Cgo2011-12-09 08:57:18 // 20695
	ha jol tudom, a c5 2007 ota van. nekem mindig az egyik maniam volt, hogy az autoban kell lenni hordozhato lampanak, ugyhogy jo pont.
	
Cgo2011-12-09 08:55:50 // 20694
	az s40 egyetlen baja, hogy 3 szammal kisebb, mint kene. Az s60 mar csak 2 szammal. 2 szemelyes autok...
	
Satti2011-12-08 16:29:15 // 20693
	Mindig sokan elájulnak az ilyen-olyan márkák elvileg sportos autóitól, közben soxor a néven, stíluson kívül, sehol semmi komoly tartalom, átlagos motorok, átlagos teljesítmény. Ez csak onnan jutott eszembe, hogy vannak márkák, ahol semmi hivalkodás, de már régebben is komoly gépeket gyártottak, mint pl. a Volvo. Most került hozzám egy S40 1.9 T4, aki nem ismerné, turbo benzines, 200 lovas, nagyjából tudja azt, amit sok mostani autó, némelyiknél még kicsit többet is és mindez csak '97-es évjáratú, már ekkor nyomtak ki ilyen gépet a Volvónál. Remek vezethetőség, nagyon váltó, futómű és fékek, minden lényeges extrával ellátva, a teljesítmény meg magáért beszél sztem egy ekkora autónál.
	
zolee1452011-12-07 21:07:31 // 20692
	Nem fenyeget ez a dolog, de ha fegyvert fognának a fejemhez, hogy válasszak akkor X5. Az legalább az ami. Az X6 egy olyan nemtommi. Persze ízlés kérdése.
	
Kazes☻2011-12-07 19:50:34 // 20690
	Szívesen, alias Atesz1987 ... :)))
	
GTPeti2011-12-07 19:38:08 // 20689
	Háát, a BMW dizájnja legalább ütős (brutális), a Hondáé pedig... na ja. :)
	
zolee1452011-12-07 19:34:49 // 20688
	A BMW is komolyan gondolta, csak a BMW neve elég volt az idétlenség eladásához, a Honda neve meg ezek szerint nem.:)
	
GTPeti2011-12-07 13:22:58 // 20687
	Persze, neked. Ezekszerint félre pittyentettem. :)
	
Atesz19872011-12-07 13:19:33 // 20686
	Ezt gondolom nekem szántad :) Egyébként igen, érzékeltem, hogy nem vagy róla lesújtó véleménnyel. :)
	
GTPeti2011-12-07 13:17:11 // 20685
	Köszi a tartalmas elemzést!!
Nem tudom átjött-e, de a 2 év alatt, amíg gyakran találkoztam a Kangoo-val összességében pozitív kép alakult ki bennem. Mert "nem egy felvágós, hanem egy őszinte autó."
	
Nem tudom átjött-e, de a 2 év alatt, amíg gyakran találkoztam a Kangoo-val összességében pozitív kép alakult ki bennem. Mert "nem egy felvágós, hanem egy őszinte autó."
GTPeti2011-12-07 13:15:14 // 20684
	A japánok egy ilyen autót tényleg komolyan gondoltak???
	
Atesz19872011-12-07 11:42:21 // 20683
	Hát azért az Ős Kangoot nem lehet összehasonlítani ezzel. Azon egyszerű oknál fogva, mert az ős, és az előző kangoo is a clio campus műszaki alapjai, és annak alvázára épül. Az újat viszont már a scenicére pakolták. Tehát fényévek vannak a két típus között. A kangoo a belső kialakítása szempontjából jelenleg ott tart, ahol egy komolyabban vehető személy autó tartott 10 éve. Ha beülsz egy 10 évvel ezelőtti Scenicbe, akkor nagyjából egál a kettő.
Ami mellette szól, hogy böszme méretei ellenére meglepően személyautósan lehet vele parkolgatni, közlekedni, ilyesmi. Iszonyú fordulékony, sok személy autó nem fordul így, ezt bizton állíthatom. A 106 lovas 1.5 dCI meg minden szkepticizmusom ellenére döbbenetesen nyomatékos, egyáltalán nem kéri a fordulatot. 2000-2200-as maximum fordulattal is vállalhatóan gyorsul, lehet vele normálisan, de akár dinamikusan is közlekedni. Ugyanakkor 100 felett halott, és rengeteget forog, szóval 100-110-nél jobban szinte sosem megyek. Autópályázásra biztosan nem alkalmas, már csak a méretei miatt sem (szembe szél jótékony hatása a fogyasztásra ugyebár). És ha nem húzok utánfutót, meg nincs megrakva, simán eljár 5.5 literből. Ebbe a fogyasztásba a legtöbb nehezítő körülmény kényelmesen belefér. Ha nagyon gyúrni akarnék, ideális körülmények között, egy adott ideális útvonalon talán lemenne 5 alá is. De tartósan biztosan nem. Megrakva, utánfutóval, meg klímával, télen, stb stb 6.5. Szerintem barátságos.
Ha valaki megkérdezné, hogy akkor is kangoo-e, ha nem öszvér autónak, főleg dolgozni szántam volna, hát, nem tudom... 4.5 misiért inkább egy használt 159-es. Ha viszont új autót kellene venni családi autónak, nem feltétlenül elvetendő ötlet. Ha 90%-ban nem autópályán használják, akkor méreteinél, és kedvező fogyasztásánál fogva elég nehéz fogást találni rajta. Ennyi pénzért klíma, elektromos ablak, fedélzeti kompjúter, ködlámpa, elektromos tükör járt, meg a repülős doboz, és a vízszintbe hajtható anyós ülés. Még 3-400 ezerért belefér a tempomat, az esőszenzor, fűthető ülés, ilyesmik. 5 misi alatt gyakorlatilag közel full extra. És akkor arról még nem beszéltünk, hogy a szokásos teherautós fej fölötti tároló, meg a 2. sor feletti repülős tároló miatt gyakorlatilag bármelyik személyautó elveszítené a "Melyikben van több pakoló rekesz?" c. versenyt. Szóval, csak családinak is meggondolandó, ha már tényleg új autó kell. Én tényleg csak jót tudok róla mondani, mint eszköz. Egyébként meg 90 ezer km alatt még se futómű, sem egyéb plusz költség nem volt. A fékbetéteken kívül minden alkatrésze gyári, és nem is mutatja még jelét, hogy bármit cserélni kellene.
	
Ami mellette szól, hogy böszme méretei ellenére meglepően személyautósan lehet vele parkolgatni, közlekedni, ilyesmi. Iszonyú fordulékony, sok személy autó nem fordul így, ezt bizton állíthatom. A 106 lovas 1.5 dCI meg minden szkepticizmusom ellenére döbbenetesen nyomatékos, egyáltalán nem kéri a fordulatot. 2000-2200-as maximum fordulattal is vállalhatóan gyorsul, lehet vele normálisan, de akár dinamikusan is közlekedni. Ugyanakkor 100 felett halott, és rengeteget forog, szóval 100-110-nél jobban szinte sosem megyek. Autópályázásra biztosan nem alkalmas, már csak a méretei miatt sem (szembe szél jótékony hatása a fogyasztásra ugyebár). És ha nem húzok utánfutót, meg nincs megrakva, simán eljár 5.5 literből. Ebbe a fogyasztásba a legtöbb nehezítő körülmény kényelmesen belefér. Ha nagyon gyúrni akarnék, ideális körülmények között, egy adott ideális útvonalon talán lemenne 5 alá is. De tartósan biztosan nem. Megrakva, utánfutóval, meg klímával, télen, stb stb 6.5. Szerintem barátságos.
Ha valaki megkérdezné, hogy akkor is kangoo-e, ha nem öszvér autónak, főleg dolgozni szántam volna, hát, nem tudom... 4.5 misiért inkább egy használt 159-es. Ha viszont új autót kellene venni családi autónak, nem feltétlenül elvetendő ötlet. Ha 90%-ban nem autópályán használják, akkor méreteinél, és kedvező fogyasztásánál fogva elég nehéz fogást találni rajta. Ennyi pénzért klíma, elektromos ablak, fedélzeti kompjúter, ködlámpa, elektromos tükör járt, meg a repülős doboz, és a vízszintbe hajtható anyós ülés. Még 3-400 ezerért belefér a tempomat, az esőszenzor, fűthető ülés, ilyesmik. 5 misi alatt gyakorlatilag közel full extra. És akkor arról még nem beszéltünk, hogy a szokásos teherautós fej fölötti tároló, meg a 2. sor feletti repülős tároló miatt gyakorlatilag bármelyik személyautó elveszítené a "Melyikben van több pakoló rekesz?" c. versenyt. Szóval, csak családinak is meggondolandó, ha már tényleg új autó kell. Én tényleg csak jót tudok róla mondani, mint eszköz. Egyébként meg 90 ezer km alatt még se futómű, sem egyéb plusz költség nem volt. A fékbetéteken kívül minden alkatrésze gyári, és nem is mutatja még jelét, hogy bármit cserélni kellene.
Kazes☻2011-12-07 00:09:54 // 20682
	
	
Marklar1552011-12-06 23:46:05 // 20681
	Nem vagyok én fakír...:)
	
GTPeti2011-12-06 22:44:47 // 20680
	mínusz "f"
	
GTPeti2011-12-06 22:44:25 // 20679
	Attól függ, hogy flumineszkál-e a sötétben. :)
	
satya2011-12-06 22:43:26 // 20678
	nem japó ez!! kinai hamisítvány!! :DD
	
GTPeti2011-12-06 22:02:43 // 20676
	Nesze, itt van pár üveg osztrák sör. +Egy csaj ráadásként. :))
	
GEORGE2011-12-06 21:59:26 // 20675
	Az elmúlt 3 hónapban akkor biztos azért tetszik az unokaöcsém 530D-je, mert Osztrákba ingázom vele és kint német sört szokunk inni :-)))))
hogy a sógoréknál miért német sört? Ez passzolom.
	
hogy a sógoréknál miért német sört? Ez passzolom.
GTPeti2011-12-06 21:50:43 // 20674
	Nálunk nem lehet japán sört kapni. A némettől pedig bizonyára a német autókra gerjedsz majd. :)))
	
GEORGE2011-12-06 21:48:45 // 20673
	Hozzál még sört :-)
	
GTPeti2011-12-06 21:45:38 // 20672
	
	
GEORGE2011-12-06 21:38:33 // 20671
	Na, azért próbáld meg, nézzük milyen volt  a sör hatása :-)
	
GTPeti2011-12-06 21:37:04 // 20670
	Az tényleg kis mennyiség. Akkor be sem teszem a próbának szánt képet. (Nissan Cherry) :))
	
GEORGE2011-12-06 21:35:57 // 20669
	csak 0,33-as volt, szerencsére ez még nem olyan nagy adag :-)))
Még úgy sem veszélyes, ha sugározna :-)))))))))
	
Még úgy sem veszélyes, ha sugározna :-)))))))))
GEORGE2011-12-06 21:34:55 // 20668
	megoldjuk barátom :-)
	
GTPeti2011-12-06 21:34:32 // 20667
	A japán sörtől még egy Corollát is szépnek látsz majd! B)
	
GEORGE2011-12-06 21:26:37 // 20665
	Ép most dobtam be Charlietól kapott japán söröcskét....így már nincs autózás.
	
Andy2011-12-06 21:26:33 // 20664
	...vannak gondjaim... ;)))))
	
GEORGE2011-12-06 21:25:53 // 20663
	Most tényleg le "Nissanozol" egy vérbeli Alfát????? :-))))))
Ez a modell még Nissan mércével sem volt Nissan :-)
	
Ez a modell még Nissan mércével sem volt Nissan :-)
Kazes☻2011-12-06 21:24:03 // 20662
	Az ész érv segít, de azt a TC-n olvastam tőle. Köszi neked is! :)))
	
Mike.2011-12-06 21:22:48 // 20661
	Reggel óta nem ittad még meg? Beteg vagy?? :-)))
	
Kazes☻2011-12-06 21:22:38 // 20660
	Ezt jól megfogalmaztad, pontosan ezt gondolom én is egyesekről. Köszi! :)))
	
Andy2011-12-06 21:18:52 // 20659
	Inkább gyere át tequilát vedelni! :))))
	
Andy2011-12-06 21:17:11 // 20658
	Tényleg hagyd már a francba. Kár a billentyűkért. :))) Ész érv itt nem segít...
	
mreni2011-12-06 21:17:00 // 20657
	sőt néhány helyen nissan-ként árulták
	
GEORGE2011-12-06 21:16:27 // 20656
	Esk utolsó volt :-)
	
GEORGE2011-12-06 21:15:40 // 20655
	Ez kb ugyan az mikor a Suzukis sajátjának vallja az 1,3 jtd motort.
	
Mike.2011-12-06 21:15:08 // 20654
	Hagyd már a picsába! Miért foglalkozol ezzel a szerencsétlen "mindenkinélmindetjobbantudok 'félnótással?  Nem kell reagálni, írjon amit akar.
	
GEORGE2011-12-06 21:12:36 // 20653
	Ez már fáj, de komolyan. Kb annyit értesz ezekhez a dolgokhoz, mint én a sebészethez.
Ne törd a fejed elárulom, hogy én semmit sem értek a sebészethez.
Az Arna az nem más mint egy Nissan Cherry, amit öszvér módon az Alfa Sud-al házasítottak.
A motor a Sudból van, az első futómű bizonyos alkatrészei is, de a kaszni, a belső és úgy a többi, az mind a Nissantól van. Ezt a modell csak nem hozzáértő hívja Alfának.
Az, hogy az Alfa készít egy autót kompletten, majd abba vesz egy motort, az inkább Alfa.
	
Ne törd a fejed elárulom, hogy én semmit sem értek a sebészethez.
Az Arna az nem más mint egy Nissan Cherry, amit öszvér módon az Alfa Sud-al házasítottak.
A motor a Sudból van, az első futómű bizonyos alkatrészei is, de a kaszni, a belső és úgy a többi, az mind a Nissantól van. Ezt a modell csak nem hozzáértő hívja Alfának.
Az, hogy az Alfa készít egy autót kompletten, majd abba vesz egy motort, az inkább Alfa.
Kazes☻2011-12-06 21:05:59 // 20651
	Akkor az az Alfa sem Alfa amelyikben mondjuk WM, GM motor van? :)
	
GTPeti2011-12-06 21:04:49 // 20650
	És még az a szép ebben, hogy az Opel aztán fullra úgy reklámozza, hogy micsoda csúcstechnika van az autójukban... A német user pedig köpköd az olasz autókra...
	
GEORGE2011-12-06 20:58:54 // 20649
	
	
GEORGE2011-12-06 20:53:18 // 20648
	Az Arna akkor volt Alfa mikor a Hyundai volt Alfa..........
	
Kazes☻2011-12-06 20:50:12 // 20647
	Rosszul látod pajti! Mind a kettő romokban, csak a pontosság kedvéért, mert értesz hozzá. Az Arnában Alfa szív dobog és Alfa futómű, tehát az nem rossz, bár most tetszhalott mindkettő. Ám Alfa! :)
Amúgy nem haragszom, nincs mit megbocsássak. :)
	
Amúgy nem haragszom, nincs mit megbocsássak. :)
satya2011-12-06 20:45:12 // 20646
	már megbocsáss, de az egyik autód romokban, a másik félig nissan/datsun, nehogy már te akarjál valakit megbuktatni!! :P
	
Online tag
3
		Vendég3
372
