Fórum >> Egyebek >> 2 keréken is szép az élet

Jimmi T.2021-09-16 16:02:29 // 10039
átléptem a 7000-et. fantasztikus kanyarok között
GTVili2021-09-04 19:42:33 // 10038
Andi és Csaba2021-08-28 17:18:02 // 10037
Rendben.Ha tudok időt keríteni akkor kereslek.
Roll19832021-08-28 11:50:03 // 10036
Erősebb játékszerekhez voltam szokva. :D
GTVili2021-08-27 20:49:27 // 10035
Csak 200-at megy....?! De gagyiiiiiiii...... :-)
Roll19832021-08-27 18:56:58 // 10034
Amennyiben aszfalton motorozol és eszed ágában sincs lemenni terepre, akkor tedd a CRF-et a sor végére. Ezt inkább terepre tervezték, mint aszfaltra. Az állva motorozás végett el van keskenyítve az ülése, az első kereke 90/90 R21-es, végsebessége épp, hogy átlépi a 200-at. Három megpakolt dobozzal óra szerint 160-170 körül már táncba jön autópályán.

Mi ilyen dolgokra is használjuk őket:





Amennyiben szeretnéd kipróbálni, hogy milyen egy CRF én állok elébe, mert bevallom én írtó kíváncsi vagyok a 1190-re.
GTVili2021-08-26 13:19:31 // 10033
:-) Persze. Nyilván űrhajó után csak egy bicikli.... :-)

Igazából normál felhasználás mellett, nem annyira zavaró a vibráció... inkább olyan kellemes. Viszont pl autópályán, hosszabb távon már tud kellemetlen is lenni.
Összességében viszont nagyon tetszik! Fék-futómű parádés... remekül fordul. Városba, vagy kisebb távokra huligánkodni tökéletes!
szelod92021-08-26 08:43:56 // 10032
Hogy tetszett? Mennyire van vibráció rajta? A2 jogsi mellé nézegettem ezeket és a BMW G310R-t. Az igazat megvallva kicsit gagyi minőségnek tűnt mindkettő. Nyílván a Ducati Panigalek után néztem meg a kis gépeket... :D

Összességében milyen volt?
Andi és Csaba2021-08-26 08:21:13 // 10031
Olvastam a Honda trükkről a CRF esetében. Rajta van a listámon a gép, nem tudom meddig tartom meg az osztrák szörnyet .Kérdés csak hogy DCT vagy a hagyományos verzió.Meglátjuk. Szerintem az ereje elég,nekem a KTM ereje sokszor soknak tűnik, Rain módban "csak" 100 ló és finomabb a gázreakció és az is elég néha. De ezt is meg kellett élni mert egy bedrogozott , szteroidokon nevelt állatot megülni az valami durva.
Roll19832021-08-23 09:04:50 // 10030
Sor2 van bennük 270 fokkal elékelve, ezzel érik el, hogy v2-re hasonlítson a karaktere, sajnálom, hogy az olcsóbb gyárhatóság miatt sor2 került bele. Lentről nyomatékos már ez is, rezeg, de finomabban, mint egy v2. Szóval ez sem olyan, mint egy sor4, de én azt nem is szeretem, nekem túl steril és rosszul vagyok a vinnyogó hangjától. :D Nekem a v4, sor3 és v2 a kedvenc. Ha megelégszik az ember a 95 lóval és 98 nm-rel, akkor jó az AT, főleg, ha még offroadozni is használja az ember.
GTVili2021-08-23 07:41:22 // 10029
Egász jól sikerült.... ;-)
Jimmi T.2021-08-22 17:54:08 // 10028
Jobb híján ma nagytakarítás volt.

GTVili2021-08-20 15:02:03 // 10027
Köszi, tolmácsolom az asszonynak... :-)
Andi és Csaba2021-08-20 14:04:47 // 10026
Szép darab.Sok balesetmentest hozzá.
GTVili2021-08-17 11:10:16 // 10025
Jelentem tegnap Egerből hazafelé megtörtént.... :-)
Hétvégén gyorsan leszervizelem, aztán az asszony rögtön használatba veszi....
Jimmi T.2021-08-17 10:53:29 // 10024
Grat ! Akkor tessék forgatni benne a főtengelyt !
GTVili2021-08-16 20:55:02 // 10023
Möggyött..... ;-)

Andi és Csaba2021-08-14 11:26:35 // 10022
Szép emlékek a Duccal, karbis és mikor hozzánk került át lett nézve.Vezérlés,telók,fékek,karbi. No a karbi szívatott meg mikor gondoltam hogy majd én alapjáratot belövöm.Szívtam két napig mer olyan közel vannak az állitó csavarok hogy elment minden......
GTVili2021-08-14 11:13:06 // 10021
Ja, nekem is van még egy kis Yamaha Townmate a nagyvasak mellett.... ;-)
Hétfő délután hozzuk el a Ducatit... aztán indulhat a szerviz...
Andi és Csaba2021-08-14 10:39:02 // 10020
Nálunk vegyes a kép, a kis Monstert imádom bár nekem kicsi mert ugye 195 centihez kicsi a dög, a párom meg 155 szóval evvan.De legalább van mindíg mit szögelni (most a Silver főtengely szimering van soron ) de így szép az élet.
GTVili2021-08-14 08:54:28 // 10019
Nem, kis Monster..... Buell-ből is "csak" egy Blast-ja volt az asszonynak... ;-)
De mindenképpen ragaszkodott az Olasz motorhoz...nekem meg úgy is ott a Morini...
Andi és Csaba2021-08-13 16:16:11 // 10018
Nem ismerem az Africa karakterét de szerintem próbálj meg egy Osztrákot mielőtt átnyergelsz. Utálja az alacsony fordulatot, 3000 alatt minden baja van. A hátsó hengerből dől a meleg a lábadra, magas az ülés, a motor vibrációja mindenhol ott van. De olyat mutat amit kevés másik gép.Az összes elektronika alád dolgozik nehogy elkottázd a dolgot. Rohadtul imádom, azért hezitálok mindíg, aztán marad ő.Komolyan, ezután a bedrogozott állat után felülni egy sornégyes gépre maga a ZEN.
Andi és Csaba2021-08-13 16:04:13 // 10017
Szerintem az Africa jó döntés. Nekem jövőre lesz váltás, de közötte van a CRF, a Versys, az 1290 KTM is. BMW nem kell.......
Roll19832021-08-13 15:32:36 // 10016
Ez nekem is a listán volt, de végül Honda felé döntöttem, itt épp a Transzfogarason hasítunk. De a következő már lehet, hogy egy KTM lesz.

Andi és Csaba2021-08-13 15:23:55 // 10015
Buell nem lehet semmi. Multi lesz?
Nálunk a KTM mellett van még Ural, Vespa, CT Supercub, SilverWing,GSX 1400 és Andi Monster 600-asa.
GTVili2021-08-13 14:19:24 // 10014
:-) Azt nem csodálom!
Nálunk meg lassan teljes lesz az olasz hegemónia.... Buell megy.... Ducati jön... ;-)
Andi és Csaba2021-08-13 11:12:22 // 10013


Nekem is régóta listás volt az Osztrák vaddisznó, nagyon magázódunk még.
Jimmi T.2021-07-30 08:33:25 // 10012
Tegnap futómű specialista kezelte a gépet , és a 3500-at is átléptem :-)
GTVili2021-07-11 11:57:22 // 10011
Szuper! Azért Guzzi sincsen minden sarkon.... ;-)

Én meg ma hoztam egy ilyen kis masinát kipróbálni....

Jimmi T.2021-07-11 10:55:49 // 10010
Tegnap elindultam . Lesz ami lesz , a Bükkbe .
Fasza út viharnak semmi nyoma , ~ 600 kanyar .
Közben Felsőtárkányon a tónál mire akadtam ?
Márkatárs a hűvösben :-)
Kócosw2021-06-11 20:18:06 // 10009
Sokszor agyaltam milyen lehet valamit "Rat styleban" építeni.
Egy ilyen projekt áldozata lett egy merida bringa 😝
Kazes☻2021-05-24 15:20:31 // 10008
Akkor jól láttam... azaz felismertem... mi is szoktunk arrafelé kerülni, igaz autóval. :)
GTVili2021-05-24 09:20:17 // 10007
Irigykedem... (meg nem is)... én kb egy hónapja nem tudok elhozni pár órára, egy kölcsön KTM-et.... :-(

A Morini-t meg le kéne vinnem Ajka mellé, egy szoftver fissítésre... de egyelőre az is esélytelen...
Jimmi T.2021-05-24 09:05:42 // 10006
Kisvárda - Debrecen ( az utas felszállt ) - Törökszentmiklós ( OMW ) 35 km eső -Tószeg-Szentkirály - Soltvadkert és vissza . Haza felé teljesen száraz úton , de qrva nagy szélben .
És igen a korona cukrászda parkolója , és akkor már egy kép belülről is .
Kazes☻2021-05-23 21:47:17 // 10005
Grat a K-hoz! :)
Kazes☻2021-05-23 21:46:54 // 10004
És tényleg! :)
Kau2021-05-23 21:37:40 // 10003
Gratula a K-hoz! És még kép is van! :))
Kazes☻2021-05-23 21:13:51 // 10002
Ez nem a hírös soltvadkerti cukrászda melletti parkoló?! :)
GTVili2021-05-23 21:13:46 // 10001
Merre voltál, ahol nem esett....? Itt hetek óta csak pár órára ál el a rohadék....
Jimmi T.2021-05-23 21:11:48 // 10000
Tegnap egy "laza" 700 km-et teljesítettünk . Qrva nagy szél volt , de jól esett :-)
Jimmi T.2021-05-08 11:00:52 // 9999
Túl az első 1200 km-en .
Jimmi T.2021-03-28 20:13:04 // 9998
altre cento miglia 🏍



Sárospatak -Tokaj Bodrog part
GTVili2021-03-15 19:55:03 // 9997
Én még csak a vérátömlesztésnél tartok...
Jimmi T.2021-03-15 19:09:09 // 9996
Auguri Moto Guzzi !!! 100 anni .

Az idei év első 100 mérföldje , a 100 éves Moto Guzzi tiszteletére !!!
Jimmi T.2021-03-14 11:19:40 // 9994
Carlo Guzzi végül 1921. március 15-én, a barátjával Giorgio Parodival (Emanuele Vittorio fiával) alapította meg a "Societá Anonima Moto Guzzi" nevű céget. nagy, nagy örömünkre 🙂 A logón látható sólyom Giovanni Ravelli emlékét idézi.
GTVili2021-01-10 13:55:48 // 9993
Hmmm.... fincsi! Gratulálok! ;-)
Blade2021-01-10 13:14:35 // 9992
Idéntől másik olasz került a garázsba a Ducati után :) V4, nem kevésbé különleges:)
GTVili2021-01-09 21:07:14 // 9991
:-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak