gebasz?!
Youri2008-04-05 13:51:49 // 20077
Elég sok mindennel együtt,az is új...Ja B(F)osch motronic rendszere van.De minek,és miért?!?!
Átok79146TD2008-04-05 13:50:50 // 20076
attól még lehet szar...
Átok79146TD2008-04-05 13:49:42 // 20075
nekem a régi pözsóm hidegen 3hengeres volt ha bemelegedett 4:):))))
prsze az karbis volt.
a tolattyú az l-jetronicos befecskendező rendszereknél a hidegidításkor van nyitva és megkerüli a pillangószelepet.így dúsítja a keveréket hidegen.
de neked nem tudom milyen befecskendező rendszered van.
nem lehet vízhőfokjeladó??
prsze az karbis volt.
a tolattyú az l-jetronicos befecskendező rendszereknél a hidegidításkor van nyitva és megkerüli a pillangószelepet.így dúsítja a keveréket hidegen.
de neked nem tudom milyen befecskendező rendszered van.
nem lehet vízhőfokjeladó??
Youri2008-04-05 13:13:43 // 20074
Meg amikor kiszedtem a gyertyákat,persze letakarítva tettem vissza őket!!!
Youri2008-04-05 13:11:45 // 20073
Sok mindent hallottam már,de hrgjhjdrhrblh tolattyúról még nem:-DDD Gyertyák még nem voltak cserélve,de vhogy én nem bírom elhinni h az ilyet okozzon.Vagy mégis?!?!
Átok79146TD2008-04-05 13:06:41 // 20072
bocs..figyelmetlenül olvastam...
akkor talán pótlevegő tolattyú ha van benne olyan..
esetleg gyertya..
akkor talán pótlevegő tolattyú ha van benne olyan..
esetleg gyertya..
Youri2008-04-05 13:04:08 // 20071
Még annyi h kiszedtem a hideg tüneteknél a gyertyákat,és mind fekete lerakódásos volt.Mintha dúsítana a vas mint állat.
Youri2008-04-05 13:00:09 // 20070
Szerintem ha szar a kat az nem csinál ilyet,mert a szonda után van.Arrafelé meg nincs már semmilyen jeladó v érzékelő.Ha szépen jár friss hegyi levegő illata van,ha b@szakszik akkor megátlag kipufogó szagú,csak sokkal erősebb.
Youri2008-04-05 12:57:42 // 20069
Ja 145 QV(114kw-os verzió)
Átok79146TD2008-04-05 12:57:29 // 20068
esetleg katalizátor??milyen szaga van??
Youri2008-04-05 12:55:20 // 20067
TSá! 5leteket várnék.A tünet a következő:
HIDEGEN:Beindul,leáll,beindul leáll.Vagy nem reagál a gázra,vagy dadog és kihagy vmelyik henger,büdös mint a dög(de nem benzinszag).
MELEGEN:Kisimul az alapjárat,menni megy,néha-néha ugrik kb 50-et az alapjárat.Ha ugrál utána üresen dundizva magas fordulat után feketés füstpamacs.Nem sok.Olaj nem fogy.
Legutóbb ugyanilyen hibánál a diagnosztika nem írt semmit,minden értéke tökéletes volt.Törölve lett a hibaüzi(Túl dús/szegény a keverék),utána kb 1 hónappal jött ez a mai történet. Ja LMM,lambda gyári új.Kipufogó kifúj több helyen,nem tudom h ez esetleg befolyásolhatja e.Arra gondoltunk,h ha a lambda környékén van egy rés,nem e bezavar a szondának,és utána ezért zavarodik meg ez a R@BANC.
???????????????????????????????????????????????????????????????????
HIDEGEN:Beindul,leáll,beindul leáll.Vagy nem reagál a gázra,vagy dadog és kihagy vmelyik henger,büdös mint a dög(de nem benzinszag).
MELEGEN:Kisimul az alapjárat,menni megy,néha-néha ugrik kb 50-et az alapjárat.Ha ugrál utána üresen dundizva magas fordulat után feketés füstpamacs.Nem sok.Olaj nem fogy.
Legutóbb ugyanilyen hibánál a diagnosztika nem írt semmit,minden értéke tökéletes volt.Törölve lett a hibaüzi(Túl dús/szegény a keverék),utána kb 1 hónappal jött ez a mai történet. Ja LMM,lambda gyári új.Kipufogó kifúj több helyen,nem tudom h ez esetleg befolyásolhatja e.Arra gondoltunk,h ha a lambda környékén van egy rés,nem e bezavar a szondának,és utána ezért zavarodik meg ez a R@BANC.
???????????????????????????????????????????????????????????????????
Karakot2008-04-04 22:20:21 // 20066
Remélem van itt valaki, akinek már volt hasonló gondja: nem indul a kocsim, világít a sárga kód-kulcs ikon a műszerfalon, és csak köszörül, de nem indul. Úgy kezdődött, hogy miután 3 hetet állt a kocsi a garázsban, mert vízhűtőt kellett cserélnem, a hosszú állás után beröffentettem, és alapjáraton járattam, hogy légmentesítsem a rendszert. Pár perc után egyszercsak leállt a motor. Utána hol indult, hogy nem. Később vettem észre, hogy világít a kis kulcs ikon. Azóta nem indul. Ronnie adott egy tippet, hogy a immo jeladótól haladó kábelt kövessem végig a kormány alatt az első csatlakozóig, és ott javítsam meg a kontaktot. Sajnos nem segített. Van valakinek tippje, hogy mihez kezdjek? (kód-kártyám nincsen, jövő héten rendelem meg, szóval addig is jó volna megfejteni, hogy mi lehet a gond)
Pinochet2008-04-04 21:39:49 // 20065
Sajnos egyenlőre nem vagyok ennyire benne annyira az alkatrésztémában, hogy tudjam honnan érdemes (Bár Erhardal már felvettem a kapcsolatot). Nekem a gyárit 40 felett ajánlották, így maradt egy köztes megoldás...
dundun2008-04-04 17:03:18 // 20064
Üdv. cartársak egy kérdés a hűtő előtti két ventinek alapból kellene mennie vagy csak az egyiknek, és a másik csak ha nagyon melegszik akkor indul be??
Brad 1562008-04-04 16:32:12 // 20063
azért érdekes mert igazából bal hátulról és jobb előről :))
Kazes☻2008-04-04 15:33:56 // 20062
Megtudod állapítani, hogy honnan jön? Előlről, hátulról, stb.?
Kazes☻2008-04-04 15:25:07 // 20061
Max. a fékbetét! :)
Brad 1562008-04-04 15:06:56 // 20060
igen mondjuk ez logikus :))
és vajon miért érzem ezt a szagot?? elkopott nagyon a fékpofa????
és vajon miért érzem ezt a szagot?? elkopott nagyon a fékpofa????
Erhard 242 (Pure Energy)2008-04-04 14:59:44 // 20059
inkább fék :) a kuplungnak kuplung szaga van...
Brad 1562008-04-04 14:36:16 // 20058
Hali
Amikor megállok fura égett gumi szagot érzek...:( fék vagy kuplung lesz ??
Amikor megállok fura égett gumi szagot érzek...:( fék vagy kuplung lesz ??
kertecs2008-04-04 10:48:56 // 20057
A 155-ben mikor elment az övfeszítő, egyúttal használhatatlanná tette az övet. Ergo nem ment vissza. Szétszedve (burkolat lenn) látványos ha eldurrant. Persze Mo-on gondolom még "megberhelné" pár szerlő, de én inkább kidobtam.
A légzsák maradt a helyén. Oldalról jött belénk a rettenet...
A légzsák maradt a helyén. Oldalról jött belénk a rettenet...
Kpeki2008-04-03 21:26:40 // 20056
15e ft volt és kaptam hozzá egy kormányoszlopot is mert a 147 kormányművének más a ricniszáma ahogy rámegy a kormányoszlop rudja, de teljesen kompatibilis volt
nivásrudi2008-04-03 20:36:37 // 20055
és mennyibe került??
Hardy2008-04-03 20:35:45 // 20054
Hát igen. Olcsóbb mint komplett műszerfalat cserélni, meg mindent. Igaz nálunk azt se kell, csak takarót, de soha ne keljen!!!
Kpeki2008-04-03 20:33:27 // 20053
Hehe, én most cseréltem kormányművet, vettem 147ét és kormányoszloppal együtt csere volt, mert nem találtam sehol 156hoz normál állapotu bontottat... Ha a fogasléce lóg azzal meg nemis nagony tudnak mit kezdeni...
Poló2008-04-03 20:31:08 // 20052
Csakhogy nálunk (nem tudom többi márkánál hogyan van) gyújtás ráadása után villognia kell a légzsák visszajelzőnek. Ilyet pedig egyik lámpa sem csinál. Mondjuk egy ügyes műszerész ezt is meg tudja csinálni, ha közbeiktat valamit.
Hardy2008-04-03 20:27:27 // 20051
A múltkor volt egy ügyünk, ott a kereskedő rákötötte az olajnyomás lámpára a légzsákot is, és mikor gyújtásra adtad világított, majd mikor elindítottad elaludt mintha jó lenne. Aztán volt egy baleset és nem nyílt mivel nem volt. Jöttek a franciák / Renault / megnézni miért nem nyílt. Ők jöttek rá. Az izzó kb. 15 perc a kivétel, de ez autó függő. Ha nincs légszák és kéne, hogy legyen ott a jármű agyának jelezni kell!
Ati772008-04-03 20:26:49 // 20050
Haveromnak szervíz vitte műszakira a gépet.Baj volt a lufival,világított a kontrollámpa. Mi volt a megoldas???Leragasztották fekete szigetelőszalaggal!!!!
Pinochet2008-04-03 20:22:59 // 20049
Az övet húzd ki kb annyira mintha be lennél kötve.Azon a részen ahol a b oszlopra van szerelve általában meg szokott égni, ha volt nagyobb ütközés. A pirotechnikai övfeszítő patronja ált. az ülés alatt van, de hogy az alfában hol van ez jó kérdés. Egy ügyes szerelő pillanatok alatt megoldhatja a visszajelzőt.Az sem lehetetlen hogy őt is megvezették egyszer
Poló2008-04-03 20:21:02 // 20048
Ha ráteszed a gyújtást, akkor villognia kell a légzsák visszajelzőnek. Ha nincs benne az izzó, akkor nem tud villogni.
Otto2008-04-03 20:18:57 // 20047
Biztonsági övet hogy lehet ellenőrizni?Égőt meddig tart kivenni?
Hardy2008-04-03 20:15:52 // 20046
Ha nincs légzsák és kéne, hogy legyen akkor a visszajelzőnek is kéne világítani, ha csak nem gányoltak valamit. Meg elvileg akkor műszakin se megy át. Ha úgy robban fel, akkor a bizt.öv patronja is fel szokott.
nivásrudi2008-04-03 20:14:47 // 20045
tud valaki segíteni? a kormánymű a 156 hoz felújítva vagy uj árban mibe kerül??????????
Otto2008-04-03 20:11:39 // 20044
Úriember azt mondta,5éve van nála, ő így vette, menjek el, nézzem meg biztos nem fogok csalódni!Hát nem tom...
Szombaton kiderül.
Szombaton kiderül.
Pinochet2008-04-03 20:09:22 // 20043
Ha nem volt törve lehet, hogy kiszerelték, kilopták.elég drága egy légzsák, ha még ép...
Otto2008-04-03 20:04:28 // 20042
Néztem egy autót és nincs benne légzsák.Akkor meg kéne elvileg látni az elejében, ha ütközött.Nyúlványok stb. Persze, ha nincs vágva, hegesztve sok autóból összerakva.
Poló2008-04-03 20:01:23 // 20041
Szerintem a gyári Alfa Romeo is kijött volna 20-25-ből.
Pinochet2008-04-03 19:58:35 // 20040
Én most VW-Audi-Opel gyári Bosch lambdaszondát szereztem a szerelőn keresztül 15.000 ft volt darabja, ez 4 vezetékes, tapasztalat szerint ez egy jó cucc. az olcsókról nekem azt mondta, hogy vigyázni kell velük, nem biztos hogy szereti az alfa, meg nagyon átlagosra vannak beállítva...
Otto- elvileg 25-30 km/h között ill. alatt nem mindegyik nyílik ki (ha álló autónak v. egyébnek ütközöl). Ennél nagyobb sebességnél sem feltétlen nyílik, mivel számít az is, hogy az autó honnan (eleje, oldala, "lecsúszott" ütközés) kapja az ütést, főleg ha több légzsák van, mekkora az ütközés ereje, (van-e egyáltalán a helyén :o) ) meg hogy működik-e rendesen (bár az utsó kettő az elég sz@r lehetőség ) (láttam már olyan thalia típusú akármit ami első szélvédőig eltűnt, és egyik első légzsák sem nyílt.)
Tudtátok egyébként, hogy a Volvo fejlesztette ki az autóba építettet 1958-ban, de már a II VH-ban a vadászpilóták hasonló elven működő cuccal voltak védve.
Széria alkalmazása csak az elmúlt tíz évben terjedt el, főleg h 98 óta az amcsiknál kötelező az első kettő

Otto- elvileg 25-30 km/h között ill. alatt nem mindegyik nyílik ki (ha álló autónak v. egyébnek ütközöl). Ennél nagyobb sebességnél sem feltétlen nyílik, mivel számít az is, hogy az autó honnan (eleje, oldala, "lecsúszott" ütközés) kapja az ütést, főleg ha több légzsák van, mekkora az ütközés ereje, (van-e egyáltalán a helyén :o) ) meg hogy működik-e rendesen (bár az utsó kettő az elég sz@r lehetőség ) (láttam már olyan thalia típusú akármit ami első szélvédőig eltűnt, és egyik első légzsák sem nyílt.)
Tudtátok egyébként, hogy a Volvo fejlesztette ki az autóba építettet 1958-ban, de már a II VH-ban a vadászpilóták hasonló elven működő cuccal voltak védve.
Széria alkalmazása csak az elmúlt tíz évben terjedt el, főleg h 98 óta az amcsiknál kötelező az első kettő

EngineCoffeeTables2008-04-03 18:15:04 // 20039
Személyes tapasztalat! 80-nal frontálisnál fékezés nélkül kinyilt, de az álló autónál is kinyilik ha az elejét, oldalát olyan ütés éri amit az érzékelő balesetnek vesz.
És nem olyan vészes ha be vagy kötve!
És nem olyan vészes ha be vagy kötve!
Cs.Alfa2008-04-03 18:15:02 // 20038
Detto így jártam a Seleniával
Azóta Opel oil van benne,csepp sem fogy.....
Azóta Opel oil van benne,csepp sem fogy.....
Poló2008-04-03 18:14:08 // 20037
Erhardnál, postázza is a dolgokat. Megkérdezheted Ofit is.
Cs.Alfa2008-04-03 18:11:25 // 20036
Sziasztok!
Keresek 156-ra ekső,hársó féktárcsákat.
Hol lehet jó áron hozzájutni?
Thx!
Keresek 156-ra ekső,hársó féktárcsákat.
Hol lehet jó áron hozzájutni?
Thx!
szasza(SW)2008-04-03 17:36:54 // 20035
Sziasztok!
Lambda szondát keresek az ami az autóban van annak a száma:Bosch 0258003466 fogalmam nincs ez-e a gyári,de ilyet nem találok.Valaki tudja milyen lenne jó helyete és hol mennyi pénzecske?Nem baj ha nagyon olcsó csak jó legyen:))
Lambda szondát keresek az ami az autóban van annak a száma:Bosch 0258003466 fogalmam nincs ez-e a gyári,de ilyet nem találok.Valaki tudja milyen lenne jó helyete és hol mennyi pénzecske?Nem baj ha nagyon olcsó csak jó legyen:))
Otto2008-04-03 17:27:27 // 20034
Sziasztok!
Hülye kérdésem van!:)
Mekkora ütközés/lassulás kell ahhoz, hogy kinyíljon egy légzsák?
Hülye kérdésem van!:)
Mekkora ütközés/lassulás kell ahhoz, hogy kinyíljon egy légzsák?
Dzsozy2008-04-02 19:29:44 // 20033
Köszy, asszem ezt a megoldást választom, idő és energia takarékos módszer! :)))
Hogy én erre nem gondoltam? Bár lehet, hogy jól néne ki benne egy 1200 Lada váltóbotja?! :))
Hogy én erre nem gondoltam? Bár lehet, hogy jól néne ki benne egy 1200 Lada váltóbotja?! :))
Online tag
0
Vendég0
495
Fórum
Friss topicok
- Alfa reklám
- Filmek
- Spider
- Zenebutik
- Coffee - Minden ami kávé
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Forma-1
- Belül is érezzük jól ma...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV